Материалдар / Балабақша педагог-психологының жылдық жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Балабақша педагог-психологының жылдық жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөбекжайдағы педагог-психологтарға арналған дайын жылдық жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2023
485
16 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«Бекітемін» «Келісемін»

МКҚК « » бөбекжайы МКҚК « » бөбекжайы

директоры: _______ әдіскер: _______










« » психологиялық қызметтің 2021- 2022 оқу жылына арналған

жылдық жұмыс жоспары









Педагог психолог:





















Мақсаты:

Сапалы тәрбие беру үшін әлеуметтік-психологиялық жағдай қалыптастыру;білім беру саласында балалардың психологиялық дамуына көмектесу.



Міндеттері:

1. Психологиялық саулықтарын нығайту, жасы мен жеке дамуын ескере отыра, балабақшада әр балаға ыңғайлы жағдай жасау;

2. Білім беру саласында әр балаға дер кезінде психологиялық көмек пен алдын-алу жұмыстарын жүргізу.

3. Педагог кадрлар мен ата-аналар қауымының психологиялық саулық туралы түсінігін кеңейту.


Жылдық жұмыс бағыттары:


  • Ақпаратты –аналитикалық бағыт;

  • Психодиагностика;

  • Түзету-дамытушылық;

  • Кеңес беру;

  • Психопрофилактика , психоағарту.
















Педагог-психологтың негізгі жұмыс бағыттары:

1. Ұйымдастырушы-әдістемелік бағыты

Мақсаты: жұмыс құжаттарымен жұмыс.

- жұмыс құжаттарын рәсімдеу және толтыру. Дианостикалық зерттеулер нәтижелерін талдау және өңдеу, қортындылар жазу (оқу жылы ішінде).

- жеке бағытталған дамыту немесе түзету бағдарламаларын құрастыру және жазу.

- диагностикалық тексеру хаттамалары мен бланкілерін, ынталандыру және көрсету материалдарын түзете-дамыту негіздеріне дайындау (оқу жылы ішінде).

- ата-аналарға арналған стедтер, жаднамалар және буклеттер үшін, семинарларға, ата-аналар жиналыстарына, педкеңес, консультацияларға ақпаратты рәсімдеу (оқу жылы ағымында).

- өз білімін және біліктілігін арттыру, курстарға, семинарларға қатысу және т.б.

- статистикалық және аналитикалық жылдық есепті жазу.

2. Профилактикалыка және ағатушылық бағыты

Мақсаты:балалардың психикалық дамуындағы және жеке басының күйзелісіндегі ықтимал ауытқулардың алдын алу, сонымен қатар тәрбиешілер, педагогтар мен ата-аналардың психологиялық мәдениетін арттыру.

- балалардың жеке айырмашылықтары мен жас ерекшеліктері, отбасылық тәрбиенің әсері және оның түрлері, жас дағдылары және т.б. туралы стендтік ақпарат.

- балалар жас ерекшеліктері мен басқа тақырыптар туралы ата-аналарға арналған жадынамалар.

- балалармен және ата-аналармен жұмыста тиімді әдістер көрсете отырып, мұғалімдермен дәрістер өткізу.

- балалардың психикалық процестерін дамыту және мінез-құлық түзету үшін қол жетімді ойындарды таңдауғы ынтымақтастық.

- ата-аналар жиналысында сөз сөйлеу.

- ата-аналар мен тәрбишілерге тренинг өткізу.

3. Психодиагностика бағыты

Мақсаты: балалардың даму деңгейі туралы ақпарат алу, тәрбие-білім беру процесіне қатысушылардың жеке ерекшеліктері мен проблемаларын анықтау.

Психодиагностиканы жүргізу үшін құралдарды таңдауды психолог кәсіби құзереттілік деңгейіне және шешілетін даму міндеттерінің шеңберіне байланысты дербес жүзеге асырады.

- ерте жастағы балалардың бейімделуі, психикалық даму деңгейін анықтау және жеке даму траекториясын құру мақсатында тексеру.

- орта және үлкен, мектеп алды тобы тәрбиеленушілердің психикалық дамуы мен эмоционалды-еріктік даму деңгейін анықтау мақсатында диагностикалау.

- мектеп алды топ балаларын мектепте оқуға деген дайындығын диагностикалау.

- ата-аналардың, тәрбиешілердің, мектепке дейінгі білім беру ұйымының әкімшілігінің сұранысы және психологтың жеке бақылаулары бойынша тәрбиеленушілердің мәселелерін анықтау және нақтылау үшін баланың дамуына терең диагностика жүргізу.

4.Психологиялық түзету және дамыту

Мақсаты: баланың ықтимал мүмкіндіктерін ашуға жағдай жасау, психикалық дамудың ауытқуларын түзету.

- мектептегі оқуға психологиялық дайындық диагностикасының нәтижелері бойынша мектепалды тобының балаларымен жеке және кіші топ түзету-дамыту сабақтарын өткізу.

- танымдық процестерді диагностикалау нәтижелері бойынша ересек, орта тәрбиеленушілерімен жеке және кіші топтық түзету-дамыту сабақтарын өткізу.

- орта, жоғарғы және мектепалды топтпры тәрбиеленушілердің эмоционалды-еріктік және жеке саласын түзету және дамыту бойынша жеке және кіші топтық сабақтар өткізу.

5. Кеңес беру бағыты

Мақсаты: туындаған мәселер мен сұрақтар бойынша ата-аналар мен педагогтарға жеке түрде кеңес беру.

- проблеманы ұғыну және оны шешудің оңтайлы жолдарын табу мақсатында ата-аналар үшін қолайлы уақытты алдын ала келісе отырып, шақыру бойынша (диагностика қортындылары бойынша).

- ата-аналар мен мұғалімдердің балаларды тәрбиелеу және дамыту мәселелері бойынша.

- бөбекжай жағдайына балаларды бейімдеу кезеңінде ата-аналар мен педагогтарға белсенді консультативтік көмек көрсету.






















Ақпаратты –аналитикалық бағыт

мерзімі

жауапты

I.

Әкімшілік- құрылымдық құжаттармен жұмыс

  1. Жылдық жұмыс жоспарын құру.

  2. Кабинет құжаттарымен жұмыс.

  3. Педагогика-психологиялық құжаттармен жұмыс:

- психологтың кеңес беру журналы:

(ата-аналарға, педагогтарға)

- түзету-дамыту жұмыстар журналы;

- апталық жоспар журналы;

-сұраныстар журналы.

- жыл бойы жүргізілген жұмыстарының аналитикалық, статистикалық есебі.



Тамыз

қыркүйек


жыл бойы


жыл бойы


жыл бойы

мамыр


Психолог


II.

Мұрағат құжаттарымен жұмыс

  1. Психопедагогикалық даму картасы

  2. Психологиялық зерттеулердің нәтижесі

  3. Диагностикалық зерттеулердің хаттамасы


жыл бойы

жыл бойы

жыл бойы



Психолог


III.

Ұсынылатын құжаттары:

  • Жылдық жұмыс жоспары;

  • Жыл бойы жүргізілген жұмыстарының аналитикалық, статистикалық есебі.

  • кіші және ортаңғы, ересек топ балаларының таным процессінің көрсеткіштері.

  • балабақша түлектерінің мектепке дайындығын зерттеу қорытындысы.

Тамыз

қыркүйек

мамыр

желтоқсан

сәуір


мамыр




Психолог


IV.

Өзіндік даму жоспары:

- балабақша жұмысына белсене араласу;

- аудандық, облыстық семинарларға қатысу;

- біліктілігін көтеру;

- семинар мен іс-шаралар өткізу

- танымдық сайыстарға қатысу.


АББ жоспарына сәйкес,

балабақша жоспарына сәйкес.


Психолог









Тәрбиеленушілермен жұмыс


Мазмұны

Жұмыс түрі

мерзімі

I.

Психодиагностика:

  • кіші, ортаңғы және ересек топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /алғашқы зерттеу/

  • кіші, ортаңғы және ересек топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /аралық зерттеу/

  • кіші, ортаңғы және ересек топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /қайталап зерттеу/

  • Ортаңғы топ балалардың көңіл-күйін және есте сақтауын дамытуға арналған психологиялық жаттығулар.

  • Кіші және үлкен топ балаларының қобалжуын тексеру / «Өмірде жоқ жануар» тесті/


  • Ересек топ балаларының мектепке дайындығын тексеру;

  • Отбасы жайлылығын анықтау / «Менің отбасым» тесті/

  • Жеке тұлғалық қасиетін анықтау / «Үй- адам- ағаш» проективті тесті /



Топтық тексеру







Топтық жұмыс


жеке тексеру


топтық тексеру

топтық

жеке тексеру


Қыркүйек- қазан-


Қаңтар



сәуір

мамыр


ақпан


наурыз


сәуір


жыл бойы

қаңтар

II.


















Түзету-дамыту жұмыстары.

  • Мектепке дейінгі балалардың қобалжуын сейілту

  • Тәртібінде қиындығы бар балалармен психосергіту жұмыстары.

  • «Міне, біздер қандаймыз!» / Крюкова С.В/. - кіші топ балаларының көңіл-күйін көтеру.

  • Ортаңғы және ересек топ балаларының тұлғааралық қарым қатынасын анықтау /социометрия әдісі/

  • « Мектепке дайындық» психофизиологиялық дамуын, жетілуін, таным қасиетін дамыту.

  • Ортаңғы топ балаларына қарым- қатынасты меңгерту. «Менің достарым».

  • «Ертегі » терапиясы (тақырып жағдайға байланысты)

  • Арттерапия (тақырып жағдайға байланысты)

  • Музыка терапиясы (тақырып жағдайға байланысты)



жеке жұмыстар

жеке жұмыстар


топтық жұмыстар



топтық жұмыстар



топтық жұмыстар


топтық жұмыс

жеке жұмыс


топтық жұмыс

топтық жұмыс

топтық жұмыс




Жыл бойы


жыл бойы



қаңтар



желтоқсан


<

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!