Ересек тобындағы
ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі.
Конспект организованной
учебной деятельности в старшей группе.
Мұғалім/Учитель: Нұрым Л.Д
Білім
беру саласы/Образовательный область: қатынас
Бөлім/Раздел:қазақ тілі
Өтпелі
тақырып/Сквозная тема:Балабақша
Тақырыбы/Тема: Балабақша
мамандықтары
Мақсаттары/Цели: Балабақша туралы түсінік беру, бақша атын,
қай көшеде орналасқанын айта білуге дағдыландыру. Балалардың сөздік
қорларын байыту, шағын әңгіме құра білуге үйрету. Ойыншықтарды
қазақ тілінде атап, белсенділіктерін арттыру, шағын өлеңдерді
жаттап алуға үйрету.
Педагогикалық технологиялар/пед.
технологии: көрнекілік, сөздік, ойын,
демонстрациялық
Ресурстармен қамтамасыз ету/Ресурсное
обеспечение: ноутбук, балабақша
мамандықтары туралы суреттер
Билингвалды компоненті/Билингвальный
компонент: Меңгеруші-заведующий,
әдіскер-методист, тәрбиеші-воспитатель,медсестра-медбике, няня-бала
күтушісі.
Ұйымдастырылған оқу
қызметінің барысы
1.Ұйымдастырушылық кезеңі/организационный
момент:
Шаттық шеңбер: Амандасу
Мен тек жақсы ойлаймын
Мен тек жақсы естимін
Мен тек жақсы көремін
Мен тек жақсы айтамын.
Сұрақ – жауап өткізу
2.Негізгі бөлім/основная
часть:
Балабақша
Меңгеруші кабинеті,
түсінік беру, амандасу.
Әдіскер кабинеті, түсінік беру,
амандасу
Музыка залы, амандасу, саз жетекшімен
танысу
Медбике,амандасу,танысу,
Саппен жүріп саусақ жаттығуын
жасау:
Бас бармақ – ата
Сұқ саусақ – әже
Ортан терек – әке Шылдыр шүмек – анна Кішкене бөбек – мен
Топтық жұмыс:
Сөздер және сөз тіркестерін айту
Балабақша, Тәрбиеші, Балалар,
Ойыншықтар.
Екінші қабат, бірінші қабат. Баспалдақпен
жүру.
1 қабат кабинеттерімен танысу.
Дем алу жаттығуы:
«Түрлі – түсті жапырақ»
Балалар алақандарына жапырақтарды алады да,
дем жұтып, жапырақты үрлейді.
Саппен жүріп жатқа айту
Топ, топ басайық
Жалаудан күн жасайық
Жаса, жаса алтын күн
Жаса, жаса – Қазақстан Кабинетке оралу
Дыбыстық жұмыс.
Ша – ша – бақша,
Шық – шық – ойыншық.
Көзге арналған жаттығу:
Жаңбыр
Жаңбыр, жаңбыр жаушы. (жоғарыға қарайды.)
Тамшы, тамшы, тамшылар. (төменге қарайды.)
Су қылдырмай біздерді. (көзбен айналдырады.)
Терезені соқпашы. (тура қарайды)
Сұрақ – жауап өткізу
Жаттау: Балабақша
Бала, бала, баламыз
Бақшамызға барамыз
Күні бойы қызыққа
Батамызда қаламыз.
3.Қорытынды/итоговая
часть: Ортаға
жиналу
Сұрақ – жауап өткізу:
Қандай сабақ болды?
Кімдермен таныстық? Не
істедік?
Қандай жаңа сөздер
үйрендік?
Балалармен қоштасу.