Материалдар / Балабақшада Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет: Жаратылыстану Тақырыбы: «Күз көрінісі»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Балабақшада Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет: Жаратылыстану Тақырыбы: «Күз көрінісі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақшада мектепалды даярлық тобында жаратылыстану оқу қызметінің өткізілу әдісі мен тәсілі толығымен берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2021
3167
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мектепалды даярлық тобында ұйымдастырылған қызметтің технологиялық картасы

Білім беру саласы:Таным

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Күз көрінісі»

Мақсаты:

Білімділік:Балаларды күз туралы түсінігін кенейтіп, ерекшелігін әңгімелеу. Табиғат өзгерістері туралы, сурет бойынша әңгімелер құрастыруға үйрету табиғатты қорғауға, оның әсемдігін сезіне білуге тәрбиелеу. Тақырыпты зейін  қойып  түсініп , мазмұнын  түсіне  білуге  үйрету,мазмұны  бойынша  қойылған  сұрақтарға  жауап  беруге  ынталарын  арттыру.Күздің негізгі белгілерімен, күзгі табиғат туралы алған білімдерін тиянақтау. Балалардың күзгі және күзгі құбылыстарға тән белгілері туралы идеяларын бекіту.

Дамытушылық:Табиғат ерекшеліктерін, өзгерістерін бақылау арқылы тілдерін дамыта отырып, әңгіме құрап айту ерекшеліктерін және сөздік қорларын молайту, берілген тапсырмалар бойынша сөйлем құрай білу дағдысын дамыту.

Тәрбиелік:Табиғатты сүйе білуге және оны қорғай білуге тәрбиелеу.Топтық жұмыстар арқылы құрдастарына деген достық қарым-­қатынасты және күз мезгілінің ерекшелігін танып, білуге тәрбиелеу.

Керекті құралдар:Куз мезгілі туралы суреттер,Воскобич әдісі арқылы жасалған кілемше, жапсырмалы бейне бөліктері

Әдіс-тәсілдер: көрсету,түсіндіру, таныстыру,ойын,сұрақ-жауап, әңгімелеу.

Алдын ала орындалатын жұмыстар:Серуенге шығу

Билингвалды компонент: күз – осень

Әрекет-кезеңдері


Тәрбиешінің іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті


Мотивациялық

қозғаушы




Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.

Ертеңгілік шеңбер «Тамаша» ойыны.

Шарты:Мен сендерге жақсы сөз айтсам, сендер «тамаша» деп жұдырықты түйіп, бас бармақтарыңды көтеріп бір – бірлеріңе көрсетесіңдер:

Күз мезгілінің ауа-райы қандай?

Тамаша!

Жаңбырдың исі қандай?

Тамаша!

Алқызыл,сары жапырақтардың түсі қандай?

Тамаша!

Жылы жаққа тізбектеліп ұшып бара жатқан құстар қандай?

Тамаша!

Келген қонақтардың көңіл – күйлері қандай?

Тамаша!

Ал сіздердің көңіл-күйлеріңіз қандай?

Тамаша!

-Сұрақтар беру арқылы өткен тақырыпты пысықтап өту.

Балалар шаттық шеңберде тұрып бір –бірімен сәлемдесті.















Балалар берілген сұрақтар арқылы өткен Гүлдер,өсімдіктер тақырыбын қайталады.





Ізденуші

ұйымдастырушы

Негізгі кезең: 

Миға шабуыл әдісі:

Жұмбақ жасырып, оның шешуді ұсынады.
­Бұлттар төніп, жерге төгіліп,
Дымқыл тұман басады.
Шөп сарғайып, өңі тайып,
Дала нұры қашады.
Ойнай алмай,
Денең мұздап тоңады.


Бұл қай кезде болады?

Ой қозғау әдісі.

Балалар суреттер арқылы жаңа тақырыптың мазмұнын болжайды.

Жыл мезгілдерінің суреттерін көрсету және проблемалық сұрақ қою:

-Бүгінгі оқу қызметіміз қай мезгілге қатысты деп ойлайсыңдар? Неліктен?

-Неліктен күз мезгілі деп ойлайсыздар?

-Күз мезгілінде ауа райында қандай өзгерістер болады деп ойлайсыздар

-Балалар бізге серуен кезінде күз мезгілін тамашалаған болатынбыз.

-Енді осы бейне көріністі тамшалайық.

-Бейне көрініс соңында сұрақтар беру.

-Суретпен жұмыс:«Ассоциация» әдісі.

Суретте ортада күз мезгілінің суретінің айналасына стол үстіндегі суреттерден күз мезгіліне байланысты суреттерді тауып жапсыру.

Сергіту сәті.Музыкамен орындау

-«Күзгі жапырақтар»

Топтау әдісі арқылы балаларды екі топқа бөлу.



I топқа Воскобович әдісі арқылы

«Кілемшені әсемде»

Мақсаты:Баланың өздігімен әрекет етуі, ойлауы, құрастыруы, ересектермен әрекеттесуі арқылы алған білім-біліктерін жаттықтыру. Жыл мезгілдерінің құбылыстарын ажырату.

Шарты:Күлгін кілемшелерін жыл мезгілдеріне қарай табиғат құбылыстарына сай бейнелеу.

Қажетті құралдар: «Күлгін орман» кілемшесі және жапсырмалы бейне бөліктері

II топқа Салыстыру әдісі арқылы

«Жыл мезгілдері»

Мақсаты:Жылдың төрт мезгілі туралы білімдерін кеңейту.

Шарты: Балалар біріге отырып,қағаз қиындыларынан жылдың төрт мезгілін құрастырып, олардың ұқсастықтарымен айырмашылықтарын ажырату. Бұл әдісте балалар объектілер арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты анықтайды.





Балалар жұмбақ шешеді.





Күз мезгілі


Күз мезгілінің сурттерін ажыратады



Берілген сұрақтарға жауап береді.




Балалар бейне көріністі тамашалайды.



Ассоциация» әдісі арқылы.күз мезгіліне байланысты суреттерді тауып жапсырады.

Музыкамен сергіту сәтін орындайды.

Балалар жапырақ түстеріне қарап екі топқа бөлінеді.



Воскобович әдісі арқылы балалар кілемшені әсемдеді.








Балалар жылдың төрт мезгілін ажыратады.


Рефлексті


коррекциялаушы

Оқу қызметін Раунд-Робин әдісі арқылы қорытындылады. Бұл әдіс арқылы өтілген

тақырып бекітілді. Мұнда әр бала берілген тақырып туралы не біледі. Бір сөйлем немесе сөз тіркесі арқылы бірінің айтқанын бірі қайталамай түгел айтып шығуы тиіс. 

Күз-жапырақ

Күз-молшылық

Күз-күн салқындай бастайды.

Педагог балаларды смайликтер арқылы мадақтады.




Берілген сұрақтарға жауап береді.






Күтілетін нәтиже:

Біледі: табиғаттағы өзгерістерді не үшін бақылау қажеттігін; күзде ерекшеліктері туралы
біледі;
Игереді: бірігіп жұмыс жасауды, ауа-райының өзгерістерін байланыстарды игереді.

Меңгереді: жаңа технология түрлерін қолдана білуді меңгереді

































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!