Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткен сабақты
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8мин
Кері
байланыс
5
минут
|
Амандасады
Психологиялық ахуаулды
жақсартуға қатысады
Әл-Фараби салған
ізін жалғастырып,
Ғылым қуған,өнер
қуған- Біз
боламыз!
Абылай ханның
көтерген туын жықпас,
Елдің «Батыр»
ұландары - Біз
боламыз!
Ыбырай
ата,тәлімінен тәрбие
алып,
Білім қуған
«Ағартушы» - Біз
боламыз!
Ұлы Абайдың
өлеңдерін жаттап өскен,
Рухты ұрпақ, ақын
жанды - Біз
боламыз!
Бәрі
бірге: Болашақтың жарқыраған
жұлдыздары - Біз
боламыз!
Құндылық мақсаты: Еңбекке,
еңбек адамдарына деген құрмет
көрсету
Үй тапсырмасын
пысықтау:
(«Дала
қоңырауы»)
https://wordwall.net/play/51564/922/476
Тақырыпты
ашу:
Балалар, біз өткен сабақта
қазақтан шыққан тұңғыш ағартушы – ғалым Ыбырай Алтынсарин туралы
өттік. Енді есімізге түсірейікші, қазақтан шыққан тұңғыш қазақ
әдеби тілінің қалаушысы кім
еді?
(Оқушылардың жауаптарын
тыңдау)
Иә балалар, бүгін біз Абай
Құнанбайұлы туралы мәліметтермен танысып, балалық шағына саяхат
жасаймыз;
Сабақтың
мақсаты:
Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз,
бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін
анықтайды
Шығарманы іштей саналы түрде
түсініп, көз жүгіртіп,шолып, түртіп алып,қажетті ақпараттарды
тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап
оқиды
Балалар, алымен Абай атамыздың
өмірбаянына қысқаша шолу жасап
өтейік:
https://heyzine.com/flip-book/88ea6accb2.html
(ЖИ)
Топтар:
-
– топ «Дана
Абай»
-
– топ «Бала
Абай»
-
– топ «Ойшыл
Абай»
-
– топ «Дара
Абай»
1 –
тапсырма
Балалар, «Абай жолы» роман –
эпопеясын жазып, қазақтан шыққан ағартушы, философтың өмірі туралы
сыр шерткен автор М. Әуезовпен танысып
алайық:
https://youtu.be/0AFuG6RkfSI?si=iWmAJZ1OtrTJ_lro
Шығарманы іштей саналы түрде
түсініп, көз жүгіртіп,шолып, түртіп алып,қажетті ақпараттарды
тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап
оқиды;
Шығарманы оқу барысында
ба
,Балалар түртіп алу әдісі
арқылы:
Абайдың аналарының атын тауып
жазады;
«Еркін сұрақтар»
стратегиясы арқылы мәтін мазмұнына сәйкес
сұрақтар қояды және жауап
береді.
-Мәтінде кімдер туралы
айтылған?
-Бала Абай нені ерекше жақсы
көрді?
-Әжесі мен Абай арасында
қандай оқиға болды?
-Саған мәтіннің қай тұсы
ұнады? Неліктен?
-Бұл әңгімені жазған
кім?
2 – тапсырма (жазба жұмыс)
Абай туралы білетін және алған жаңа мәліметтерін
жазады;
Бұрыннан
білемін
|
Жаңа
мәлімет
|
|
|
3 – тапсырма (жұптық
жұмыс)
ФС
тапсырмасы
Саралау -
диалог
Үлгі:
-Әже менің шын есімім Ибраһим.
Сіздің де шын есіміңіз бар
ма?
-Ия, Тоқбала. Мен жастайымнан
зерек, мейірімді болған соң Зере деп атап
кеткен.
-Мына әңгіме, ертегінің бәрін
қайдан білесіз?
- Өмірде естіп өскен едім.
т.б.
СЕРГІТУ
СӘТІ
5– тапсырма (топтық
жұмыс)
ФС
тапсырмасы
Саралау -
диалог
1 – топ «Ақын
Абай»
Абайдың өздері
білетін өлеңдеріне
тоқталады;
2 – топ «Абайдың
қара сөздері»
Абайдың өздері
білетін қара сөздері туралы
айтады;
3 – топ «Абайға
айтарым»
Абай туралы өлең
жолдарын құрастырады;
-
–
топ «Абай
кім?»
Абай туралы білетін
ақпараттарын жазады;
-
–
тапсырма
https://wordwall.net/play/86036/098/194
-
Әңгіменің басты
кейіпкері кім? (Абай)
-
Абайдың шын есімі?
(Ибраһим)
-
«Абай жолын» кім
жазды? (Әуезов)
-
Абайдың әжесінің
есімі? (Зере)
-
Абайдың анасының
есімі? (Ұлжан)
-
Абайдың әкесінің
есімі (Құнанбай)
-
Әңгімедегі Абайдың
жасы нешеде? (он үш)
-
Абайдың туған жері?
(Семей)
Үйге: Абай туралы
қосымша ақпараттар жинау
Кері
байланыс: https://classroomscreen.com/
|
Амандасады
Психологиялық
ахуалды қалыптастыруға
қатысады
Үй тапсырмасын
пысықтайды
Сабақ мақсатымен
танысады
Абайдың өмірбаянымен
танысады
Топтарға
бөлінеді
М.Әуезовпен
танысады
Оқулықпен
жұмыс
Сұрақтарға жауап
береді
Сызбаны
толтырады
Диалог
құрады
Сергіту сәтіне
қатысады
Топтық жұмыстарды
орындайды
Қортынды сұрақтарға
жауап береді
Үйге тапсырма
алады
Кері байланыс
береді
|

Алған ұпайларын бағалау
парағына жазады
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап
береді;
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Әңгімені қатесіз оқиды - 1
б
Абайдың анасы мен әжесінің
атын жазады – 1 б
Сұрақтарға жауап береді – 1
б
Жалпы – 3
б
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Абай туралы бұрыннан білетін
ақпараттарды жазады – 1
б
Абай туралы алған жаңа
мәліметтерді жазады – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ: Өте
жақсы!
Дескриптор:
Өз беттерінше диалог құрады -
1б
Бала мен әженің әңгімесін
жалғастырады – 1 б
Жалпы – 2
б
ҚБ: Өте
жақсы!
Дескриптор:
Абай туралы білетін
ақпараттарымен бөліседі –
1б
Өз жұмыстарын ұсынады – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Керемет!
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап береді
– 1б
ҚБ: Өте
жақсы!
|
Слайд
https://wordwall.net/play/51564/922/476
https://heyzine.com/flip-book/88ea6accb2.html

https://youtu.be/0AFuG6RkfSI?si=iWmAJZ1OtrTJ_lro
Сызба
материалы

А4
парақ
https://wordwall.net/play/86036/098/194
https://classroomscreen.com/
|