Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    «Бекітемін» «Келісемін»

    МКҚК « » бөбекжайы МКҚК « » бөбекжайы

    директоры: _______ әдіскер: _______










    « » психологиялық қызметтің 2021- 2022 оқу жылына арналған

    жылдық жұмыс жоспары









    Педагог психолог:





















    Мақсаты:

    Сапалы тәрбие беру үшін әлеуметтік-психологиялық жағдай қалыптастыру;білім беру саласында балалардың психологиялық дамуына көмектесу.



    Міндеттері:

    1. Психологиялық саулықтарын нығайту, жасы мен жеке дамуын ескере отыра, балабақшада әр балаға ыңғайлы жағдай жасау;

    2. Білім беру саласында әр балаға дер кезінде психологиялық көмек пен алдын-алу жұмыстарын жүргізу.

    3. Педагог кадрлар мен ата-аналар қауымының психологиялық саулық туралы түсінігін кеңейту.


    Жылдық жұмыс бағыттары:


    • Ақпаратты –аналитикалық бағыт;

    • Психодиагностика;

    • Түзету-дамытушылық;

    • Кеңес беру;

    • Психопрофилактика , психоағарту.
















    Педагог-психологтың негізгі жұмыс бағыттары:

    1. Ұйымдастырушы-әдістемелік бағыты

    Мақсаты: жұмыс құжаттарымен жұмыс.

    - жұмыс құжаттарын рәсімдеу және толтыру. Дианостикалық зерттеулер нәтижелерін талдау және өңдеу, қортындылар жазу (оқу жылы ішінде).

    - жеке бағытталған дамыту немесе түзету бағдарламаларын құрастыру және жазу.

    - диагностикалық тексеру хаттамалары мен бланкілерін, ынталандыру және көрсету материалдарын түзете-дамыту негіздеріне дайындау (оқу жылы ішінде).

    - ата-аналарға арналған стедтер, жаднамалар және буклеттер үшін, семинарларға, ата-аналар жиналыстарына, педкеңес, консультацияларға ақпаратты рәсімдеу (оқу жылы ағымында).

    - өз білімін және біліктілігін арттыру, курстарға, семинарларға қатысу және т.б.

    - статистикалық және аналитикалық жылдық есепті жазу.

    2. Профилактикалыка және ағатушылық бағыты

    Мақсаты:балалардың психикалық дамуындағы және жеке басының күйзелісіндегі ықтимал ауытқулардың алдын алу, сонымен қатар тәрбиешілер, педагогтар мен ата-аналардың психологиялық мәдениетін арттыру.

    - балалардың жеке айырмашылықтары мен жас ерекшеліктері, отбасылық тәрбиенің әсері және оның түрлері, жас дағдылары және т.б. туралы стендтік ақпарат.

    - балалар жас ерекшеліктері мен басқа тақырыптар туралы ата-аналарға арналған жадынамалар.

    - балалармен және ата-аналармен жұмыста тиімді әдістер көрсете отырып, мұғалімдермен дәрістер өткізу.

    - балалардың психикалық процестерін дамыту және мінез-құлық түзету үшін қол жетімді ойындарды таңдауғы ынтымақтастық.

    - ата-аналар жиналысында сөз сөйлеу.

    - ата-аналар мен тәрбишілерге тренинг өткізу.

    3. Психодиагностика бағыты

    Мақсаты: балалардың даму деңгейі туралы ақпарат алу, тәрбие-білім беру процесіне қатысушылардың жеке ерекшеліктері мен проблемаларын анықтау.

    Психодиагностиканы жүргізу үшін құралдарды таңдауды психолог кәсіби құзереттілік деңгейіне және шешілетін даму міндеттерінің шеңберіне байланысты дербес жүзеге асырады.

    - ерте жастағы балалардың бейімделуі, психикалық даму деңгейін анықтау және жеке даму траекториясын құру мақсатында тексеру.

    - орта және үлкен, мектеп алды тобы тәрбиеленушілердің психикалық дамуы мен эмоционалды-еріктік даму деңгейін анықтау мақсатында диагностикалау.

    - мектеп алды топ балаларын мектепте оқуға деген дайындығын диагностикалау.

    - ата-аналардың, тәрбиешілердің, мектепке дейінгі білім беру ұйымының әкімшілігінің сұранысы және психологтың жеке бақылаулары бойынша тәрбиеленушілердің мәселелерін анықтау және нақтылау үшін баланың дамуына терең диагностика жүргізу.

    4.Психологиялық түзету және дамыту

    Мақсаты: баланың ықтимал мүмкіндіктерін ашуға жағдай жасау, психикалық дамудың ауытқуларын түзету.

    - мектептегі оқуға психологиялық дайындық диагностикасының нәтижелері бойынша мектепалды тобының балаларымен жеке және кіші топ түзету-дамыту сабақтарын өткізу.

    - танымдық процестерді диагностикалау нәтижелері бойынша ересек, орта тәрбиеленушілерімен жеке және кіші топтық түзету-дамыту сабақтарын өткізу.

    - орта, жоғарғы және мектепалды топтпры тәрбиеленушілердің эмоционалды-еріктік және жеке саласын түзету және дамыту бойынша жеке және кіші топтық сабақтар өткізу.

    5. Кеңес беру бағыты

    Мақсаты: туындаған мәселер мен сұрақтар бойынша ата-аналар мен педагогтарға жеке түрде кеңес беру.

    - проблеманы ұғыну және оны шешудің оңтайлы жолдарын табу мақсатында ата-аналар үшін қолайлы уақытты алдын ала келісе отырып, шақыру бойынша (диагностика қортындылары бойынша).

    - ата-аналар мен мұғалімдердің балаларды тәрбиелеу және дамыту мәселелері бойынша.

    - бөбекжай жағдайына балаларды бейімдеу кезеңінде ата-аналар мен педагогтарға белсенді консультативтік көмек көрсету.






















    №

    Ақпаратты –аналитикалық бағыт

    мерзімі

    жауапты

    I.

    Әкімшілік- құрылымдық құжаттармен жұмыс

    1. Жылдық жұмыс жоспарын құру.

    2. Кабинет құжаттарымен жұмыс.

    3. Педагогика-психологиялық құжаттармен жұмыс:

    - психологтың кеңес беру журналы:

    (ата-аналарға, педагогтарға)

    - түзету-дамыту жұмыстар журналы;

    - апталық жоспар журналы;

    -сұраныстар журналы.

    - жыл бойы жүргізілген жұмыстарының аналитикалық, статистикалық есебі.



    Тамыз

    қыркүйек


    жыл бойы


    жыл бойы


    жыл бойы

    мамыр


    Психолог


    II.

    Мұрағат құжаттарымен жұмыс

    1. Психопедагогикалық даму картасы

    2. Психологиялық зерттеулердің нәтижесі

    3. Диагностикалық зерттеулердің хаттамасы


    жыл бойы

    жыл бойы

    жыл бойы



    Психолог


    III.

    Ұсынылатын құжаттары:

    • Жылдық жұмыс жоспары;

    • Жыл бойы жүргізілген жұмыстарының аналитикалық, статистикалық есебі.

    • кіші және ортаңғы, ересек топ балаларының таным процессінің көрсеткіштері.

    • балабақша түлектерінің мектепке дайындығын зерттеу қорытындысы.

    Тамыз

    қыркүйек

    мамыр

    желтоқсан

    сәуір


    мамыр




    Психолог


    IV.

    Өзіндік даму жоспары:

    - балабақша жұмысына белсене араласу;

    - аудандық, облыстық семинарларға қатысу;

    - біліктілігін көтеру;

    - семинар мен іс-шаралар өткізу

    - танымдық сайыстарға қатысу.


    АББ жоспарына сәйкес,

    балабақша жоспарына сәйкес.


    Психолог









    Тәрбиеленушілермен жұмыс


    №

    Мазмұны

    Жұмыс түрі

    мерзімі

    I.

    Психодиагностика:

    • кіші, ортаңғы және ересек топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /алғашқы зерттеу/

    • кіші, ортаңғы және ересек топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /аралық зерттеу/

    • кіші, ортаңғы және ересек топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /қайталап зерттеу/

    • Ортаңғы топ балалардың көңіл-күйін және есте сақтауын дамытуға арналған психологиялық жаттығулар.

    • Кіші және үлкен топ балаларының қобалжуын тексеру / «Өмірде жоқ жануар» тесті/


    • Ересек топ балаларының мектепке дайындығын тексеру;

    • Отбасы жайлылығын анықтау / «Менің отбасым» тесті/

    • Жеке тұлғалық қасиетін анықтау / «Үй- адам- ағаш» проективті тесті /



    Топтық тексеру







    Топтық жұмыс


    жеке тексеру


    топтық тексеру

    топтық

    жеке тексеру


    Қыркүйек- қазан-


    Қаңтар



    сәуір

    мамыр


    ақпан


    наурыз


    сәуір


    жыл бойы

    қаңтар

    II.


















    Түзету-дамыту жұмыстары.

    • Мектепке дейінгі балалардың қобалжуын сейілту

    • Тәртібінде қиындығы бар балалармен психосергіту жұмыстары.

    • «Міне, біздер қандаймыз!» / Крюкова С.В/. - кіші топ балаларының көңіл-күйін көтеру.

    • Ортаңғы және ересек топ балаларының тұлғааралық қарым қатынасын анықтау /социометрия әдісі/

    • « Мектепке дайындық» психофизиологиялық дамуын, жетілуін, таным қасиетін дамыту.

    • Ортаңғы топ балаларына қарым- қатынасты меңгерту. «Менің достарым».

    • «Ертегі » терапиясы (тақырып жағдайға байланысты)

    • Арттерапия (тақырып жағдайға байланысты)

    • Музыка терапиясы (тақырып жағдайға байланысты)



    жеке жұмыстар

    жеке жұмыстар


    топтық жұмыстар



    топтық жұмыстар



    топтық жұмыстар


    топтық жұмыс

    жеке жұмыс


    топтық жұмыс

    топтық жұмыс

    топтық жұмыс




    Жыл бойы


    жыл бойы



    қаңтар



    желтоқсан


    <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жаханова Ақмаржан Кеңесовна
    13 Қазан 2023
    1059
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Балабақша педагог-психологының жылдық жоспары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Балабақша педагог-психологының жылдық жоспары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бөбекжайдағы педагог-психологтарға арналған дайын жылдық жоспар.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    «Бекітемін» «Келісемін»

    МКҚК « » бөбекжайы МКҚК « » бөбекжайы

    директоры: _______ әдіскер: _______










    « » психологиялық қызметтің 2021- 2022 оқу жылына арналған

    жылдық жұмыс жоспары









    Педагог психолог:





















    Мақсаты:

    Сапалы тәрбие беру үшін әлеуметтік-психологиялық жағдай қалыптастыру;білім беру саласында балалардың психологиялық дамуына көмектесу.



    Міндеттері:

    1. Психологиялық саулықтарын нығайту, жасы мен жеке дамуын ескере отыра, балабақшада әр балаға ыңғайлы жағдай жасау;

    2. Білім беру саласында әр балаға дер кезінде психологиялық көмек пен алдын-алу жұмыстарын жүргізу.

    3. Педагог кадрлар мен ата-аналар қауымының психологиялық саулық туралы түсінігін кеңейту.


    Жылдық жұмыс бағыттары:


    • Ақпаратты –аналитикалық бағыт;

    • Психодиагностика;

    • Түзету-дамытушылық;

    • Кеңес беру;

    • Психопрофилактика , психоағарту.
















    Педагог-психологтың негізгі жұмыс бағыттары:

    1. Ұйымдастырушы-әдістемелік бағыты

    Мақсаты: жұмыс құжаттарымен жұмыс.

    - жұмыс құжаттарын рәсімдеу және толтыру. Дианостикалық зерттеулер нәтижелерін талдау және өңдеу, қортындылар жазу (оқу жылы ішінде).

    - жеке бағытталған дамыту немесе түзету бағдарламаларын құрастыру және жазу.

    - диагностикалық тексеру хаттамалары мен бланкілерін, ынталандыру және көрсету материалдарын түзете-дамыту негіздеріне дайындау (оқу жылы ішінде).

    - ата-аналарға арналған стедтер, жаднамалар және буклеттер үшін, семинарларға, ата-аналар жиналыстарына, педкеңес, консультацияларға ақпаратты рәсімдеу (оқу жылы ағымында).

    - өз білімін және біліктілігін арттыру, курстарға, семинарларға қатысу және т.б.

    - статистикалық және аналитикалық жылдық есепті жазу.

    2. Профилактикалыка және ағатушылық бағыты

    Мақсаты:балалардың психикалық дамуындағы және жеке басының күйзелісіндегі ықтимал ауытқулардың алдын алу, сонымен қатар тәрбиешілер, педагогтар мен ата-аналардың психологиялық мәдениетін арттыру.

    - балалардың жеке айырмашылықтары мен жас ерекшеліктері, отбасылық тәрбиенің әсері және оның түрлері, жас дағдылары және т.б. туралы стендтік ақпарат.

    - балалар жас ерекшеліктері мен басқа тақырыптар туралы ата-аналарға арналған жадынамалар.

    - балалармен және ата-аналармен жұмыста тиімді әдістер көрсете отырып, мұғалімдермен дәрістер өткізу.

    - балалардың психикалық процестерін дамыту және мінез-құлық түзету үшін қол жетімді ойындарды таңдауғы ынтымақтастық.

    - ата-аналар жиналысында сөз сөйлеу.

    - ата-аналар мен тәрбишілерге тренинг өткізу.

    3. Психодиагностика бағыты

    Мақсаты: балалардың даму деңгейі туралы ақпарат алу, тәрбие-білім беру процесіне қатысушылардың жеке ерекшеліктері мен проблемаларын анықтау.

    Психодиагностиканы жүргізу үшін құралдарды таңдауды психолог кәсіби құзереттілік деңгейіне және шешілетін даму міндеттерінің шеңберіне байланысты дербес жүзеге асырады.

    - ерте жастағы балалардың бейімделуі, психикалық даму деңгейін анықтау және жеке даму траекториясын құру мақсатында тексеру.

    - орта және үлкен, мектеп алды тобы тәрбиеленушілердің психикалық дамуы мен эмоционалды-еріктік даму деңгейін анықтау мақсатында диагностикалау.

    - мектеп алды топ балаларын мектепте оқуға деген дайындығын диагностикалау.

    - ата-аналардың, тәрбиешілердің, мектепке дейінгі білім беру ұйымының әкімшілігінің сұранысы және психологтың жеке бақылаулары бойынша тәрбиеленушілердің мәселелерін анықтау және нақтылау үшін баланың дамуына терең диагностика жүргізу.

    4.Психологиялық түзету және дамыту

    Мақсаты: баланың ықтимал мүмкіндіктерін ашуға жағдай жасау, психикалық дамудың ауытқуларын түзету.

    - мектептегі оқуға психологиялық дайындық диагностикасының нәтижелері бойынша мектепалды тобының балаларымен жеке және кіші топ түзету-дамыту сабақтарын өткізу.

    - танымдық процестерді диагностикалау нәтижелері бойынша ересек, орта тәрбиеленушілерімен жеке және кіші топтық түзету-дамыту сабақтарын өткізу.

    - орта, жоғарғы және мектепалды топтпры тәрбиеленушілердің эмоционалды-еріктік және жеке саласын түзету және дамыту бойынша жеке және кіші топтық сабақтар өткізу.

    5. Кеңес беру бағыты

    Мақсаты: туындаған мәселер мен сұрақтар бойынша ата-аналар мен педагогтарға жеке түрде кеңес беру.

    - проблеманы ұғыну және оны шешудің оңтайлы жолдарын табу мақсатында ата-аналар үшін қолайлы уақытты алдын ала келісе отырып, шақыру бойынша (диагностика қортындылары бойынша).

    - ата-аналар мен мұғалімдердің балаларды тәрбиелеу және дамыту мәселелері бойынша.

    - бөбекжай жағдайына балаларды бейімдеу кезеңінде ата-аналар мен педагогтарға белсенді консультативтік көмек көрсету.






















    №

    Ақпаратты –аналитикалық бағыт

    мерзімі

    жауапты

    I.

    Әкімшілік- құрылымдық құжаттармен жұмыс

    1. Жылдық жұмыс жоспарын құру.

    2. Кабинет құжаттарымен жұмыс.

    3. Педагогика-психологиялық құжаттармен жұмыс:

    - психологтың кеңес беру журналы:

    (ата-аналарға, педагогтарға)

    - түзету-дамыту жұмыстар журналы;

    - апталық жоспар журналы;

    -сұраныстар журналы.

    - жыл бойы жүргізілген жұмыстарының аналитикалық, статистикалық есебі.



    Тамыз

    қыркүйек


    жыл бойы


    жыл бойы


    жыл бойы

    мамыр


    Психолог


    II.

    Мұрағат құжаттарымен жұмыс

    1. Психопедагогикалық даму картасы

    2. Психологиялық зерттеулердің нәтижесі

    3. Диагностикалық зерттеулердің хаттамасы


    жыл бойы

    жыл бойы

    жыл бойы



    Психолог


    III.

    Ұсынылатын құжаттары:

    • Жылдық жұмыс жоспары;

    • Жыл бойы жүргізілген жұмыстарының аналитикалық, статистикалық есебі.

    • кіші және ортаңғы, ересек топ балаларының таным процессінің көрсеткіштері.

    • балабақша түлектерінің мектепке дайындығын зерттеу қорытындысы.

    Тамыз

    қыркүйек

    мамыр

    желтоқсан

    сәуір


    мамыр




    Психолог


    IV.

    Өзіндік даму жоспары:

    - балабақша жұмысына белсене араласу;

    - аудандық, облыстық семинарларға қатысу;

    - біліктілігін көтеру;

    - семинар мен іс-шаралар өткізу

    - танымдық сайыстарға қатысу.


    АББ жоспарына сәйкес,

    балабақша жоспарына сәйкес.


    Психолог









    Тәрбиеленушілермен жұмыс


    №

    Мазмұны

    Жұмыс түрі

    мерзімі

    I.

    Психодиагностика:

    • кіші, ортаңғы және ересек топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /алғашқы зерттеу/

    • кіші, ортаңғы және ересек топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /аралық зерттеу/

    • кіші, ортаңғы және ересек топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /қайталап зерттеу/

    • Ортаңғы топ балалардың көңіл-күйін және есте сақтауын дамытуға арналған психологиялық жаттығулар.

    • Кіші және үлкен топ балаларының қобалжуын тексеру / «Өмірде жоқ жануар» тесті/


    • Ересек топ балаларының мектепке дайындығын тексеру;

    • Отбасы жайлылығын анықтау / «Менің отбасым» тесті/

    • Жеке тұлғалық қасиетін анықтау / «Үй- адам- ағаш» проективті тесті /



    Топтық тексеру







    Топтық жұмыс


    жеке тексеру


    топтық тексеру

    топтық

    жеке тексеру


    Қыркүйек- қазан-


    Қаңтар



    сәуір

    мамыр


    ақпан


    наурыз


    сәуір


    жыл бойы

    қаңтар

    II.


















    Түзету-дамыту жұмыстары.

    • Мектепке дейінгі балалардың қобалжуын сейілту

    • Тәртібінде қиындығы бар балалармен психосергіту жұмыстары.

    • «Міне, біздер қандаймыз!» / Крюкова С.В/. - кіші топ балаларының көңіл-күйін көтеру.

    • Ортаңғы және ересек топ балаларының тұлғааралық қарым қатынасын анықтау /социометрия әдісі/

    • « Мектепке дайындық» психофизиологиялық дамуын, жетілуін, таным қасиетін дамыту.

    • Ортаңғы топ балаларына қарым- қатынасты меңгерту. «Менің достарым».

    • «Ертегі » терапиясы (тақырып жағдайға байланысты)

    • Арттерапия (тақырып жағдайға байланысты)

    • Музыка терапиясы (тақырып жағдайға байланысты)



    жеке жұмыстар

    жеке жұмыстар


    топтық жұмыстар



    топтық жұмыстар



    топтық жұмыстар


    топтық жұмыс

    жеке жұмыс


    топтық жұмыс

    топтық жұмыс

    топтық жұмыс




    Жыл бойы


    жыл бойы



    қаңтар



    желтоқсан


    <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Психология Басқа Мектепке дейінгі балалар
    13.10.2023
    1059
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жаханова Ақмаржан Кеңесовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации