|
Бөлім атауы: Қиял әлемі |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Байқоңыр қаласы туралы қиялдан туған әңгіме. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. 5.4.4.1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
|||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру, жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. ІІ. Жағымды психологиялық ахуал. «Мен саған сенемін, өйткені ....»(сен білімдісің!) Қызығушылықты ояту.
- Балалар, күрделі сөздер дегеніміз не? - Оның ерекшелігі қандай?
3-тапсырма. Эстафеталық ойын. Сынып оқушылары 3 топқа бөлінеді. 1-топ. Біріккен сөздер. 2-топ. Қос сөздер. 3-топ. Тіркесті сөздер. Оқушылар топ болып өздері білетін күрделі сөздерді еске түсіріп, жылдамдықпен кестеге орналастырады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаны анықтау. |
Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді. Оқушылар күрделі сөздер, олардың ерекшеліктері туралы білім алады. Күрделі сөздер бойынша эстафеталық ойын ойнайды. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып қазақ тілі оқулығы. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
№ 30-аудионы тыңдаңдар. А. Дұрыс жауапты таңдаңдар.
Ә. Мәтінді қайта тыңдап, екі бағандағы сөздермен сәйкестендіріңдер.
ҚБ
1-топ. 4-тапсырма. Екі бағандағы сөздерді пайдаланып, біріккен сөздер жасаңдар.
Дескриптор:
ҚБ 2-топ. 5-тапсырма. Түрлі ақпарат көздерін пайдаланып, біріккен сөзден тұратын атауларды жазыңдар.
Дескриптор:
ҚБ 3-топ. 6-тапсырма. Артық сөзді сызып, себебін түсіндіріңдер.
Дескриптор:
ҚБ Бекіту. 9-тапсырма. Кім тапқыр? Сөзжұмбақты шешіп, жасырын сөзді анықтайды. Тақырып бойынша білімдерін қорытындылайды.
|
Оқушылар топтық жұмыстар жүргізеді. Күрделі сөздер бойынша грамматикалық тапсырмалар орындайды. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Тыңдалым мәтінін тыңдап, мәтінмен жұмыс жүргізеді. Мәтінді тыңдап, мәтін мазмұны бойынша дұрыс жауапты таңдайды; Мәтінді қайта тыңдап, екі бағандағы сөздермен сәйкестендіреді. Сөзжұмбақты шешіп, жасырын сөзді анықтайды. Тақырып бойынша білімдерін қорытындылайды. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып қазақ тілі оқулығы. |
|
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс
Үй тапсырмасы: 8-тапсырма. |
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Байқоңыр қаласы туралы қиялдан туған әң
Байқоңыр қаласы туралы қиялдан туған әң
|
Бөлім атауы: Қиял әлемі |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Байқоңыр қаласы туралы қиялдан туған әңгіме. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. 5.4.4.1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
|||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру, жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. ІІ. Жағымды психологиялық ахуал. «Мен саған сенемін, өйткені ....»(сен білімдісің!) Қызығушылықты ояту.
- Балалар, күрделі сөздер дегеніміз не? - Оның ерекшелігі қандай?
3-тапсырма. Эстафеталық ойын. Сынып оқушылары 3 топқа бөлінеді. 1-топ. Біріккен сөздер. 2-топ. Қос сөздер. 3-топ. Тіркесті сөздер. Оқушылар топ болып өздері білетін күрделі сөздерді еске түсіріп, жылдамдықпен кестеге орналастырады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаны анықтау. |
Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді. Оқушылар күрделі сөздер, олардың ерекшеліктері туралы білім алады. Күрделі сөздер бойынша эстафеталық ойын ойнайды. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып қазақ тілі оқулығы. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
№ 30-аудионы тыңдаңдар. А. Дұрыс жауапты таңдаңдар.
Ә. Мәтінді қайта тыңдап, екі бағандағы сөздермен сәйкестендіріңдер.
ҚБ
1-топ. 4-тапсырма. Екі бағандағы сөздерді пайдаланып, біріккен сөздер жасаңдар.
Дескриптор:
ҚБ 2-топ. 5-тапсырма. Түрлі ақпарат көздерін пайдаланып, біріккен сөзден тұратын атауларды жазыңдар.
Дескриптор:
ҚБ 3-топ. 6-тапсырма. Артық сөзді сызып, себебін түсіндіріңдер.
Дескриптор:
ҚБ Бекіту. 9-тапсырма. Кім тапқыр? Сөзжұмбақты шешіп, жасырын сөзді анықтайды. Тақырып бойынша білімдерін қорытындылайды.
|
Оқушылар топтық жұмыстар жүргізеді. Күрделі сөздер бойынша грамматикалық тапсырмалар орындайды. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Тыңдалым мәтінін тыңдап, мәтінмен жұмыс жүргізеді. Мәтінді тыңдап, мәтін мазмұны бойынша дұрыс жауапты таңдайды; Мәтінді қайта тыңдап, екі бағандағы сөздермен сәйкестендіреді. Сөзжұмбақты шешіп, жасырын сөзді анықтайды. Тақырып бойынша білімдерін қорытындылайды. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып қазақ тілі оқулығы. |
|
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс
Үй тапсырмасы: 8-тапсырма. |
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз






















