Мотивация
лыққозғаушылық
|
Тәрбиеші:
-Балалар сендер қандай үй жануарларын
білесіңдер?
Жәй
қимылды ойын: «Мысық»
Мақсаты: ойын көркемдікті ,ептілікті
дамыту.
Ойын барысы:
Балалар төрт тағандап жүріп, мысықты бейнелейді.
Ол тоқтап, басын бұрады(мысық артқа қарайды), содан кейін басын
еңкейтеді (мысық сүт ішеді) .
Балалар бүгін бізге қонақтар келді олармен
амандасайық. Балалар сәлем айтады.
-
О, тыңдаңыз, біреу жылайды. Бұл Айсулу қуыршақ. Ол жоғалып кетті
және үйге жол таба алмады. Қуыршақ Айсулу ол орманға жидек алу үшін
барғанын айтады, өйткені оның бүгін туған күні бар. Айсулуға үйге
жол табуға көмектесейік.
«Паравоз»
Мақсаты: Балалардың бірінің артына бірі тіркеліп тұрып паравоз
сияқты жүруге, өлең жолдарын қайталап айтуға үйрету.
Мазмұны: Қатар - қатар тұрайық,
Кәне, кәне, сұрайық.
Кімнің болса бойы ұзын
Паравозы пойыздың
Кімнің, апай, бойы ұзын
Паравозы ол пойыздың?!
Тәрбиеші бойы ұзын баланы көрсетеді. Сол бала
паравоз болып алда тұрады. Ал қалғандары соның
артынан ұстап тұра бастайды.
Ал, паравоз баста алға,
Бәрімізді басқар да!
Пш - пш, пш - пш!- біз кеттік
Жүрісті біз гулетіп
Жүрісті біз гулетіп
Гу - гу, гу - гу, гуілдеп
Қалып қойма біріңде
Пш - пш, пш - пш!- біз кеттік жүрісті біз
үдеттік.
|
Балалар үй жануарларын
атайды.
Ойынды қызығушылықпен
ойнады.
-Балалар қонақтармен
амандасады.
-Балалар қуыршақ Айсулуға көмектесетінін
айтады.
Ойынды өлең жолдарын қайталап айта отырып,
қызығушылықпен ойнады.
|
Ұйымдастыру
шылық ізденістік
|
Қонақтарды туған күніне
шақырамыз.
Ағаштың астында кірпі оның алдында кірлер
тұрады.
-
Кірпі бізбен бірге қуыршақ Айсулудың туған күніне
барайық.
Кірпі бізбен бірге жүре алмайтынын айтады,
өйткені ол кірлерін жуу керек.
-
Ендеше, балалар біз оған көмектесеміз.
-Жарты топ балалар киімдерді іледі түстеріне
қарай қыстырғыштарға іледі,санайды.
-Кірпіні қонаққа алады.
-О,
шыршаның артында кім отыр
Ол
дірілдейді, пальтосы сұр, құлақтары ұзын, құйрығы
кішкентай.
-
Қоян бізбен бірге қуыршақ Айсулудың туған күніне
барайық.
-Жоқ ? мен қасқырдан қорқамын. Енді біз сізді
қасқырдан қалай тез қашу керектігін көрсетеміз.
Сергіту сәті:
-Ұзын құлақ сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды
Ойлы –қырлы жерлермен
Ытқып –ытқып жүгірді.
Қарап еді артына
Қиығын сап көзінің
Келе жатқан томпаңдап
Көжегі екен өзінің
Тәрбиеші : Енді сендер шаршаған шығарсыңдар
денемізді сергітіп алайық
Енді қоянға біздің биімізді
көрсетейік
«Қояндар» биі
-Шыршаның артында кім отыр?
-
Аю бізбен бірге қуыршақ Айсулудың туған
күніне
барайық.
Енді әрі қарай жүреміз.
Аю отырады.
-
Бара алмаймын. Менде сыйлық жоқ, ал туған күніне сыйлықтар беру
керек ко.
-
О, аю және бізде де сыйлық жоқ. Есесіне, мені, міне, осындай
матрешкалар бар, қазір балалар Матрешканы
әдемілеп,киіндіреді.
-Тиінді кездестіреді.
-
Тиін бізбен бірге қуыршақ Айсулудың туған күніне
барайық.
-
Менде бір ғана жаңғақ бар, ал мен көптеген жаңғақтарды жинауым
керек.
«Бір-көп ойыны»
Ойын шарты: Балалар себетке сандар бойынша
жаңғақтарды санап салады.
|
-Туған күнге қонақтарға
шақыруға балалар келіседі.
-Кірпімен амандасады.
Балалар киімдерді түстеріне қарай топтастырып,кір
жуатын машинага салады,киімдердің атын айтады,
түстерін атайды, киімдерді іледі түстеріне қарай
қыстырғыштарға іледі,санайды.
-Қоян
Сергіту сәтін орындады.
«Қояндар» биін биледі.
-Аю
Балалар Матрешканы
әдемілеп,киіндіреді,
геометриялық пішіндерді орнына
орналастырып,
аттарын ,түстерін
атайды.
Ойын арқылы балалар себетке
сандар бойынша жаңғақтарды санап салады.
|
Рефлексиялық- түзетушілік
|
Міне, біз Айсулу үйіне келдік. Қонаққа
жануарларды алып келді.
Қызыл майлық қызыл табақша мен қызыл шыныаяққа,
көк майлық көк табақша мен көк шыныаяққа және т.б. қойып,
дастархандағы тамақтар түрлерін атайды,жануарларға шай,тамақ
береді.
Енді біз Айсулу құттықтаймыз,
музыка қосып, қонақтармен билейміз.
|
Айсулу үйіне қонаққа
жануарларды алып келеді.
Түстеріне қарай ыдыстарды
орналастырып, дастархандағы тамақтар түрлерін атады,жануарларға
шай,тамақ берді.
Балалар Барбарика музыкасына ойыншықтармен
билейді
|