Бала қиялы

Тақырып бойынша 13 материал табылды

Бала қиялы

Материал туралы қысқаша түсінік
• эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу; Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жетісу облысы, Талдықорған қаласы «№27 орта мектеп-гимназия» КММ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы:
Бала қиялы.

Пәні:

қазақ тілі

Тоқсан:

ІІІ

Бөлім:

6. Қиял әлемі. Морфология.Сөздің топтары. Зат есім. Зат есімнің мағыналық түрлері.Зат есімнің түрленуі

Педагогтің аты-жөні:

Джадирова Жанар Джамбуловна

Күні:

22.01.2025

Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бала қиялы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.4.1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу;

5.4.2.2 зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.

Сабақтың мақсаты:

  • эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу; Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданады

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин



Қызығушылықты ояту.

5 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін.

Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім жоқ?

«Кіріспе сұрақтар» әдісі арқылы өткен сабаққа шолу жасай отырып жаңа сабақпен байланыстырамын.

1.Қиял дегеніміз не?

2.Қиял неден пайда болады?

3. Қиял адамға тән қасиет пе?

4. Қиял сөзінің мағынасын қалай түсінесің?

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

сабақтың тақырыбымен, мақсатын таныстырамын.

Оқушылар сәлемдеседі.


Оқушылар берілген сұрақтарға нақты жауап береді.


Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазады және сабақ мақсатымен танысады.





Дескриптор:

- сұрақтарға нақты жауап берген оқушыға 1 ұпай беріледі.











Б.Қапалбек, М.Жолшаева Т.Мадиева

Қазақ тілі жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық 2-бөлім

Алматы «Мектеп» 2017


жұмыс дәптерлері.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.

1-тапсырма. Берілген суретті сипаттап жазыңдар.


Оқушылар Берілген суретті сипаттап жазыңдар.





Дескриптор: 6 балл

  • Тақырыпқа сай оқиғаны сипаттап жазады.

  • Эссе құрылымын сақтайды.

Бала қиялын қатыстыра отырып, оқиға құрастырып, кіріспе бөлімінде өзінің қандай суреттер туралы жазады (25 сөз); (2 балл)

-негізгі бөлімінде саяхаттағы бір күнінде болған оқиғаны сипаттап жазады (70 сөз); (2 балл)

  • -қорытынды бөлімінде саяхаттан алған әсерімен бөліседі (25 сөз). (2 балл)




2-тапсырма. Мәтіннен дерекі және дересіз есімдерді теріп жазыңдар.

Оқушылар мәтіндегі деректі, дерексіз зат есімдерді анықтап, теріп жазады

Дескриптор: 4 балл

Мәтіннен жалпы есімді теріп жазады; (1 балл)

Жалқы есімдерді анықтап, теріп жазады. (1 балл)

Мәтіннен деректі зат есімді теріп жазады; (1 балл)

дерексіз зат есімді теріп жазады; (1 балл)



.


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Рефлексия. «Еркін микрофон» әдісін сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін қолданамын.

Үйге тапсырма: 10-беттегі 4-тапсырма


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.01.2025
124
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі