Күні: 14.01.2019
жыл
|
|
Уақыты:1 сағ. 14
минут
|
Тақырыбы:
|
Бала тәрбиесінде ата-ана
мен ұстаздың байланысы қандай болу
керек?
|
Жалпы
мақсаты:
|
Жеке тұлғаның тәрбиесіндегі
ата-анамен ұстаздың қарым-қатынасын жақсарту және оның тиімді
жолдарын анықтау.
|
Оқытуда күтілетін
нәтижелер
|
-Мектепте ұстаз бен ата-ананың
қарым-қатынасы жақсарады.
-Отбасында дұрыс та тиімді
тәрбиелік орта тудыруға міндетті екендерін
түсінеді.
-Бала тәрбиесіне қатысты
білімі және біліктерін ұдайы көтеріп отыруы қажеттілігі
артады.
-Ата-аналар бала тәрбиесі
жайлы көп мағлұмат алады.
|
Дерек
көздер
|
-Оқыту мен оқудағы интербелсенді
әдіс-тәсілдер.
-Бейнекөрініс.
|
Ресурстар
|
Ватман, стикерлер, қаламдар, түрлі-түсті
маркерлер мен қағаздар.
|
Түйінді
идеялар:
|
-Жұмыс барысында
ынтымақтастыққа, ауызбіршілікке, әркімнің түйінді идеяларын тыңдау,
ой қозғау, қолдау.
|
Жаттығулар мен бірлескен жұмысқа негізделген
тәсілдер:
|
Жаттығулар
|
Коучтың іс-
әрекеті
|
Ата-аналардың
іс-әрекеті
|
Жұмыс
әдісі
|
Уақыт
|
Шаттық
шеңбер
|
«Шаттық шеңберіне»
шақыру
«Сіз әдемісіз....» ата-аналар
бір бірлеріне жақсы пікір айту
|
Ата-аналар шеңбер бойымен
тұрып жылы пікір айтады
|
Ахуалды
жақсарту.
|
10
минут
|
Топқа
бөлу
|
Түспен
бөлу
|
Топқа
бөлінеді.
|
|
3минут
|
|
1.Балаңыздың тәрбиесіне қалай
көңіл бөлесіз?
2.Балаңыздың сынып
жетекшісімен байланысып тұрасыз ба?
|
|
«Миға шабуыл»
әдісі
|
8
минут
|
І
тапсырма
|
Мақал-мәтелдердің мағынасын
ашу.
1.«Ата-ананың қарызы, Ұрпақтың
өмірлік парызы».
2. «Ұстазы жақсының, ұстамы
жақсы».
3.«Бала өсірген
ата-ана
Бала болып
ойнайды.
Бала оқытқан
ұстаздар
Бала болып
ойлайды».
4.«Білімі жоқ ұл — жұпары жоқ
гүл».
|
Өз ойларын ортаға салады,
бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогқа
түседі.
|
«Ойлан-жұптас- бөліс»
тәсілі
|
15
минут
|
ІІ
тапсырма
|
«Ұстаз-Бала-Ата ана» моделін
құрастыру ұсынылады.
Әр топ өз беттерімен моделін
жасап,өз моделдерін қорғайды
|
Топтар арасында талқыланып ,
ойларын постерге түсіреді
|
«Модельдеу»
стратегиясы
|
10
минут
|
Бағалау
|
«Қол шапалақтау» арқылы
бағалайды.
|
«Қол шапалақтау» арқылы
бағалау
|
3
минут
|
Сергіту
сәті
|
«Ырғақты әуен»
айтқызу
|
Сергіту сәтін
жасайды
|
Ән
орындалады
|
3
минут
|
ІІІ
тапсырма
|
«Кедейліктің құрбаны»
тақырыбында бейнекөріністен үзінді
көрсету
«Шеңбер» әдісі арқылы
ата-аналардың түйіді ой-пікірін білу.
|
Бейнекөрініс бойынша ойларымен
бөлісіп, жалғасын болжап айту.
|
«Stop-кадр»
тәсілі
«Шеңбер»
әдісі
|
10минут
5
минут
|
Кері
байланыс
|
Кері
байланыс
|
кері
байланыс
|
7
минут
|
Рефлексия: «Бала тәрбиесінде ата-ана мен
ұстаздың байланысы қандай болу керек?» тақырыбында 14.01.19 ж күні
7 сыныптар арасында ата-аналар қатысуымен жаңа форматта
ұйымдастырылған ата-аналар жиналысы өтті.
Талдыбекова Айгерім Асайнқызы
ата-аналармен жақын танысу мақсатында «Шаттық шеңберін» жасады. Әр
ата-ана өздерінің есімдерін айтып, бір бірлеріне жақсы пікір
айтып, жағымды лебіздерін, тілектерін білдірді. Түстер арқылы
ата-аналар 2 топқа бөлінді.
Келесі кезекте «Миға шабуыл»
әдісін қолданып, «Балаңыздың тәрбиесіне қалай көңіл бөлесіз?»,
«Балаңыздың сынып жетекшісімен байланысып тұрасыз ба?» тақырыбында
сұрақтар қойылып, ата-аналар сұрақтарға белсене жауап
берді.
«Ойлан-жұптас- бөліс» тәсілі
арқылы ұсынылған мақал-мәтелдердің мағынасын ашу
мақсатында, ата-аналар жеке ойланып, жұп
болып пікірлерімен бөлісіп, топтар арасында талқылау жүргізілді, әр
топ белсене жауап берді.
«Ұстаз-Бала-Ата ана»
тақырыбында әр топқа постер таратып, ата-аналар постерге өз ойларын
түсіруге 10 минут уақыт дайындалуға және қорғауға 5 минут
берілді. Әр топ өз беттерімен моделін
жасап, осы тапсырмада ерекше белсенділік
көрсетті.
Ата-аналарға «Кедейліктің
құрбаны» тақырыбында бейнекөрініс көрсетіліп, «Шеңбер әдісі» арқылы
өз ойларын түйіп, ой пікірлерін ашық жеткізе білді. Сергіту сәті
жасалып, ата-аналар ән орындап, көңілденіп қалды. Осыдан кейін әр
ата-анаға стикерлер таратылып, ұсынылған стикерді тілек ағашына
жапсырды, яғни кері байланыс жасалды. Ата-аналар ризашылығын
білдіріп, осындай ата-аналар жиналысы көп бола берсін деген ұсыныс
айтып кетті.