Материалдар / Балабақша психологының жылдық жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Балабақша психологының жылдық жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмегім болсын деп дайын психологтың жоспарын жүктедім. Тек қана күндерін ауыстырып, өздеріңіздің қосымша жұмыстарыңызды қоссаңыздар болғаны.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
24541
346 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



















«Айгүл» балабақшасындағы психологиялық қызметтің 2017- 2018 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары













































2017-2018 оқу жылы





Мақсаты:

Сапалы тәрбие беру үшін әлеуметтік-психологиялық жағдай қалыптастыру; білім беру саласында балалардың психологиялық дамуына көмектесу.



Міндеттері:

1. Психологиялық саулықтарын нығайту, жасы мен жеке дамуын ескере отыра, балабақшада әр балаға ыңғайлы жағдай жасау; 2. Білім беру саласында әр балаға дер кезінде психологиялық көмек пен алдын-алу жұмыстарын жүргізу.3. Педагог кадрлар мен ата-аналар қауымының психологиялық саулық туралы түсінігін кеңейту.

Жылдық жұмыс бағыттары:

  • Ақпаратты –аналитикалық бағыт;
  • Психодиагностика;
  • Түзету-дамытушылық;
  • Кеңес беру;
  • Психопрофилактика ,психоағарту.






























Ақпаратты –аналитикалық бағытмерзіміжауапты
I.Әкімшілік- құрылымдық құжаттармен жұмыс
  • Жылдық жұмыс жоспарын құру.
  • Кабинет құжаттарымен жұмыс.
  • Педагогика-психологиялық құжаттармен жұмыс:
  • - психологтың кеңес беру журналы: (ата-аналар ға, педагогтарға)- дарынды балалармен жұмыс журналы;- түзету-дамытушылық жұмыстар журналы; - апталық жоспар журналы;-сұраныстар журналы.- жыл бойы жүргізілген жұмыстарының аналитикалық, статистикалық есебі.






    тамызқыркүйек

    жыл бойы



    жыл бойы

    жыл бойы

    мамыр


    ПсихологА.Н.Абиева
    II.Мұрағат құжаттарымен жұмыс
  • Психопедагогикалық даму картасы
  • Психологиялық зерттеулердің нәтижесі
  • Диагностикалық зерттеулердің хаттамасы


  • жыл бойыжыл бойыжыл бойы



    А.Н.Абиева
    III. Ұсынылатын құжаттары:
  • Жылдық жұмыс жоспары;
  • жыл бойы жүргізілген жұмыстарының аналитикалық, статистикалық есебі.
  • кіші және орта топ балаларының таным процессінің көрсеткіші
  • балабақша түлектерінің мектепке дайындығын зерттеу қортындысы
  • Тамызқыркүйек мамыржелтоқсан

    мамыр





    А.Н.Абиева
    IV.Өзіндік даму жоспары:- балабақша жұмысына белсене араласу;- аудандық, облыстық семинарларға қатысу;- біліктілігін көтеру;- семинар мен іс-шаралар өткізу - танымдық сайыстарға қатысу.

    ҚББ жоспарына сәйкес,балабақша жоспарына сәйкес.


    А.Н. Абиева




    Тәрбиеленушілермен жұмыс.

    МазмұныЖұмыс түрімерзімі
    I.Психодиагностика:
  • кіші және орта топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /алғашқы тексеру/
  • кіші және орта топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /қайталап тексеру/
  • Ересек топ балаларының мектепке дайындығын тексеру
  • Кіші және үлкен топ балаларының қобалжуын тексеру / «Өмірде жоқ жануар» тесті/
  • Отбасы жайлылығын анықтау / «Менің отбасым» тесті/
  • Жеке тұлғалық қасиетін анықтау / «Үй- адам- ағаш» проективті тесті /




  • Топтық тексеру

    Топтық тексеру

    жеке тексеружеке тексеру

    топтық тексеру топтықжеке тексеру


    Қыркүйек- қазан-қарашасәуірмамыр

    ақпан

    наурыз

    желтоқсан

    қаңтар кезінде
    II.

































    Түзету-дамыту жұмыстары.

  • Мектепке дейінгі балалардың қобалжуын сейілту
  • Тәртібінде қиындығы бар балалармен психосергіту жұмыстары.
  • «Міне, біздер қандаймыз!» / Крюкова С.В/. - кіші топ балаларының көңіл-күйін көтеру.
  • Ортаңғы және ересек топ балаларының тұлғааралық қарым қатынасын анықтау /социометрия әдісі/
  • « Мектепке дайындық» психофизиологиялық дамуын, жетілуін, таным қасиетін дамыту.
  • Ортаңғы топ балаларына қарым- қатынасты меңгерту. «Менің достарым»
  • «Құм» терапиясы (тақырып жағдайға байланысты)
  • «Ертегі » терапиясы ( тақырып жағдайға байланысты)
  • Арттерапия (тақырып жағдайға байланысты)
  • Музыка терапиясы (тақырып жағдайға байланысты)




  • жеке жұмыстар жеке жұмыстартоптық жұмыстар



    топтық жұмыстар



    топтық жұмыстар

    топтық жұмысжеке жұмыс

    топтық жұмыстоптық жұмыстоптық жұмыс





    сәуір

    жыл бойы



    қаңтар



    желтоқсан



    ақпан







    қазан

    жыл бойы

    жыл бойы



    жыл бойы

    жыл бойы


    IV.Түрлі саладағы тәрбиеленушілермен жұмысДарынды балалармен жұмысДарынды балаларды іріктеу,оларға жеке карта арнау
  • «Мына суретте не жетіспей тұр?»
  • «Ортақ қасиетін тап»
  • «Әлемде жоқ жануар»
  • «Менің ертегім»
  • «Ертегіні жалғастырып көр»
  • «Не артық»
  • «Сиқырлы айна»
  • «Сипаттамасы бойынша тап» және т.б әдістемелер
  • Өте белсенді (гиперактив) балалармен жұмыс
  • Әр баланың психологиялық дамуына байланысты диагностикалық карта арнау
  • Балалармен коррекциялық іс – шаралар өткізу
  • Түрлі әдістемелер топтамаларын жүргізу
  • Кеңес жұмыстарын жүргізу




  • Жеке, топтық жұмыстар





























    Жеке, топтық жұмыстар






    Қыркүйек,ҚазанҚазан ҚарашаЖелтоқсанҚаңтар

    Ақпан НаурызСәуірМамыр









    Қыркүйек



    Жыл бойы



    Жыл бойы









    Тәртібінде қиындығы бар балалармен жұмыс
  • Әр баланың психологиялық дамуына байланысты диагностикалық карта арнау
  • Балалармен коррекциялық іс – шаралар өткізу
  • Түрлі әдістемелер топтамаларын жүргізу
  • Кеңес жұмыстарын жүргізу












    Жеке, топтық жұмыстар




    Қыркүйек



    Жыл бойы



    Жыл бойы

    Жыл бойы


    Педагог кадрлармен жұмыс

    МазмұныЖұмыс түрі мерзімі
    I.Психодиагностика: Сұраныс бойыншаЖеке, топтық жұмыс

    жыл бойы
    II.Психоағарту
  • Іскерлік ойын « Қарым-қатынаста қандаймыз?»
  • Семинар «балабақша бүлдіршіндерінің дамуындағы психологиялық ауытқуларды болдырмау»
  • Тренингтік жаттығу: "Жақсы көңіл күй жан қуанышы"


  • топтық жұмыс


    қараша



    мамыр



    наурыз
    III.Кеңес беру Жеке, топтықжеке, топтық жұмыс

    жыл бойы


    IV.
    Педагогикалық кеңес
  • «Балалардың психологиялық саулығы балабақша жұмысының басты міндеті»
  • «Балалардың танымдық ерекшелігі»
  • «Мектепке даярлық деген не?»


  • топтық











    қазан



    желтоқсанақпан



    Ата-анамен жұмыс

    МазмұныЖұмыс түрімерзімі
    I.

    Психодиагностика: Сұраныс бойыншажеке, топтық жұмыс

    жыл бойы
    II.ПсихоағартуЖалпы ата-аналар жиналысына қатысу,
  • Кіші топ ата-аналарымен: «Ерте жастағы бала психологиясы» -;
  • Жоғары топ ата-аналарымен: - «Сіздің балаңыз болашақ оқушы!»
  • Жас ата-аналарға кеңес: - «Балабақшаға алғаш келгенде»;
  • Топ ата-аналар жиналысына қатысу:Кіші топ:. «Балабақшаға бейімделу»Ортаңғы топ: «Бала өзінің тәртібімен не айтқысы келеді?»Ересек топ: «Баланы мектепке дайындауды қалай жүргіземіз?»Ата-аналарға ақпараттар:КТ: «Бала балабақшаға алғаш келгенде», «Бейімделу кезеңі», «Баланы түсіну», «Балабақшаға қуанышпен», «Балаңыздың тілінің дамуы», «Баланы киінуге қалай үйретуге болады?».ОТ. «Балаға не үйрете аламыз?», «Санауды үйретеміз», «Анамызбен асханадамыз», «Тынымсыз ұйқы », «Ойын- көмекшіміз», «Бала үрейін қалай жеңеміз?»ЕТ. «Балаларға ұнайтын тәсілдер», «Мектепке қуанышпен», «4-5 жастағы ерекшелік», «Жазалау дұрыс па , бұрыс па?», «Күзде мектепке барамыз».




    топтық жұмыс




    жыл бойы

    мекеме жоспарына сәйкес
    III.Кеңес беруАта-аналардың сұранысы бойынша кеңес беруЖеке жұмыс

    жыл бойы


    Бекітемін: МКҚК «Айгүл» балабақшасы меңгерушісі Г.Н.Турежанова



















    «Айгүл» балабақшасындағы психологиялық қызметтің 2017- 2018 оқу жылына арналған айлық жұмыс жоспары











































    2017-2018 оқу жылы Қыркүйек айы

    Жұмыс мазмұныЖұмыс түріЖұмыс бағытыМерзімі
    1Педагогика-психологиялық құжаттармен жұмысҚұжаттармен жұмысҚұжаттармен жұмыс04-08.09.2017
    2Кіші топ балаларының таным процесінің көрсеткіші (алғашқы тексеру)Топтық жұмысПсиходиагностика 11-15.09.2017
    3Дарынды балаларды іріктеу,оларға жеке карта арнау

    Топтық жұмысПсиходиагностика

    18-22.09.2017
    4Өте белсенді (гиперактив) баланың психологиялық дамуына байланысты диагностикалық карта арнау

    Жеке жұмысПсиходиагностика25-26.09.2017
    5Тәртібінде қиындығы бар балаларды анықтау,оларға психосергіту жұмыстарын жүргізу

    Жеке жұмысПсиходиагностика Психологиялық түзету-дамыту27-28.09.2017
    6 Төменгі топ ата-аналарына ақпарат: «Бала балабақшаға алғаш келгенде» Жеке жұмысПсихологиялық кеңес беру29.09.2017














    Қазан айы

    Жұмыс мазмұныЖұмыс түріЖұмыс бағытыМерзімі
    1Ортаңғы топ балаларының таным процесінің көрсеткіші (алғашқы тексеру)Топтық жұмысПсиходиагностика 03-07.10.2016
    2Ортаңғы топ балаларына қарым- қатынасты меңгерту. «Менің достарым»

    Топтық жұмысПсихологиялық түзету-дамыту 10-12.10.2016
    3Дарынды балалармен жұмыс. «Мына суретте не жетіспей тұр?» әдістемесіЖеке жұмысПсиходиагностика

    13-14.10.2016
    4«Балалардың психологиялық саулығы балабақша жұмысының басты міндеті» Тәрбиешілерге баяндама

    Топтық жұмысПсихоағарту17.10.2016
    5Өте белсенді балалармен «Құм» терапиясы (тақырып жағдайға байланысты)

    Жеке жұмыс БақылауПсихологиялық түзету-дамыту18-21.10.2016
    6 Ересек топ ата-аналарына ақпарат: «Балаларға ұнайтын тәсілдер»Жеке жұмысПсихологиялық кеңес беру26.10.2016












    Қараша айы

    Жұмыс мазмұныЖұмыс түріЖұмыс бағытыМерзімі
    1Кіші топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /қайталап тексеру/

    Топтық жұмысПсиходиагностика
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!