Негізгі
кезең:
Миға шабуыл
әдісі:
Жұмбақ жасырып, оның шешуді
ұсынады. Бұлттар төніп, жерге
төгіліп,
Дымқыл тұман басады.
Шөп сарғайып, өңі тайып,
Дала нұры қашады.
Ойнай алмай,
Денең мұздап тоңады.
Бұл қай кезде
болады?
Ой қозғау
әдісі.
Балалар суреттер арқылы жаңа
тақырыптың мазмұнын болжайды.
Жыл мезгілдерінің суреттерін
көрсету және проблемалық сұрақ қою:
-Бүгінгі оқу қызметіміз қай
мезгілге қатысты деп ойлайсыңдар?
Неліктен?
-Неліктен күз мезгілі деп
ойлайсыздар?
-Күз мезгілінде ауа райында
қандай өзгерістер болады деп
ойлайсыздар
-Балалар бізге серуен кезінде
күз мезгілін тамашалаған
болатынбыз.
-Енді осы бейне көріністі
тамшалайық.
-Бейне көрініс соңында
сұрақтар беру.
-Суретпен
жұмыс:«Ассоциация» әдісі.
Суретте ортада күз мезгілінің
суретінің айналасына стол үстіндегі суреттерден күз мезгіліне
байланысты суреттерді тауып жапсыру.
Сергіту сәті.Музыкамен
орындау
-«Күзгі
жапырақтар»
Топтау әдісі арқылы
балаларды екі топқа бөлу.
I топқа Воскобович әдісі
арқылы
«Кілемшені
әсемде»
Мақсаты:Баланың өздігімен әрекет етуі,
ойлауы, құрастыруы, ересектермен әрекеттесуі арқылы алған
білім-біліктерін жаттықтыру. Жыл мезгілдерінің құбылыстарын
ажырату.
Шарты:Күлгін кілемшелерін жыл
мезгілдеріне қарай табиғат құбылыстарына сай
бейнелеу.
Қажетті
құралдар: «Күлгін орман» кілемшесі және
жапсырмалы бейне бөліктері
II топқа
Салыстыру әдісі
арқылы
«Жыл
мезгілдері»
Мақсаты:Жылдың төрт мезгілі туралы
білімдерін кеңейту.
Шарты: Балалар біріге отырып,қағаз
қиындыларынан жылдың төрт мезгілін құрастырып, олардың
ұқсастықтарымен айырмашылықтарын
ажырату. Бұл әдісте балалар объектілер
арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты
анықтайды.
|
Балалар жұмбақ
шешеді.
Күз
мезгілі
Күз мезгілінің сурттерін
ажыратады
Берілген сұрақтарға жауап
береді.
Балалар бейне көріністі
тамашалайды.
Ассоциация» әдісі
арқылы.күз мезгіліне байланысты суреттерді тауып
жапсырады.
Музыкамен сергіту сәтін
орындайды.
Балалар жапырақ түстеріне
қарап екі топқа бөлінеді.
Воскобович әдісі арқылы
балалар кілемшені әсемдеді.
Балалар жылдың төрт мезгілін
ажыратады.
|