Бала қиялы. Тіркесті күрделі сөздер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бала қиялы. Тіркесті күрделі сөздер

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ Бала қиялы. Тіркесті күрделі сөздер
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім атауы: Қиял әлемі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5-сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Бала қиялы. Тіркесті күрделі сөздер.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.2.1 лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану;

5.4.4.1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Лексиканың ауызекі сөйлеу стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану, күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

І.ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту

«Менің атым – Қожа» хикаятынан үзінді (16. mp3) тыңдап, сұрақтарға жауап беріңдер.

1. Қожа шарбақтан не мақсатпен секірді?

2. Оның ойы жүзеге асты ма?

3. Қожа сендердің достарың болса, оған қандай кеңес берер едіңдер?

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылардың назары сабаққа аударылады.



«Менің атым – Қожа» хикаятынан үзінді (16. mp3) тыңдап, сұрақтарға жауап береді.


Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлері анықталады.


Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.


https://www.google.com/search?q=%D1%84%D0%B0%D0%



Сабақтың ортасы














Мағынаны тану

ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Тапсырма. Мәтінді оқимыз. Мәтіннен ауызекі сөйлеу стиліне тән сөз тіркестерін теріп жазыңдар. Жұптық жұмыс орындайды.

Мәтін

Ауызекі сөйлеу тіліне тән сөз тіркестері мен сөйлемдер




А. Сөйлемдерді мазмұнына сәйкес аяқтап жазыңдар.

Ә. Мәтіннен туынды сөздерді тауып, кестені толтырыңдар.

Дескриптор:

  • мәтіндегі ауызекі сөйлеу стиліне тән сөз тіркестерін теріп жазады;

  • жұбының жұмысымен салыстырады;

  • қажеттілігіне қарай өз кестесіне толықтырулар енгізеді;

  • сөйлемдерді мәтін мазмұнына сәйкес аяқтап жазады;

  • мәтіннен туынды сөздерді тауып, кестені толтырады.

  • ойларын дәлелдейді.

ҚБ

ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

Оқушылар 1,2,3 деп санап, 3 топқа бөлінеді. Оқушылар грамматикалық тапсырмаларды топпен орындайды.

1-топ. Берілген сөздердің ішінен тіркесті сөздерді теріп жазыңдар.

Дескриптор:

  • Берілген сөздердің ішінен тіркесті сөздерді теріп жазады;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

2-топ. 3-тапсырма. Берілген сөздерден күрделі сөздерді тауып жазады.

Дескриптор:

  • Берілген сөздердің ішінен күрделі сөздерді тауып жазады;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

3-топ. 4-тапсырма. Қос сөздерді жасалуына қарай екіге ажыратыңдар.

Дескриптор:

  • Қос сөздерді жасалуына қарай екіге ажыратып жазады;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

Әр топ өз жұмысын «Ортадағы қаламсап» әдісімен ортаға шығып қорғайды.


Оқушылар мәтіндегі ауызекі сөйлеу стиліне тән сөз тіркестерін теріп жазады;

жұбының жұмысымен салыстырады;

қажеттілігіне қарай өз кестесіне толықтырулар енгізеді.














Сөйлемдерді мәтін мазмұнына сәйкес аяқтап жазады;

Мәтіннен туынды сөздерді тауып, кестені толтырады.

Ойларын дәлелдейді.





















Грамматикалық тақырыпты меңгереді.











Оқушылар 1,2,3 деп санап, 3 топқа бөлінеді. Оқушылар грамматикалық тапсырмаларды топпен орындайды.














Әр топ өз жұмысын «Ортадағы қаламсап» әдісімен ортаға шығып қорғайды.



Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.



































Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.



























Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.











5-сынып қазақ тілі оқулығы.

(«Сен білесің бе?» кітабынан)



Бердібек Соқпақпаев

















































Сабақтың соңы





Үй тапсырмасы:

5-тапсырма.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.01.2025
170
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі