Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»
« » бөбекжай
балабақшасының меңгерушісі
__________ аты жөні.
«___»_________2024 ж.
________________ ОБЛЫСЫ
БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ
_______ АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ
« _______ » БӨБЕКЖАЙ БАЛАБАҚШАСЫ
2024 – 2027 жылдарға арналған
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ
БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫНЫҢ
ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ
МАЗМҰНЫ
І. Бағдарламаның паспорты ..................................................................... 3-5
Балабақша бойынша ақпараттық анықтама .......................................... 6-7
ІІ. Кіріспе ........................................................................................................ 8
ІІІ. Ағымдағы жағдайды талдау ..................................................................... 9-15
ІV. 2024-2027 жылдарға арналған білім беру бағдарламасын іске асырудың даму жоспарының тұжырымдамасы .............................................................. 15-17
ІV. Бағдарламаны жүзеге асыру кезеңдері ............................................... 17-20
VІ.Болжамдалатын нәтиже
көрсеткіштері. ...................................................
21
6.1.Педагог кәсібінің жоғары
мәртебесін қамтамасыз ету
....................... 21
6.2.Қауіпсіз және жайлы оқу ортасын қамтамасыз ету ............................ 22
6.3.Тәрбиеленушілердің интеллектуалдық, рухани, адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету ............................................................. 23
VІ. Даму бағдарламасы аясында балабақшаның материалдық-техникалық базасын нығайту............................................................................................. 24-25
Бағдарламаның атауы |
_________________ білім басқармасы _________________ ауданы білім бөлімі «_______________ » бөбекжай балабақшасы 2024 - 2027 жылдарға арналған Даму бағдарламасы. |
Бағдарламаны әзірлеу үшін негіздемелер |
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 28 тамыздағы № 273 бұйрығы «Мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарын дамыту бағдарламасының құрылымын және оны әзірлеу қағидаларын бекіту туралы»"Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы; Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 31тамыздағы № 385 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 31 тамызда № 29329 болып тіркелді
"Мектепке
дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта
білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және
кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру
бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім
беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагогтерді және білім және ғылым
саласындағы басқа да
азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу
қағидалары мен шарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83
бұйрығына өзгерістер енгізу
туралы
|
Бағдарламаны әзірлеуші Координаторлары |
_________________облысы білім басқармасы _________________ауданы білім бөлімі ЖШС « » бөбекжай балабақшасының кәсіпорнының жұмыс тобы (әкімшілік, қамқоршылық кеңес) ЖШС « » бөбекжай балабақшасының меңгерушісі-_____________ Әдіскер -__________________ |
Бағдарламаның мақсаты |
Балабақшада балалардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру және ұлттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу, рухани дағдыларын қалыптастыру. |
Бағдарламаның міндеттері |
1. Педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамасыз ету, педагогикалық білім беруді жаңғырту. 2. «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» мамандығы бойынша техникалық және кәсіптік және жоғары білімі бар педагогтердің үлесін арттыру; 3.Балабақшада тәрбиеленушілердің қауіпсіз және жайлы ортасын қамтамасыз ету; 4. Тәрбиеленушілердің зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету. 5. Тәрбиеленушілердің өз бетінше жұмыс жасай алуына мүмкіндік беру, болашақ көшбасшыларды тәрбиелеу; 6.Тәрбиеленушілердің ата-аналарымен және заңды өкілдерімен тұлғааралық өзара іс-қимылдарды кеңейту және өзара жауапкершілік қағидаты бойынша ынтымақтастық құру; 7.Ұлттық салт-дәстүрлердің негіздерін қалыптастыру; 8.Ерекше тәрбие мен білім берілуіне қажеттіліктері бар тәрбиеленушілерге жағдай жасауды қамтамасыз ету. 9.Тәрбиелеу мен оқыту үдерісін цифрландыруды жүзеге асыру; 10.Мектеппен үздіксіз сабақтастықты дамыту. |
Күтілетін нәтиже |
Балабақша үшін – мекеменің бәсекеге қабілеттілігін арттыру; балалар үшін – әр баланың жеке қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне сәйкес толыққанды сапалы білім алу; педагогтар үшін – мамандыққа деген қызығушылықты арттыру және кәсіби құзіреттілікті дамыту; отбасы үшін – баланың денсаулығы мен мектепке кіру кезіндегі сәттілігін сақтау; |
Мерзімдері мен кезеңдері |
2024 – 2027 жылдар |
Қаржыландыру көздері |
|
Нысаналы индикатор |
-2-6 жас аралығындағы балаларды мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен 100 % қамту. -балалардың денсаулығын сақтау және нығайту; мектепалды даярлық топ балаларын мектепке сапалы дайындау; -педагогтардың кәсіби құзыреттілігін арттыру, біліктілік арттыру курстарын жалғастыру, түрлі деңгейдегі жобаларды әзірлеуге және іске асыруға қатыстыру; -педагогтардың санаттарын көтеру; -ұйымдастырылған оқу қызметінде жаңа инновациялық-технологияларды қолдану, диагностикалау; -латын графикасына көшу шеңберіне педагогтарды арнайы курстардан өткізуді ұйымдастыру; -ата-анамен балабақша арасындағы қарым-қатынасты арттыру; -ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмысты нығайту (сөйлеу дамуында ауытқушылығы бар балалар) -білім ұйымының материалдық-техникалық базасын дамытуға жағдайлар жасау. |
Бағдарламаны жүзеге асыру кезеңдері |
І кезең (2024 – 2025 оқу жылы) дайындық кезеңі: теориялық- талдау, диагностикалық, болжамдық және ұйымдастырушылық іс-әрекет –бағдарламаны жүзеге асырудың негізі. ІІ кезең (2025 – 2026 оқу жылы) негізгі практикалық кезең: жүзеге асыру, ағымдағы сараптау, бағдарламаны жүзеге асырудың іс-әрекеті және оны жүзеге асыру кезеңінде жүргізілген іс-шаралар І кезең ( 2026-2027 оқу жылы) қорытынды , сараптау кезеңі: нәтижелер қорытындысы, бағдарлама жемісі, алдағы даму жолын құрастыру және болжам жасау |
Балабақша бойынша ақпараттық анықтама
Жалпы анықтама |
|
Кәсіпорынның толық атауы: |
|
Типі: |
балабақша |
Құрылған жылы: |
|
Заңды тұлғаның мекен -жайы: |
|
Телефон / факс |
|
Электрондық пошта |
|
Балабақша директоры |
|
Балабақшаның құрылымы |
|
Басқару органының атауы және басқару нысаны |
Негізгі қызметі |
Педагогикалық кеңес |
Білім беру ұйымдарының педагогикалық кеңесі (бұдан әрі - Педагогикалық кеңес) білім беру ұйымдарын алқалы басқару нысандарының бірі болып табылады. Педагогикалық кеңестің жұмысы бір оқу жылына әзірленетін және білім беру ұйымының басшысы бекітетін жұмыс жоспары бойынша жүргізіледі. |
Балабақша қорының базасы |
|
Материалды-техникалық базасының мінездемесі |
Ғимарат - ___ қабатты, типтік Саны - ____ орын, жалпы ауданы –_____м2, топтық –_____м2. Жылу беру жүйесі – орталықтандырылған. Сумен жабдықтау – орталықтандырылған. Канализация – орталықтандырылған. |
Балабақшаның ақпараттандыру құралдары |
Компьютер - Ноутбук - Интерактивті тақта – Проектор - |
Балабақшада |
Директор кабинеті, әдістемелік кабинет, музыка залы, психолог кабинеті, бухгалтерия, медициналық бөлім кабинеті бар. Балабақша ауласында ____топқа бөлінген жеке жер телімдері бар. Әр топ телімі балалардың жас ерекшеліктеріне сай қажетті құралдармен жабдықталған. Жабдықталған денешынықтыру алаңы бар. |
Кадр бөлімі |
|
Педагогтар саны |
____ |
Білімі |
Жоғары – ____ Орта арнайы – ____ |
Санаты: |
Педагог модератор-___ Педагог сарапшы-___ Педагог зерттеуші-____ Педагог шебер-____ Санаты жоқ – ____ |
ІІ. Кіріспе
Бұл даму бағдарламасы (бұдан әрі - Бағдарлама) үш жылдық кезеңге ЖШС « » бөбекжай балабақшасы даму жолдары мен негізгі бағыттарын айқындайтын стратегиялық құжат болып табылады.
Білім беру жүйесінің алғашқы баспалдағы мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту болғандықтан тәрбиешілерге мәдениетті, білімді, белсенді жеке тұлға тәрбиелеу міндеті жүктеледі. Әлемдік білім кеңістігінде мектепке дейінгі педагогикалық мәселелерді шешуде тәрбиелеу мен білім берудің жаңаша жетілдірілген әдіс-тәсілдерін іздестіру, үнемі жаңалыққа жол ашу бағыттары қарастырылуда. Қазіргі кезде болып жатқан тарихи-әлеуметтік өзгерістер, ғылымдағы жаңалықтар бүгінгі ұрпақ тәрбиесіне, оның ішінде, мектепке дейінгі жастағы бүлдіршіндердің дамуына, тәрбиеленуіне жаңаша көзқараспен қарауды қажет етеді.
Бағдарламада балабақшаның даму жолдары, заттық дамытушылық ортаның құрылуы, балабақшаның өзекті мәселелері анықталған. Сонымен қатар бағдарлама тәрбиелеу мен оқыту үдерісінің сапасын көтеруге, ата-ана мен балабақша арасындағы қарым-қатынасты нығайтуға, мектепке дейінгі жастағы балалардың шығармашылық, танымдық қабілеттерін дамытуға, түзету жұмыстарын іске асыруға, ерекше қажеттілігі бар балалармен жеке жұмыс жасауға, педагогтардың біліктілігін көтеруге бағытталған міндеттерді шешуді көздейді.
Алдыңғы үш жылдыққа балабақшаның сапалы дамуы жоспарланды.
-мектепалды даярлық топ бүлдіршіндерін мектепке даярлау;
-педагогтардың кәсіби дамуы;
-ата-анамен жұмыс;
-сабақтастық;
-материалдық-техникалық базаны нығайту;
-қаржы ресурстарын тиімді пайдалану;
Б
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз