Материалдар / Балабақшада ашық оқу қызметі: "Орманға саяхат"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Балабақшада ашық оқу қызметі: "Орманға саяхат"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ерте жас тобында оқу қызметі арқылы жабайы жануарлар (аю, тиін, қоян, түлкі) туралы , пирамидаларды жинауға,геометриялық фигураларды ажыратып оларды атап салыстырып атай білуге арналған оқу қызметі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2021
972
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ерте жас тобында ұйымдастырылған қызметтің технологиялық картасы


Білім беру салалары:Таным,қатынас,денсаулық

Кіріктірілген оқу қызметтері: Тіл дамыту,көркем әдебиет,сенсорика,жаратылыстану,

қоршаған орта

Тақырыбы: «Орманға саяхат»

Мақсаты:   

Білімділігі:балалардың бір жыл бойы алған білімдерін бекіту.Олардың жабайы жануарлар (аю, тиін, қоян, түлкі) туралы білімдері мен түсініктерін бекіту және нақтылау),Пирамидаларды жинауға,геометриялық фигураларды ажырату және атау – шеңбер, шаршы, заттарды өлшемі бойынша салыстыру қабілетін (үлкен-кішкентай) және негізгі түстердің атауларын бекіту (көк, сары, жасыл, қызыл);

Дамытушылығы: есту және көру қабілетін, есте сақтау қабілетін, ойлауды дамыту;

Тәрбиелігі: жұмыстағы белсенділікті және қиын жағдайда көмектесуге деген ұмтылысты тәрбиелеу;.

Әдіс-тәсілдері: Әңгімелесу,сұрақ-жауап,ойын технологиялары,денсаулық сақтау технологиясы.

Көрнекілігі: Жұмсақ ойыншықтар-аю, тиін, қоян, түлкі,әр түрлі диаметрдегі 4-5 сақинадан жасалған пирамидалар,түрлі түсті пластикалық құрылыс материалдарының элементтері, әр түрлі мөлшердегі саңырауқұлақтар,геометриялық фигуралар-шеңбер, шаршы.

Оқуіс-әрекетікезеңдері

Тәрбиешініңіс-әрекеті

Балалардың

іс-әрекеті

Мотивация

лыққозғаушылық

1.Амандасады.

Шаттық шеңберін музыка әуенімен

Бала, бала, балақан

Кәне қайсы алақан

Саусақтарың әйбат

Былай-былай ойнап


Шаттық шеңберін құрып,амандасады.


Ұйымдастыру

шылық ізденістік

-Ерте күн шығады,

балаларға ұйықтай бермейді!

Біз тезірек тұруымыз керек,және

тапсырмаларды орындауға шығуымыз!

(Паровоз үні естіледі)…

- Балалар, бұл қандай дыбыс?

Паровоз бізді орман шалғынына саяхатқа шақырады, барамыз ба?

-Міне біздің поезд келеді

Дөңгелектер қағылды,

Ал пойызда балалар отырады.

---Тоқта! Тоқтату!

Біз орман алқабына шықтық,

Аяғыңызды жоғары көтеріңіз,

Бұталар мен ағаштар арқылы

Біз аңдарға қонаққа барамыз.

Бізді Орманда кім қарсы алады?

(Тәрбиеші ойыншық тиінді алады).

- Балалар, бізді орман алқабында кім қарсы алды?

- Тиінді ұстап қараңызшы, айтыңызшы, ол қандай?

- Ол маған құлағыма сыбырлап, пирамидаларды жинауға көмектесіңіздер дейді.

-Балалар көмектесеміз бе?

"Пирамида жинаңыз"дидактикалық ойыны.

Тиін сізге рахмет.

---Біз орман алқабына шықтық,


Аяғыңызды жоғары көтеріңіз,

Бұталар мен ағаштар арқылы

Біз аңдарға қонаққа барамыз.

Бұл алаңда кім тұрады екен?

(жұмбақ)

- Қыс бойына жатады,
Тәтті ұйқыға батады.

Жеміс-жидек жегені
Балды жақсы көреді?

(Тәрбиеші аю ойыншығын көрсетеді)

- ИЯ, балалар, бұл аю аю! Оның қайғылы екенін қараңыз.

Неліктен аюдың қайғылы екенін сұрайық?

- Ол геометриялық фигуралары бар дейді, олар қалай аталатынын ұмытып, оларды араластырып алыпты,енді соны орнына орналастыру қажет. Балалар, біз аюға осы тапсырманы шешуге көмектесейік.

Тәрбиеші балаларға фигураларды – шеңберді, шаршыны көрсетеді, оларды атайды.

- Енді фигураларды орнына орналастырайық та,жемістердің аттарын атайық.

- Жарайсыңдар, балалар тапсырманы орындады. Қараңызшы, қандай аю қуанышты болды, бізге күледі, сіз оған тапсырмаларды орындауды үйреттіңіз деп.

-Біз орман алқабына шықтық,

Аяғыңызды жоғары көтеріңіз,

Бұталар мен ағаштар арқылы

Біз аңдарға қонаққа барамыз.

- Ал бізді кім күтеді?

( Түлкі ойыншығын көрсетеді).

- Балалар, қандай Түлкі? (сары, қу).Түлкінің тапсырмасын орындайық.

"Көлеңкесін тап"дидактикалық ойыны.

Ойын шарты: Жануарлардың көлеңкесін тауып,аттарын атау.

Түлкі риза, қоштсау.

-О, балалар, бұтаның астында кім дірілдейді?

- Бұл қоян! Ол маған түлкіден қатты қорқатынын және одан саңырауқұлақтың астына тығылғысы келетінін айтады. Ол қандай саңырауқұлақты таңдайтынын білмейді-үлкен немесе кішкентай.жасыруға көмектесейік.

-Қоян нені жақсы көреді?

Балалар көкөністерді орналастырып, атап,ажыратады .

- Рахмет, балалар, сіз маған көп көмектестіңіз! Мен сіздерге дәмді кәмпиттер беремін.

- Рахмет, қоян, ал бізге балабақшаға оралудың уақыты келді.Паровозға отырып, балабақшаға қайтамыз.






-Паровоз



Балалар бір-бірінің артынан тұрып, пойыздың қозғалысын бейнелейді).






Тиін

-Жұмсақ,әдемі




-Ия

Ойынды қызығушылықпен ойнайды.









-Аю





Геометриялық фигураларды орнына орналастырады.

















-Түлкі



Ойынды қызығушылықпен ойнайды.


-Қоян






-Сәбізді





Балалар паровозға отырып, балабақшаға қайтады.

Рефлексиялық- түзетушілік

Паровоз тыныш жүреді,

Сондықтан біздің үй жақын!

Сондықтан біз Сізбен бірге топқа келдік, қызықты саяхат болдыорман шалғынына?

Тәрбиешінің сұрақтарына балалар жауап береді.



-Балалар бүгін біз қайда қонаққа бардық?

-Қандай тапсырмалар орындадық?

- Балалар біз не үйрендік

Балалар берілген сұрақтарға жауап береді.



Күтілетін нәтиже:

Біледі: Балалар әр түрлі ойындар арқылы тапсырмалар орындай біледі;

Игереді: баланың логикалық ойлауы, сөйлеу қабілеті, қиялы,және ұсақ моторикасы игеріледі.

Меңгереді:өз бетімен жұмыс жасауды меңгереді.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!