-Ерте күн
шығады,
балаларға ұйықтай
бермейді!
Біз тезірек тұруымыз
керек,және
тапсырмаларды орындауға
шығуымыз!
(Паровоз үні
естіледі)…
- Балалар, бұл қандай
дыбыс?
Паровоз бізді орман шалғынына
саяхатқа шақырады, барамыз ба?
-Міне біздің поезд
келеді
Дөңгелектер
қағылды,
Ал пойызда балалар
отырады.
---Тоқта!
Тоқтату!
Біз орман алқабына
шықтық,
Аяғыңызды жоғары
көтеріңіз,
Бұталар мен ағаштар
арқылы
Біз аңдарға қонаққа
барамыз.
Бізді Орманда кім қарсы
алады?
(Тәрбиеші ойыншық тиінді
алады).
- Балалар, бізді орман
алқабында кім қарсы алды?
- Тиінді ұстап қараңызшы,
айтыңызшы, ол қандай?
- Ол маған құлағыма сыбырлап,
пирамидаларды жинауға көмектесіңіздер
дейді.
-Балалар көмектесеміз
бе?
"Пирамида
жинаңыз"дидактикалық ойыны.
Тиін сізге
рахмет.
---Біз орман алқабына
шықтық,
Аяғыңызды жоғары
көтеріңіз,
Бұталар мен ағаштар
арқылы
Біз аңдарға қонаққа
барамыз.
Бұл алаңда кім тұрады
екен?
(жұмбақ)
-
Қыс бойына
жатады, Тәтті ұйқыға
батады.
Жеміс-жидек
жегені Балды жақсы
көреді?
(Тәрбиеші аю ойыншығын
көрсетеді)
- ИЯ, балалар, бұл аю аю! Оның
қайғылы екенін қараңыз.
Неліктен аюдың қайғылы екенін
сұрайық?
- Ол геометриялық фигуралары
бар дейді, олар қалай аталатынын ұмытып, оларды араластырып
алыпты,енді соны орнына орналастыру қажет. Балалар, біз аюға осы
тапсырманы шешуге көмектесейік.
Тәрбиеші балаларға фигураларды
– шеңберді, шаршыны көрсетеді, оларды
атайды.
- Енді фигураларды орнына
орналастырайық та,жемістердің аттарын
атайық.
- Жарайсыңдар, балалар
тапсырманы орындады. Қараңызшы, қандай аю қуанышты болды, бізге
күледі, сіз оған тапсырмаларды орындауды үйреттіңіз
деп.
-Біз орман алқабына
шықтық,
Аяғыңызды жоғары
көтеріңіз,
Бұталар мен ағаштар
арқылы
Біз аңдарға қонаққа
барамыз.
- Ал бізді кім
күтеді?
( Түлкі ойыншығын
көрсетеді).
- Балалар, қандай Түлкі?
(сары, қу).Түлкінің тапсырмасын
орындайық.
"Көлеңкесін тап"дидактикалық
ойыны.
Ойын шарты: Жануарлардың
көлеңкесін тауып,аттарын атау.
Түлкі риза,
қоштсау.
-О, балалар, бұтаның астында
кім дірілдейді?
- Бұл қоян! Ол маған түлкіден
қатты қорқатынын және одан саңырауқұлақтың астына тығылғысы
келетінін айтады. Ол қандай саңырауқұлақты таңдайтынын
білмейді-үлкен немесе кішкентай.жасыруға
көмектесейік.
-Қоян нені жақсы
көреді?
Балалар көкөністерді
орналастырып, атап,ажыратады .
- Рахмет, балалар, сіз маған
көп көмектестіңіз! Мен сіздерге дәмді кәмпиттер
беремін.
- Рахмет, қоян, ал бізге
балабақшаға оралудың уақыты келді.Паровозға отырып, балабақшаға
қайтамыз.
|