Баланың жеке даму картасы 20 -20 оқу жылы
Баланың тегі______________________________ Баланың жасы (2-3 жас)
|
Білім салалары Құзыреттілік көрсеткіштері |
Бастапқы мониторинг |
Аралық мониторинг |
Қорытынды мониторинг |
Бір жылғы нәтижелер |
||||||||||
|
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
Ж.к. |
% |
|
|
Денсаулық сақтау құзіреттілігі (9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дене шынықтыру: жүгіру өрмелеу секіру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дербес қимыл белсенділігі (ересектердің көрсетуімен орындау) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Салауатты өмір салты |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Коммуникативті-тілдік құзіреттілігі (21) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Құрдастарымен байланысқа түседі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Түсінікті болу үшін ойын дұрыс айтуға тырысады |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтады |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сұрақтарға жауап береді |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Байланыстырып сөйлеу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Саусақ ойындарын, тақпақтарды жатқа айтады |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Эмоционалды түрде өз ойын білдіреді |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Таным құзіреттілік (21) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заттардың қасиеттерін бағдарлау: түсі пішіні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны тану |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Құрастыру дағдылары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Экологиялық мәдениет негіздері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қарапайым математикалық ұғымдар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Іздеу және эксперименталды іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ақпаратпен жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық құзіреттілік (9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Музыкалық іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Нәтижелі іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жалпы көрсеткіші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ортаңғы көрсеткіш (%) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ж – жасайды -1 (төмен) Т – түсінеді -2 (орташа) Қ - қолданады -3 (жоғары)
Баланың жеке даму картасы Оқу жылы__________
Баланың тегі______________________________ Баланың жасы (3-4 жас)
|
Білім салалары Құзыреттілік көрсеткіштері |
Бастапқы мониторинг |
Аралық мониторинг |
Қорытынды мониторинг |
Бір жылғы нәтижелер |
||||||||||
|
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
Жалпы көрсет кіші |
игеру % |
|
|
Денсаулық сақтау құзіреттілігі(12) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Гигиеналық рәсімдерді орындау ретін біледі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дене шынықтыру: Қимылдарды өздігінен орындайды |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дербес қимыл белсенділігі (саптық және спорттық жаттығуларды меңгереді) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Салауатты өмір салты |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Коммуникативті-тілдік құзіреттілігі (24) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қарым-қатынас жасайды |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сөздерді өзгертеді |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дыбыстарды дұрыс айтады |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сөздік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Байланыстырып сөйлеу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шағын әңгіме құрастыру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық қабылдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ағылшын тілі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Таным құзіреттілік (21) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заттардың қасиеттерін бағдарлау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны тану |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Құрастыру дағдылары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Экологиялық мәдениет негіздері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қарапайым математикалық ұғымдар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Іздеу және эксперименталды іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ақпаратпен жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық құзіреттілік (9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Музыкалық іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Нәтижелі іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әлеуметтік құзіреттілік (9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мінез-құлық дағдылары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Өзара іс-әрекетті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Адамгершілік нормалары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жалпы көрсеткіші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ортаңғы көрсеткіш /%/ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ж – жасайды -1(төмен) Т – түсінеді -2 (орташа) Қ - қолданады -3 (жоғары)
Баланың жеке даму картасы __________ оқу жылы
Баланың тегі______________________________
Баланың жасы (4-5 жас)
|
Білім салалары Құзыреттілік көрсеткіштері |
Бастапқы мониторинг |
Аралық мониторинг |
Қорытынды мониторинг |
Бір жылғы нәтижелер |
||||||||||
|
ж |
т |
қ |
Жал пы |
ж |
т |
қ |
Жалпы |
ж |
т |
қ |
Жал пы |
Ж. к. |
игеру % |
|
|
Денсаулық сақтау құзіреттілігі (12) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Гигиеналық рәсімдерді орындау ретін біледі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дене шынықтыру: Қимылдарды өздігінен орындайды |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дербес қимыл белсенділігі (саптық және спорттық жаттығуларды меңгереді) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Салауатты өмір салты |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Коммуникативті-тілдік құзіреттілігі (24) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қарым-қатынас жасайды |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сөздерді өзгертеді |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дыбыстарды дұрыс айтады |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сөздік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Байланыстырып сөйлеу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шағын әңгіме құрастыру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық қабылдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ағылшын тілі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Таным құзіреттілік (21) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заттардың қасиеттерін бағдарлау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны тану |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Құрастыру дағдылары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Экологиялық мәдениет негіздері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қарапайым математикалық ұғымдар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Іздеу және эксперименталды іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ақпаратпен жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық құзіреттілік (9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Музыкалық іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Нәтижелі іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әлеуметтік құзіреттілік (9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мінез-құлық дағдылары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Өзара іс-әрекетті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Адамгершілік нормалары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жалпы көрсеткіші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ортаңғы көрсеткіш (%) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ж – жасайды - 1 (төмен) Т – түсінеді - 2 (орташа) Қ - қолданады - 3 (жоғары)
Баланың жеке даму картасы 20 - 20 оқу жылы
Баланың тегі______________________________
Баланың жасы (5-6 жас)
|
Білім салалары Құзыреттілік көрсеткіштері |
Бастапқы мониторинг |
Аралық мониторинг |
Қорытынды мониторинг |
Бір жылғы нәтижелер |
||||||||||
|
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
Ж.к |
% |
|
|
Денсаулық сақтау құзіреттілігі (12) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Гигиеналық рәсімдерді өздігінен орындауға ынта біледі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дене шынықтыру: Негізгі қимылдарды орындау кезінде шығармашылық танытады |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дербес қимыл белсенділігі (қимыл – қозғалыс ойынын ұйымдастырады) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Салауатты өмір салты |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Коммуникативті-тілдік құзіреттілігі 21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Өзін-өзі ұстау ережесін сақтайды |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Грамматикалық дұрыс сөйлеу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тілдің дыбыстық мәдениеті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сөздік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Байланыстырып сөйлеу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық тілдік қызмет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық қабылдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Таным құзіреттілік ( 21) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заттардың қасиеттерін бағдарлау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны тану |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Құрастыру дағдылары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Экологиялық мәдениет негіздері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қарапайым математикалық ұғымдар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Іздеу және эксперименталды іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ақпаратпен жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық құзіреттілік (9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Музыкалық іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Нәтижелі іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әлеуметтік құзіреттілік (9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мінез-құлық дағдылары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Өзара іс-әрекеті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Адамгершілік нормалары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жалпы көрсеткіші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ортаңғы көрсеткіш (%) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ж – жасайды -1 (төмен) Т – түсінеді -2 (орташа) Қ - қолданады -3 (жоғары)
ОБРАЗЕЦ
Баланың жеке даму картасы Оқу жылы__________
Баланың тегі______________________________ Баланың жасы (5-6 жас)
|
Білім салалары Құзыреттілік көрсеткіштері |
Бастапқы мониторинг |
Аралық мониторинг |
Қорытынды мониторинг |
Бір жылғы нәтижелер |
||||||||||
|
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
Ж.к |
% |
|
|
Денсаулық сақтау құзіреттілігі / 12 / |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Гигиеналық рәсімдерді өздігінен орындауға ынта біледі |
|
2 |
|
17 |
|
2 |
|
17 |
|
|
|
17 |
|
|
|
Дене шынықтыру: Негізгі қимылдарды орындау кезінде шығармашылық танытады |
1 |
|
|
8 |
|
2 |
|
17 |
|
|
|
17 |
|
|
|
Дербес қимыл белсенділігі (қимыл – қозғалыс ойынын ұйымдастырады) |
|
2 |
|
17 |
|
|
3 |
25 |
|
|
|
25 |
|
|
|
Салауатты өмір салты |
|
|
3 |
25 |
|
|
3 |
25 |
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
67% |
|
|
|
84% |
|
|
|
84 |
235 |
78% |
|
Коммуникативті-тілдік құзіреттілігі 24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Өзін-өзі ұстау ережесін сақтайды |
1 |
|
|
5 |
|
2 |
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
Грамматикалық дұрыс сөйлеу |
|
2 |
|
8 |
|
2 |
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
Тілдің дыбыстық мәдениеті |
|
2 |
|
8 |
|
|
3 |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
Сөздік |
1 |
|
|
5 |
|
|
3 |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
Байланыстырып сөйлеу |
|
2 |
|
8 |
|
|
3 |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық тілдік қызмет |
1 |
|
|
5 |
|
2 |
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық қабылдау |
|
2 |
|
8 |
|
2 |
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
Ағылшын тілі |
|
2 |
|
8 |
|
2 |
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55% |
- |
42 |
37 |
79% |
|
|
|
|
|
70% |
|
Таным құзіреттілік / 21 / |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заттардың қасиеттерін бағдарлау |
|
2 |
|
9 |
|
2 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны тану |
|
2 |
|
9 |
|
|
3 |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
Құрастыру дағдылары |
1 |
|
|
6 |
|
|
3 |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
Экологиялық мәдениет негіздері |
1 |
|
|
6 |
|
|
3 |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
Қарапайым математикалық ұғымдар |
|
2 |
|
9 |
|
2 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
Іздеу және эксперименталды іс-әрекет |
|
2 |
|
9 |
|
2 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
Ақпаратпен жұмыс |
|
2 |
|
9 |
|
2 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
48 |
- |
57% |
- |
39 |
43 |
81% |
|
|
|
|
|
80% |
|
Шығармашылық құзіреттілік / 9 / |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Музыкалық іс-әрекет |
|
2 |
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Нәтижелі іс-әрекет |
1 |
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау |
|
2 |
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
44 |
- |
55% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74% |
|
Әлеуметтік құзіреттілік / 9 / |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мінез-құлық дағдылары |
1 |
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Өзара іс-әрекетті |
|
2 |
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Адамгершілік нормалары |
|
2 |
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
44 |
- |
55% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73% |
|
Жалпы көрсеткіші |
52 |
212 |
25 |
289 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
375 |
|
Ортаңғы көрсеткіш /%/ |
10 |
42 |
5 |
58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
75 % |
Ж – жасайды -1/төмен/ Т – түсінеді -2 /орташа/ Қ - қолданады -3 /жоғары/
2х100=200:12=16.666=17 3х100=300:21=14.2=14 375:5(образ.область)=75 %
Баланың жеке даму картасы 2015-2016 оқу жылы
Баланың тегі______________________________ Баланың жасы (6-7 жас)
|
Білім салалары Құзыреттілік көрсеткіштері |
Бастапқы мониторинг |
Аралық мониторинг |
Қорытынды мониторинг |
Бір жылғы нәтижелер |
||||||||||
|
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
Ж.к |
% |
|
|
Денсаулық сақтау құзіреттілігі (12) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Гигиеналық рәсімдерді өздігінен орындауға ынта біледі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дене шынықтыру: Негізгі қимылдарды орындау кезінде шығармашылық танытады |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дербес қимыл белсенділігі (қимыл – қозғалыс ойынын ұйымдастырады) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Салауатты өмір салты |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Коммуникативті-тілдік құзіреттілігі (24) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Өзін-өзі ұстау ережесін сақтайды |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Грамматикалық дұрыс сөйлеу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тілдің дыбыстық мәдениеті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сөздік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Байланыстырып сөйлеу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық тілдік қызмет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық қабылдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ағылшын тілі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Таным құзіреттілік (21) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заттардың қасиеттерін бағдарлау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны тану |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Құрастыру дағдылары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Экологиялық мәдениет негіздері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қарапайым математикалық ұғымдар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Іздеу және эксперименталды іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ақпаратпен жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық құзіреттілік (9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Музыкалық іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Нәтижелі іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әлеуметтік құзіреттілік (9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мінез-құлық дағдылары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Өзара іс-әрекетті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Адамгершілік нормалары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жалпы көрсеткіші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ортаңғы көрсеткіш (%) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ж – жасайды -1 (төмен) Т – түсінеді -2 (орташа) Қ - қолданады -3 (жоғары)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Балабақша балаларының жеке даму картасы"
"Балабақша балаларының жеке даму картасы"
Баланың жеке даму картасы 20 -20 оқу жылы
Баланың тегі______________________________ Баланың жасы (2-3 жас)
|
Білім салалары Құзыреттілік көрсеткіштері |
Бастапқы мониторинг |
Аралық мониторинг |
Қорытынды мониторинг |
Бір жылғы нәтижелер |
||||||||||
|
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
Ж.к. |
% |
|
|
Денсаулық сақтау құзіреттілігі (9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дене шынықтыру: жүгіру өрмелеу секіру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дербес қимыл белсенділігі (ересектердің көрсетуімен орындау) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Салауатты өмір салты |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Коммуникативті-тілдік құзіреттілігі (21) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Құрдастарымен байланысқа түседі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Түсінікті болу үшін ойын дұрыс айтуға тырысады |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтады |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сұрақтарға жауап береді |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Байланыстырып сөйлеу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Саусақ ойындарын, тақпақтарды жатқа айтады |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Эмоционалды түрде өз ойын білдіреді |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Таным құзіреттілік (21) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заттардың қасиеттерін бағдарлау: түсі пішіні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны тану |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Құрастыру дағдылары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Экологиялық мәдениет негіздері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қарапайым математикалық ұғымдар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Іздеу және эксперименталды іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ақпаратпен жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық құзіреттілік (9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Музыкалық іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Нәтижелі іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жалпы көрсеткіші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ортаңғы көрсеткіш (%) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ж – жасайды -1 (төмен) Т – түсінеді -2 (орташа) Қ - қолданады -3 (жоғары)
Баланың жеке даму картасы Оқу жылы__________
Баланың тегі______________________________ Баланың жасы (3-4 жас)
|
Білім салалары Құзыреттілік көрсеткіштері |
Бастапқы мониторинг |
Аралық мониторинг |
Қорытынды мониторинг |
Бір жылғы нәтижелер |
||||||||||
|
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
Жалпы көрсет кіші |
игеру % |
|
|
Денсаулық сақтау құзіреттілігі(12) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Гигиеналық рәсімдерді орындау ретін біледі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дене шынықтыру: Қимылдарды өздігінен орындайды |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дербес қимыл белсенділігі (саптық және спорттық жаттығуларды меңгереді) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Салауатты өмір салты |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Коммуникативті-тілдік құзіреттілігі (24) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қарым-қатынас жасайды |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сөздерді өзгертеді |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дыбыстарды дұрыс айтады |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сөздік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Байланыстырып сөйлеу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шағын әңгіме құрастыру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық қабылдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ағылшын тілі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Таным құзіреттілік (21) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заттардың қасиеттерін бағдарлау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны тану |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Құрастыру дағдылары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Экологиялық мәдениет негіздері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қарапайым математикалық ұғымдар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Іздеу және эксперименталды іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ақпаратпен жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық құзіреттілік (9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Музыкалық іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Нәтижелі іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әлеуметтік құзіреттілік (9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мінез-құлық дағдылары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Өзара іс-әрекетті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Адамгершілік нормалары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жалпы көрсеткіші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ортаңғы көрсеткіш /%/ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ж – жасайды -1(төмен) Т – түсінеді -2 (орташа) Қ - қолданады -3 (жоғары)
Баланың жеке даму картасы __________ оқу жылы
Баланың тегі______________________________
Баланың жасы (4-5 жас)
|
Білім салалары Құзыреттілік көрсеткіштері |
Бастапқы мониторинг |
Аралық мониторинг |
Қорытынды мониторинг |
Бір жылғы нәтижелер |
||||||||||
|
ж |
т |
қ |
Жал пы |
ж |
т |
қ |
Жалпы |
ж |
т |
қ |
Жал пы |
Ж. к. |
игеру % |
|
|
Денсаулық сақтау құзіреттілігі (12) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Гигиеналық рәсімдерді орындау ретін біледі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дене шынықтыру: Қимылдарды өздігінен орындайды |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дербес қимыл белсенділігі (саптық және спорттық жаттығуларды меңгереді) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Салауатты өмір салты |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Коммуникативті-тілдік құзіреттілігі (24) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қарым-қатынас жасайды |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сөздерді өзгертеді |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дыбыстарды дұрыс айтады |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сөздік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Байланыстырып сөйлеу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шағын әңгіме құрастыру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық қабылдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ағылшын тілі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Таным құзіреттілік (21) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заттардың қасиеттерін бағдарлау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны тану |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Құрастыру дағдылары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Экологиялық мәдениет негіздері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қарапайым математикалық ұғымдар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Іздеу және эксперименталды іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ақпаратпен жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық құзіреттілік (9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Музыкалық іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Нәтижелі іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әлеуметтік құзіреттілік (9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мінез-құлық дағдылары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Өзара іс-әрекетті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Адамгершілік нормалары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жалпы көрсеткіші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ортаңғы көрсеткіш (%) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ж – жасайды - 1 (төмен) Т – түсінеді - 2 (орташа) Қ - қолданады - 3 (жоғары)
Баланың жеке даму картасы 20 - 20 оқу жылы
Баланың тегі______________________________
Баланың жасы (5-6 жас)
|
Білім салалары Құзыреттілік көрсеткіштері |
Бастапқы мониторинг |
Аралық мониторинг |
Қорытынды мониторинг |
Бір жылғы нәтижелер |
||||||||||
|
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
Ж.к |
% |
|
|
Денсаулық сақтау құзіреттілігі (12) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Гигиеналық рәсімдерді өздігінен орындауға ынта біледі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дене шынықтыру: Негізгі қимылдарды орындау кезінде шығармашылық танытады |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дербес қимыл белсенділігі (қимыл – қозғалыс ойынын ұйымдастырады) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Салауатты өмір салты |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Коммуникативті-тілдік құзіреттілігі 21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Өзін-өзі ұстау ережесін сақтайды |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Грамматикалық дұрыс сөйлеу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тілдің дыбыстық мәдениеті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сөздік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Байланыстырып сөйлеу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық тілдік қызмет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық қабылдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Таным құзіреттілік ( 21) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заттардың қасиеттерін бағдарлау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны тану |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Құрастыру дағдылары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Экологиялық мәдениет негіздері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қарапайым математикалық ұғымдар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Іздеу және эксперименталды іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ақпаратпен жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық құзіреттілік (9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Музыкалық іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Нәтижелі іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әлеуметтік құзіреттілік (9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мінез-құлық дағдылары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Өзара іс-әрекеті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Адамгершілік нормалары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жалпы көрсеткіші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ортаңғы көрсеткіш (%) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ж – жасайды -1 (төмен) Т – түсінеді -2 (орташа) Қ - қолданады -3 (жоғары)
ОБРАЗЕЦ
Баланың жеке даму картасы Оқу жылы__________
Баланың тегі______________________________ Баланың жасы (5-6 жас)
|
Білім салалары Құзыреттілік көрсеткіштері |
Бастапқы мониторинг |
Аралық мониторинг |
Қорытынды мониторинг |
Бір жылғы нәтижелер |
||||||||||
|
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
Ж.к |
% |
|
|
Денсаулық сақтау құзіреттілігі / 12 / |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Гигиеналық рәсімдерді өздігінен орындауға ынта біледі |
|
2 |
|
17 |
|
2 |
|
17 |
|
|
|
17 |
|
|
|
Дене шынықтыру: Негізгі қимылдарды орындау кезінде шығармашылық танытады |
1 |
|
|
8 |
|
2 |
|
17 |
|
|
|
17 |
|
|
|
Дербес қимыл белсенділігі (қимыл – қозғалыс ойынын ұйымдастырады) |
|
2 |
|
17 |
|
|
3 |
25 |
|
|
|
25 |
|
|
|
Салауатты өмір салты |
|
|
3 |
25 |
|
|
3 |
25 |
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
67% |
|
|
|
84% |
|
|
|
84 |
235 |
78% |
|
Коммуникативті-тілдік құзіреттілігі 24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Өзін-өзі ұстау ережесін сақтайды |
1 |
|
|
5 |
|
2 |
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
Грамматикалық дұрыс сөйлеу |
|
2 |
|
8 |
|
2 |
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
Тілдің дыбыстық мәдениеті |
|
2 |
|
8 |
|
|
3 |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
Сөздік |
1 |
|
|
5 |
|
|
3 |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
Байланыстырып сөйлеу |
|
2 |
|
8 |
|
|
3 |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық тілдік қызмет |
1 |
|
|
5 |
|
2 |
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық қабылдау |
|
2 |
|
8 |
|
2 |
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
Ағылшын тілі |
|
2 |
|
8 |
|
2 |
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55% |
- |
42 |
37 |
79% |
|
|
|
|
|
70% |
|
Таным құзіреттілік / 21 / |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заттардың қасиеттерін бағдарлау |
|
2 |
|
9 |
|
2 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны тану |
|
2 |
|
9 |
|
|
3 |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
Құрастыру дағдылары |
1 |
|
|
6 |
|
|
3 |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
Экологиялық мәдениет негіздері |
1 |
|
|
6 |
|
|
3 |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
Қарапайым математикалық ұғымдар |
|
2 |
|
9 |
|
2 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
Іздеу және эксперименталды іс-әрекет |
|
2 |
|
9 |
|
2 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
Ақпаратпен жұмыс |
|
2 |
|
9 |
|
2 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
48 |
- |
57% |
- |
39 |
43 |
81% |
|
|
|
|
|
80% |
|
Шығармашылық құзіреттілік / 9 / |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Музыкалық іс-әрекет |
|
2 |
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Нәтижелі іс-әрекет |
1 |
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау |
|
2 |
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
44 |
- |
55% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74% |
|
Әлеуметтік құзіреттілік / 9 / |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мінез-құлық дағдылары |
1 |
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Өзара іс-әрекетті |
|
2 |
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Адамгершілік нормалары |
|
2 |
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
44 |
- |
55% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73% |
|
Жалпы көрсеткіші |
52 |
212 |
25 |
289 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
375 |
|
Ортаңғы көрсеткіш /%/ |
10 |
42 |
5 |
58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
75 % |
Ж – жасайды -1/төмен/ Т – түсінеді -2 /орташа/ Қ - қолданады -3 /жоғары/
2х100=200:12=16.666=17 3х100=300:21=14.2=14 375:5(образ.область)=75 %
Баланың жеке даму картасы 2015-2016 оқу жылы
Баланың тегі______________________________ Баланың жасы (6-7 жас)
|
Білім салалары Құзыреттілік көрсеткіштері |
Бастапқы мониторинг |
Аралық мониторинг |
Қорытынды мониторинг |
Бір жылғы нәтижелер |
||||||||||
|
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
ж |
т |
қ |
Жал-пы |
Ж.к |
% |
|
|
Денсаулық сақтау құзіреттілігі (12) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Гигиеналық рәсімдерді өздігінен орындауға ынта біледі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дене шынықтыру: Негізгі қимылдарды орындау кезінде шығармашылық танытады |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дербес қимыл белсенділігі (қимыл – қозғалыс ойынын ұйымдастырады) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Салауатты өмір салты |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Коммуникативті-тілдік құзіреттілігі (24) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Өзін-өзі ұстау ережесін сақтайды |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Грамматикалық дұрыс сөйлеу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тілдің дыбыстық мәдениеті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сөздік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Байланыстырып сөйлеу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық тілдік қызмет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық қабылдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ағылшын тілі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Таным құзіреттілік (21) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заттардың қасиеттерін бағдарлау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны тану |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Құрастыру дағдылары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Экологиялық мәдениет негіздері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қарапайым математикалық ұғымдар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Іздеу және эксперименталды іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ақпаратпен жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығармашылық құзіреттілік (9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Музыкалық іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Нәтижелі іс-әрекет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әлеуметтік құзіреттілік (9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мінез-құлық дағдылары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Өзара іс-әрекетті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Адамгершілік нормалары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жалпы көрсеткіші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ортаңғы көрсеткіш (%) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ж – жасайды -1 (төмен) Т – түсінеді -2 (орташа) Қ - қолданады -3 (жоғары)
шағым қалдыра аласыз













