Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі Аханова Б

    Бөлім:

    Микробиология және биотехнология

    Педагогтің аты-жөні:

    Ысқақова Арайлым Қоянаққызы

    Күні:

    04.05.2024ж

    Сыныбы: 7

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Бактериялардың формаларының әртүрлілігі.Бактериялардың таралуы.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.4.3.1.- Бактериялардың формаларының әртүрлілігін сипаттау

    Сабақтың мақсаты:

    Білім алушылар бактериялардың түрлі формаларын біледі, салыстыра алады.

    Құндылықтарға баулу:

    Ұлттық мүдде құндылығы: Биология пәнінің қолдану аясын кеңейту, салауатты өмір салтына дағдылануды жоспарлы орындау, қоғам игілігі үшін қызмет ету. Ұлттық мәдениетті дәріптеу.

    Ар-ұят құндылығы: адал еңбекті құрметтеу,сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну.

    Талап құндылығы: Білуге, жаңаны тануға құштарлық,сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу.

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    6 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Психологиялық жағымды ахуал-«Мотивациялық сөздер» әдісі

    Оқушылар шеңбер құрып тұрады тақтадағы мотивациялық сөздеді қолдану арқылы тілектерін айтады.

    Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру,

    тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық

    оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.


    Топқа біріктіру-Самаурын әдісі


    1-топ: Микробиология

    2-топ:Прокариоттар





    5 мин




















    Үй тапсырмасын сұрау

    (2-балл)

    https://learningapps.org

    сайтымен үй тапсырмасын сұрау



    «Сөзжұмбақ» жасырады



    1.Ағзаның зигота түзілгеннен бастап,тіршілігінің соңына дейінгі дамуы

    2.Өсімдіктердің онтогенезі басталады.......кезінде

    3.Зиготаның бөлшектенуінен басталады

    4.Жануарлардағы даму неше жолмен жүреді

    5.Жұмыртқадан шыққаннан кейінгі даму

    6.Жорғалаушылар,құстар,сүтқоректілердің даму типі

    7.Ішекқуыстылар,

    жіндіктер,қосмекенділер тән даму типі




    Оқушылар әр кезеңдегі тапсырманы орындаған кезде алған балдарын «бағалау шкаласы» арқылы жүргізіп отырады
















































    Бағалау шкаласы


    Бағалау


    критерийлері:

    әрбір сұраққа қысқаша сипаттама береді;

    Сұрақтарға сыни тұрғыда жауап табады.



    Дескриптор:

    -Сұрақтарға сыни тұрғыда жауап таба алады.










    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    АКТ,слайд

    Жаңа сабаққа кіріспе

















    8 мин














    Ой қозғау

    (қызығушылықты ояту)

    Жұмбақ жасырамын-

    1 -балл

    2-мин

    Сен айран жасамайсың.

    Менсіз,ірімшік те пісірмейсің,

    Ал сүзбе мен иогуртты да

    Мен пісіріп ашытамын (бактерия)



    Жаңа сабақты бастау



    Тақырыпқа қатысты видеоролик көрсету

    (5-мин)

    Видеодан кейін ARLOOPA сайты арқылы бактериялардың пішіндерін 3д көрсетемін

    -3 мин

    Оқушылар жұмбақтың жауабын тауып,күннің ретін,тақырыпты жазып,сабақтың мақсатымен танысады.





















    ARLOOPA сайты арқылы бактериялардың пішіндерін 3д платформада көреді.



    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Бағалау критерийлері:

    - Оқушылар жұмбақтың жауабын ойланып табады.





    Дескриптор:

    - Оқушылар жұмбақтың жауабын ойланып таба алады.










    АКТ,слайд





















    АКТ,слайд,

    видеоролик

    Топтық жұмыс

    8 мин

    1-топқа: Бактериялардың пішінін жасатады

    2-топқа:Бактериялардың ішкі құрылысын жасатады

    2-балл

    Бағалау критерийлері:

    мұғалім топта және топтар арасында диалог, пікірталас жүргізуге үйретеді;

    мұғалім өз шешімін топтарға үлгілеу, сызбалау тәсілдерін үйретеді;

    топтағы іс-әрекеттерді үйлестіруге назар аударылады.


    Бактериялардың пішіндерін,ішкі құрылыстарын жасайды.













    Дескриптор

    - Тапсырманы орындайды


    Бағалау шкаласы

    Бағалау критерийлері:

    мұғалім топта және топтар арасында диалог, пікірталас жүргізуге үйретеді;

    мұғалім өз шешімін топтарға үлгілеу, сызбалау тәсілдерін үйретеді;

    топтағы іс-әрекеттерді үйлестіруге назар аударылады.

    Дескриптор

    - Тапсырманы орындайды

    слайд,АКТ,

    ермексаз,баклажка


    Жұптық жұмыс

    4 мин

    Оқушыларға «Пазл»әдісі арқылы бактериялардың пішіндерін құрастыру беремін. 2-балл

    Оқушылар «Пазл»әдісі арқылы бақтериялардың пішіндерін құрастырады.


    Бағалау критерийлері:

    - Тапсырманы орындайды,

    -қажетті сурет пен сөздерді бір-бірімен сәйкестендіреді





    Дескриптор

    - Тапсырманы орындайды

    -қажетті сурет пен сөздерді бір-бірімен сәйкестендіре алады

    Бағалау шкаласы



    Жеке жұмыс

    8 мин

    Саралау тапсырмалары

    «Наутбук»әдісі

    2-балл

    А-деңгей

    1-есеп.Бактерия әр секундта 2-ге бөлінеді.Егер 1 бактерияны пробиркаға салса,5 секундтан кейін олардың саны қанша болады? 32

    2-есеп.Әр секунд сайын бактерия екі жаңа бактерияға бөлінеді.Бактериялар бір стаканның барлық көлемін 1 сағатта толтыратыны белгілі.бактериялар жарты стаканға неше секундта толады?



    В-деңгей

    Тиісті белгілерін қой

    С-деңгей

    1.Формасына байланысты бактерияларды қанша топқа бөледі?

    2.Табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына қарай бактериялардың қандай түрлері бар?

    3.Бактериялардың зияны және пайдасы туралы.

    Бағалау критерийлері:


    -Тапсырманы орындайды

    -Есептер шығарады

    -Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды.

    Дескриптор:

    -Тапсырманы орындайды

    -Есептер шығара алады

    -Талдау жасап айырмашылықтарын анықтай алады.

    Жұмыс дәптерлері.





    Сабақтың соңы

    Кері байланыс

    4 мин.









    Үйге тапсырма


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ысқақова Арайлым Қоянаққызы
    29 Мамыр 2024
    304
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бактериялардың таралуы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бактериялардың таралуы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл ашық сабақ биология пән мұғалімдеріне арналған.Ішінде құндылықтарға баулу негізінде әдістер қолданылған 514 бұйрыққа сай
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі Аханова Б

    Бөлім:

    Микробиология және биотехнология

    Педагогтің аты-жөні:

    Ысқақова Арайлым Қоянаққызы

    Күні:

    04.05.2024ж

    Сыныбы: 7

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Бактериялардың формаларының әртүрлілігі.Бактериялардың таралуы.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.4.3.1.- Бактериялардың формаларының әртүрлілігін сипаттау

    Сабақтың мақсаты:

    Білім алушылар бактериялардың түрлі формаларын біледі, салыстыра алады.

    Құндылықтарға баулу:

    Ұлттық мүдде құндылығы: Биология пәнінің қолдану аясын кеңейту, салауатты өмір салтына дағдылануды жоспарлы орындау, қоғам игілігі үшін қызмет ету. Ұлттық мәдениетті дәріптеу.

    Ар-ұят құндылығы: адал еңбекті құрметтеу,сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну.

    Талап құндылығы: Білуге, жаңаны тануға құштарлық,сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу.

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    6 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Психологиялық жағымды ахуал-«Мотивациялық сөздер» әдісі

    Оқушылар шеңбер құрып тұрады тақтадағы мотивациялық сөздеді қолдану арқылы тілектерін айтады.

    Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру,

    тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық

    оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.


    Топқа біріктіру-Самаурын әдісі


    1-топ: Микробиология

    2-топ:Прокариоттар





    5 мин




















    Үй тапсырмасын сұрау

    (2-балл)

    https://learningapps.org

    сайтымен үй тапсырмасын сұрау



    «Сөзжұмбақ» жасырады



    1.Ағзаның зигота түзілгеннен бастап,тіршілігінің соңына дейінгі дамуы

    2.Өсімдіктердің онтогенезі басталады.......кезінде

    3.Зиготаның бөлшектенуінен басталады

    4.Жануарлардағы даму неше жолмен жүреді

    5.Жұмыртқадан шыққаннан кейінгі даму

    6.Жорғалаушылар,құстар,сүтқоректілердің даму типі

    7.Ішекқуыстылар,

    жіндіктер,қосмекенділер тән даму типі




    Оқушылар әр кезеңдегі тапсырманы орындаған кезде алған балдарын «бағалау шкаласы» арқылы жүргізіп отырады
















































    Бағалау шкаласы


    Бағалау


    критерийлері:

    әрбір сұраққа қысқаша сипаттама береді;

    Сұрақтарға сыни тұрғыда жауап табады.



    Дескриптор:

    -Сұрақтарға сыни тұрғыда жауап таба алады.










    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    АКТ,слайд

    Жаңа сабаққа кіріспе

















    8 мин














    Ой қозғау

    (қызығушылықты ояту)

    Жұмбақ жасырамын-

    1 -балл

    2-мин

    Сен айран жасамайсың.

    Менсіз,ірімшік те пісірмейсің,

    Ал сүзбе мен иогуртты да

    Мен пісіріп ашытамын (бактерия)



    Жаңа сабақты бастау



    Тақырыпқа қатысты видеоролик көрсету

    (5-мин)

    Видеодан кейін ARLOOPA сайты арқылы бактериялардың пішіндерін 3д көрсетемін

    -3 мин

    Оқушылар жұмбақтың жауабын тауып,күннің ретін,тақырыпты жазып,сабақтың мақсатымен танысады.





















    ARLOOPA сайты арқылы бактериялардың пішіндерін 3д платформада көреді.



    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Бағалау критерийлері:

    - Оқушылар жұмбақтың жауабын ойланып табады.





    Дескриптор:

    - Оқушылар жұмбақтың жауабын ойланып таба алады.










    АКТ,слайд





















    АКТ,слайд,

    видеоролик

    Топтық жұмыс

    8 мин

    1-топқа: Бактериялардың пішінін жасатады

    2-топқа:Бактериялардың ішкі құрылысын жасатады

    2-балл

    Бағалау критерийлері:

    мұғалім топта және топтар арасында диалог, пікірталас жүргізуге үйретеді;

    мұғалім өз шешімін топтарға үлгілеу, сызбалау тәсілдерін үйретеді;

    топтағы іс-әрекеттерді үйлестіруге назар аударылады.


    Бактериялардың пішіндерін,ішкі құрылыстарын жасайды.













    Дескриптор

    - Тапсырманы орындайды


    Бағалау шкаласы

    Бағалау критерийлері:

    мұғалім топта және топтар арасында диалог, пікірталас жүргізуге үйретеді;

    мұғалім өз шешімін топтарға үлгілеу, сызбалау тәсілдерін үйретеді;

    топтағы іс-әрекеттерді үйлестіруге назар аударылады.

    Дескриптор

    - Тапсырманы орындайды

    слайд,АКТ,

    ермексаз,баклажка


    Жұптық жұмыс

    4 мин

    Оқушыларға «Пазл»әдісі арқылы бактериялардың пішіндерін құрастыру беремін. 2-балл

    Оқушылар «Пазл»әдісі арқылы бақтериялардың пішіндерін құрастырады.


    Бағалау критерийлері:

    - Тапсырманы орындайды,

    -қажетті сурет пен сөздерді бір-бірімен сәйкестендіреді





    Дескриптор

    - Тапсырманы орындайды

    -қажетті сурет пен сөздерді бір-бірімен сәйкестендіре алады

    Бағалау шкаласы



    Жеке жұмыс

    8 мин

    Саралау тапсырмалары

    «Наутбук»әдісі

    2-балл

    А-деңгей

    1-есеп.Бактерия әр секундта 2-ге бөлінеді.Егер 1 бактерияны пробиркаға салса,5 секундтан кейін олардың саны қанша болады? 32

    2-есеп.Әр секунд сайын бактерия екі жаңа бактерияға бөлінеді.Бактериялар бір стаканның барлық көлемін 1 сағатта толтыратыны белгілі.бактериялар жарты стаканға неше секундта толады?



    В-деңгей

    Тиісті белгілерін қой

    С-деңгей

    1.Формасына байланысты бактерияларды қанша топқа бөледі?

    2.Табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына қарай бактериялардың қандай түрлері бар?

    3.Бактериялардың зияны және пайдасы туралы.

    Бағалау критерийлері:


    -Тапсырманы орындайды

    -Есептер шығарады

    -Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды.

    Дескриптор:

    -Тапсырманы орындайды

    -Есептер шығара алады

    -Талдау жасап айырмашылықтарын анықтай алады.

    Жұмыс дәптерлері.





    Сабақтың соңы

    Кері байланыс

    4 мин.









    Үйге тапсырма


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 7 сынып
    29.05.2024
    304
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ысқақова Арайлым Қоянаққызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации