Балабақша психологінің бір
жылға арналған
жұмыс жоспары
Мақсаты:
Мектеп жасына дейінгі
балалардың психо-физиологиялық дамуында мінез –құлығын тәрбиелеп,
әлеуметтік ортада коммуникативті қатынаста құзыреттілігін
қалыптастыру
Міндеттер:
-Балабақша мен отбасында балалардың жеке сөйлеу,ой пікірін айту белсенділігін дамыту
- күн тәртібінде балалардың арасында жағымды қарым-қатнасты
қалыптастыруды жалғастыру
- ата-аналер мен тәрбиешілердің бала тәрбиесінде бірізділік талап қою жағдайын ұйымдастыруды жетілдіру
|
Қыркүйек |
-балабақшаға қабылданған балаларды психодиагностикадан өткізу; -баланың ата-анасымен танысып, отбасындағы психологиялық-педагогикалық жағдайды анықтау; -балалардың таным процесстерін зерттеу, интелектуалдық дамуын анықтау; -таным қабілеттері төмен балаларға түзету, дамыту сабақтарына жоспар құру; - Корекциялау жұмысымен қамтылатын балаларға психо- тенингтер ұйымдастыру қарточкалар негізінде; - Психологиялық зертеу негізінде мінез құлығында қалыптан тыс әрекеттері байқалған балаларды сараптап алу,жеке жоспар түзу |
|
Қазан |
Мінез құлығын коррекциялау жұмысына тартылатын балалардың карточкаларын әзірлеп жеке жұмыс жүргізу. Ойын түріндегі оқу іс әрекеттер , қарым-қатынасты дамытуға арналған ойын жаттығуларын жүргізу. Даму деңгейі орта және төмен 4-6 жастағы балаларға арналған жеке дамыту жаттығуларын. Мектепке дейінгі жастағы балаларының 2жаста-5 жасқа дейін белсенді сөздігінің мазмұнын бақылау |
|
Қараша |
Баланың жеке даму ерекшелігін (есте сақтау, жаңғырту) айқындайтын карталар арқылы жалпы психологиялық қабілеттерінің қалыптасуын анықтау, құзыреттік шамасын белгілеу- портфолиосына психо-диагностикалық материал дайындау. Психологиялық түзету- дамыту жұмыстарын жүргізу. • есте сақтау қабілетін дамытуға арналған жаттығулар; Психологиялық кеңес: «Баланың жеке бас даму траектриясын құру әдістері. - Ата аналарға - Тәрбиешілерге |
|
Желтоқсан |
1) Қиын балалармен жұмыс әдістемесі . Кеңес беру,ағарту жұмыстары. 2) Жеке тұлғалақ әлеуметтік және эмоционалдық дамуында қиындықтары барн балалардың ата-аналарына жеке кеңес беру. 3) диогностика нәтижелері жөнінде балалардың ата-аналарымен , тәрбиеленушілерімен әңгіме - сұхбат жүргізу.Психологиялық ойындар ойнату; |
|
Қаңтар |
Мектепалды тобындағы балалармен психокоррекциялық ойындар және жаттығулар, сабақтар жүргізу. • «Жел кимге қарай соғады» ойынын әр топпен жеке-жеке жүргізу. |
|
Ақпан |
Мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық үрдістерін дамыту «Суреттерді есте сақта» әдістемесі «Бір сөзбен ата» әдістемесі «Төртіншісі артық» әдістемесі «Қисынсыздықтар» әдістемесі «Не жоғалды» әдістемесі «Айырмашылықты тап» әдістемесі |
|
Наурыз |
Сәбилер топтарында балалардың сенсорлық қабілеттерін дамытуда ойын түрлерін қолдану әдістемелік құрал дайындау; Баланың жеке даму ерекшелігін (есте сақтау, жаңғырту) айқындайтын карталар арқылы жалпы психологиялық қабілеттерінің қалыптасуын анықтау, құзыреттік шамасын белгілеу; |
|
Мамыр |
Балалардан психо-корекциялық тест алу«Менің жанұям» ата-аналармен сұхбат. Диогностика нәтижелерін өңдеу және талдау үшін мәліметтерді беру, дайындау. Жылдық жұмыс жоспарын қорытындылау. Құжатиарды және есеп беру материалдарын дайындау. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Балабақша психологінің жылдық жоспары 2024-2025 оқу жылы
Балабақша психологінің жылдық жоспары 2024-2025 оқу жылы
Балабақша психологінің бір
жылға арналған
жұмыс жоспары
Мақсаты:
Мектеп жасына дейінгі
балалардың психо-физиологиялық дамуында мінез –құлығын тәрбиелеп,
әлеуметтік ортада коммуникативті қатынаста құзыреттілігін
қалыптастыру
Міндеттер:
-Балабақша мен отбасында балалардың жеке сөйлеу,ой пікірін айту белсенділігін дамыту
- күн тәртібінде балалардың арасында жағымды қарым-қатнасты
қалыптастыруды жалғастыру
- ата-аналер мен тәрбиешілердің бала тәрбиесінде бірізділік талап қою жағдайын ұйымдастыруды жетілдіру
|
Қыркүйек |
-балабақшаға қабылданған балаларды психодиагностикадан өткізу; -баланың ата-анасымен танысып, отбасындағы психологиялық-педагогикалық жағдайды анықтау; -балалардың таным процесстерін зерттеу, интелектуалдық дамуын анықтау; -таным қабілеттері төмен балаларға түзету, дамыту сабақтарына жоспар құру; - Корекциялау жұмысымен қамтылатын балаларға психо- тенингтер ұйымдастыру қарточкалар негізінде; - Психологиялық зертеу негізінде мінез құлығында қалыптан тыс әрекеттері байқалған балаларды сараптап алу,жеке жоспар түзу |
|
Қазан |
Мінез құлығын коррекциялау жұмысына тартылатын балалардың карточкаларын әзірлеп жеке жұмыс жүргізу. Ойын түріндегі оқу іс әрекеттер , қарым-қатынасты дамытуға арналған ойын жаттығуларын жүргізу. Даму деңгейі орта және төмен 4-6 жастағы балаларға арналған жеке дамыту жаттығуларын. Мектепке дейінгі жастағы балаларының 2жаста-5 жасқа дейін белсенді сөздігінің мазмұнын бақылау |
|
Қараша |
Баланың жеке даму ерекшелігін (есте сақтау, жаңғырту) айқындайтын карталар арқылы жалпы психологиялық қабілеттерінің қалыптасуын анықтау, құзыреттік шамасын белгілеу- портфолиосына психо-диагностикалық материал дайындау. Психологиялық түзету- дамыту жұмыстарын жүргізу. • есте сақтау қабілетін дамытуға арналған жаттығулар; Психологиялық кеңес: «Баланың жеке бас даму траектриясын құру әдістері. - Ата аналарға - Тәрбиешілерге |
|
Желтоқсан |
1) Қиын балалармен жұмыс әдістемесі . Кеңес беру,ағарту жұмыстары. 2) Жеке тұлғалақ әлеуметтік және эмоционалдық дамуында қиындықтары барн балалардың ата-аналарына жеке кеңес беру. 3) диогностика нәтижелері жөнінде балалардың ата-аналарымен , тәрбиеленушілерімен әңгіме - сұхбат жүргізу.Психологиялық ойындар ойнату; |
|
Қаңтар |
Мектепалды тобындағы балалармен психокоррекциялық ойындар және жаттығулар, сабақтар жүргізу. • «Жел кимге қарай соғады» ойынын әр топпен жеке-жеке жүргізу. |
|
Ақпан |
Мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық үрдістерін дамыту «Суреттерді есте сақта» әдістемесі «Бір сөзбен ата» әдістемесі «Төртіншісі артық» әдістемесі «Қисынсыздықтар» әдістемесі «Не жоғалды» әдістемесі «Айырмашылықты тап» әдістемесі |
|
Наурыз |
Сәбилер топтарында балалардың сенсорлық қабілеттерін дамытуда ойын түрлерін қолдану әдістемелік құрал дайындау; Баланың жеке даму ерекшелігін (есте сақтау, жаңғырту) айқындайтын карталар арқылы жалпы психологиялық қабілеттерінің қалыптасуын анықтау, құзыреттік шамасын белгілеу; |
|
Мамыр |
Балалардан психо-корекциялық тест алу«Менің жанұям» ата-аналармен сұхбат. Диогностика нәтижелерін өңдеу және талдау үшін мәліметтерді беру, дайындау. Жылдық жұмыс жоспарын қорытындылау. Құжатиарды және есеп беру материалдарын дайындау. |
шағым қалдыра аласыз













