Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
ТАҚЫРЫБЫ:Бала тәрбиесіндегі ата-ана.АТА-АНАЛАРМЕН ТРЕНИНГ-САБАҚМақсаты: Қазіргі кездегі баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің әдіс-тәсілдерін жетілдіреотырып, қарым-қатынас орнату.Міндеттері: Ата-аналардың мектеппен, мұғаліммен тығыз байланысынарттыру, балаларынбілімге, мейірімділікке, ұстамдылыққа тәрбиелеудің жолдарын көрсету. Бала тәрбиелеу саласының аз да болса жоғарылауына ықпал ету.Қажетті құрал-жабдықтар: Үлестірме қағаздар, А4 формат, қалам, доп, ватман, маркерлер және т.б.Әдістері:пікір алмасу, сұрақ-жауап, тест, психологиялық жаттығулар.
ТРЕНИНГ БАҒДАРЛАМАСЫ:
«Танысу» жаттығуы;
Топқа бөлу;
Ой жинақтау;
Ситуациялық сұрақтар;
«Үй, жол, жылан, бокал, шалбар және орамал» диагностикасы;
«Ашық айтсам…» жаттығуы;
Рефлексия;
қорытынды.
ТРЕНИНГ БАРЫСЫ:Психолог сөзі: Сәлеметсіздер ме, құрметті ата-аналар! Бігінгі біздің «Бала тәрбиесіндегі ата-ана» атты тренинг-сабағымызға хош келдіңіздер! Ата-ананың тілегі – баласының жақсы адамболуы, еңбексүйгіштігі, оқу мен еңбектегі табыстары.Баланы жастан бақпасаң,Жамандықтан қақпасаң,Қадірден жұрдай қасқа боп,Кешкенің өмір босқа тек. – дегендей, баланың ыстық суығына күймейтін, жақсылығына сүйінбейтін ата-ана жоқ шығар. Бүгінгі ұл ертеңгі әке, ол әкеге қарап өседі. Бүгінгі қыз ертеңгі ана, олшешеге қарап өсіп, бой түзейді. Балаға білім, тәрбие берудебасты тұлға ұстаз болса оны жалғастырушы, демеуші – ата-ана.
«Өрмекші торымен танысу» жаттығуы:
Ата-аналар шеңбер бойымен тұрып, әрқайсысы өзінің есіміне сын есім қосып және өз бойындағы 1 қасиет кезекпенайтыпжіпті бір –біріне лақтырып, кері жинау.Талқылау: Қандай әсер алдыңыздар? Не қиындық келтірді.
Топқа бөлу:
Ата-аналарсол тұрған күйлерінде түрлі-түсті гүлдерді таңдайды. Түстер бойынша топ құрып, үстелдерге жайғасып отырады.
Ой жинақтау:
Үш топқа тақырып беріледі.Ата-аналарсолбойынша өз ойларынортаға салады.I-топ. Баланың сапалыбілімалуы үшін ата-анатарапынанжасалатын жағдайлар.II-топ.Балалардытеріс әрекеттері үшін жазалаудың түрлері.III—топ. Бала үшін мұғалім мен ата-анаарасында қандай байланыс болу керек.
Ситуациялық сұрақтар:
Ата-аналарға ситуациялық сұрақтар жазылған үлестірме қағаздарды үйлестіріп, сұрақтарға жауапалу.
Балаңыздың өнері, қандай да бір іске қызығушылығы, бейімділігі байқалса, не істер едіңіз?
Баламен сөйлесе білу де үлкен өнер. 4-6 жастағы бала күніне көптеген сұрақ қоятын көрінеді. Мысалы, түн неге қараңғы, күн қайда кетті, ұшақ қалай ұшады….деген сияқты таусылмайтын сауалдар көп. Сіздің балаңыз да осындай сауалдарды көп қойса, жауап беруге тырысасыз ба, жоқ әлде, елеусіз қалдырасыз ба?
Сізге мектептегі мұғалімдерден «Сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады» деген бірнеше шағым айтылады. Тағы көрші ата-аналардан да «біздің баланы ұрды» деген сөз естуге тура келеді дейік. Не істейсіз? Балаңызды қалай тәрбиелейсіз?
Кейбір ата-аналардың баласының әрбір іс-әрекетіне көңілі толмай: «Сен сала алмайсың, сен істей алмайсың»,-деп айтып жататынын байқаймыз. Бала іс-әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз?
Балаңыз сабақтан қашып, мектептен ерте келді, не істейсіз?
Балаңыз күнде бірінші сабаққа кешігіп келеді. Қалай жөнге келтіресіз?
Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес айтасыз?
Сіздің балаңыз сыныптағы жақсы оқитын оқушылардың бірі, алайда бір күні сынып жетекшісі оны үлгерімі нашар оқушылармен алып қалды, сіздің іс-әрекетіңіз?
Балаңыздың сабағы тәртібі жайлы білгіңіз келіп, мектепке келіп тұрсыз. Сынып жетекшісі сізді қатулы қабақ, ашулы күймен қарсы алды. Сіздің әрекетіңіз?
Биыл сіздің балаңыздың сыныбында оқитындардың бәрінде ұялы телефон бар, тек сіздің балаңызда жоқ. Күнде «әпер» деп, мазаңызды алады, сабаққа барғысы келмейді. Сіз жұмыссыз, енді не істейсіз?
Сіздің тұңғышыңызды атасы мен әжесі бауырына басқан. Сабағы қиындап кеткен соң, өздерің қадағалаңдар деп әкеп тастады. Ал, балаңыз тәрбиеңізге еш көнер емес, не істейсіз?
Бұл жұмыста Сіздер өз бейсаналарыңыздың хатшысы іспеттес боласыздар, сол себепті де еш ойланбай, қорықпай, берілген тапсырманы тездетіп орындауға тырысыңыздар.
Сурет салу тапсырылғанда, «Қалай саламын? Суреттер қандай болу керек?» деп сұрауға болмайды: өз қалауларыңыз бен шешімдеріңіз бойынша салу керек.
Суреттерді тез салу керек, өйткені оларды салуға уақыт өте аз беріледі.
Суреттерді салғанда, басқалардың суреттеріне қарауға болмайды.
Осыданкейін ата-аналарға үй, жол, жылан, шарап ішетін бокал, шалбар мен әйелдердің басына тағатын орамалдыкезекпен салуға тапсырукерек: әрзатты салуға мейлінше аз уақыт беріп (5-10 сек), ата-аналарды асықтырып, жұмыстарын жеделдетіп отырған жөн.Ата-аналарсалыныпбіткенсуреттерінбір-біріне көрсеткеннен кейін, оқытушы олардың мынандай мағына білдіретіндігінайтады:Үй – адамның өзін-өзі бағалау деңгейін көрсетеді.Үйдің суреті кең әрі биікболса, онда бұл ата-ана өзін-өзі бағалау деңгейі жоғары депесептеуге тұрарлық.Үйдің есік-терезелері бар болсаонда бұл студент – қарым-қатынасқа ашық адам.Үйдің есігі ашық болыпнемесе оның тұтқасы бар болатынюолса, бұл жәйт ата-ананың қонақжай екендігінбілдіреді.Жол – адамның қарым-қатынасқа қандай деңгейде араласатындығының айғағы.Жол кең, әрі үйдің есігіненбасталатынболса, бұл адамның қарым-қатынасқа бейім және қонақжай екендігін көрсетеді.Жол тар немесе үйдің қасынан (үйге бұрылмай) өтіпжатса, онда бұл жәйт адамның қарым-қатынасқа оңай кірісіпкетпейтіндігінбілдіреді.Жылан – «Басқа адамдардың мен туралыпікірі қандай?» деген сұраққа өзіңіздің қалайша жауап беретініңіздің айғағы.Жылан үй жаққа қарап тұрса әрі оның айрық тіліаузынынан көрініп тұрса, ондаСіз «Басқалардың мен туралыпікірі жақсы емес: олар күні бойыменіжамандаудан басқа іспенайналыспайдыекен» дегенойдасыз.Жылан үй жаққа қарап тұрмаса, онда, ондаСіз «Басқалардың мен туралыойыжаманемес» деген ұстанымдасыз.Бокал – адамның ішімдіккедеген көзқарасын білдіреді.Бокалдың суретікішкенеболып, оның іші бос болса, онда мұны салған адамның ішімдіккенемқұрайды болғаны.Шалбар мен орамал – ата-аналардың түсінігіндегі ер адамдар мен әйелдердің дәрежесін көрсетеді.Шалбардың суретіорамалданбиік тұрса, ондаата-ана өмірде ер адамды әйелдерден жоғары санайдыдеген сөз.
«Ашық айтсам…» жаттығуы; қорытынды:
Ата-аналарға төмендегідей бланкілертаратылып, толтырылады.Сабақтың жүргізілген күні___________________________________________Менің тренингтікесімім_____________________________________________Менің тренинг барысында түйгенім______________________________________________________________________________________________________ Бәрінен де маған мына жаттығу ұ
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз