Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа
дайындық.
ІІ. Жағымды психологиялық
ахуал.
«Мен саған сенемін, өйткені
....»(сен білімдісің!)
Үй тапсырмасын
сұрау: Бағалау
1-балл
І.ОҚЫЛЫМ
АЛДЫ. Қызығушылықты
ояту.
Сурет көрсету арқылы жаңа
сабақтың тақырыбын анықтау

АКТ арқылы «Ғарыш әлемі»
тақырыбы бойынша танымдық бейнефильмді көріңдер
(https://www.youtube.com/watch?v=n-khlCFOpzQ). Бейнефильмдегі
негізгі ақпаратты, ұсынылған иллюстрациялардың тақырыпқа қатысын
анықтаңдар.
Сабақтың мақсаттары мен
бағалау критетийлерімен танысу.
|
Оқушылар жағымды психологиялық
ахуал жүргізеді.
Оқушылар АКТ арқылы «Ғарыш
әлемі» тақырыбы бойынша танымдық бейнефильмін
тамашалайды.
Бейнефильмдегі негізгі
ақпаратты, ұсынылған иллюстрациялардың тақырыпқа қатысын
анықтайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
«5» - 9-10
ұпай;
«4» - 7-8
ұпай;
«3» - 5-6
ұпай.
|
https://www.youtube.com/watch?v=n-khlCFOpzQ
|
|
Сабақтың
ортасы
|
ІІ. ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны
тану
Тапсырма.
Мәтінді
оқимыз. 
А. Құбыжықтың іс-әрекетіне қарап, оны
сипаттаңдар.
Ә. Қарамен берілген сөздерді сөйлем мағынасы
өзгермейтіндей басқа сөздермен алмастырып
жазыңдар.

Мәтін негізінде «Блум
түймедағы» әдісімен оқушылар екі топқа бөлініп,
бір-біріне маңызды бір сұрақ
дайындайды. Әр сұрақтың түрінен бір-бір
сұрақ қойылады.

Дескриптор:
-
Мәтін мазмұны бойынша
құбыжықтың іс-әрекетіне қарап, оны
сипаттайды;
-
Қарамен берілген сөздерді
сөйлем мағынасы өзгермейтіндей басқа сөздермен алмастырып
жазады;
-
Оқылым мәтінінің негізінде жай
сұрақтар құрастырады;
-
Нақтылау сұрақтарын
құрастырады;
-
Тәжірибе сұрақтарын
құрастырады; /5ұпай/
ҚБ
ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
Б. Сөйлемдерді оқып, түбір
сөздерді тауып жазыңдар.

2-тапсырма. Берілген
сөздердің ішінен туынды сөздерді тауып, оларды түбір мен қосымшаға
ажыратыңдар.

Дескриптор:
-
Сөйлемдерді оқып, түбір
сөздерді тауып жазады;
-
Берілген сөздердің ішінен
туынды сөздерді анықтайды;
-
оларды түбір мен қосымшаға
ажыратады;
-
Ойларын дәлелдейді.
/4ұпай/
ҚБ
Бекіту. «Аяқталмаған
сөйлем»
Мен қиялдағанды ұнатамын.
Себебі....
|
Мәтінді оқып, оқушылар ой
тұжырымдайды.
Мәтін мазмұны бойынша
құбыжықтың іс-әрекетіне қарап, оны
сипаттайды;
•Қарамен берілген сөздерді
сөйлем мағынасы өзгермейтіндей басқа сөздермен алмастырып
жазады;
Мәтін негізінде «Блум
түймедағы» әдісімен оқушылар екі топқа бөлініп, бір-біріне маңызды
бір сұрақ дайындайды. Әр сұрақтың түрінен бір-бір сұрақ
қойылады.
Грамматикалық тапсырмалар
орындайды.
Сөйлемдерді оқып, түбір
сөздерді тауып жазады;
Берілген сөздердің ішінен
туынды сөздерді анықтайды;
Оларды түбір мен қосымшаға
ажыратады;
Ойларын
дәлелдейді.
«Аяқталмаған сөйлем» әдісімен
тақырыпты қорытындылайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
«5» - 9-10
ұпай;
«4» - 7-8
ұпай;
«3» - 5-6
ұпай.
Қалыптастырушы
бағалау
«5» - 9-10
ұпай;
«4» - 7-8
ұпай;
«3» - 5-6
ұпай.
Қалыптастырушы
бағалау
«5» - 9-10
ұпай;
«4» - 7-8
ұпай;
«3» - 5-6
ұпай.
|
5-сынып қазақ тілі
оқулығы.
Д.
Жүкелқызы
|
|