Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа
дайындық.
І.ТЫҢДАЛЫМ
АЛДЫ. Қызығушылықты
ояту
«Менің атым – Қожа» хикаятынан
үзінді (16. mp3) тыңдап, сұрақтарға жауап
беріңдер.

1. Қожа шарбақтан не мақсатпен
секірді?
2. Оның ойы жүзеге асты
ма?
3. Қожа сендердің достарың
болса, оған қандай кеңес берер
едіңдер?
Сабақтың
мақсаттары мен бағалау критетийлерімен
танысу.
|
Оқушылардың назары сабаққа
аударылады.
«Менің атым – Қожа» хикаятынан
үзінді (16. mp3) тыңдап, сұрақтарға жауап
береді.
Сабақтың мақсаттары мен
бағалау критетийлері
анықталады.
|
Қалыптастырушы
бағалау
«5» - 9-10
ұпай;
«4» - 7-8
ұпай;
«3» - 5-6
ұпай.
|
https://www.google.com/search?q=%D1%84%D0%B0%D0%
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану
ІІ. ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
Тапсырма. Мәтінді
оқимыз. Мәтіннен ауызекі сөйлеу
стиліне тән сөз тіркестерін теріп жазыңдар. Жұптық жұмыс
орындайды.

Мәтін
|
Ауызекі сөйлеу тіліне тән
сөз тіркестері мен
сөйлемдер
|
|
|
А. Сөйлемдерді
мазмұнына сәйкес аяқтап
жазыңдар.

Ә. Мәтіннен
туынды сөздерді тауып, кестені
толтырыңдар.

Дескриптор:
-
мәтіндегі ауызекі
сөйлеу стиліне тән сөз тіркестерін теріп
жазады;
-
жұбының жұмысымен
салыстырады;
-
қажеттілігіне қарай
өз кестесіне толықтырулар
енгізеді;
-
сөйлемдерді мәтін
мазмұнына сәйкес аяқтап
жазады;
-
мәтіннен туынды
сөздерді тауып, кестені
толтырады.
-
ойларын
дәлелдейді.
ҚБ
ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.


Оқушылар 1,2,3
деп санап, 3 топқа бөлінеді. Оқушылар грамматикалық тапсырмаларды
топпен орындайды.
1-топ. Берілген
сөздердің ішінен тіркесті сөздерді теріп
жазыңдар.

Дескриптор:
ҚБ
2-топ.
3-тапсырма. Берілген сөздерден күрделі сөздерді тауып
жазады.

Дескриптор:
ҚБ
3-топ.
4-тапсырма. Қос сөздерді жасалуына қарай екіге
ажыратыңдар.

Дескриптор:
ҚБ
Әр топ өз жұмысын
«Ортадағы қаламсап» әдісімен ортаға шығып
қорғайды.
|
Оқушылар мәтіндегі ауызекі сөйлеу
стиліне тән сөз тіркестерін теріп
жазады;
жұбының жұмысымен
салыстырады;
қажеттілігіне қарай
өз кестесіне толықтырулар
енгізеді.
Сөйлемдерді мәтін
мазмұнына сәйкес аяқтап
жазады;
Мәтіннен туынды
сөздерді тауып, кестені
толтырады.
Ойларын
дәлелдейді.
Грамматикалық
тақырыпты меңгереді.
Оқушылар 1,2,3 деп
санап, 3 топқа бөлінеді. Оқушылар грамматикалық тапсырмаларды
топпен орындайды.
Әр топ өз жұмысын
«Ортадағы қаламсап» әдісімен ортаға шығып
қорғайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
«5» - 9-10
ұпай;
«4» - 7-8
ұпай;
«3» - 5-6
ұпай.
Қалыптастырушы
бағалау
«5» - 9-10
ұпай;
«4» - 7-8
ұпай;
«3» - 5-6
ұпай.
Қалыптастырушы
бағалау
«5» - 9-10
ұпай;
«4» - 7-8
ұпай;
«3» - 5-6
ұпай.
|
5-сынып қазақ тілі
оқулығы.
(«Сен білесің бе?»
кітабынан)
Бердібек
Соқпақпаев
|
|