Бекітілді
|
Пән: тәрбие сағаты Бөлім: |
Мектеп: Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Балалардың ақпараттық қауіпсіздігін және цифрлық сауаттылығын қамтамасыз ету. Кибербуллинг туралы ескерту. |
|||||
|
Күні:19.02.24. |
Сынып жетекшісі: Камбарова С.А |
|||||
|
Сынып: 8 «б» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Балалардың ақпараттық қауіпсіздігін және цифрлық сауаттылығын қамтамасыз ету. Кибербуллинг туралы ескерту. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Балалардың ақпараттық қауіпсіздігін және цифрлық сауаттылығын қамтамасыз етеді. Кибербуллинг туралы ескертеді. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
«АР-ҰЯТ» Әдеп нормаларын ұстану; Өзін отбасының, сыныптың, мектептің, қоғамның, отанның бір мүшесі екенін сезіну; |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 3 минут Сабақтың ортасы 10 минут 20минут |
Оқушылармен амандасады, түгелдейді. “Бір тілек” әдісі Көңіл-күйді көтеру мақсатында жақсы тілектер мен қатар сәттілік тілеу. Миға шабуыл; (бейнеролик) https://youtu.be/rO0uamX2bDY?si=U6llWTQQPWjf-csl Кибербуллинг дегеніміз не? Видеодан кейінгі сұрақтар: Буллинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін? Біреу сені қорқытып, қорлап жүрген жағдайда не істеу керек? Егер сен өзің біреуді қорлап жүрген болсаң ше? Неліктен адамдар бір-бірін қорлап, қиянат жасайды?
• Буллинг әр түрлі мағынаны білдіруі мүмкін. Ол: адамды мазақтау, қорлау, соқтығысу • оның ақшасын не басқа заттарын тартып алу, оларды бүлдіру сол жайында өсек тарату • оны елемеу немесе жекелету • ренжітетін, жаман әзіл айтып, басқа адамдардың алдында ыңғайсыз жағдайға қою • ұрып-соғу, тепкілеу, итеру немесе басқаша зақым келтіру • қоқан-лоқы көрсету немесе қорқыту Буллинг онлайн немесе телефон арқылы жүзеге асырылуы мүмкін. Олардың қатарына ренішті хабарламалар мен суреттер, зұлым мінеп-сынаулар жіберу жатады. Бұлардың барлығы кибербуллинг деп аталады.
• Расисттік буллинг Біреудің нәсіліне, түсіне, нанымына байланысты басқаша көзқарас туындау. Сондай-ақ адамның нәсіліне қарай жағымсыз сөздер айту жатады. • Таптық буллинг Адамдар біреудің белгілі бір әлеуметтік тапқа жататындығын анықтағаннан кейін, сол адамға жаман көзбен қарау. Мысалы, біреулер «ауылдан келген» деп адамды жекелету. • Адамның сырт келбетіне қатысты буллинг Біреуді көпшілікке ұқсамағандығы үшін кемсіту, мысалы адамның шашы жирен болуы немесе қысқа бойлы болуы, я болмаса көзілдірік киіп жүруі үшін. |
Мұғаліммен амандасады. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады, алдағы сабаққа сәттілік тілейді. Видеороликті көре отырып, оқушылар өз ойымын бөліседі, пікірін нақты әрі түсінікті түрде жеткізеді, дәлел келтіреді. Тыңдалым |
|
Интерактивті тақта слайд |
||
|
Сабақтың соңы 7 минут |
Жағдаят; 1.Сенімен бірге бір мектепте оқитын 3-4 оқушы, саған қоқан-лоқы көрсете бастады. Сенің алғашқы істейтін әрекетің қандай? 2.Сен өзіңнің сыныптасыңа басқа оқушылардың әлімжеттік көрсетіп жүргенін байқадың, оған қалай көмектесер едің ? |
Берілген жағдаяттар бойынша мәселеден шығу жолын іздейді, өз ойын білдіреді. |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Балалардың ақпараттық қауіпсіздігін және цифрлық сауаттылығын қамтамасыз ету. Кибербуллинг туралы ескерту.
Балалардың ақпараттық қауіпсіздігін және цифрлық сауаттылығын қамтамасыз ету. Кибербуллинг туралы ескерту.
Бекітілді
|
Пән: тәрбие сағаты Бөлім: |
Мектеп: Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Балалардың ақпараттық қауіпсіздігін және цифрлық сауаттылығын қамтамасыз ету. Кибербуллинг туралы ескерту. |
|||||
|
Күні:19.02.24. |
Сынып жетекшісі: Камбарова С.А |
|||||
|
Сынып: 8 «б» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Балалардың ақпараттық қауіпсіздігін және цифрлық сауаттылығын қамтамасыз ету. Кибербуллинг туралы ескерту. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Балалардың ақпараттық қауіпсіздігін және цифрлық сауаттылығын қамтамасыз етеді. Кибербуллинг туралы ескертеді. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
«АР-ҰЯТ» Әдеп нормаларын ұстану; Өзін отбасының, сыныптың, мектептің, қоғамның, отанның бір мүшесі екенін сезіну; |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 3 минут Сабақтың ортасы 10 минут 20минут |
Оқушылармен амандасады, түгелдейді. “Бір тілек” әдісі Көңіл-күйді көтеру мақсатында жақсы тілектер мен қатар сәттілік тілеу. Миға шабуыл; (бейнеролик) https://youtu.be/rO0uamX2bDY?si=U6llWTQQPWjf-csl Кибербуллинг дегеніміз не? Видеодан кейінгі сұрақтар: Буллинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін? Біреу сені қорқытып, қорлап жүрген жағдайда не істеу керек? Егер сен өзің біреуді қорлап жүрген болсаң ше? Неліктен адамдар бір-бірін қорлап, қиянат жасайды?
• Буллинг әр түрлі мағынаны білдіруі мүмкін. Ол: адамды мазақтау, қорлау, соқтығысу • оның ақшасын не басқа заттарын тартып алу, оларды бүлдіру сол жайында өсек тарату • оны елемеу немесе жекелету • ренжітетін, жаман әзіл айтып, басқа адамдардың алдында ыңғайсыз жағдайға қою • ұрып-соғу, тепкілеу, итеру немесе басқаша зақым келтіру • қоқан-лоқы көрсету немесе қорқыту Буллинг онлайн немесе телефон арқылы жүзеге асырылуы мүмкін. Олардың қатарына ренішті хабарламалар мен суреттер, зұлым мінеп-сынаулар жіберу жатады. Бұлардың барлығы кибербуллинг деп аталады.
• Расисттік буллинг Біреудің нәсіліне, түсіне, нанымына байланысты басқаша көзқарас туындау. Сондай-ақ адамның нәсіліне қарай жағымсыз сөздер айту жатады. • Таптық буллинг Адамдар біреудің белгілі бір әлеуметтік тапқа жататындығын анықтағаннан кейін, сол адамға жаман көзбен қарау. Мысалы, біреулер «ауылдан келген» деп адамды жекелету. • Адамның сырт келбетіне қатысты буллинг Біреуді көпшілікке ұқсамағандығы үшін кемсіту, мысалы адамның шашы жирен болуы немесе қысқа бойлы болуы, я болмаса көзілдірік киіп жүруі үшін. |
Мұғаліммен амандасады. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады, алдағы сабаққа сәттілік тілейді. Видеороликті көре отырып, оқушылар өз ойымын бөліседі, пікірін нақты әрі түсінікті түрде жеткізеді, дәлел келтіреді. Тыңдалым |
|
Интерактивті тақта слайд |
||
|
Сабақтың соңы 7 минут |
Жағдаят; 1.Сенімен бірге бір мектепте оқитын 3-4 оқушы, саған қоқан-лоқы көрсете бастады. Сенің алғашқы істейтін әрекетің қандай? 2.Сен өзіңнің сыныптасыңа басқа оқушылардың әлімжеттік көрсетіп жүргенін байқадың, оған қалай көмектесер едің ? |
Берілген жағдаяттар бойынша мәселеден шығу жолын іздейді, өз ойын білдіреді. |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз













