|
Күні: 10.032024ж |
Аты –жөні: Ералы Жұлдыз Бегалықызы |
||
|
Тақырыбы: «Балалардағы эмоцияларды тану және реттеуде психологиялық қолдаудың рөлі» |
Аудитория: мұғалім |
||
|
Мақсаты: Жасөспірімдерарасындакездесетінэмоционалдықүйлеспеушіліктіңнегіздерінталдауарқылыоныңалдыналужәнетүзетужолдарынанықтайотырып, өзэмоцияларынбасқарабілугеүйрету. |
|||
|
Уақыты |
Коучтің іс-әрекеті |
Қатысушының іс әрекеті |
Ресурс |
|
8 минут
5 минут
20 минут
7минут 10минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. 1. «Менің бүгінгі эмоциям» жаттығуы Мақсаты: қатысушылардың дәл қазіргі сәттегі эмоцияларын көрсету. Рефлексия:
Соңында сол эмоция жарып жоқ болуын тілеп жарып тастайды Бейнеролик «Жағымды және жағымсыз эмоция» Топтарға тапсырма беру.«Жағымды және жағымсыз эмоция» бейнеролигін көрсетіп, Үштік одағы арқылы: І-топ – Балалардың эмоциясын қалай байқаймыз? ІІ-топ – Эмоционалды балаларға қалай көмектесеміз? ІІІ- топ – Эмоцияның пайдасы мен зияны. Позитивті жаттығу «Айдаһар, самурай, ханшайым» Мақсаты: іштегі эмоцияны жағымды әрекетпен шығару Нұсқау: әр топ өз қатысушыларымен қай кейіпкерді көрсететінін ақылдасады. Айдаһар/Самурай болса самурай жеңеді Самурай/ханшайым болса ханшайым жеңеді Айдаһар/ханшайым болса айдаһар жеңеді Қорытынды. Тәжірибемен адамның эмоцияны шығарғандағы пайдасын көрсету. Таза стақан суға(біздің жан дүниеміз)-эмоцияны қосу йод қосамыз (жан-жақтан жиналған эмоция-аппақ таза ішкі әлеміміз кірленді, ол жанымыздағы жандарғада әсерін беретіні сөзсіз-эмоцияны шығарамыз(сол йод қосылған суға аспириновая кислотаны қосамыз) су ағарады. Яғни эмоция шығарғанның пайдасын көрсетеміз |
Қатысушыларға шарларды таратып, оны үрлеп, сол шар бетіне бүгінгі эмоциясын бейнелеу ұсынылады.
Қатысушыларцечсм бейнеролик көрсетіліп мұқият қарап шығады. Әр топта қара шар берілген топ оны жарып, ішінен топ тапсырмасын алады.Әр топқа берілген А2 Плакаттар мен жазба құралдарын қолданып постер қорғайды. Әр топтан 4 адамнан шығады. Барлығы 12 адам, олар 2 топқа 6 адамнан бөлінеді. 6/6 дан екі топ бір-біріне қарама қарсы тұрады. Екі топқа шарты түсіндіріліп ойын барысында ұпай көп жинаған топ жеңіске жетеді. Жеңген топ сыйлықпен марапатталады |
Баяу әуен Бейнеролик А2 плакат, гуашь, салфетка, кисточка, түрлі түсті маркерлер, стикерлер Жақсы көңіл күй Йод, стакан, таза су, аспириновая кислота |
|
|
|
|
|

Коуч: «Балалардағы
эмоциялардытану және реттеуде
психологиялық
қолдаудың рөлі»
Өткізген педагог-психолог:
Ералы Жұлдыз Бегалықызы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Балалардағы эмоцияларды тану және реттеуде психологиялық қолдаудың түрі
Балалардағы эмоцияларды тану және реттеуде психологиялық қолдаудың түрі
|
Күні: 10.032024ж |
Аты –жөні: Ералы Жұлдыз Бегалықызы |
||
|
Тақырыбы: «Балалардағы эмоцияларды тану және реттеуде психологиялық қолдаудың рөлі» |
Аудитория: мұғалім |
||
|
Мақсаты: Жасөспірімдерарасындакездесетінэмоционалдықүйлеспеушіліктіңнегіздерінталдауарқылыоныңалдыналужәнетүзетужолдарынанықтайотырып, өзэмоцияларынбасқарабілугеүйрету. |
|||
|
Уақыты |
Коучтің іс-әрекеті |
Қатысушының іс әрекеті |
Ресурс |
|
8 минут
5 минут
20 минут
7минут 10минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. 1. «Менің бүгінгі эмоциям» жаттығуы Мақсаты: қатысушылардың дәл қазіргі сәттегі эмоцияларын көрсету. Рефлексия:
Соңында сол эмоция жарып жоқ болуын тілеп жарып тастайды Бейнеролик «Жағымды және жағымсыз эмоция» Топтарға тапсырма беру.«Жағымды және жағымсыз эмоция» бейнеролигін көрсетіп, Үштік одағы арқылы: І-топ – Балалардың эмоциясын қалай байқаймыз? ІІ-топ – Эмоционалды балаларға қалай көмектесеміз? ІІІ- топ – Эмоцияның пайдасы мен зияны. Позитивті жаттығу «Айдаһар, самурай, ханшайым» Мақсаты: іштегі эмоцияны жағымды әрекетпен шығару Нұсқау: әр топ өз қатысушыларымен қай кейіпкерді көрсететінін ақылдасады. Айдаһар/Самурай болса самурай жеңеді Самурай/ханшайым болса ханшайым жеңеді Айдаһар/ханшайым болса айдаһар жеңеді Қорытынды. Тәжірибемен адамның эмоцияны шығарғандағы пайдасын көрсету. Таза стақан суға(біздің жан дүниеміз)-эмоцияны қосу йод қосамыз (жан-жақтан жиналған эмоция-аппақ таза ішкі әлеміміз кірленді, ол жанымыздағы жандарғада әсерін беретіні сөзсіз-эмоцияны шығарамыз(сол йод қосылған суға аспириновая кислотаны қосамыз) су ағарады. Яғни эмоция шығарғанның пайдасын көрсетеміз |
Қатысушыларға шарларды таратып, оны үрлеп, сол шар бетіне бүгінгі эмоциясын бейнелеу ұсынылады.
Қатысушыларцечсм бейнеролик көрсетіліп мұқият қарап шығады. Әр топта қара шар берілген топ оны жарып, ішінен топ тапсырмасын алады.Әр топқа берілген А2 Плакаттар мен жазба құралдарын қолданып постер қорғайды. Әр топтан 4 адамнан шығады. Барлығы 12 адам, олар 2 топқа 6 адамнан бөлінеді. 6/6 дан екі топ бір-біріне қарама қарсы тұрады. Екі топқа шарты түсіндіріліп ойын барысында ұпай көп жинаған топ жеңіске жетеді. Жеңген топ сыйлықпен марапатталады |
Баяу әуен Бейнеролик А2 плакат, гуашь, салфетка, кисточка, түрлі түсті маркерлер, стикерлер Жақсы көңіл күй Йод, стакан, таза су, аспириновая кислота |
|
|
|
|
|

Коуч: «Балалардағы
эмоциялардытану және реттеуде
психологиялық
қолдаудың рөлі»
Өткізген педагог-психолог:
Ералы Жұлдыз Бегалықызы
шағым қалдыра аласыз













