|
Ақтөбе облысы Шалқар ауданы «Сарысай мектеп-бөбекжай -бақшасы» КММ Зейнелғабдинова А.З |
|
|
Коучинг тақырыбы |
Бала үлгеріміндегі ата- ананың ролі |
|
Мақсаты |
Қазіргі кездегі баланың үлгеріміндегі ата-анаң ролі қаншалықты маңызды екенін түсіндіру. Ата-аналардың мектеппен, мұғаліммен тығыз байланысын арттыру; Баланың үлгеріміне аз да болса жоғарылауына ықпал ету. |
|
Күтілетін нәтижелер |
Ата- аналармен жүргізілетін жұмыстардың түрлерімен танысады, жұмыс барысында қолданады, жұмыстың жүргізілуін жаңартады, ата-аналарды мектеппен, мұғаліммен байланысын арттырады. |
|
Қолданыла тын ресурстар |
Маркер , А4 қағазы, стикер, мұғалімдерге арналған нұсқаулық. |
|
Коучингтің өту барысы «Менің балам» жаттығу |
Тренинг « Күн шуағы» Құрметті ата-аналар барлығымыз ортаға шығып, күннің шуағына бөленейік. Әрбір ата-ана өз баласы туралы жақсы сөздер айтады. Талқылау: Қандай әсер алдыңыздар? Не қиындық келтірді.
ІІ.Топқа
бөлу Сонымен бірге ата-аналар осы жылға байланысты ең қуанышты сәтті еске түсіреді. «Менің балам» жаттығуы арқылы ата-аналар өз баласы туралы жазып шығады.
Осы жаттығуды ата-аналар толтырып және оқып шығады. Осы жаттығу кезінде бізге маңыздысы не ? деген сұрақ қою арқылы тақырыпты ашамыз. |
|
Пікірлесу |
Ата-аналарға пікірлесу үшін берілген тақырып: Құрметті ата-аналар! Педагогикада «талаптану деңгейі» деген термин бар (уровень притязаний). Ол бір оқушыда жоғары, біреуде төмен болады. Сондықтан, талаптану деңгейі жоғары оқушы «2» алса («2» алмайтын оқышы жоқ), ол осы бағасын жоюға тырысып, намыстанып, келесі сабаққа дайындалып келеді. Ал, осы деңгейі төмен оқушы жаман баға алса, ол өзін басқалардан төмен санайды. «Мен бәрібір ол екіні жоя алмаймын» деген ойда қалады. Баланың осы кемшілігін тәрбиелеу үшін не істеу керек? Ол үшін мына сұраққа жауап беріп көрейік: - Сіздің балаңыз үйге «2» алып келсе, сіз не айтасыз? 2) Енді педагог Н.Водовозованың мынадай әңгімесің тыңдап көріңіз. Үлгермеуші оқушы қызды мұғалім қосымша сабаққа шақырады. Қыз есептің бәрін шығарады. «Жарайсың, ақылдысың» - деп, мұғалім оны мақтайды. «Жоқ, өтірік айтпаңыз, мен ақылды емеспін» - деп, қыз жылап жібереді. Таң қалған мұғалім: «Сен неге олай айтасың?» деп сұрайды. «Маған мамам сен ақылсызсың деп ұрсады» - деп жауап береді қыз. Осы оқушы қыздың талаптану деңгейі төмен бе, жоғары ма? Әрине, төмен. Мұғалімнің мақтағанына сенбейді. Ал, бала сондай болмауы үшін не істеу керек? |
|
«Ротация» әдісі |
«Ротация» әдісі -Топтық жұмыс Үш топқа тақырып беріледі. І топ. Бала үлгеріміндегі ата-анаң ролі қандай? ІІ топ. Баланың үлгерімін көтеру үшін не істеу керек? ІІІ топ. Баланы қадағалау жолдары... |
|
Кері байланыс: «Минуттық қағаз» |
Ата-аналар коучинг барысындағы ең маңыздысы мен пайдалысын жазып шығады. |
|
Қорытынды: |
Ата-ана баласына сену керек, мақтау керек, көмектесу керек мұғаліммен байланыста болу керек. Не істеу керек екенін білеміз. Ал, осыны істейміз бе? Бірінші кестедегі мінез-құлқымызды түзетіп көрейік. Ол үшін:
с
Бірақ
сенбейміз мақтамаймыз ерінеміз уақытымыз жоқ Көріп отырғандай, біздер осы «Бірақты» жойсақ, бала екісін де жояды, талаптану деңгейін де көтереді. Қорытындылай келе оқушы үлгеріміндегі ата-ананың рөлі қандай болуы керек деген сұрақтың жауабы табылды. Ата-ана баласына: Сену керек Мақтау керек Үнемі көмектесу керек Мұғаліммен байланыста болу керек Осындай тәсілде өткізілген ата-аналар жиналысында қандай нәтижеге жетеміз: 1. Ата-аналар жиналыста түгелдей белсенділік көрсетеді. 2. Әрқайсысы белгілі бір пікір айтады. 3. Ата-аналар сынып жиналыстарының өтуіне ынталанатын болады. 4. Ортақ пікірге келеміз. 5. Ата-аналар аз да болса педагогика және психология ісімен қаруланады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бала үлгеріміндегі ата- ананың ролі
Бала үлгеріміндегі ата- ананың ролі
|
Ақтөбе облысы Шалқар ауданы «Сарысай мектеп-бөбекжай -бақшасы» КММ Зейнелғабдинова А.З |
|
|
Коучинг тақырыбы |
Бала үлгеріміндегі ата- ананың ролі |
|
Мақсаты |
Қазіргі кездегі баланың үлгеріміндегі ата-анаң ролі қаншалықты маңызды екенін түсіндіру. Ата-аналардың мектеппен, мұғаліммен тығыз байланысын арттыру; Баланың үлгеріміне аз да болса жоғарылауына ықпал ету. |
|
Күтілетін нәтижелер |
Ата- аналармен жүргізілетін жұмыстардың түрлерімен танысады, жұмыс барысында қолданады, жұмыстың жүргізілуін жаңартады, ата-аналарды мектеппен, мұғаліммен байланысын арттырады. |
|
Қолданыла тын ресурстар |
Маркер , А4 қағазы, стикер, мұғалімдерге арналған нұсқаулық. |
|
Коучингтің өту барысы «Менің балам» жаттығу |
Тренинг « Күн шуағы» Құрметті ата-аналар барлығымыз ортаға шығып, күннің шуағына бөленейік. Әрбір ата-ана өз баласы туралы жақсы сөздер айтады. Талқылау: Қандай әсер алдыңыздар? Не қиындық келтірді.
ІІ.Топқа
бөлу Сонымен бірге ата-аналар осы жылға байланысты ең қуанышты сәтті еске түсіреді. «Менің балам» жаттығуы арқылы ата-аналар өз баласы туралы жазып шығады.
Осы жаттығуды ата-аналар толтырып және оқып шығады. Осы жаттығу кезінде бізге маңыздысы не ? деген сұрақ қою арқылы тақырыпты ашамыз. |
|
Пікірлесу |
Ата-аналарға пікірлесу үшін берілген тақырып: Құрметті ата-аналар! Педагогикада «талаптану деңгейі» деген термин бар (уровень притязаний). Ол бір оқушыда жоғары, біреуде төмен болады. Сондықтан, талаптану деңгейі жоғары оқушы «2» алса («2» алмайтын оқышы жоқ), ол осы бағасын жоюға тырысып, намыстанып, келесі сабаққа дайындалып келеді. Ал, осы деңгейі төмен оқушы жаман баға алса, ол өзін басқалардан төмен санайды. «Мен бәрібір ол екіні жоя алмаймын» деген ойда қалады. Баланың осы кемшілігін тәрбиелеу үшін не істеу керек? Ол үшін мына сұраққа жауап беріп көрейік: - Сіздің балаңыз үйге «2» алып келсе, сіз не айтасыз? 2) Енді педагог Н.Водовозованың мынадай әңгімесің тыңдап көріңіз. Үлгермеуші оқушы қызды мұғалім қосымша сабаққа шақырады. Қыз есептің бәрін шығарады. «Жарайсың, ақылдысың» - деп, мұғалім оны мақтайды. «Жоқ, өтірік айтпаңыз, мен ақылды емеспін» - деп, қыз жылап жібереді. Таң қалған мұғалім: «Сен неге олай айтасың?» деп сұрайды. «Маған мамам сен ақылсызсың деп ұрсады» - деп жауап береді қыз. Осы оқушы қыздың талаптану деңгейі төмен бе, жоғары ма? Әрине, төмен. Мұғалімнің мақтағанына сенбейді. Ал, бала сондай болмауы үшін не істеу керек? |
|
«Ротация» әдісі |
«Ротация» әдісі -Топтық жұмыс Үш топқа тақырып беріледі. І топ. Бала үлгеріміндегі ата-анаң ролі қандай? ІІ топ. Баланың үлгерімін көтеру үшін не істеу керек? ІІІ топ. Баланы қадағалау жолдары... |
|
Кері байланыс: «Минуттық қағаз» |
Ата-аналар коучинг барысындағы ең маңыздысы мен пайдалысын жазып шығады. |
|
Қорытынды: |
Ата-ана баласына сену керек, мақтау керек, көмектесу керек мұғаліммен байланыста болу керек. Не істеу керек екенін білеміз. Ал, осыны істейміз бе? Бірінші кестедегі мінез-құлқымызды түзетіп көрейік. Ол үшін:
с
Бірақ
сенбейміз мақтамаймыз ерінеміз уақытымыз жоқ Көріп отырғандай, біздер осы «Бірақты» жойсақ, бала екісін де жояды, талаптану деңгейін де көтереді. Қорытындылай келе оқушы үлгеріміндегі ата-ананың рөлі қандай болуы керек деген сұрақтың жауабы табылды. Ата-ана баласына: Сену керек Мақтау керек Үнемі көмектесу керек Мұғаліммен байланыста болу керек Осындай тәсілде өткізілген ата-аналар жиналысында қандай нәтижеге жетеміз: 1. Ата-аналар жиналыста түгелдей белсенділік көрсетеді. 2. Әрқайсысы белгілі бір пікір айтады. 3. Ата-аналар сынып жиналыстарының өтуіне ынталанатын болады. 4. Ортақ пікірге келеміз. 5. Ата-аналар аз да болса педагогика және психология ісімен қаруланады. |
шағым қалдыра аласыз













