Материалдар / Бала Абай мен Барлас ақын
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бала Абай мен Барлас ақын

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар Абай мен Барлас ақын туралы түсінеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2019
1120
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әдебиеттік оқу.Күні: 1.04.2014Сабақтың тақырыбы: Бала Абай мен Барлас ақын. М. Әуезов.Сабақтың мақсаты:

1.Оқушыларды ұлы ақын Абайдың бала шағымен таныстыру. Әңгіменіңмазмұны мен идеясынмеңгерту.

2.Оқушыларды сауатты, мәнерлі, әсерлі оқуға баулу. Шығармашылықпенжұмысістеугеықпалету, ойлаушеберлігі мен сөйлеумәдениетіндамыту.

3.Оқушылардыңөнерге, білімгедегенсүйіспеншілігінарттыру, тәрбиелеу. Табиғаттықорғауғатәрбиелеу.

Сабақтыңтипі: жаңа білімді меңгерту сабағы

Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап.

Көрнекілік: суреттер.

Жоспар:І. Ұйымдастыру кезеңіІІ. Үй тапсырмасын тексеруІІІ. Жаңа сабақІҮ. Қорытындылау, бағалау.Ү. Үйге тапсырма.

Сабақтыңбарысы:Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ,оқушылардытүгендеу. ә) Сабаққаәзірлігінтексеру, оқуқұралдарындайындау.

Үйтапсырмасын тексеру:М.Әуезов.Бала Абай (мазмұндау)Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.

Абай кім? Ұлы ақын жазушы аудармашы



білімгешақырды философ, лирик

Бүктемемен таныстыру.

Жаңасабақ. Сабақтын тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

Оқулықпенжұмыс. 1-сабақ. Әңгімені оқып шығу.2-сабақ. Бөлімдерге бөліп, атқ ою, түсінік айту.

Әңгімені мәнерлеп оқушыларға оқыту. - Мәнерлеп оқып беру. - Мазмұнын түсіндіру. - Мәтінді оқушыларға тізбектей оқыту.

Сөздікпенжұмыс. Оқушылар түртіп алу жүйесі бойынша қолдарына қалам алып өздері үшін түсініксіз сөздердің астын белгілеп отырады.Солсөздердің мәнін ашу, түсіндіру, дәптергежазу.Оқушыларға тізбектей оқыту, мазмұнынсұрау.

Сергітусәті.

Сұрақтар мен тапсырмалар:-Оларға қандай қонақ келді?-Барлас ақынАбайға неге ұнады?-Ақын қандай жырды жырлады?-Жыр Абайға қалай әсеретті?-Барлас ақын Абайдың зеректігін қалай бағалады?

Шырағым, ер жетерсің,Ер жетсең, сірә, не етерсің?Алысқа шырқап кетерсің,Шындасаң шыңға жетерсің, - депБарлас ақын бала Абайдың бойындағы мол дарын-қасиетті сол кезде-ақ байқаған болатын.

Мәтінді бөліктерге бөлу, ат қою.Мәтіннен Абайдың сыртқы түрін сипаттайтын жерді тауып оқы.Бала Абайға мінездеме бер.









Мәтіндегі нақыл сөздерді тауып, дәптергежаз.

Мақал.Өнер – ағып жатқан бұлақ,Ілімжанып тұрған шырақ.

Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау.Үйгетапсырма: Абай туралы мәлімет. Әңгіме бөлімдері бойынша түсінік айтуға дайындалу.Оқушы білімі мен белсенділігін бағалау.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!