Материалдар / «Балабақшада жаңа технологияларды қолдану әдістері»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Балабақшада жаңа технологияларды қолдану әдістері»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Балабақшада жаңа технологияларды қолдану әдістері» Эссе
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қаңтар 2019
476
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қостанай ауданы Затобол кенті әкімдігінің «Гүлдер» Бөбекжай-бақшасы» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорыны















ЭссеТақырыбы: «Балабақшада жаңа технологияларды қолдану әдістері»







Орындаған: «Жұлдыз» ортаңғы тобыныңтәрбиешісі: Нурбаева Ж.Е







2017-2018 оқу жылы«Балабақшада жаңа технологияларды қолдану әдістері» Тәрбиеші - ең алдымен, бала үшін білім нәрін құюшы ізгілік иесі, өмірлік тәжірибелерді үйретуші тәлімгер, адамгершілікке баулитын тәрбиеші психолог екені сөзсіз.Қостанай ауданы Затобол кенті әкімдігінің «Гүлдер» Бөбекжай-бақшасы» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорында 2017 жылдан маусым айынан бастап мен Нурбаева Жулдызай Ермекқызы тәрбиеші лауазымда «Жұлдыз» ортаңғы тобында жұмыс атқарып жүрмін. 2017 жылы Қостанай гуманитарлық колледжді 0101000 «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» мамандығында 4 жыл оқып, үздік бітірген болатынмын. «Гүлдер» Бөбекжай-бақшасы» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорында 2 жыл бойы машықтама өттім, машықтама барысында барлықтармен тез тіл табысып, өзімінің теориялық білімді яғни балабақшада практика жүзінде көрсете білдім деп ойлаймын. Өзімді тек жақсы жағынан көрсете отырып, маған жұмыс жасауға ұсыныс айтылған болатын. Тәрбиешінің жұмысы күрделі де қызықты.Шынымды айтсам, кейде жұмыстан үйге келгенде қатты шаршағанымды сеземін. Бірақ сол өткізген күндерімді ой елегінен өткізе отырып, балаларымның ыстық ықыласын, маған ұмтылған үміт толы көздерін, тәтті қылықтарымен, сәбилік шын жүректерімен айтқан сөздері есіме түскенде шаршағанымды ұмытып кетемін. Жас маман болғандықтан әрине ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттерді қызықты да, жаңа инновациялық технологияларды қолдануға тырысып, әрқашан ізденісте боламын. Қазіргі таңдағы білім беру инновациялық технология түрлері өте көп. Солардың ішінде мен білетін, ұйымдастырылған оқу іс-әрекетте қолданатын инновациялық технологиялардың бірі олар: 1) Ақпараттық қатынастық технологиясы2) ТРИЗ технологиясы3)Ойын арқылы оқыту технологиясы 4) Зайцев технологиясы5) Тәй-тәй технологиясы6) Монтессори технологиясы7) Луллия шеңбері әдісі1.Ақпараттық қатынастық технологиясы: Ата аналарының өскен ортасынан заманауи бала түбегейлі бөлініп тұрады (қазіргі кездегі компьютерлерді қолдану технологиясы)Міндеттері: — Жаңа заманға қадам басу;— Жаңа технология әлеміне балаға жол серік болу;— Компьютерлік бағдарламаға тәлімгерді таңдау;— Ақпараттық мәдениетті жеке тұлға қалыптастыру;2. ТРИЗ -дің мақсаты - тек қана балалардың қиялын ғана емес, сонымен қатар шынайылықты түсініп жүйелі ойлауға, өзін - өзі тануға, қоршаған ортаның қиындығын байқауға және де өздерінің шағын қиындықтарын шешуге баулу болып табылады.3. Ойын арқылы оқыту технологиясының мақсаты: дидактикалық, тәрбиелік, дамытушылық, әлеуметтендірушілік мақсатқа жету. Ойын технологиясының ерекшелігі: ойындық іс-әрекеттің психологиялық механизмі жеке бастың өзіндік талап-талғамдарына сүйенеді. Баланың бойындағы білімділік, танымдық, шығармашылық қасиеттерін аша түсуді көздейді.Ойын — балалар үшін оқу да, еңбек те. Ойын айналадағы дүниені танудың тәсілі. 4. Зайцев технологиясының негізгі міндеттері:- Мектепке дейінгі жастағы баланы санауға, оқуға үйрету;- Балаларға оқыту мен санаудың қатар жүргізілуі арқылы дұрыс сөйлеу мәдениетін қалыптастыру;- Балалардың барлық есте сақтау түрлерін қолдану-дыбыстық, моторлық, кинестикалық, түстік дағдыларын қалыптастыру;- Көрнекіліктерді кеңінен пайдалану;5. Тәй-тәй технологиясының негізгі мақсаты: Балалардың шығармашылық және интеллектуалдық қабілеттерін дамыту.6. Монтессори технологиясыНегізін қалаған: М.МонтессориМақсаты: Балалардың қоршаған әлемге қызығушылығын туғызу және оны зерттеуге ұмтылдыру. Сауалдар қою және оларға жауап іздеу.7. Луллия шеңбері Мектепке дейінгі баланың тілін дамыту әрқашанда өзекті мәселе болып табылады. Қазіргі таңда баланың тілін дамыту процесін түзетудің көптеген әдістері бар. Ең тиімді және қызықты да, қолжетімді баланың іс-әрекеті бұл – ойын.Ойын мен Луллия шеңберінің екі жақты байланысы бар:1. Бала ойын барысында белсенділік танытады және тілі дамиды;2. Ойын барысында ойынның өзі тілінің дамуы барысында күрделене түседі. Осында көрсетілген технологияларды білемін сонымен қатар әрқашан қолдануға тырысамын. Әрине жұмыс жасағаныма әлі де 1 жыл болған жоқ, сондықтан көптеген нәрсені, технологияларды білмеймін. Бірақ болашақта әрқашан ізденісте болып, жақсы маман иесі болуыма сенімдімін. Менің мамандығым әлемдегі ең қажет мамандықтардың бірі. Сондықтан мен мамандығымды мақтан тұтамынға тырысамын.









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!