№
|
Бақылау
мазмұны
|
Айлар
|
Жауапты
|
Ақпараттың
шығуы
|
|
|
09
|
10
|
11
|
12
|
01
|
02
|
03
|
04
|
05
|
06
|
07
|
08
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
Жедел
бақылау
|
1
|
Ішкі тәртіп
ережелерінің орындалуы
|
*
|
|
|
|
*
|
|
|
|
*
|
|
|
|
Меңгеруші
|
ЖЖ
|
2
|
ТҚ, балалардың өмірі мен
денсаулығын қорғау және ӨҚТ жөніндегі нұсқаулықтарды
сақтау
|
*
|
|
|
|
*
|
|
|
|
*
|
|
|
*
|
Қауіпсіздік техникасына
жауапты
|
ЖЖ
|
3
|
Топтарды оқу жылының
басталуына дайындау
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*
|
Меңгеруші, әдіскер,
меңг.ШБ жөніндегі орынб.
|
ПК
|
4
|
Балалардың
қатысуы
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
Медбике
|
ӘК,
ПК
|
5
|
Күн тәртібін сақтау,
серуенге шығу
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
Меңгеруші, әдіскер,
медбике
|
ӘК
|
6
|
Санитариялық
жағдай
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
медбике
|
ӘК
|
7
|
Аурушандықты
талдау
|
*
|
|
|
|
*
|
|
|
|
|
*
|
|
|
медбике
|
ӘК,
ПК
|
8
|
Тамақтануды
ұйымдастыру
|
|
*
|
|
*
|
|
*
|
|
*
|
|
*
|
|
*
|
Меңгеруші, әдіскер,
медбике
|
ӘК
|
9
|
Учаскеде балаларды
таңғы қабылдауды ұйымдастыру
|
*
|
|
|
|
|
|
|
|
*
|
*
|
*
|
*
|
Әдіскер,
медбике
|
ПК
|
10
|
Тәрбиешілердің
ұйымдастырылған іс-әрекетіне
дайындығы
|
*
|
|
*
|
|
*
|
|
*
|
|
*
|
|
|
|
Әдіскер
|
ӘК
|
11
|
Үстелді
жабдықтау
|
|
*
|
|
|
*
|
|
|
|
*
|
|
|
|
Меңгеруші, әдіскер,
медбике
|
ӘК
|
12
|
Тәрбиешілердің
ата-аналармен жұмысы
|
*
|
|
|
|
*
|
|
|
|
*
|
|
|
|
Меңгеруші,
әдіскер
|
ПК
|
13
|
Заттық-дамытушы
ортаны ұйымдастыру
|
*
|
*
|
*
|
|
*
|
|
|
|
*
|
|
|
|
Меңгеруші,
әдіскер
|
ӘК
|
14
|
Балалардың даму
деңгейінің мониторингі
|
*
|
|
|
|
*
|
|
|
|
*
|
|
|
|
Әдіскер,
тәрбиеші
лер
|
ПК
|
Тақырыптық
бақылау
|
1
|
Таңғы уақыт кезенің
ұйымдастыру
|
|
|
*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Меңгеруші,
әдіскер
|
ПК
|
2
|
Құжаттаманың
жүргізілуін талдау
|
|
*
|
|
|
*
|
|
|
|
*
|
|
|
|
әдіскер
|
ПК
|
3
|
Өздігінен білім
көтеру бойынша жұмысты
талдау
|
*
|
|
|
|
|
*
|
|
|
*
|
|
|
|
әдіскер
|
ПК
|
4
|
Физикалық қасиеттерді дамыту бойынша ұйымдастырылған
іс-әрекетті талдау
|
|
*
|
|
|
|
|
|
*
|
|
|
|
|
әдіскер
|
ПК
|
5
|
Коммуникативтік дағдыларды дамыту бойынша ҰІӘ
талдау
|
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
|
|
|
әдіскер
|
ПК
|
6
|
Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту
бойынша ҰІӘ
талдау
|
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
|
|
|
әдіскер
|
ПК
|
7
|
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу
іс-әрекетін бойынша ҰІӘ
талдау
|
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
|
|
|
әдіскер
|
ПК
|
8
|
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды
қалыптастыру бойынша ҰІӘ
талдау
|
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
|
|
|
әдіскер
|
ПК
|
Салыстырмалы
бақылау
|
1
|
«Жаңа жыл ертегісі»
ертеңгілік өткізуін
талқылау.
|
|
|
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
әдіскер
|
Өндірістік
жиналыс
|
2
|
Балалардың білім
деңгейлерін анықтау және балабақша бойынша жалпы диагностика
нәтижесін қорытындылау
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
|
|
|
әдіскер
|
Әдістемелік
сағатта.
|
3
|
Білім беру саласы
бойынша жас маманның жұмысын
тексеру.
|
|
|
|
|
|
|
+
|
|
|
|
|
|
әдіскерлер
|
Әдістемелік
сағатта.
|
Қорытынды
бақылау
|
1
|
Бағдарламаның
орындалу қорытындылары
|
|
|
|
|
|
|
|
*
|
*
|
|
|
|
Меңгеруші,
әдіскер
|
ПК
|
2
|
Мемлекеттік
стандарттың орындалуы
|
|
|
|
|
|
|
|
*
|
*
|
|
|
|
Меңгеруші,
әдіскер
|
ПК
|
3
|
Педагогтардың білім
беру-тәрбиелеу жұмысының
қорытындылары
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*
|
|
|
|
Меңгеруші,
әдіскер
|
ПК
|