Балабақша психологінің бір
жылға арналған
жұмыс жоспары
Мақсаты:
Мектеп жасына дейінгі
балалардың психо-физиологиялық дамуында мінез –құлығын тәрбиелеп,
әлеуметтік ортада коммуникативті қатынаста құзыреттілігін
қалыптастыру
Міндеттер:
-Балабақша мен отбасында
балалардың жеке сөйлеу,ой пікірін айту белсенділігін
дамыту
- күн тәртібінде балалардың
арасында жағымды қарым-қатнасты
қалыптастыруды
жалғастыру
- ата-аналер мен
тәрбиешілердің бала тәрбиесінде бірізділік талап қою жағдайын
ұйымдастыруды жетілдіру
Қыркүйек
|
-балабақшаға
қабылданған балаларды психодиагностикадан
өткізу;
-баланың
ата-анасымен танысып, отбасындағы психологиялық-педагогикалық
жағдайды анықтау;
-балалардың таным
процесстерін зерттеу, интелектуалдық дамуын
анықтау;
-таным қабілеттері
төмен балаларға түзету, дамыту сабақтарына жоспар
құру;
- Корекциялау жұмысымен
қамтылатын балаларға психо- тенингтер ұйымдастыру қарточкалар
негізінде;
- Психологиялық зертеу негізінде
мінез құлығында қалыптан тыс әрекеттері байқалған балаларды
сараптап алу,жеке жоспар
түзу
|
Қазан
|
Мінез құлығын
коррекциялау жұмысына тартылатын балалардың карточкаларын әзірлеп
жеке жұмыс жүргізу.
Ойын түріндегі оқу
іс әрекеттер , қарым-қатынасты дамытуға арналған ойын жаттығуларын
жүргізу.
Даму деңгейі орта
және төмен 4-6 жастағы балаларға арналған жеке дамыту
жаттығуларын.
Мектепке дейінгі жастағы
балаларының 2жаста-5 жасқа дейін белсенді сөздігінің мазмұнын
бақылау
|
Қараша
|
Баланың жеке даму
ерекшелігін (есте сақтау, жаңғырту) айқындайтын карталар арқылы
жалпы психологиялық қабілеттерінің қалыптасуын анықтау, құзыреттік
шамасын белгілеу- портфолиосына психо-диагностикалық материал
дайындау. Психологиялық түзету- дамыту
жұмыстарын жүргізу.
•
есте сақтау
қабілетін дамытуға арналған
жаттығулар;
Психологиялық кеңес:
«Баланың жеке бас даму траектриясын құру
әдістері.
- Ата
аналарға
-
Тәрбиешілерге
|
Желтоқсан
|
1) Қиын балалармен
жұмыс әдістемесі . Кеңес беру,ағарту
жұмыстары.
2) Жеке тұлғалақ
әлеуметтік және эмоционалдық дамуында қиындықтары барн балалардың
ата-аналарына жеке кеңес
беру.
3) диогностика нәтижелері
жөнінде балалардың ата-аналарымен , тәрбиеленушілерімен әңгіме -
сұхбат жүргізу.Психологиялық ойындар
ойнату;
|
Қаңтар
|
Мектепалды тобындағы
балалармен психокоррекциялық ойындар және жаттығулар, сабақтар
жүргізу.
• «Жел кимге қарай соғады»
ойынын әр топпен жеке-жеке
жүргізу.
|
Ақпан
|
Мектеп жасына
дейінгі балалардың психикалық үрдістерін
дамыту
«Суреттерді есте
сақта» әдістемесі
«Бір сөзбен ата»
әдістемесі
«Төртіншісі артық»
әдістемесі
«Қисынсыздықтар»
әдістемесі
«Не жоғалды»
әдістемесі
«Айырмашылықты тап»
әдістемесі
«Суреттерді есте
сақта» әдістемесі
|
Наурыз
|
Сәбилер топтарында
балалардың сенсорлық қабілеттерін дамытуда ойын түрлерін
қолдану
әдістемелік құрал
дайындау;
Баланың жеке даму ерекшелігін
(есте сақтау, жаңғырту) айқындайтын карталар арқылы жалпы
психологиялық қабілеттерінің қалыптасуын анықтау, құзыреттік
шамасын белгілеу;
|
Мамыр
|
Балалардан
психо-корекциялық тест алу«Менің жанұям» ата-аналармен
сұхбат.
Диогностика
нәтижелерін өңдеу және талдау үшін мәліметтерді беру,
дайындау.
Жылдық жұмыс
жоспарын қорытындылау.
Құжатиарды және есеп беру
материалдарын дайындау.
|