Материалдар / Бала құқығы - асыл қазына

Бала құқығы - асыл қазына

Материал туралы қысқаша түсінік
Адам құқықтарын сақтау, өз құқықтары мен міндеттерін жүзеге асыруға дайындық қабілеттілі-гін қалыптастыру; Оқушыларға адам құқығы, бала құқығы, оқушының құқығы мен міндеті ұғымдарын меңгерту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
359
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Бала құқығы- асыл қазынаМақсаты:Адам құқықтарын сақтау, өз құқықтары мен міндеттерін жүзеге асыруға дайындық қабілеттілі-гін  қалыптастыру;Оқушыларға адам құқығы, бала құқығы, оқушының құқығы мен міндеті ұғымдарын меңгерту.Көрнекілігі: слайд, заңдар сөздікшесі, топтық тапсырмалар т.б.

Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру бөлімі: Балалар, бәріміз шеңберге жиналайық. Енді бір-бірімізге бүгінгі күніміздің тамаша өтуіне арнап жақсы тілектер айтайық. (Оқушылар «Досыммен бірге» ойыны арқылы бір-біріне бүгінгі күннің көңілді өтуіне арнаған тілектерін айтады.)ІІ.Жаңа сабақ /Әнұран орындалады/Бүгінгі ақыл-ой, зерделі ойын сабағымыздың тақырыбы «Бала құқығы- асыл қазына»Құқық дегеніміз не? Міне , балалар, өздерің байқап отырғандай құқық дегеніміз заң рұқсат ететін адам табиғатына, жаратылы-сына сай әрекеттер  жасау мүмкіндігі екен, яғни азаматтарға кең көлемді құқықтар мен бостандықтар беріл-ген.Бүгін біз адам дүниеге келгеннен бастап, тұлға болып қалыптасқанға дейін қандай құқықтарға ие болатынын білеміз.Қазір ,балалар, заң сөздікшесімен танысалық.І. Біліп жүрейік:
Заң сөздікшесі
 










































































-Жақсы , ендеше, қазір біздерге балалар  өз құқықтары туралы айтып берсін.2.«Сен білесің бе?» / сұрақ-жауап/1) Біздің мемлекет – ҚР.ә) Мемлекеттік тіл – қазақ тілі.б) Мемлекеттік рәміздеріміз – әнұран, ту, елтаңба. в) Елорда – Астана. г) ҚР кім басқарады? – Президент.2) Конституция – бұл Қазақстан Республикасында тұратын барлық азаматтардың құқықтары мен міндеттері белгіленген құжат.3) Конвенция – арнайы бір мәселе жөніндегі мемлекеттердің өзара келісімі.4) Құқық немен қорғалады? -Заңмен қорғалады.5) Құқық – мемлекет тарапынан, болмаса тиісті қаулы, заңмен әрбір адамға берілген ерік, бостандық.6) Бала құқығын қорғау туралы заң қанша бап,қанша тараудан тұрады?Балалар адамға қатысты барлық құқықтарға ие, бірақ ересектерге қарағанда өз құқықтарын қорғау мүмкін-діктері аз болғандықтан ерекше құқықтық қорғауды қажет етеді. Қазақстанда балалардың құқығын  қорғау туралы атаулы күндер берілген.Атаулы күндер:
1-маусымБалаларды қорғаудың халықаралық күні
20-қарашаБалалардың дүниежүзілік күні
10-желтоқсанАдам құқығы күні
1959жылыӘлемде бала құқығының халықаралық күнін мерекелеу. Декларацияны жариялаудан басталды.
1979жылыБалалардың халықаралық жылы өтті
20-қараша 1989жБҰҰ-да Бала құқықтары туралы конвенция қабылданды
8-маусым 1995жылҚазақстан Бала құқықтары туралы конвенцияны бекітті.
Бой жазу «Иә- жоқ» /Әртүрлі мақұлдаулар оқылады. Қатысушылар келіссе бас бармағын көрсетіп қолын жоғары көтереді, ал келіспесе бас бармағын төмен түсіреді.Мен футболды жақсы көремін. Мен ән айтқанды ұнатамын. Мен қараңғыдан қорқамын. Мен көңілдімін.Мені көп кісілер түсінбейді. Кейде маған қарсы әділетсіздіктер жасалады.

Топ бойынша тапсырма:1-топ:Балалар, қазір біздер берілген сөздерді дұрыс орнына қойып міндетімізді анықтауымыз керек.Менің міндетім

Заңға …………………………………………..

Басқа адамдардың …………………….., бостандықтарын, жеке өмірін, ар-намысын …………………………………….

Мемлекеттік …………………… сыйлау

…………………. тәртіпті ………………… Керекті сөздер: қоғамдық, сыйлау, бағыну, тәртіп, құқықтарын, рәміздерді, сақтау«Не істеуге болмайды?»2-топ: Сөздерді жалғастыр-Үлкендердің алдынан кесіп ………..-Кішкене баланы …………-Қыз баланы  …………..-Сабақтан ………………………-Сыныпта …………………….-Дөрекі, былапыт сөздерді ………………….3-топ: Сызық арқылы ораластыру «Не істеу керек-Үлкен кісіні  …………………………..( тілін алу керек)-Үлкеннің  ……………………………..( сыйлау керек)-Үлкендерге ………………………….( күтіп ұстау керек)-Кішілерге ………………………………….( сыйлау керек)-Аналарды, апаларды ………………….( қамқорлық жасау керек)-Оқу құралдарын  ………………………(  сәлем беру керек) Халық мақал-мәтелдер, тыйым сөздер арқылы баланы жастайынан ұрлық қылмауға, өтірік сөйлемеуге, «біреудің ала жібін аттамауға» тәрбиелеген. Ала жіпті қазақ тыйым белгісі ретінде қолданған, пір тұтқанндеше келесі кезекте  «Ой жалғау». Ол үшін мақалдың басқы бөлігінің  жалғасын табу керек.
Заңның құрығы анық бас
Ақырын жүріпқорлық
Асыл тастанжамандық болмайды
Ұрлық түбіарлы бала
Жазасын тарпайтынкешірген  жөн
Әдепті бала…арты игі
Өш алғаннан гөрібәрінен ұзын
Әділ істіңөнер жастан
Қорытындыонымен  «құқық» дегеніміз не болды?Құқық сөзінің кілті Қ-азақҰ-лтыҚ-айырымдылықтыЫ-ымырашылдықтыҚ-олдайды-Бәріміз бірге оқиықшы.ормен оқыту/.ҚОРЫТЫНДЫЛАУ.-Сонымен,қорытындылай келе,біз бүгін өз құқығымыз жайлы ой түйдік. Б.Момышұлы атамыз «Азамат жолы-ар жолы» деп айтқандай,ешкімнің ала жібін аттамай,өз құқығымызды да,өзгенің құқығын да бұзбай, тәуелсіз еліміздің арқа сүйер айбындықылды ұл-қызы болып өсейік















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ