Материалдар / Балабақшаның 2024-2027. жылыарға арналған даму жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Балабақшаның 2024-2027. жылыарға арналған даму жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Даму жоспарында кіріспе, басшылыққа алынатын бұйрықтар, дамуды іске асыру жолдары, нысаналы индикаторлар берілген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Бекітемін»

« » бөбекжай

балабақшасының меңгерушісі

__________ аты жөні.

«___»_________2024 ж.










________________ ОБЛЫСЫ

БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ

_______ АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ


« _______ » БӨБЕКЖАЙ БАЛАБАҚШАСЫ



2024 – 2027 жылдарға арналған

МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ

БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫНЫҢ

ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ

















МАЗМҰНЫ


І. Бағдарламаның паспорты ..................................................................... 3-5


Балабақша бойынша ақпараттық анықтама .......................................... 6-7

ІІ. Кіріспе ........................................................................................................ 8

ІІІ. Ағымдағы жағдайды талдау ..................................................................... 9-15


ІV. 2024-2027 жылдарға арналған білім беру бағдарламасын іске асырудың даму жоспарының тұжырымдамасы .............................................................. 15-17


ІV. Бағдарламаны жүзеге асыру кезеңдері ............................................... 17-20


VІ.Болжамдалатын нәтиже көрсеткіштері. ................................................... 21
6.1.Педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамасыз ету ....................... 21

6.2.Қауіпсіз және жайлы оқу ортасын қамтамасыз ету ............................ 22

6.3.Тәрбиеленушілердің интеллектуалдық, рухани, адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету ............................................................. 23


VІ. Даму бағдарламасы аясында балабақшаның материалдық-техникалық базасын нығайту............................................................................................. 24-25























І. Мектепке дейінгі білім беру ұйымын дамыту бағдарламасының паспорты


Бағдарламаның атауы

_________________ білім басқармасы

_________________ ауданы білім бөлімі

«_______________ » бөбекжай балабақшасы

2024 - 2027 жылдарға арналған Даму бағдарламасы.


Бағдарламаны әзірлеу үшін негіздемелер

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 28 тамыздағы № 273 бұйрығы

«Мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарын дамыту бағдарламасының құрылымын және оны әзірлеу қағидаларын бекіту туралы»

"Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы;

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 31тамыздағы № 385 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 31 тамызда № 29329 болып тіркелді

"Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагогтерді және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы
Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2017 жылғы 12 сәуірдегі "Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру" атты мақаласы;
"Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы
29 қарашадағы № 790 
қаулысы;
Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2018 жылғы 10 қаңтардағы "Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері" атты Қазақстан халқына Жолдауы; 
"Қазақстан Республикасының 2025 жылға дейінгі Стратегиялық даму жоспарын бекіту және Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарының күші жойылды деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2018 жылғы 15 ақпандағы № 636 
Жарлығы;
Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2018 жылғы 5 қазандағы "Қазақстандықтардың әл-ауқатының өсуі: табыс пен тұрмыс сапасын арттыру" атты Қазақстан халқына Жолдауы;
Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2018 жылғы 21 қарашадағы "Ұлы даланың жеті қыры" атты мақаласы;
Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2019 жылғы 23 қаңтардағы Жастар жылының ашылуында және 2019 жылғы 27 ақпандағы "Nur Otan" партиясының XVIII съезінде 
берген тапсырмасы;
Қазақстан Республикасы Президентінің "Игілік баршаға! Сабақтастық. Әділдік. Өрлеу" сайлауалды бағдарламасын және "Бірге" жалпыұлттық акциясы барысында алынған ұсыныстарды іске асыру жөніндегі шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2019 жылғы 19 маусымдағы № 27 
Жарлығы;
Қазақстан Республикасының Президенті Қ.К. Тоқаевтың 2019 жылғы 2 қыркүйектегі "Сындарлы қоғамдық диалог – Қазақстанның тұрақтылығы мен өркендеуінің негізі" атты Қазақстан халқына Жолдауы.
Қазақстан Республикасының Президенті Қ.К. Тоқаевтың 2020 жылғы 1 қыркүйектегі «Жаңа жағдайдағы Қазақстан: іс – қимыл кезеңі» атты Қазақстан халқына Жолдауы.

Бағдарламаны әзірлеуші



Координаторлары

_________________облысы білім басқармасы

_________________ауданы білім бөлімі

ЖШС « » бөбекжай балабақшасының кәсіпорнының жұмыс тобы (әкімшілік, қамқоршылық кеңес)

ЖШС « » бөбекжай балабақшасының

меңгерушісі-_____________

Әдіскер -__________________

Бағдарламаның мақсаты

Балабақшада балалардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру және ұлттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу, рухани дағдыларын қалыптастыру.

Бағдарламаның міндеттері

1. Педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамасыз ету, педагогикалық білім беруді жаңғырту.

2. «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» мамандығы бойынша техникалық және кәсіптік және жоғары білімі бар педагогтердің үлесін арттыру;

3.Балабақшада тәрбиеленушілердің қауіпсіз және жайлы ортасын қамтамасыз ету;

4. Тәрбиеленушілердің зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету.

5. Тәрбиеленушілердің өз бетінше жұмыс жасай алуына мүмкіндік беру, болашақ көшбасшыларды тәрбиелеу;

6.Тәрбиеленушілердің ата-аналарымен және заңды өкілдерімен тұлғааралық өзара іс-қимылдарды кеңейту және өзара жауапкершілік қағидаты бойынша ынтымақтастық құру;

7.Ұлттық салт-дәстүрлердің негіздерін қалыптастыру;

8.Ерекше тәрбие мен білім берілуіне қажеттіліктері бар тәрбиеленушілерге жағдай жасауды қамтамасыз ету.

9.Тәрбиелеу мен оқыту үдерісін цифрландыруды жүзеге асыру;

10.Мектеппен үздіксіз сабақтастықты дамыту.

Күтілетін нәтиже

Балабақша үшін – мекеменің бәсекеге қабілеттілігін арттыру;

балалар үшін – әр баланың жеке қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне сәйкес толыққанды сапалы білім алу;

педагогтар үшін – мамандыққа деген қызығушылықты арттыру және кәсіби құзіреттілікті дамыту;

отбасы үшін – баланың денсаулығы мен мектепке кіру кезіндегі сәттілігін сақтау;

Мерзімдері мен кезеңдері

2024 – 2027 жылдар


Қаржыландыру көздері

  • ЖШС « » бөбекжай балабақшасыныңбюджет қоры және бюджеттен тыс қорларды тиімді пайдалану

  • Демеушілік, қайырымдылық, гранттық байқаулар

Нысаналы индикатор

-2-6 жас аралығындағы балаларды мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен 100 % қамту.

-балалардың денсаулығын сақтау және нығайту;

мектепалды даярлық топ балаларын мектепке сапалы дайындау;

-педагогтардың кәсіби құзыреттілігін арттыру, біліктілік арттыру курстарын жалғастыру, түрлі деңгейдегі жобаларды әзірлеуге және іске асыруға қатыстыру;

-педагогтардың санаттарын көтеру;

-ұйымдастырылған оқу қызметінде жаңа инновациялық-технологияларды қолдану, диагностикалау;

-латын графикасына көшу шеңберіне педагогтарды арнайы курстардан өткізуді ұйымдастыру;

-ата-анамен балабақша арасындағы қарым-қатынасты арттыру;

-ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмысты нығайту (сөйлеу дамуында ауытқушылығы бар

балалар)

-білім ұйымының материалдық-техникалық базасын

дамытуға жағдайлар жасау.

Бағдарламаны

жүзеге асыру 

кезеңдері

І кезең (2024 – 2025 оқу жылы) дайындық кезеңі: теориялық- талдау, диагностикалық, болжамдық және ұйымдастырушылық іс-әрекет –бағдарламаны жүзеге асырудың негізі.


ІІ кезең (2025 – 2026 оқу жылы) негізгі практикалық кезең: жүзеге асыру, ағымдағы сараптау, бағдарламаны жүзеге асырудың іс-әрекеті және оны жүзеге асыру кезеңінде жүргізілген іс-шаралар


І кезең ( 2026-2027 оқу жылы) қорытынды , сараптау кезеңі: нәтижелер қорытындысы, бағдарлама жемісі, алдағы даму жолын құрастыру және болжам жасау







Балабақша бойынша ақпараттық анықтама


Жалпы анықтама

Кәсіпорынның толық атауы:


Типі:

балабақша

Құрылған жылы:


Заңды тұлғаның мекен -жайы:


Телефон / факс


Электрондық пошта


Балабақша директоры


Балабақшаның құрылымы

Басқару органының атауы және басқару нысаны

Негізгі қызметі

Педагогикалық кеңес

Білім беру ұйымдарының педагогикалық кеңесі (бұдан әрі - Педагогикалық кеңес) білім беру ұйымдарын алқалы басқару нысандарының бірі болып табылады.

Педагогикалық кеңестің жұмысы бір оқу жылына әзірленетін және білім беру ұйымының басшысы бекітетін жұмыс жоспары бойынша жүргізіледі.

Балабақша қорының базасы

Материалды-техникалық базасының мінездемесі


Ғимарат - ___ қабатты, типтік

Саны - ____ орын,

жалпы ауданы –_____м2,

топтық –_____м2.

Жылу беру жүйесі – орталықтандырылған.

Сумен жабдықтау – орталықтандырылған.

Канализация – орталықтандырылған.

Балабақшаның ақпараттандыру құралдары

Компьютер -

Ноутбук -

Интерактивті тақта –

Проектор -

Балабақшада

Директор кабинеті, әдістемелік кабинет, музыка залы, психолог кабинеті, бухгалтерия, медициналық бөлім кабинеті бар.

Балабақша ауласында ____топқа бөлінген жеке жер телімдері бар. Әр топ телімі балалардың жас ерекшеліктеріне сай қажетті құралдармен жабдықталған. Жабдықталған денешынықтыру алаңы бар.

Кадр бөлімі

Педагогтар саны

____

Білімі

Жоғары – ____

Орта арнайы – ____

Санаты:


Педагог модератор-___

Педагог сарапшы-___

Педагог зерттеуші-____

Педагог шебер-____

Санаты жоқ – ____


ІІ. Кіріспе


Бұл даму бағдарламасы (бұдан әрі - Бағдарлама) үш жылдық кезеңге ЖШС « » бөбекжай балабақшасы даму жолдары мен негізгі бағыттарын айқындайтын стратегиялық құжат болып табылады.

Білім беру жүйесінің алғашқы баспалдағы мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту болғандықтан тәрбиешілерге мәдениетті, білімді, белсенді жеке тұлға тәрбиелеу міндеті жүктеледі. Әлемдік білім кеңістігінде мектепке дейінгі педагогикалық мәселелерді шешуде тәрбиелеу мен білім берудің жаңаша жетілдірілген әдіс-тәсілдерін іздестіру, үнемі жаңалыққа жол ашу бағыттары қарастырылуда. Қазіргі кезде болып жатқан тарихи-әлеуметтік өзгерістер, ғылымдағы жаңалықтар бүгінгі ұрпақ тәрбиесіне, оның ішінде, мектепке дейінгі жастағы бүлдіршіндердің дамуына, тәрбиеленуіне жаңаша көзқараспен қарауды қажет етеді.

Бағдарламада балабақшаның даму жолдары, заттық дамытушылық ортаның құрылуы, балабақшаның өзекті мәселелері анықталған. Сонымен қатар бағдарлама тәрбиелеу мен оқыту үдерісінің сапасын көтеруге, ата-ана мен балабақша арасындағы қарым-қатынасты нығайтуға, мектепке дейінгі жастағы балалардың шығармашылық, танымдық қабілеттерін дамытуға, түзету жұмыстарын іске асыруға, ерекше қажеттілігі бар балалармен жеке жұмыс жасауға, педагогтардың біліктілігін көтеруге бағытталған міндеттерді шешуді көздейді.

Алдыңғы үш жылдыққа балабақшаның сапалы дамуы жоспарланды.

-мектепалды даярлық топ бүлдіршіндерін мектепке даярлау;

-педагогтардың кәсіби дамуы;

-ата-анамен жұмыс;

-сабақтастық;

-материалдық-техникалық базаны нығайту;

-қаржы ресурстарын тиімді пайдалану;

Б

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!