Күні: 14.01.2019 жыл | | Уақыты:1 сағ. 14 минут |
Тақырыбы: | Бала тәрбиесінде ата-ана мен ұстаздың байланысы қандай болу керек? |
Жалпы мақсаты: | Жеке тұлғаның тәрбиесіндегі ата-анамен ұстаздың қарым-қатынасын жақсарту және оның тиімді жолдарын анықтау. |
Оқытуда күтілетін нәтижелер | -Мектепте ұстаз бен ата-ананың қарым-қатынасы жақсарады.-Отбасында дұрыс та тиімді тәрбиелік орта тудыруға міндетті екендерін түсінеді.-Бала тәрбиесіне қатысты білімі және біліктерін ұдайы көтеріп отыруы қажеттілігі артады.-Ата-аналар бала тәрбиесі жайлы көп мағлұмат алады. |
Дереккөздер | -Оқыту мен оқудағы интербелсенді әдіс-тәсілдер.-Бейнекөрініс.
|
Ресурстар | Ватман, стикерлер, қаламдар, түрлі-түсті маркерлер мен қағаздар. |
Түйінді идеялар: | -Жұмыс барысында ынтымақтастыққа, ауызбіршілікке, әркімнің түйінді идеяларын тыңдау, ой қозғау, қолдау. |
Жаттығулар мен бірлескен жұмысқа негізделген тәсілдер: |
Жаттығулар | Коучтың іс- әрекеті | Ата-аналардың іс-әрекеті | Жұмыс әдісі | Уақыт |
Шаттық шеңбер | «Шаттық шеңберіне» шақыру«Сіз әдемісіз....» ата-аналар бір бірлеріне жақсы пікір айту
| Ата-аналар шеңбер бойымен тұрып жылы пікір айтады | Ахуалдыжақсарту. | 10 минут |
Топқа бөлу | Түспен бөлу | Топқа бөлінеді.
| | 3минут |
| 1.Балаңыздың тәрбиесіне қалай көңіл бөлесіз?2.Балаңыздың сынып жетекшісімен байланысып тұрасыз ба? |
| «Миға шабуыл» әдісі | 8 минут |
І тапсырма
| Мақал-мәтелдердің мағынасын ашу.1.«Ата-ананың қарызы, Ұрпақтың өмірлік парызы».2. «Ұстазы жақсының, ұстамы жақсы».3.«Бала өсірген ата-ана Бала болып ойнайды. Бала оқытқан ұстаздар Бала болып ойлайды».4.«Білімі жоқ ұл — жұпары жоқ гүл». | Өз ойларын ортаға салады, бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогқа түседі. | «Ойлан-жұптас- бөліс» тәсілі | 15 минут |
ІІ тапсырма | «Ұстаз-Бала-Ата ана» моделін құрастыру ұсынылады. Әр топ өз беттерімен моделін жасап,өз моделдерін қорғайды | Топтар арасында талқыланып , ойларын постерге түсіреді | «Модельдеу» стратегиясы
| 10 минут |
Бағалау | «Қол шапалақтау» арқылы бағалайды. | «Қол шапалақтау» арқылы бағалау | 3 минут |
Сергіту сәті | «Ырғақты әуен» айтқызу | Сергіту сәтін жасайды | Ән орындалады | 3 минут |
ІІІ тапсырма
| «Кедейліктің құрбаны» тақырыбында бейнекөріністен үзінді көрсету
«Шеңбер» әдісі арқылы ата-аналардың түйіді ой-пікірін білу.
| Бейнекөрініс бойынша ойларымен бөлісіп, жалғасын болжап айту.
| «Stop-кадр» тәсілі
«Шеңбер» әдісі | 10минут
5 минут |
Кері байланыс | Кері байланыс | кері байланыс | 7 минут |