|
Бөлім атауы: Қиял әлемі |
Мектеп: Тарас НОМ |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Ереншинова Жазира Ниетбаевна |
|||||
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Байқоңыр. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.4.4.1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
|||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Мәтін мазмұнын түсіну, зат есімдердің мағыналық түрлерін ажырата білу; мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру, жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. ІІ. Жағымды психологиялық ахуал. «Мен саған сенемін, өйткені ....»(сен білімдісің!) Үй тапсырмасын сұрау: Бағалау 1-балл
Сурет көрсету арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтау
АКТ арқылы «Ғарыш әлемі» тақырыбы бойынша танымдық бейнефильмді көріңдер (https://www.youtube.com/watch?v=n-khlCFOpzQ). Бейнефильмдегі негізгі ақпаратты, ұсынылған иллюстрациялардың тақырыпқа қатысын анықтаңдар. Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді. Оқушылар АКТ арқылы «Ғарыш әлемі» тақырыбы бойынша танымдық бейнефильмін тамашалайды. Бейнефильмдегі негізгі ақпаратты, ұсынылған иллюстрациялардың тақырыпқа қатысын анықтайды. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
https://www.youtube.com/watch?v=n-khlCFOpzQ |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану Тапсырма.
Мәтінді
оқимыз. А. Құбыжықтың іс-әрекетіне қарап, оны сипаттаңдар. Ә. Қарамен берілген сөздерді сөйлем мағынасы өзгермейтіндей басқа сөздермен алмастырып жазыңдар.
Мәтін негізінде «Блум
түймедағы» әдісімен оқушылар екі топқа бөлініп,
бір-біріне маңызды бір сұрақ
дайындайды.
ҚБ
Б. Сөйлемдерді оқып, түбір сөздерді тауып жазыңдар.
2-тапсырма. Берілген сөздердің ішінен туынды сөздерді тауып, оларды түбір мен қосымшаға ажыратыңдар.
ҚБ Бекіту. «Аяқталмаған сөйлем» Мен қиялдағанды ұнатамын. Себебі.... |
Мәтінді оқып, оқушылар ой тұжырымдайды. Мәтін мазмұны бойынша құбыжықтың іс-әрекетіне қарап, оны сипаттайды; •Қарамен берілген сөздерді сөйлем мағынасы өзгермейтіндей басқа сөздермен алмастырып жазады; Мәтін негізінде «Блум түймедағы» әдісімен оқушылар екі топқа бөлініп, бір-біріне маңызды бір сұрақ дайындайды. Әр сұрақтың түрінен бір-бір сұрақ қойылады. Грамматикалық тапсырмалар орындайды. Сөйлемдерді оқып, түбір сөздерді тауып жазады; Берілген сөздердің ішінен туынды сөздерді анықтайды; Оларды түбір мен қосымшаға ажыратады; Ойларын дәлелдейді. «Аяқталмаған сөйлем» әдісімен тақырыпты қорытындылайды. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып қазақ тілі оқулығы. Д. Жүкелқызы |
|
|
|
Үй тапсырма |
18-бет 2-тапсырма |
|
|
|
|
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс Рефлексия мына сұрақтар негізінде жүргізіледі: - Мен осы сабаққа дейін не білдім? - Осы сабақ маған несімен пайдалы болды? - Қандай мәселені әлі жақсарту керек? |
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Байқоңыр. Күрделі сөздер
Байқоңыр. Күрделі сөздер
|
Бөлім атауы: Қиял әлемі |
Мектеп: Тарас НОМ |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Ереншинова Жазира Ниетбаевна |
|||||
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Байқоңыр. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.4.4.1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
|||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Мәтін мазмұнын түсіну, зат есімдердің мағыналық түрлерін ажырата білу; мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру, жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. ІІ. Жағымды психологиялық ахуал. «Мен саған сенемін, өйткені ....»(сен білімдісің!) Үй тапсырмасын сұрау: Бағалау 1-балл
Сурет көрсету арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтау
АКТ арқылы «Ғарыш әлемі» тақырыбы бойынша танымдық бейнефильмді көріңдер (https://www.youtube.com/watch?v=n-khlCFOpzQ). Бейнефильмдегі негізгі ақпаратты, ұсынылған иллюстрациялардың тақырыпқа қатысын анықтаңдар. Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді. Оқушылар АКТ арқылы «Ғарыш әлемі» тақырыбы бойынша танымдық бейнефильмін тамашалайды. Бейнефильмдегі негізгі ақпаратты, ұсынылған иллюстрациялардың тақырыпқа қатысын анықтайды. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
https://www.youtube.com/watch?v=n-khlCFOpzQ |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану Тапсырма.
Мәтінді
оқимыз. А. Құбыжықтың іс-әрекетіне қарап, оны сипаттаңдар. Ә. Қарамен берілген сөздерді сөйлем мағынасы өзгермейтіндей басқа сөздермен алмастырып жазыңдар.
Мәтін негізінде «Блум
түймедағы» әдісімен оқушылар екі топқа бөлініп,
бір-біріне маңызды бір сұрақ
дайындайды.
ҚБ
Б. Сөйлемдерді оқып, түбір сөздерді тауып жазыңдар.
2-тапсырма. Берілген сөздердің ішінен туынды сөздерді тауып, оларды түбір мен қосымшаға ажыратыңдар.
ҚБ Бекіту. «Аяқталмаған сөйлем» Мен қиялдағанды ұнатамын. Себебі.... |
Мәтінді оқып, оқушылар ой тұжырымдайды. Мәтін мазмұны бойынша құбыжықтың іс-әрекетіне қарап, оны сипаттайды; •Қарамен берілген сөздерді сөйлем мағынасы өзгермейтіндей басқа сөздермен алмастырып жазады; Мәтін негізінде «Блум түймедағы» әдісімен оқушылар екі топқа бөлініп, бір-біріне маңызды бір сұрақ дайындайды. Әр сұрақтың түрінен бір-бір сұрақ қойылады. Грамматикалық тапсырмалар орындайды. Сөйлемдерді оқып, түбір сөздерді тауып жазады; Берілген сөздердің ішінен туынды сөздерді анықтайды; Оларды түбір мен қосымшаға ажыратады; Ойларын дәлелдейді. «Аяқталмаған сөйлем» әдісімен тақырыпты қорытындылайды. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып қазақ тілі оқулығы. Д. Жүкелқызы |
|
|
|
Үй тапсырма |
18-бет 2-тапсырма |
|
|
|
|
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс Рефлексия мына сұрақтар негізінде жүргізіледі: - Мен осы сабаққа дейін не білдім? - Осы сабақ маған несімен пайдалы болды? - Қандай мәселені әлі жақсарту керек? |
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз
















