Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Балабақша психологының жылдық жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Айгүл» балабақшасындағы психологиялық қызметтің 2017- 2018 оқу жылына
арналған жылдық жұмыс жоспары
2017-2018 оқу жылы
Мақсаты:
Сапалы тәрбие беру үшін әлеуметтік-психологиялық жағдай қалыптастыру; білім беру саласында балалардың психологиялық дамуына көмектесу.
Міндеттері:
1. Психологиялық саулықтарын нығайту, жасы мен жеке дамуын ескере отыра, балабақшада әр балаға ыңғайлы жағдай жасау;
2. Білім беру саласында әр балаға дер кезінде психологиялық көмек пен алдын-алу жұмыстарын жүргізу.
3. Педагог кадрлар мен ата-аналар қауымының психологиялық саулық туралы түсінігін кеңейту.
Жылдық жұмыс бағыттары:
-
Ақпаратты –аналитикалық бағыт;
-
Психодиагностика;
-
Түзету-дамытушылық;
-
Кеңес беру;
-
Психопрофилактика ,психоағарту.
№ |
Ақпаратты –аналитикалық бағыт |
мерзімі |
жауапты |
I. |
Әкімшілік- құрылымдық құжаттармен жұмыс
- психологтың кеңес беру журналы: (ата-аналар ға, педагогтарға) - дарынды балалармен жұмыс журналы; - түзету-дамытушылық жұмыстар журналы; - апталық жоспар журналы; -сұраныстар журналы. - жыл бойы жүргізілген жұмыстарының аналитикалық, статистикалық есебі. |
тамыз қыркүйек жыл бойы жыл бойы жыл бойы мамыр |
Психолог А.Н.Абиева |
II. |
Мұрағат құжаттарымен жұмыс
|
жыл бойы жыл бойы жыл бойы |
А.Н.Абиева |
III. |
Ұсынылатын құжаттары:
|
Тамыз қыркүйек мамыр желтоқсан мамыр
|
А.Н.Абиева |
IV. |
Өзіндік даму жоспары: - балабақша жұмысына белсене араласу; - аудандық, облыстық семинарларға қатысу; - біліктілігін көтеру; - семинар мен іс-шаралар өткізу - танымдық сайыстарға қатысу. |
ҚББ жоспарына сәйкес, балабақша жоспарына сәйкес. |
А.Н. Абиева |
Тәрбиеленушілермен жұмыс.
№ |
Мазмұны |
Жұмыс түрі |
мерзімі |
||
I. |
Психодиагностика:
|
Топтық тексеру Топтық тексеру жеке тексеру жеке тексеру топтық тексеру топтық жеке тексеру |
Қыркүйек- қазан-қараша сәуір мамыр ақпан наурыз желтоқсан қаңтар кезінде |
||
II.
|
Түзету-дамыту жұмыстары.
|
жеке жұмыстар жеке жұмыстар топтық жұмыстар топтық жұмыстар топтық жұмыстар топтық жұмыс жеке жұмыс топтық жұмыс топтық жұмыс топтық жұмыс |
сәуір жыл бойы қаңтар желтоқсан ақпан қазан жыл бойы жыл бойы жыл бойы жыл бойы |
||
|
|||||
IV. |
Түрлі саладағы тәрбиеленушілермен жұмыс Дарынды балалармен жұмыс Дарынды балаларды іріктеу,оларға жеке карта арнау
Өте белсенді (гиперактив) балалармен жұмыс
|
Жеке, топтық жұмыстар Жеке, топтық жұмыстар |
Қыркүйек, Қазан Қазан Қараша Желтоқсан Қаңтар Ақпан Наурыз Сәуір Мамыр Қыркүйек Жыл бойы Жыл бойы |
||
|
Тәртібінде қиындығы бар балалармен жұмыс
Кеңес жұмыстарын жүргізу |
Жеке, топтық жұмыстар |
Қыркүйек Жыл бойы Жыл бойы
Жыл бойы |
Педагог кадрлармен жұмыс
№ |
Мазмұны |
Жұмыс түрі |
мерзімі |
I. |
Психодиагностика: Сұраныс бойынша |
Жеке, топтық жұмыс |
жыл бойы |
II. |
Психоағарту
|
топтық жұмыс |
қараша
мамыр наурыз |
III. |
Кеңес беру Жеке, топтық |
жеке, топтық жұмыс |
жыл бойы |
IV. |
Педагогикалық кеңес
|
топтық |
қазан
желтоқсан ақпан |
Ата-анамен жұмыс
№ |
Мазмұны |
Жұмыс түрі |
мерзімі |
I. |
Психодиагностика: Сұраныс бойынша |
жеке, топтық жұмыс |
жыл бойы |
II. |
Психоағарту Жалпы ата-аналар жиналысына қатысу,
Топ ата-аналар жиналысына қатысу: Кіші топ:. «Балабақшаға бейімделу» Ортаңғы топ: «Бала өзінің тәртібімен не айтқысы келеді?» Ересек топ: «Баланы мектепке дайындауды қалай жүргіземіз?» Ата-аналарға ақпараттар: КТ: «Бала балабақшаға алғаш келгенде», «Бейімделу кезеңі», «Баланы түсіну», «Балабақшаға қуанышпен», «Балаңыздың тілінің дамуы», «Баланы киінуге қалай үйретуге болады?». ОТ. «Балаға не үйрете аламыз?», «Санауды үйретеміз», «Анамызбен асханадамыз», «Тынымсыз ұйқы », «Ойын- көмекшіміз», «Бала үрейін қалай жеңеміз?» ЕТ. «Балаларға ұнайтын тәсілдер», «Мектепке қуанышпен», «4-5 жастағы ерекшелік», «Жазалау дұрыс па , бұрыс па?», «Күзде мектепке барамыз». |
топтық жұмыс |
жыл бойы мекеме жоспарына сәйкес |
III. |
Кеңес беру Ата-аналардың сұранысы бойынша кеңес беру |
Жеке жұмыс |
жыл бойы |
Бекітемін:
МКҚК «Айгүл» балабақшасы
меңгерушісі Г.Н.Турежанова
«Айгүл» балабақшасындағы психологиялық қызметтің 2017- 2018 оқу жылына
арналған айлық жұмыс жоспары
2017-2018 оқу жылы
Қыркүйек айы
№ |
Жұмыс мазмұны |
Жұмыс түрі |
Жұмыс бағыты |
Мерзімі |
1 |
Педагогика-психологиялық құжаттармен жұмыс |
Құжаттармен жұмыс |
Құжаттармен жұмыс |
04-08.09.2017 |
2 |
Кіші топ балаларының таным процесінің көрсеткіші (алғашқы тексеру) |
Топтық жұмыс |
Психодиагностика |
11-15.09.2017 |
3 |
Дарынды балаларды іріктеу,оларға жеке карта арнау |
Топтық жұмыс |
Психодиагностика |
18-22.09.2017 |
4 |
Өте белсенді (гиперактив) баланың психологиялық дамуына байланысты диагностикалық карта арнау |
Жеке жұмыс |
Психодиагностика |
25-26.09.2017 |
5 |
Тәртібінде қиындығы бар балаларды анықтау,оларға психосергіту жұмыстарын жүргізу |
Жеке жұмыс |
Психодиагностика Психологиялық түзету-дамыту |
27-28.09.2017 |
6 |
Төменгі топ ата-аналарына ақпарат: «Бала балабақшаға алғаш келгенде» |
Жеке жұмыс |
Психологиялық кеңес беру |
29.09.2017 |
Қазан айы
№ |
Жұмыс мазмұны |
Жұмыс түрі |
Жұмыс бағыты |
Мерзімі |
1 |
Ортаңғы топ балаларының таным процесінің көрсеткіші (алғашқы тексеру) |
Топтық жұмыс |
Психодиагностика |
03-07.10.2016 |
2 |
Ортаңғы топ балаларына қарым- қатынасты меңгерту. «Менің достарым» |
Топтық жұмыс |
Психологиялық түзету-дамыту |
10-12.10.2016 |
3 |
Дарынды балалармен жұмыс. «Мына суретте не жетіспей тұр?» әдістемесі |
Жеке жұмыс |
Психодиагностика |
13-14.10.2016 |
4 |
«Балалардың психологиялық саулығы балабақша жұмысының басты міндеті» Тәрбиешілерге баяндама |
Топтық жұмыс |
Психоағарту |
17.10.2016 |
5 |
Өте белсенді балалармен «Құм» терапиясы (тақырып жағдайға байланысты) |
Жеке жұмыс |
Бақылау Психологиялық түзету-дамыту |
18-21.10.2016 |
6 |
Ересек топ ата-аналарына ақпарат: «Балаларға ұнайтын тәсілдер» |
Жеке жұмыс |
Психологиялық кеңес беру |
26.10.2016 |
Қараша айы
№ |
Жұмыс мазмұны |
Жұмыс түрі |
Жұмыс бағыты |
Мерзімі |
1 |
Кіші топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /қайталап тексеру/ |
Топтық жұмыс |
Психодиагностика |
01-04.11.2016 |
2 |
Дарынды балалармен жұмыс «Ортақ қасиетін тап» әдістемесі |
Топтық жұмыс |
Психологиялық түзету-дамыту |
07-10.11.2016 |
3 |
Тәртібінде қиындығы бар балалармен жұмыс «Әлемде жоқ жануар» әдістемесі |
Жеке жұмыс |
Психодиагностика |
15-18.11.2016 |
4 |
Іскерлік ойын «Қарым-қатынаста қандаймыз?» |
Топтық жұмыс |
Психодиагностика |
22.11.2016 |
5 |
Дамуында ауытқуы бар балалармен жұмыс. Ертегі терапиясы |
Жеке жұмыс |
Бақылау Психологиялық түзету-дамыту |
28-29.11.2016 |
6 |
Кіші топ ата-аналарына ақпарат: «Балаға не үйрете аламыз?» |
Жеке жұмыс |
Психологиялық кеңес беру Әңгімелесу |
30.11.2016 |
Желтоқсан айы
№ |
Жұмыс мазмұны |
Жұмыс түрі |
Жұмыс бағыты |
Мерзімі |
|
1 |
Отбасы жайлылығын анықтау «Менің отбасым» |
Топтық жұмыс |
Психодиагностика |
01-02.12.2016 |
|
2 |
Ортаңғы және ересек топ балаларының тұлғааралық қарым қатынасын анықтау /социометрия әдісі/ |
Топтық жұмыс |
Психологиялық түзету-дамыту |
05-09.12.2016 |
|
3 |
Дарынды балалармен жұмыс «Әлемде жоқ жануар» |
Жеке жұмыс |
Психодиагностика |
12-15.12.2016 |
|
4 |
Дамуында ауытқуы бар балалармен жұмыс. |
Жеке жұмыс |
Психологиялық түзету- дамыту |
19-22.12.2016 |
|
5 |
Кіші топ ата-аналарына ақпарат: «Ойын- көмекшіміз» |
Жеке жұмыс |
Психологиялық кеңес беру |
23.12.2016 |
|
6 |
Тәрбиешілерге арналған баяндама «Балалардың танымдық ерекшелігі»
|
Топтық жұмыс |
Психологиялық кеңес беру |
16.12.2016 |
|
7 |
Жарты жыл бойы жүргізілген жұмыстардың аналитикалық, статистикалық есебі. |
Құжаттармен жұмыс |
|
26-29.12.2016 |
Қаңтар айы
№ |
Жұмыс мазмұны |
Жұмыс түрі |
Жұмыс бағыты |
Мерзімі |
1 |
Ортаңғы және ересек топ балаларының жеке тұлғалық қасиетін анықтау / «Үй- адам- ағаш» проективті тесті / |
Топтық жұмыс |
Психодиагностика |
01-04.01.2016 |
2 |
«Міне, біздер қандаймыз!» / Крюкова С.В/. - кіші топ балаларының көңіл-күйін көтеру. |
Топтық жұмыс |
Психологиялық түзету-дамыту |
02-06.01.2016 |
3 |
Дарынды балалармен жұмыс.«Менің ертегім»
|
Жеке жұмыс |
Психологиялық түзету-дамыту |
09-13.01.2016 |
4 |
Өте белсенді (гиперактив) балалармен жұмыс. |
Жеке жұмыс |
Психологиялық кеңес беру |
16-19.01.2016 |
5 |
Тәртібінде қиындығы бар балаларға түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу |
Топтық жұмыс |
Психологиялық түзету-дамыту |
23-27.01.2016 |
6 |
Педагогтарға психологиялық кеңес беру |
Жеке жұмыс |
Психологиялық кеңес беру Әңгімелесу |
Сұраныс б/ша |
Ақпан айы
№ |
Жұмыс мазмұны |
Жұмыс түрі |
Жұмыс бағыты |
Мерзімі |
1 |
Ересек топ балаларының мектепке дайындығын тексеру |
Топтық жұмыс |
Психодиагностика |
01-03.02.2016 |
2 |
« Мектепке дайындық» психофизиологиялық дамуын, жетілуін, таным қасиетін дамыту. |
Топтық жұмыс |
Психологиялық түзету-дамыту |
06-10.02.2016 |
3 |
Дарынды балалармен жұмыс. Ертегіні жалғастырып көр» |
Жеке жұмыс |
Психологиялық түзету-дамыту |
13-17.02.2016 |
4 |
Кіші топ ата-аналарына арналған ақпарат: «Балаңыздың тілінің дамуы» |
Жеке жұмыс |
Психологиялық кеңес беру |
20-21.02.2016 |
5 |
«Ертегі » терапиясы (тақырып жағдайға байланысты) Кіші топ |
Топтық жұмыс |
Психологиялық түзету-дамыту |
22-24.02.2016 |
6 |
Педагогтарға баяндама: «Мектепке даярлық деген не?» |
Жеке жұмыс |
Психологиялық кеңес беру |
28.02.2016 |
Наурыз айы
№ |
Жұмыс мазмұны |
Жұмыс түрі |
Жұмыс бағыты |
Мерзімі |
1 |
Ортаңғы және ересек топ балаларының қобалжуын тексеру / «Өмірде жоқ жануар» тесті/ |
Топтық жұмыс |
Психодиагностика |
01-03.03.2016 |
2 |
Дарынды балалармен жұмыс: «Не артық » әдістемесі |
Топтық жұмыс |
Психологиялық түзету-дамыту |
06-10.03.2016 |
3 |
Педагог кадрлармен жұмыс. Тренингтік жаттығу: "Жақсы көңіл күй жан қуанышы" |
Жеке жұмыс |
Психологиялық түзету-дамыту |
13-17.03.2016 |
4 |
Ересек топ ата-аналарына арналған ақпарат:«Жазалау дұрыс па , бұрыс па?» |
Жеке жұмыс |
Психологиялық кеңес беру |
20-21.03.2016 |
5 |
Тәртібінде қиындығы бар балалармен жұмыс. Түрлі әдістемелер топтамаларын жүргізу. |
Топтық жұмыс |
Психологиялық түзету-дамыту |
22-24.03.2016 |
Сәуір айы
№ |
Жұмыс мазмұны |
Жұмыс түрі |
Жұмыс бағыты |
Мерзімі |
1 |
Орта топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /қайталап тексеру/
|
Топтық жұмыс |
Психодиагностика |
03-04.04.2016 |
2 |
Ересек топ балаларының қобалжуын сейілту |
Топтық жұмыс |
Психологиялық түзету-дамыту |
05-07.04.2016 |
3 |
Дарынды балалармен жұмыс. «Сиқырлы айна» |
Жеке жұмыс |
Психологиялық түзету-дамыту |
10-14.04.2016 |
4 |
Кіші топ ата-аналарына арналған ақпарат: «Баланы киінуге қалай үйретуге болады?». |
Жеке жұмыс |
Психологиялық кеңес беру |
17-20.04.2016 |
5 |
Өте белсенді балалармен түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу |
Жеке жұмыс |
Психологиялық түзету-дамыту |
24-27.04.2016 |
Мамыр айы
№ |
Жұмыс мазмұны |
Жұмыс түрі |
Жұмыс бағыты |
Мерзімі |
1 |
Кіші топ балаларының таным процесінің көрсеткіші /қайталап тексеру/ |
Топтық жұмыс |
Психодиагностика |
01-05.05.2018 |
2 |
Дарынды балалармен жұмыс: «Сипаттамасы бойынша тап» әдістемесі |
Топтық жұмыс |
Психологиялық түзету-дамыту |
08-12.05.2016 |
3 |
Ересек топ ата-аналарына арналған ақпарат: «Мектепке қуанышпен» |
Топтық жұмыс |
Психологиялық кеңес беру |
15.05.2016 |
4 |
Жыл бойы жүргізілген жұмыстардың аналитикалық, статистикалық есебін дайындау,есеп беру. |
Құжаттармен жұмыс |
|
22-26.05.2016 |