Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Балабақша педагог-психологының жылдық жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Келісемін» «Бекітемін»
директоры: ________
әдіскер: _______
«» психологиялық қызметтің
20**- 20** оқу жылына арналған
жылдық жұмыс жоспары
Педагог психолог:
Мақсаты: сапалы тәрбие беру үшін әлеуметтік-психологиялық жағдай қалыптастыру. Білім беру саласында балалардың психологиялық дамуына көмектесу.
Міндеттері:
-
Психологиялық саулықтарын нығайту, жасы мен жеке дамуын ескере отырып, балабақшада әр балаға ыңғайлы жағдай жасау.
-
Білім беру саласында әр балаға дер кезінде психологиялық көмек пен алдын алу жұмыстарын жүргізу.
-
Педагог кадрлар мен ата-аналар қауымының психологиялық саулық туралы түсінігін кеңейту.
Жылдық жұмыс бағыттары:
-
Психодиагностика;
-
Түзету-дамытушылық;
-
Кеңес беру.
-
Психопрофилактика, психоағарту;
-
Психологиялық білімді көтеру.
Психологиялық диагностикалық жұмыстар
Мақсаты: балалардың тұлғалық дамуын бақылап, психологиялық денсаулығын сақтау және нығайту.
Міндеттері:
Мектепке дейінгі балалардың үйлесімді дамуына жайлы жағдай жасау.
-
№
Жұмыстың мазмұны
Жұмыс түрлері
Қолданылған материалдар
әдістемелер
Зерттелуші нысанасы
Өтетін мерзімі
1
Топтағы әрбір баланың психологиялық дамуын, жас ерекшеліктеріне қарай жеке жұмыс түрлерін жүргізу
Бақылау, тесттік тапсырмалар
Әдістемелер жинағы
Тәрбиеленушілер
Жыл бойы
2
Таным үрдістерінің дамуына арналған зерттеулер жүргізу.
Ойлау, қиял, зейін, еске сақтау, қабылдау
Е.И. Рогов әдістемелері
Тәрбиеленушілер
Қазан, Сәуір
3
Бала дамуында ауытқушылығы байқалған балалармен жұмыс
Баланың даму деңгейіне жаттығу жұмыстары
Немов әдістемесі
Ата-аналар,
тәрбиеленушілер
жыл бойы
4
Балалардың жасына сай психологиялық мінез-құлқының дамуын зерттеу
«Менің отбасым» тест
Жобалық тест
Ортаңғы топтар
Қараша
5
Балалардың мектепке дайындығын анықтау
Психодиагностика
Керн Йирасек субьтест
Ортаңғы топтар
Қараша
Наурыз
6
Балалардың мектепке оқуға даярлық деңгейін зерттеу бағдарламасы
Психоәлеуметтік жетілгендік деңгейлерін зерттеу
С.А.Банков әңгімелесу әдістемесі
Ортаңғы топтар
Наурыз
7
Баланың оқу іс-әрекетін, ойын барысында бақылау
Даму ерекшеліктерін зерттеу
Ойындар
Балалар,
тәрбиеші
Жыл бойы
Психологиялық ағарту жұмыстары
Мақсаты: тұлғаның психологиялық және тұлғалық дамуында кездесетін сәтсіздіктерге ескерту жасау. Бұл балалармен, ата-анамен, педагогтармен және ұжымның барлық мүшелерімен алдын ала жүргізілетін жұмыс түрі. Бұнда жүргізілген жұмыс нәтижесіне байланысты кеңестер беріледі.
-
№
Жұмыстың мазмұны
Жұмыс түрлері
Қолданылған материалдар
әдістемелер
Зерттелуші нысанасы
Өтетін мерзімі
1
Балабақшаға жаңа келген балалардың жағдайымен, міндеттерімен танысу
Әр топқа жаңадан келген балалардың тізімін алу, бақылау, әңгімелесу
Бейімделу құжаты
Балабақшаға жаңадан келген балалар
Жыл бойы
2
Ата-аналар жиналыстарына, педагогикалық кеңестерге қатысу
Тақырыптары бойынша баяндамалар, сауалнамалар жүргізу
Баяндама, сауалнама, тренингтер
Психолог
Жыл бойы
3
Өз білімін жетілдіру
Қалалық педагог психологтарымен іс-тәжірибе алмасу, кеңестер алу
Тренинг-семинарлар
Психолог
Жыл бойы
4
Ұйымдастырылған оқу қызетіне қатысу
Талдаулар жүргізу
Бақылау, талдау, кеңесу
Әкімшілік,
Педагог,
Психолог
Жыл бойы
5
Балалардың психологиялық дұрыс дамуына жағдай жасау.
Жеке жұмыс жасайтын балаларды анықтау үшін медициналық іс қағаздармен танысу
Бақылау, анықтама жұмыстары
Психолог
Жыл бойы
6
Балалардың жаңа ортаға бейімделу үрдісін бақылау
Әр топқа жаңа келген балаларды бақылау, бейімделу парағын толтыру
Бақылау
Барлық топтар
Жыл бойы
7
Психологиялық және педагогикалық әдебиет, әдістемелік құрал жабдықтарды, газет-журналдар жинақтау
Психологиялық мәліметтерді толықтыру.
Кітап дүкендері мен интернет жүйесі т.б.
Психолог кабинеті
Жыл бойы
Психологиялық кеңес
Мақсаты: педагогикалық үрдіске қатысушыларға мәселелерді шешуге көмектесу.
-
Ата-аналардың бала тәрбиесіне қатысты мазалап жүрген сұрақтарына байланысты;
-
Ұжымда жағымды қарым-қатынас орнату;
-
Педагогтардың бір-бірімен өзара қалыпты қарым-қатынас орнату;
-
Бөбекжайда жылдық жұмыс жоспарын құруда әкімшілікпен бірлесе отырып, балалардың жас ерекшелігін топтастыруда педагогикалық-психологиялық кеңес беру.
-
-
№
Жұмыстың мазмұны
Жұмыс түрлері
Қолданылған материалдар
әдістемелер
Зерттелуші нысанасы
Өтетін мерзімі
1
Жеке жұмыс
Кеңес беру
С.Нұржанова
Өз еріктерімен
Жыл бойы
2
Топтық кеңес
Түрлі тақырыптар бойынша
К.Түгелбаева
Ата аналарға ұжым мүшелеріне
Жыл бойы
3
Бөбекжайға келіп жатқан ата-аналарға
Кеңес
«Тәрбие отбасынан басталады»
Кіші топ ата-аналары, тәрбиешілері
Желтоқсан
4
«Отбасы баланы әлеуметтендірудің алғашқы сатысы»
Тренинг-семинар
«Бала тәрбиесі бүгінгі күннің өзекті мәселесі»
Отбасы клубы «Алтын бесік»
Қазан
5
«Біз тәуелсіз елдің ұрпағымыз»
Сайыс
Әр ұлт өз салт дәстүрімен таныстыру
Кіші топ ата-аналары, тәрбиешілері
Желтоқсан
6
«Бала тәрбиесі қашан басталады?»
Кеңес
К. Түгелбаева
Барлық топ ата-аналары
Қаңтар
7
Баланың тәрбиесі мен өмір тынысы
Кеңес
С. Нұржанова
Барлық топ ата-аналары
Ақпан
8
Мектепке баратын балалардың ата-аналарымен
Кеңес
«Баланы мектепке баруға қалай дайындау» керек?
Ортаңғы топ ата-аналары
Сәуір
9
Мектепке баратын балалармен қалай жұмыстану керек
Кеңес
Баланы мектепке баруға қалай дайындау керек?
Ортаңғы топ ата-аналары
Сәуір
10
«Баланы мектепке дайындаудың психологиялық бағыттары»
Семинар тренинг, ойын-жаттығу
«Гүлдің оянуы» ойын «Ата-ана мейірімі»
Ортаңғы топ ата аналары
Сәуір
-
Психологиялық түзету-дамыту жұмыстары
Мақсаты: тұлғаның психологиялық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды болдырмау, жалпы оқу дағдысы мен біліктілікті дамыту. Әрбір зерттелушінің зерттелген жұмыс қорытындысына орай жүргізіледі.
-тұйық балалар;
Қозғыштығы басым балалар;
Агресиивті балалар;
Мазасыз балалар.
-
-
№
Жұмыстың мазмұны
Жұмыс түрлері
Қолданылған материалдар
әдістемелер
Зерттелуші нысанасы
Өтетін мерзімі
1
Балалардың танымдық сферасын дамытушы психокоррекциялық жұмыс
Ойын -жаттығулар
Е.И.Рогов, Немов әдістемелері
Тәрбиелену-р
Жыл бойы
2
Қозғыштығы басым балалар
Ойындар, тапсырмалар, тренингтер
Бақылау, диагностика, әңгімелесу
Тәрбиеленушілер
Жыл бойы
3
Ортаңғы топ балаларының ерік-эмоциялық сферасын дамыту
Ойын, жаттығулар
«Бір-бірімізге амандасамыз», «Артық зат», «Геометриялық пішіндер»
Барлық топ балалары
Жыл бойы
4
Балалардың әлеуметтік дезатаптациясы
Үрей сезімдері басым балалармен тренинг
«Зообаққа саяхат»,
«Ашулы шарлар»
Тәрбиеленушілер
Қаңтар
5
Коррекциялық дамыту тренингі
Тренинг-жаттығулар
«Сенің маған ұнайтының».
«Ашуды бейнелеу»,
«Мадақтау»
Ортаңғы топ, ІІ кіші топ балалары
Ақпан
6
Балалармен реабилитация мақсатында музыканы қолдану
Балалардың көңіл-күйін реттеу мақсатында музыкалық шығармалар
Би терапиясы «Дене джазы»
Гиперактивті балалар
Наурыз
-
Бейімделу
Мақсаты: балалардың психологиялық және тұлғалық дамуында кездесетін өзгерістерге ата аналармен педагогтарға және ұжым мүшелерімен жүргізілетін жұмыс түрі. Жүргізілген жұмыс нәтижесіне байланысты кеңестер мен ұсынбалар беріледі. Тұлғаның жеке және жас ерекшелігін, тұлға аралық өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу.
-
Әрбір баланың балабақшаға бейімделуін зерттеу;
-
Балабақшаға алғаш келген күннен бастап;
-
Жастан жасқа өту кезеңі;
-
Тұлғалық даму кезеңі.
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Жұмыс түрлері |
Қолданылған материалдар әдістемелер |
Зерттелуші нысанасы |
Өтетін мерзімі |
1 |
Балабақшаға келген балалардың мәліметтерімен танысу |
Жаңадан келген балаларға құжаттар дайындау |
Бақылау, әңгімелесу |
Тәрбиеленушілер |
Жыл бойы |
2 |
Балабақшаға жаңадан келген балалармен жеке жұмыс |
Бейімделу парағын толтыру |
Дайын бланкалар |
Балалар |
Жыл бойы |
3 |
Ата-аналарға сауалнама жүргізу |
Балалардфң балабақшаға бейімделуі туралы |
Сауалнама |
Ата аналар |
Жыл бойы |
|
|
|
|
|
|
5 |
Ата-аналар жиналысына баяндама дайындау |
Баяндама |
«Тәрбие отбасынан басталады» |
Ата аналар |
Қыркүйек |
6 |
«Таныс болайық! Жас келсе іске» |
Семинар тренинг |
Жас мамандармен жұмыс |
Педагогтар |
Қыркүйек |
7 |
Ата-аналармен балабақша қарым-қатынасын нығайту. |
Сауалнама |
«Сіз қандай ата анасыз» |
Ата-аналар |
Қазан |
8 |
Ата – анаға кеңес: «Мжд балалардың психологиялық ерекшеліктері» |
Кеңес |
|
Ата-аналар |
Қазан |
9 |
Балабақшадағы адамгершілік – құқықтық тәрбие |
Тренинг семинар Пікірталас |
Педагогтердің бір бірімен қатынасы |
Педагогтар |
Қараша |
10 |
Ата-аналардың балалармен қарым-қатынасын анықтау |
Сауалнама |
«Өз балаңыз туралы не айта аласыз?» |
Барлық топ ата аналары |
Желтоқан |
11 |
Ұжым мүшелерінің, ұжымдағы психологиялық климатты анықтау |
Сауалнама |
«Менің ұжымымдағы псих-қ климат» |
Балабақша ұжымы |
Қаңтар |
12 |
Ата-аналарға арналған |
Тест |
Балалармен өмір сүру және сіз қандай ата анасыз? |
Барлық топ ата аналары |
Ақпан |
13 |
Сауалнама |
«Балаңыз мектепке дайын ба» |
ортаңғы топ ата аналары |
Наурыз |
|
14 |
Балаларға коррекциялық көмек көрсету |
Кеңес |
|
Барлық топ ата аналар |
Сәуір |
15 |
Ата аналармен педагогтар арасындағы байланыста анықтау |
Сауалнама |
Өз тәрбиешіңіздің кәсіби деңгейіне қанағаттанасыз ба? |
Барлық топ ата аналары |
Мамыр |
Педагогтар жұмыс
Мақсаты: педагогтардың псих-қ және тұлғалық дамуында кездесетін педагогтарға және ұжым мүшелерімен жүргізілетін жұмыс түрі. Тұлғаның жеке және жас ерекшелігін, тұлғааралық өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу.
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Жұмыс түрлері |
Қолданылған материалдар әдістемелер |
Зерттелуші нысанасы |
Өтетін мерзімі |
1 |
Жаңадан келген балалармен қалай жұмыстану керек |
Балалардың бөбекжайға бейімделуі |
Кеңес |
Педагогтар |
Қыркүйек |
2 |
«Таныс болайық!» жас келсе іске» |
Семинар-тренинг |
Жас мамандармен жұмыс |
Педагогтар |
Қыркүйек |
3 |
«Мен сені түсінуге тырысамын» |
Тренинг семинар |
Педагогтардың қарым-қатынасы |
Педагогтар |
Қараша |
4 |
Ата-аналардың балалармен қарым-қатынасын анықтау |
Сауалнама |
«Өз балаңыз туралы не айта аласыз» |
Барлық топ ата аналары |
Желтоқсан |
5 |
Ұжым мүшелерінің, ұжымдағы психологиялық климатты анықтау |
Сауалнама |
Сіз қандай тәрбиешісіз |
Балабақша ұжымы |
Қаңтар |
6 |
Мектеп жасына дейінгі балалардың псих-қ ерекшеліктері |
Кеңес |
|
Ортаңғы топ тәрбиешілері |
Ақпан |
7 |
Мектепке баратын балалар мен қалай жұмыстану қажет |
Кеңес |
«Баланы мектепке баруға қалай дайындау керек?» |
Ортаңғы топ тәрбиешілері |
Сәуір |
Ата-аналармен жұмыс
Мақсаты: ата аналармен психологиялық және тұлғалық дамуында кездесетін өзгерістерге жүргізілетін жұмыс түрлері. Жүргізілген жұмыс нәтижесіне байланысты кеңестер мен ұсынбалар беріледі.
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Жұмыс түрлері |
Қолданылған материалдар әдістемелер |
Зерттелуші нысанасы |
Өтетін мерзімі |
1 |
Жаңадан келшген балалармен қалай жұмыстану керек |
Балалардың бөбекжайға бейімделуі |
Кеңес |
Ата аналар |
Қыркүйек |
2 |
Ата аналарға сауалнама |
Балалардың балабақшаға бейімделуі туралы |
Сауалнама |
Ата-аналар |
Қыркүйек |
3 |
Ата аналар жиналысына баяндама дайындау |
Баяндама |
«Тәрбие отбасынан басталады» |
Ата-аналар |
Жыл бойы |
4 |
Менің анам ұстаз |
Тренинг семинар |
Ұстаз – деген ұлы есім |
Барлық топ ата аналары |
Қазан |
5 |
Ата-анаға кеңес: «Мектеп жасына дейінгі баллардың психологиялық ерекшеліктері» |
Кеңес |
|
Барлық топ аналары |
Қазан |
6 |
«Біздің үйдің ең бастысы - бала» |
Сауалнама |
«Сіз қандай ата-анасыз» |
Топ ата-аналары |
Қараша |
7 |
Ата-аналардың балаларымен қарым қатынасын анықтау |
Сауалнама |
«Өз балаңыз туралы не айта аласыз?» |
Барлық топ ата аналары |
Желтоқсан |
|
Ата аналармен педагогтарарасындағы байланысты анықтау |
Сауалнама |
Өз тәрбиешіңіздің кәсіби деңгейіне қанағаттанасыз ба? |
Топ ата аналарымен |
мамыр |