БЕКІТЕМІН
«Ақерке» бөбекжай»
КМҚК
директор м.а.___________Жылкыбаева
К.
«_______»_______2023
жыл
|
«Ақерке» бөбекжай» КМҚК
№1 педагогикалық
кеңесінде
талқыланды
«_______»_______2023
жыл
«Ақерке»
бөбекжай»
коммуналдық мемлекеттік қазыналық
кәсіпорынының 2023-2024 оқу жылына
арналған
тәрбиелеу білім беру
процесін ұйымдастыру жұмысының
жылдық
жоспары
ТОПАР
КЕНТІ
І. Ақпараттық
анықтама
Мектепке дейінгі мекеменің
атауы
|
Қарағанды облысы, Абай
ауданы,
Топар кенті, Олимпийская
көшесі-1
Телефон/факс 8(72154) 3-01-
31
Пошта: е-mail
akierkie08@mail.ru
Индекс
100116
Қарағанды облысы білім
басқармасының Абай ауданының білім бөлімінің «Ақерке бөбекжай»
коммуналдық мемлекеттік қазыналық
кәсіпорыны
|
Бөбекжайдың
құрылған жылы
|
1981
жыл
|
Жалпы
алаңы
|
1138,8
кв2
|
Жобалық
қуаты
|
125
|
Мекеменің жұмыс
уақыты
|
Дүйсенбі -
жұма
|
Мектепке дейінгі
мекеменің материалдық базасы
|
Ойыншықтар,
дидактикалық материалдар, тұрмыстық заттар
|
Қай жылдан бастап
жұмыс істейді, лицензия №, қай күннен, кім
берді
|
Қарағанды облысы білім
басқармасының Абай ауданының білім бөлімі «Ақерке бөбекжай»
коммуналдық мемлекеттік қазыналық
кәсіпорыны
13.10. 2008 жыл,
куәлік №186-1930-02 КМҚК
|
Бөбекжай
директоры м.а.
|
Жылкыбаева Казына
Оразалиевна
|
Жасына қарай
топтарды іріктеу
|
5
топ
|
Оқыту
тілі
|
Қазақ
|
Мектепке дейінгі ұйымдардың
қызметін реттейтін нормативті-құқықтық
құжаттар
|
«Білім туралы» Қазақстан
Республикасының Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000319
«Педагог
мәртебесі
туралы»
Қазақстан
Республикасының Заңы
https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1900000293
«Қазақстан Республикасындағы баланың
құқықтары
туралы»
Қазақстан
Республикасының Заңы
https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z020000345
_
«Ойыншықтардың қауіпсіздігі туралы»
Қазақстан
Республикасының Заңы
https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000306_
«Кемтар
балаларды
әлеуметтiк және
медициналық-педагогикалық түзеу
арқылы
қолдау
туралы» Қазақстан
Республикасының Заңы
https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z020000343
_
Мектепке
дейінгі
тәрбиелеу
мен
оқытуды
дамыту
моделі
https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P2100000137
«Мектепке
дейінгі
ұйымдарға
және
сәбилер
үйлеріне
қойылатын
санитариялық-эпидемиологиялық
талаптар»
санитариялық қағидалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2100023469
Мектепке дейінгі тәрбие мен
оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті білім
беру
стандарттары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2200029031
Қазақстан Республикасында
мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік
оқу
жоспарлары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1200008275
Мектепке
дейінгі
тәрбие
мен
оқытудың
үлгілік
оқу
бағдарламалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600014235
Тиісті
үлгідегі
білім
беру
ұйымдары
қызметінің үлгілік
қағидалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2200029329
Білім беру қызметтерін
көрсетудің үлгілік шартының нысандары
https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600013227
Мемлекеттік білім беру
ұйымдары қызметкерлерінің үлгі штаттары
https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P080000077
Педагог қызметкерлер мен
оларға теңестірілген
тұлғалардың лауазымдарының үлгілік біліктілік
сипаттамалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V090005750
Жабдықтармен және жиһазбен
жарақтандыру
нормалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600013272
Білім
беру
ұйымдарында қамқоршылық кеңестің
жұмысын
ұйымдастыру және
оны сайлау тәртібінің
үлгілік
қағидалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1700015584
Мектепке
дейінгі
және
орта
білім
беру
ұйымдарын
бейнебақылау жүйелерімен жарақтау
стандарттары және
оларға
қойылатын
талаптар
https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1900018239
Мектепке
дейінгі
білім
беру
саласында
мемлекеттік қызметтер
көрсету
қағидалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000020883
Орта
білім
беру
ұйымдарына арналған
оқулықтардың, мектепке
дейінгі
ұйымдарға, орта білім беру
ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік
кешендердің, оның
ішінде
электрондық нысандағы
тізбесін бекіту
туралы
https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000020708
Мектепке дейінгі тәрбие және
оқыту ұйымдарының педагогтері жүргізу
үшін міндетті құжаттардың
тізбесі https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2000020317
Педагогикалық әдеп
қағидалары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2000020619
|
Мектепке дейінгі
мекеменің жұмыс жасайтын бағдарламасы
|
Мектепке
дейінгі
тәрбие
мен
оқытудың
үлгілік
оқу
бағдарламалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600014235
|
Жасы бойынша топтау және
толықтыру.
№
|
Топ
аттары
|
Жасы
|
Балалардың
саны
|
1
|
«Балбөбек» әртүрлі жас
тобы
|
1,6-2
жас
|
15
|
2
|
«Еркетай» ортаңғы
тобы
|
3
жас
|
24
|
3
|
«Қазына» ортаңғы
тобы
|
3
жас
|
24
|
4
|
«Қарлығаш» ересек
тобы
|
4
жас
|
25
|
5
|
«Ақбота» әртүрлі жас
тобы
|
3-5
жас
|
17
|
Барлығы 5
топ
|
1-5
|
105
|
«Ақерке» бөбекжайы екі қабатты
ғимаратта орналасқан. Корпустарда топтың бөлмелері; ойын бөлмесі,
жатын бөлме, қабылдау бөлмесі, дәретхана, меңгеруші, әдіскер,
есепші, медициналық; емшара кабинеті, оқшаулау (изолятор),
педагог-психолог, қойма, ән-күй, дене тәрбиесі, асхана; дайындау
цехы, тарату бөлмесі, ас үй ыдыстарын жуу бөлмесі, құрғақ
азық-түлік қоймасы, кір жуатын бөлме; үтіктеу бөлмелері бар.
Бөлмелер заманауи талаптарға сай жабдықталған. Балалардың
денсаулығын нығайту, салауатты өмір салтын қалыптастыруға толық
мүмкіндік жасалған. Әр топқа сай алаң бар. Ойын алаңы безендірілген
және қажетті ойын құралдарымен жабдықталған. Қимылды ойындардың
өтілуіне сай мүмкіндіктер жасалынған. Балабақша айналасы
көгалдандырылған және қоршалған.
І.2. Талдау
(өткен оқу жылында
атқарылған жұмыстар туралы мәлімет;
денсаулық пен салауатты
өмір салтын қамтамасыз ету,
педагогтердің кәсіби
шеберлігін арттыру
нәтижелері, тәрбиеленушілердің
ата-аналарымен өзара байланыс,
әкімшілік-шаруашылық
жұмыстың қорытындылары
талданады).
2022-2023 оқу жылына бастапқы
мониторинг жүргізілді, бұл мектепке дейінгі жастағы балалардың
дағдыларын дамыту деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті
стандартта айқындалған күтілетін нәтижелерге сәйкестігін анықтауға
мүмкіндік береді. Мектеп жасына дейінгі балалардың 2021-2022 және
2022-2023 оқу жылындағы Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын
игеруіне салыстырмалы талдау жүргізді. Бастапқы мониторинг
барысында балалардың жасына сәйкес келетін физикалық,
интеллектуалдық және жеке қасиеттеріне педагогикалық диагностика
жүргізілді. Бастапқы мониторингпен 100 бала
қамтылды.
Бағдарламалық материалды жас
ерекшеліктеріне қарай игерудің бастапқы мониторингінің нәтижелері
біліктілігі мен дағдыларының оң динамикасын, атап айтқанда, балалар
дамуының жас нормасы шегінде көрсетті.
2022-2023 оқу жылында бастапқы
мониторинг бойынша төмен деңгейдегібалалардың үлесі 42%, орташа
деңгейдегі балалардың үлесі 46%, жоғары деңгейдегі балалардың үлесі
12%-ды көрсетті.
Ерте жастағы топта
бағдарламалық материалды игерудің бастапқы мониторингін талдау
мынаны көрсетті: барлығы 1,5 жастағы балалар – 8, оның ішінде 1
бала іскерліктер мен дағдылардың орташа. Өткен оқу жылымен
салыстырғанда біліктілік пен дағдылардың 13,8%-ға артуының оң
динамикасы байқалады.
Кіші топта бағдарламалық
материалды игерудің бастапқы мониторингін талдау мынаны көрсетті:
барлығы 2 жастағы балалар – 35, оның ішінде 12 бала орташа дағдылар
деңгейіне ие, бұл 34,2%-ды құрайды. Кіші топтардың балалары
арасында дағдыларды дамытуды бастапқы
бақылау нәтижелерін
салыстырмалы талдау жылдар бөлінісінде мыналарды көрсетті:
2021-2021 оқу жылы – 53,2%, 2022-2023 оқу жылы – 34,2%. Өткен оқу
жылымен салыстырғанда біліктілік пен дағдыларының 19%-ға артуының
оң динамикасы байқалады.
Ортаңғы топта бағдарламалық
материалды игерудің бастапқы мониторингін талдау мынаны көрсетті:
барлығы 3 жастағы балалар – 23, оның ішінде 13 бала жоғары, орташа
біліктілік пен дағдыларды меңгерген, бұл
56,5%-құрайды.
Жылдар бөлінісінд