Материалдар / Балабақшадағы циклограмма жазу үлгісі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Балабақшадағы циклограмма жазу үлгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешілерге және әдіскерлерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2018
6985
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бекітемін:Тексеру күні:ЦИКЛОГРАММАБір аптаға ( 17-21 қыркүйек 2018 ж.) Ж.Молдағалиев атындағы №2 ЖОББМ шағын орталығының «Қуырмаш» II кіші тобы Өтпелі тақырып «Менің отбасым» Тақырыпша «Үйдегі және көшедегі қауіпсіздік»Мақсаты: Баланың отбасы мүшелерін,олардың әрекеттері мен өзара қарым-қатынастарын атау дағдыларын қалыптастыру.Отбасы туралы,отбасының ересек мүшелерінің еңбегі туралы білідерін жетілдіру.Отбасының ересек және кіші мүшелеріне сыйластықпен және қамқорлықпен қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу. Отбасындағы сүйікті адамдары туралы өздігінен әңгімелеу дағдыларын қалыптастыру.


УақытыДүйсенбіСейсенбіСәрсенбіБейсенбіЖұма














Балаларды қабылдауАта-аналармен әңгімелесу







8.20-9.20













Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: балабақша дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.




Ертегі оқып беру: «Ормандағы достар»Сюжеттік-рөлдік ДүкеншіДүкенші еңбегін бағалауға шақыру.«Суреттерді топтастыр» қимылдық ойын Сюжеттік-рөлдік ойын: «Тігінші»Тігінші еңбегін бағалауға шақыпруҮстел үсті ойыны – пазл: «Үйшік құрастыр»
Таңертеңгі жаттығулар (5 мин)

Аяқтың ұшымен бірінің артынан бірі жүріп,шеңбер жасап тұру.Жалпы дамытушы жаттығулар.Қол мен иық бұлшық еттерін дамытуға арналған жаттығулар.Жаттығуларды құралмен немесе құралсыз орындауда қолдарын жанынан жоғарыға көтеріп,қолдарын кезекпен немесе бірге түсіру.Құралдарды алдынан,артынан,басының үстімен қолдарына кезекпен ауыстыру.Алдынан немесе басының үстімен шапалақтап қолдарын артына жасыру.Қолдарын алға созып,жан-жағына апару,алақандарын жоғары бұрып,буындарын көтеріп түсіру,саусақтарын қозғалту.Қолының саусақтарын жұмып ашу.Қолдарын белдеріне қою. Картотека №16Доптар Картотека №16Доптар Картотека №16 Доптар

Таңғы ас 9.20- 9.45 Ойын- жаттығу:Бала,бала,балапан,Қане,қайсы алақан? Саусақтарым айбат,Былый-былай ойнат!
Ойындар, Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық 9.45- 10.00Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар




Жазғы суреттерді бояу.«Үш торай» әңгімелеу.«Жапырақ жинау» қимылдық ойын Үлкендерге көмектесу туралы әңгімелесу

Сөздік ойын «Қимылын көрсет»

Ұйымдастырылған оқу қызметі10.00 10.50Дене шынықтыру Тақырыбы:Сапта бір-біреуден жүру және жүгіру тигізіп секіру. Мақсаты:Қарама-қарсы отырып, аяқты алшақ ұстап допты домалату. Сөйлеуді дамытуТақырыбы:Заттардың орныМақсаты:Заттарды және олардың тұрған орнын анықтау дағдыларын жетілдіру. Сөздік қорларын дамыту. Дидактикалық ойын:«Заттардың орнын тап»Мақсаты:Балалардың есте сақтау қабілетін жетілдіру.

ҚМҰҚТақырыбы: . 2-ге дейін санауды бекіту. Мақсаты:Ұзындығы және ені бойынша бірдей және екі түрлі заттарды салыстыру дағдыларын қалыптастыру. 2-ге дейін санауды бекіту. МузыкаТақырыбы:Түрлі сипаттағы аспапта орындалған пьесаларды тыңдау. Мақсаты:Бірдей қарқында ән салуға, бірінің артынан бірі жүру барысында би ырғағын игеруді үйретуТілашар (ағылшын тілі,вариативтік бөлім)Тақырыбы:ӘдептілікМақсаты: Әдептіліктің маңызы жайында түсініктерін кеңейту.Балаларды инабаттылыққа,ізеттілікке,адамгершілікке тәрбиелеу.Жаман қылықтан жат болуға,жақсы қылықты бойына сіңіру.

.



ЖаратылыстануТақырыбы:К.Чуковскийдің «Телефон» өлеңін сахналау: Мақсаты:Балаларды таныс мәтінді ойланып, мәнерлеп айтуға үйрету, рөл бойынша ертегілерді оқуға ықылас таныту мен қызығушылық тудыру.Дененің ырғақты қимылы, ым, дауыс, арқылы әдеби кейіпкерлердің бейнесін келтіру, «сахнада» бағдарлану. Телефонның пайдалы және зиянды жақтарын түсіндіру.Сюжеттік-рөлдік ойын (вариативтік бөлім):БайланысшыМақсаты:Мамандық иелеріне құрметпен қарау.МузыкаТақырыбы:Түрлі сипаттағы аспапта орындалған пьесаларды тыңдау. Мақсаты:Бірдей қарқында ән салуға, бірінің артынан бірі жүру барысында би ырғағын игеруді үйретуКөркем әдебиетТақырыбы:Суретші бол: Мақсаты:Берілген тапсырмадағы суретті бояу, түстерін ажырата білуге, әдемілікке, ұқыптылыққа, тазалыққа баулуСюжеттік-рөлдік ойын:СуретшіМақсаты:Мамандық иелеріне құрметпен қарау.







Дене шынықтыру Тақырыбы:Жыланша заттарды айналып өтіп жүру және жүгіру.Мақсаты: Еңіс тақтай бойымен еңбектеу. Еңіс тақтай бойымен жүруде тепетеңдікті сақтау.Экология негіздеріТақырыбы:Адамдардың күзгі әрекеттеріне балалардың зейін аудару дағдыларын қалыптастыру. Мақсаты:Табиғаттағы қауіпсіздік ережелерін сақтауға тәрбиелеу.Дидактикалық ойын: «Күздік киімдер»Мақсаты:Ауа райындағы өзгерістерді түсіндіру







Дене шынықтыру Тақырыбы:Сапта бір-біреуден жүру және жүгіру тигізіп секіру. Мақсаты:Қарама-қарсы отырып, аяқты алшақ ұстап допты домалату. Сурет салу Тақырыбы:От шашуМақсаты:Жеңіс мерекесі туралы түсінік беру.Ойлау қабілеттерін дамыту, өз ойын еркін жеткізе білу отшашу суретін салу және шығармашылық қабілетін дамыту,үлкендерді сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу. Қауіпті жақтарын ескерту, сақтануға үйрету.

Серуенге дайындық10.50-11.10Киіну: серуенге шығу.

Серуендеу:11.10-11.50Серуен№1Бақылау: Жерге түскен жапырақтарды бақылау.М-ты: Жапырақтардың не себепті жерге түскендерін ұғындыру,әр ағаштың жапырақтарын салыстыру.Жеке жұмыс: жапырақтардың түсуі жөнінде сұрау.Еңбек :Жерге түскен жапырақтарды бір жерге жинатқызу.Қимылды ойындар: «Теп тегіс жолменен» М-ты: Бір бағыта жүріп, қос аяқпен секіруге үйрету.Өз бетімен іс-әрекет.Серуен№2Бақылау: Жауған жаңбырды бақылау.М-ты : Жаңбыр туралы білімдерін кеңейту.Жеке жұмыс: жаңбыр тамшысы терезеге тигенде қандай дыбыс шығаратынын сұрау.Еңбек :Участоктардағы қағаздарды бір жерге жинау.Қимылды ойындар: «Күн мен жаңбыр» Өз бетімен іс- әрекет. Өз беттерінше ойнатқызу.

Серуен№3Бақылау: Желді бақылау.М-ты: Желді қалай сеземіз, көреміз бе? Деген сұрақтарға жауап алу.Жеке жұмыс: жұмбақ жасыру.Әрлі берлі қақпаны Тербетіп кеп жатқаны (жел)Еңбек :Гүлдерге су құйғызу.Қимылды ойындар: «Ағашыңды алмастыр» М-ты: Жылдамдыққа тәрбиелеуӨз бетімен іс- әрекет.



Серуен№4Бақылау: теректерді бақылау.А) теректердің құрлысына көңіл бөлуБ) теректердің түрлерімен таныстыруЖеке жұмыс: теректердің құрлысын сұрау.Еңбек :Бұтақтарды бір жерге жинатқызу.Қимылды ойындар: «Ормандағы аю» М-ты: Бір бағыта жүгіруге дағдыландыру.Өз бетімен іс- әрекет.

Серуен№5Бақылау: Балалармен желді бақылау. Жел бар ма?Кай жактан соғып ттұр?Салқын ба?Жеке жұмыс:«Ж» дыбысына сөздер құрау.Еңбек :Бұтақтарды бір жерге жинатқызу.Қимылды ойындар: «Жер су от ауа»«Ұшақтар» М-ты: Бір бағыта жүгіруге дағдыландыру.Балалар санамақ үйрету.1 дегенім 1 аяқ2 дегенім2 аяқ3 дегенім үшкір тас4 дегенім 4 бұрыш5 дегенім 5 қатарӨз бетімен іс- әрекет.



Серуеннен оралу 12.00-12.20Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті .
Түскі ас12.20-13.00Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.
Ұйқы13.00-15.10Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары15.10-15.401) Арқаға арналған «Ауа - райы» жаттығуы. Балалар бірінің артына бірі тұрып, алдыңғы тұрған балаланың арқасына әт түрлі массаждар жасайды.2) Басқа және қолға арналған массажды қолғаптармен жасалатын жаттығулар3) Мойынға арналған массажды жөкемен жаттығу
Бесін ас15.40-16.00Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс 16:0016:30«Күз мезгілі айларын» атаймызСөздік қорын дамыту. ____________________________жануарлардың суреттерін бояту«Түстерді ажырат»Танымдық қабілеттерін дамыту.______________________________________Тақпақтар жаттатқызу. «Үш торай» ертегісіЕртегі кейіпкерлерін атай білуге үйрету.__________________________________ертегіні әңгімелеу.Дидактикалық ойын:«Орындарын тауып жинастыр»Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту.__________________________________________________Ойыншықтар туралы жұмбақтар жасыру.Дидактикалық ойын «Ойлап тап» Мақсаты:түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту.________________________________________________Сүйікті ойыншықтар жайында әңгімелесу.
Серуенге дайындық16.30-16.50Киіну: серуенге шығу.
Серуен16.50-17.30Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Анаң мен әкеңнің есімдерін ата», « Кімнің үйінде мысық баржәне т.б.
Балалардың үйге қайтуы17.30-18.00Психологиялық кеңес:«Балабақшаға кешікпеуді үйрету»Ата-аналарға кеңес:Суретті мұқият бояуға үйрету,тіл дамыту мақсатында тақпақтарды қайталату.«Ең көңілді суреттер» сурет саламыз.Кеңес:
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!