0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
БаяндамаТақырыбы: Балалардың бейнелеу өнеріне қызығушылықтарын арттыру.Мақсаты: Баланы сурет салуға ынталандыру және жағдай жасау. Түс, дақтар, сызықтарды қолдана отырып, қоршаған ортадағы нақты шындық құбылыстарын бейнелеу жолдарын үйрету. Сурет салуға арналған материалдар туралы ұғымдарын толықтыру.
Балалардың бейнелеу өнеріне қызығушылықтарын арттыру, сурет салуда, мүсіндеуде түрлі заттар мен құбылыстарды бейнелеуге болатыны туралы түсініктерін бекіту. Жаңбыр тамшылайды, жапырақтар жерге түседі, қар жауып тұр, ормандағы аңдар және т.б.құбылыстарды көрсететін бояулар мен сызықтарға назар аударту. Таныс заттардың, кейіпкерлердің бейнелерін тану, не (кім) бейнеленгенін, не істеп жатқанын (Сәуле шай ішіп отыр) түсіну. Қол қимылдарын дамыту. Түрлі-түсті қарындаштар және бояулармен(гуашь)сурет салуға үйрету. Қарындаш пен қылқаламды үш саусақпен, қатты қысып ұстамай, түзу, тұйық сызықтарды сурет салудың қарапайым элементі ретінде қағаз бетіне жеңіл түрде түсіру. Қарындаш немесе қылқалам ұстаған қол қимылын бақылау. Қағаз бетінде сурет салу қимылдарын реттеу, бұл қимылдарды ырғақты түрде қайталау, қарындаш пен қылқаламды қысып ұстау күшін реттеу(қағаз бетінен қолды үзбеу, қарындашты қатты қысып ұстамау, қылқаламның түгіне салмақ салмай жүргізу), қылқаламның түгін бояуға сулап алу, артығын ыдыстың шетіне жағу, қылқалмды суға жуу, оны шүберекпен кептіру. Сурет салуға өз жұмысының нәтижесі ретінде қарауға баулу. Балаларды қазақтың ою- өрнектерімен безендірілген кесе, табақтарын қарап, өз пікірлерін айтуға үйрету. Ашық түсті бояуларға эмоционалды пікірлерін білдіру. Қарама- қаршы түстерді үйлестіріп, бейнелерді бере білуге үйрету («Үйдің терезесіндегі жарық», «Шыршадағы шамдар»).Дақтарды қағаз бетіне жағу. Қағаз бетіне тігінен, көлденеңнен, түзу және толқын тәрізді сызықтар сызуға үйрету. Қалыптан тыс тәсілмен сурет салуға үйрету:қағазды екіге бүктеп, бір бетіне бояу жағып, екінші жартысына түсіру. Балалардың қарапайым дөңгелек пішінді заттарды бейнелей білуін бекіту.Сызықтардың мәнерлігін, бояу жағудың үйлесімдігін («Күн жарқырайды», «Гүл басын иді» және т.б.) байқауға үйрету. Қағаз бетін, қуыршаққа арналған көйлектің кескінін сызықтармен, жағыстармен әсемдеуге үйрету. Балаларды ересектермен бірге әрекет етуге қызығушылықтарын тудыру. Балалар өздеріне қажетті материалдарды, ыңғайлы орынды таба білулері тиіс. Қылқалам, фломастер, бояу сияқты түрлі құрал-жабдықтарды қолдануға жағдай жасау. Сурет салу техникалық дағдыларын жетілдіруге жəне шығармашылығы мен қиялын дамыту үшін ересектер мен балалардың бірлесіп жұмыс істеу үлгісін əзірлеу, жеке жұмысты ұжымдық копозициямен біріктіру. Дөңгелекте, жолақшада, шаршыда жəне басқа да пішіндерде ою-өрнектерді орналастыруда шығармашылық танытуға мүмкіндіктер тудыру. Бейнелеуге арналған материалдарды жəне құрал-жабдықтарды таратып қоюға, жинауға көмектесу, оларға ұқыпты қарау үшін жууға үйрету. Балалардың едəуір сəтті шыққан барлық жұмыстарын (кімнің тақырыбы қызықты, жаңадан кім не ойлап тапты, кім бояуды үйлестірді) қарап, оларды атап өту.Өз еркімен бояудың түсін, таңдауға ынталандыру.Бояулармен, қарындашпен эксперимент жүргізуіге ниеттендіру. Бейнелеу өнері әрекетінің нәтижесіне қызығушылық танытуын мадақтау. Балалардың жұмысын қарау және талдау. Таныс заттар мен кейіпкерлерді табу. Кеңістікті бағдарлауға(«Аспанда күн жарқырап тұр», «Үйдің жанында шырша өсіп тұр және т.б. ») үйрету. Белгілі бір ережелерді орындауға үйрету: түзу отыру,тек қағаз бетіне сурет салу, қағазды жұмырламау, қарындашты тықылдатпау, бояуды ұқыпты қолдану, оған қылқаламның түгін ғана батыру, сабақ аяқталған соң материалдарды жинау. Балалар жылдың соңында бағдарлама материалдарын меңгеру нәтижесінде: -таныс заттардың, кейіпкерлердің бейнелерін тануды, не (кім) бейнеленгенін, не істеп жатқанын түсінуді;-түрлі- түсті қарындаштармен және бояулармен (гуашь) сурет салуды; -қағаз бетіне тігінен, көлденеңінен, түзу және толқын тәрізді сызықтар сызуды; -қарапайым дөңгелек пішінді заттардың мәнерлігін, бояу жағудың үйлесімдігін байқауды;-сурет салудың белгілі бір ережелерін орындауды білуі тиіс. 3-4 жастағы балаларға арналған ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің тақырыптары: Қарындашпен сурет салу: Ұзын жолдар. Әртүрлі түстегі қақпалар. Жіп орамы. Мерекелік от шашу. Күн терезеге күлімдейді. Алтын күн аспаны. Әр түрлі түстегі жіптер. Шөптер. Табақтағы құрт. Вазадағы шиелер. Егістіктегі бақ-бақтар. Қуыршақтың көрпесіндегі ою. Күртедегі түймелер. Бояумен және қылқаламмен сурет салу: Жау-жаңбыр жаңбыр. Аспан. Су. Біз серуендеп жүрміз. Орамалды безендіру. Сағат. Машинаның дөңгелектері.Түрлі-түсті моншақтар.Моншақтар. Жапырақтар түсуде. Қызыл-сары жапырақтар түсуде.Топ-топ басайық. Ақ ұлпа қар. Жапалақтап қар жауды.Үйдің терезесіндегі жарықтар. Жарқыраған шамдар.Шыршаның шамдарын жағамыз.Маймақ маң-маң басады. Қоян секіреді. Қуыршақ Сәуленің көйлегін безендіреміз.Ормандағы аңдар. Пияз. Қар кесегі. Балықтар жүзеді. Күн сәулесі. Әуе шарлар. Жаңбыр мен күн. Гүлдер өседі. Шөптегі қоңыздар. Бояумен өз еріктерімен сурет салу. Саусақпен сурет салу: құмның бетіне доптар мен адамның бейнесін салу. Қағазға жүзімнің бұтағын, үлкен қарбыз бен апельсиндердің суретін салу.
Балалардың бейнелеу өнеріне қызығушылықтарын арттыру, сурет салуда, мүсіндеуде түрлі заттар мен құбылыстарды бейнелеуге болатыны туралы түсініктерін бекіту. Жаңбыр тамшылайды, жапырақтар жерге түседі, қар жауып тұр, ормандағы аңдар және т.б.құбылыстарды көрсететін бояулар мен сызықтарға назар аударту. Таныс заттардың, кейіпкерлердің бейнелерін тану, не (кім) бейнеленгенін, не істеп жатқанын (Сәуле шай ішіп отыр) түсіну. Қол қимылдарын дамыту. Түрлі-түсті қарындаштар және бояулармен(гуашь)сурет салуға үйрету. Қарындаш пен қылқаламды үш саусақпен, қатты қысып ұстамай, түзу, тұйық сызықтарды сурет салудың қарапайым элементі ретінде қағаз бетіне жеңіл түрде түсіру. Қарындаш немесе қылқалам ұстаған қол қимылын бақылау. Қағаз бетінде сурет салу қимылдарын реттеу, бұл қимылдарды ырғақты түрде қайталау, қарындаш пен қылқаламды қысып ұстау күшін реттеу(қағаз бетінен қолды үзбеу, қарындашты қатты қысып ұстамау, қылқаламның түгіне салмақ салмай жүргізу), қылқаламның түгін бояуға сулап алу, артығын ыдыстың шетіне жағу, қылқалмды суға жуу, оны шүберекпен кептіру. Сурет салуға өз жұмысының нәтижесі ретінде қарауға баулу. Балаларды қазақтың ою- өрнектерімен безендірілген кесе, табақтарын қарап, өз пікірлерін айтуға үйрету. Ашық түсті бояуларға эмоционалды пікірлерін білдіру. Қарама- қаршы түстерді үйлестіріп, бейнелерді бере білуге үйрету («Үйдің терезесіндегі жарық», «Шыршадағы шамдар»).Дақтарды қағаз бетіне жағу. Қағаз бетіне тігінен, көлденеңнен, түзу және толқын тәрізді сызықтар сызуға үйрету. Қалыптан тыс тәсілмен сурет салуға үйрету:қағазды екіге бүктеп, бір бетіне бояу жағып, екінші жартысына түсіру. Балалардың қарапайым дөңгелек пішінді заттарды бейнелей білуін бекіту.Сызықтардың мәнерлігін, бояу жағудың үйлесімдігін («Күн жарқырайды», «Гүл басын иді» және т.б.) байқауға үйрету. Қағаз бетін, қуыршаққа арналған көйлектің кескінін сызықтармен, жағыстармен әсемдеуге үйрету. Балаларды ересектермен бірге әрекет етуге қызығушылықтарын тудыру. Балалар өздеріне қажетті материалдарды, ыңғайлы орынды таба білулері тиіс. Қылқалам, фломастер, бояу сияқты түрлі құрал-жабдықтарды қолдануға жағдай жасау. Сурет салу техникалық дағдыларын жетілдіруге жəне шығармашылығы мен қиялын дамыту үшін ересектер мен балалардың бірлесіп жұмыс істеу үлгісін əзірлеу, жеке жұмысты ұжымдық копозициямен біріктіру. Дөңгелекте, жолақшада, шаршыда жəне басқа да пішіндерде ою-өрнектерді орналастыруда шығармашылық танытуға мүмкіндіктер тудыру. Бейнелеуге арналған материалдарды жəне құрал-жабдықтарды таратып қоюға, жинауға көмектесу, оларға ұқыпты қарау үшін жууға үйрету. Балалардың едəуір сəтті шыққан барлық жұмыстарын (кімнің тақырыбы қызықты, жаңадан кім не ойлап тапты, кім бояуды үйлестірді) қарап, оларды атап өту.Өз еркімен бояудың түсін, таңдауға ынталандыру.Бояулармен, қарындашпен эксперимент жүргізуіге ниеттендіру. Бейнелеу өнері әрекетінің нәтижесіне қызығушылық танытуын мадақтау. Балалардың жұмысын қарау және талдау. Таныс заттар мен кейіпкерлерді табу. Кеңістікті бағдарлауға(«Аспанда күн жарқырап тұр», «Үйдің жанында шырша өсіп тұр және т.б. ») үйрету. Белгілі бір ережелерді орындауға үйрету: түзу отыру,тек қағаз бетіне сурет салу, қағазды жұмырламау, қарындашты тықылдатпау, бояуды ұқыпты қолдану, оған қылқаламның түгін ғана батыру, сабақ аяқталған соң материалдарды жинау. Балалар жылдың соңында бағдарлама материалдарын меңгеру нәтижесінде: -таныс заттардың, кейіпкерлердің бейнелерін тануды, не (кім) бейнеленгенін, не істеп жатқанын түсінуді;-түрлі- түсті қарындаштармен және бояулармен (гуашь) сурет салуды; -қағаз бетіне тігінен, көлденеңінен, түзу және толқын тәрізді сызықтар сызуды; -қарапайым дөңгелек пішінді заттардың мәнерлігін, бояу жағудың үйлесімдігін байқауды;-сурет салудың белгілі бір ережелерін орындауды білуі тиіс. 3-4 жастағы балаларға арналған ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің тақырыптары: Қарындашпен сурет салу: Ұзын жолдар. Әртүрлі түстегі қақпалар. Жіп орамы. Мерекелік от шашу. Күн терезеге күлімдейді. Алтын күн аспаны. Әр түрлі түстегі жіптер. Шөптер. Табақтағы құрт. Вазадағы шиелер. Егістіктегі бақ-бақтар. Қуыршақтың көрпесіндегі ою. Күртедегі түймелер. Бояумен және қылқаламмен сурет салу: Жау-жаңбыр жаңбыр. Аспан. Су. Біз серуендеп жүрміз. Орамалды безендіру. Сағат. Машинаның дөңгелектері.Түрлі-түсті моншақтар.Моншақтар. Жапырақтар түсуде. Қызыл-сары жапырақтар түсуде.Топ-топ басайық. Ақ ұлпа қар. Жапалақтап қар жауды.Үйдің терезесіндегі жарықтар. Жарқыраған шамдар.Шыршаның шамдарын жағамыз.Маймақ маң-маң басады. Қоян секіреді. Қуыршақ Сәуленің көйлегін безендіреміз.Ормандағы аңдар. Пияз. Қар кесегі. Балықтар жүзеді. Күн сәулесі. Әуе шарлар. Жаңбыр мен күн. Гүлдер өседі. Шөптегі қоңыздар. Бояумен өз еріктерімен сурет салу. Саусақпен сурет салу: құмның бетіне доптар мен адамның бейнесін салу. Қағазға жүзімнің бұтағын, үлкен қарбыз бен апельсиндердің суретін салу.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Қарақаева Мейрамгүл БахытқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
"Балалардың бейнелеу өнеріне қызығушылықтарын арттыру"
Тақырып бойынша 11 материал табылды
"Балалардың бейнелеу өнеріне қызығушылықтарын арттыру"
Материал туралы қысқаша түсінік
Баланы сурет салуға ынталандыру және жағдай жасау.
Түс, дақтар, сызықтарды қолдана отырып, қоршаған ортадағы нақты шындық құбылыстарын бейнелеу жолдарын үйрету. Сурет салуға арналған материалдар туралы ұғымдарын толықтыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы
БаяндамаТақырыбы: Балалардың бейнелеу өнеріне қызығушылықтарын арттыру.Мақсаты: Баланы сурет салуға ынталандыру және жағдай жасау. Түс, дақтар, сызықтарды қолдана отырып, қоршаған ортадағы нақты шындық құбылыстарын бейнелеу жолдарын үйрету. Сурет салуға арналған материалдар туралы ұғымдарын толықтыру.
Балалардың бейнелеу өнеріне қызығушылықтарын арттыру, сурет салуда, мүсіндеуде түрлі заттар мен құбылыстарды бейнелеуге болатыны туралы түсініктерін бекіту. Жаңбыр тамшылайды, жапырақтар жерге түседі, қар жауып тұр, ормандағы аңдар және т.б.құбылыстарды көрсететін бояулар мен сызықтарға назар аударту. Таныс заттардың, кейіпкерлердің бейнелерін тану, не (кім) бейнеленгенін, не істеп жатқанын (Сәуле шай ішіп отыр) түсіну. Қол қимылдарын дамыту. Түрлі-түсті қарындаштар және бояулармен(гуашь)сурет салуға үйрету. Қарындаш пен қылқаламды үш саусақпен, қатты қысып ұстамай, түзу, тұйық сызықтарды сурет салудың қарапайым элементі ретінде қағаз бетіне жеңіл түрде түсіру. Қарындаш немесе қылқалам ұстаған қол қимылын бақылау. Қағаз бетінде сурет салу қимылдарын реттеу, бұл қимылдарды ырғақты түрде қайталау, қарындаш пен қылқаламды қысып ұстау күшін реттеу(қағаз бетінен қолды үзбеу, қарындашты қатты қысып ұстамау, қылқаламның түгіне салмақ салмай жүргізу), қылқаламның түгін бояуға сулап алу, артығын ыдыстың шетіне жағу, қылқалмды суға жуу, оны шүберекпен кептіру. Сурет салуға өз жұмысының нәтижесі ретінде қарауға баулу. Балаларды қазақтың ою- өрнектерімен безендірілген кесе, табақтарын қарап, өз пікірлерін айтуға үйрету. Ашық түсті бояуларға эмоционалды пікірлерін білдіру. Қарама- қаршы түстерді үйлестіріп, бейнелерді бере білуге үйрету («Үйдің терезесіндегі жарық», «Шыршадағы шамдар»).Дақтарды қағаз бетіне жағу. Қағаз бетіне тігінен, көлденеңнен, түзу және толқын тәрізді сызықтар сызуға үйрету. Қалыптан тыс тәсілмен сурет салуға үйрету:қағазды екіге бүктеп, бір бетіне бояу жағып, екінші жартысына түсіру. Балалардың қарапайым дөңгелек пішінді заттарды бейнелей білуін бекіту.Сызықтардың мәнерлігін, бояу жағудың үйлесімдігін («Күн жарқырайды», «Гүл басын иді» және т.б.) байқауға үйрету. Қағаз бетін, қуыршаққа арналған көйлектің кескінін сызықтармен, жағыстармен әсемдеуге үйрету. Балаларды ересектермен бірге әрекет етуге қызығушылықтарын тудыру. Балалар өздеріне қажетті материалдарды, ыңғайлы орынды таба білулері тиіс. Қылқалам, фломастер, бояу сияқты түрлі құрал-жабдықтарды қолдануға жағдай жасау. Сурет салу техникалық дағдыларын жетілдіруге жəне шығармашылығы мен қиялын дамыту үшін ересектер мен балалардың бірлесіп жұмыс істеу үлгісін əзірлеу, жеке жұмысты ұжымдық копозициямен біріктіру. Дөңгелекте, жолақшада, шаршыда жəне басқа да пішіндерде ою-өрнектерді орналастыруда шығармашылық танытуға мүмкіндіктер тудыру. Бейнелеуге арналған материалдарды жəне құрал-жабдықтарды таратып қоюға, жинауға көмектесу, оларға ұқыпты қарау үшін жууға үйрету. Балалардың едəуір сəтті шыққан барлық жұмыстарын (кімнің тақырыбы қызықты, жаңадан кім не ойлап тапты, кім бояуды үйлестірді) қарап, оларды атап өту.Өз еркімен бояудың түсін, таңдауға ынталандыру.Бояулармен, қарындашпен эксперимент жүргізуіге ниеттендіру. Бейнелеу өнері әрекетінің нәтижесіне қызығушылық танытуын мадақтау. Балалардың жұмысын қарау және талдау. Таныс заттар мен кейіпкерлерді табу. Кеңістікті бағдарлауға(«Аспанда күн жарқырап тұр», «Үйдің жанында шырша өсіп тұр және т.б. ») үйрету. Белгілі бір ережелерді орындауға үйрету: түзу отыру,тек қағаз бетіне сурет салу, қағазды жұмырламау, қарындашты тықылдатпау, бояуды ұқыпты қолдану, оған қылқаламның түгін ғана батыру, сабақ аяқталған соң материалдарды жинау. Балалар жылдың соңында бағдарлама материалдарын меңгеру нәтижесінде: -таныс заттардың, кейіпкерлердің бейнелерін тануды, не (кім) бейнеленгенін, не істеп жатқанын түсінуді;-түрлі- түсті қарындаштармен және бояулармен (гуашь) сурет салуды; -қағаз бетіне тігінен, көлденеңінен, түзу және толқын тәрізді сызықтар сызуды; -қарапайым дөңгелек пішінді заттардың мәнерлігін, бояу жағудың үйлесімдігін байқауды;-сурет салудың белгілі бір ережелерін орындауды білуі тиіс. 3-4 жастағы балаларға арналған ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің тақырыптары: Қарындашпен сурет салу: Ұзын жолдар. Әртүрлі түстегі қақпалар. Жіп орамы. Мерекелік от шашу. Күн терезеге күлімдейді. Алтын күн аспаны. Әр түрлі түстегі жіптер. Шөптер. Табақтағы құрт. Вазадағы шиелер. Егістіктегі бақ-бақтар. Қуыршақтың көрпесіндегі ою. Күртедегі түймелер. Бояумен және қылқаламмен сурет салу: Жау-жаңбыр жаңбыр. Аспан. Су. Біз серуендеп жүрміз. Орамалды безендіру. Сағат. Машинаның дөңгелектері.Түрлі-түсті моншақтар.Моншақтар. Жапырақтар түсуде. Қызыл-сары жапырақтар түсуде.Топ-топ басайық. Ақ ұлпа қар. Жапалақтап қар жауды.Үйдің терезесіндегі жарықтар. Жарқыраған шамдар.Шыршаның шамдарын жағамыз.Маймақ маң-маң басады. Қоян секіреді. Қуыршақ Сәуленің көйлегін безендіреміз.Ормандағы аңдар. Пияз. Қар кесегі. Балықтар жүзеді. Күн сәулесі. Әуе шарлар. Жаңбыр мен күн. Гүлдер өседі. Шөптегі қоңыздар. Бояумен өз еріктерімен сурет салу. Саусақпен сурет салу: құмның бетіне доптар мен адамның бейнесін салу. Қағазға жүзімнің бұтағын, үлкен қарбыз бен апельсиндердің суретін салу.
Балалардың бейнелеу өнеріне қызығушылықтарын арттыру, сурет салуда, мүсіндеуде түрлі заттар мен құбылыстарды бейнелеуге болатыны туралы түсініктерін бекіту. Жаңбыр тамшылайды, жапырақтар жерге түседі, қар жауып тұр, ормандағы аңдар және т.б.құбылыстарды көрсететін бояулар мен сызықтарға назар аударту. Таныс заттардың, кейіпкерлердің бейнелерін тану, не (кім) бейнеленгенін, не істеп жатқанын (Сәуле шай ішіп отыр) түсіну. Қол қимылдарын дамыту. Түрлі-түсті қарындаштар және бояулармен(гуашь)сурет салуға үйрету. Қарындаш пен қылқаламды үш саусақпен, қатты қысып ұстамай, түзу, тұйық сызықтарды сурет салудың қарапайым элементі ретінде қағаз бетіне жеңіл түрде түсіру. Қарындаш немесе қылқалам ұстаған қол қимылын бақылау. Қағаз бетінде сурет салу қимылдарын реттеу, бұл қимылдарды ырғақты түрде қайталау, қарындаш пен қылқаламды қысып ұстау күшін реттеу(қағаз бетінен қолды үзбеу, қарындашты қатты қысып ұстамау, қылқаламның түгіне салмақ салмай жүргізу), қылқаламның түгін бояуға сулап алу, артығын ыдыстың шетіне жағу, қылқалмды суға жуу, оны шүберекпен кептіру. Сурет салуға өз жұмысының нәтижесі ретінде қарауға баулу. Балаларды қазақтың ою- өрнектерімен безендірілген кесе, табақтарын қарап, өз пікірлерін айтуға үйрету. Ашық түсті бояуларға эмоционалды пікірлерін білдіру. Қарама- қаршы түстерді үйлестіріп, бейнелерді бере білуге үйрету («Үйдің терезесіндегі жарық», «Шыршадағы шамдар»).Дақтарды қағаз бетіне жағу. Қағаз бетіне тігінен, көлденеңнен, түзу және толқын тәрізді сызықтар сызуға үйрету. Қалыптан тыс тәсілмен сурет салуға үйрету:қағазды екіге бүктеп, бір бетіне бояу жағып, екінші жартысына түсіру. Балалардың қарапайым дөңгелек пішінді заттарды бейнелей білуін бекіту.Сызықтардың мәнерлігін, бояу жағудың үйлесімдігін («Күн жарқырайды», «Гүл басын иді» және т.б.) байқауға үйрету. Қағаз бетін, қуыршаққа арналған көйлектің кескінін сызықтармен, жағыстармен әсемдеуге үйрету. Балаларды ересектермен бірге әрекет етуге қызығушылықтарын тудыру. Балалар өздеріне қажетті материалдарды, ыңғайлы орынды таба білулері тиіс. Қылқалам, фломастер, бояу сияқты түрлі құрал-жабдықтарды қолдануға жағдай жасау. Сурет салу техникалық дағдыларын жетілдіруге жəне шығармашылығы мен қиялын дамыту үшін ересектер мен балалардың бірлесіп жұмыс істеу үлгісін əзірлеу, жеке жұмысты ұжымдық копозициямен біріктіру. Дөңгелекте, жолақшада, шаршыда жəне басқа да пішіндерде ою-өрнектерді орналастыруда шығармашылық танытуға мүмкіндіктер тудыру. Бейнелеуге арналған материалдарды жəне құрал-жабдықтарды таратып қоюға, жинауға көмектесу, оларға ұқыпты қарау үшін жууға үйрету. Балалардың едəуір сəтті шыққан барлық жұмыстарын (кімнің тақырыбы қызықты, жаңадан кім не ойлап тапты, кім бояуды үйлестірді) қарап, оларды атап өту.Өз еркімен бояудың түсін, таңдауға ынталандыру.Бояулармен, қарындашпен эксперимент жүргізуіге ниеттендіру. Бейнелеу өнері әрекетінің нәтижесіне қызығушылық танытуын мадақтау. Балалардың жұмысын қарау және талдау. Таныс заттар мен кейіпкерлерді табу. Кеңістікті бағдарлауға(«Аспанда күн жарқырап тұр», «Үйдің жанында шырша өсіп тұр және т.б. ») үйрету. Белгілі бір ережелерді орындауға үйрету: түзу отыру,тек қағаз бетіне сурет салу, қағазды жұмырламау, қарындашты тықылдатпау, бояуды ұқыпты қолдану, оған қылқаламның түгін ғана батыру, сабақ аяқталған соң материалдарды жинау. Балалар жылдың соңында бағдарлама материалдарын меңгеру нәтижесінде: -таныс заттардың, кейіпкерлердің бейнелерін тануды, не (кім) бейнеленгенін, не істеп жатқанын түсінуді;-түрлі- түсті қарындаштармен және бояулармен (гуашь) сурет салуды; -қағаз бетіне тігінен, көлденеңінен, түзу және толқын тәрізді сызықтар сызуды; -қарапайым дөңгелек пішінді заттардың мәнерлігін, бояу жағудың үйлесімдігін байқауды;-сурет салудың белгілі бір ережелерін орындауды білуі тиіс. 3-4 жастағы балаларға арналған ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің тақырыптары: Қарындашпен сурет салу: Ұзын жолдар. Әртүрлі түстегі қақпалар. Жіп орамы. Мерекелік от шашу. Күн терезеге күлімдейді. Алтын күн аспаны. Әр түрлі түстегі жіптер. Шөптер. Табақтағы құрт. Вазадағы шиелер. Егістіктегі бақ-бақтар. Қуыршақтың көрпесіндегі ою. Күртедегі түймелер. Бояумен және қылқаламмен сурет салу: Жау-жаңбыр жаңбыр. Аспан. Су. Біз серуендеп жүрміз. Орамалды безендіру. Сағат. Машинаның дөңгелектері.Түрлі-түсті моншақтар.Моншақтар. Жапырақтар түсуде. Қызыл-сары жапырақтар түсуде.Топ-топ басайық. Ақ ұлпа қар. Жапалақтап қар жауды.Үйдің терезесіндегі жарықтар. Жарқыраған шамдар.Шыршаның шамдарын жағамыз.Маймақ маң-маң басады. Қоян секіреді. Қуыршақ Сәуленің көйлегін безендіреміз.Ормандағы аңдар. Пияз. Қар кесегі. Балықтар жүзеді. Күн сәулесі. Әуе шарлар. Жаңбыр мен күн. Гүлдер өседі. Шөптегі қоңыздар. Бояумен өз еріктерімен сурет салу. Саусақпен сурет салу: құмның бетіне доптар мен адамның бейнесін салу. Қағазға жүзімнің бұтағын, үлкен қарбыз бен апельсиндердің суретін салу.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.02.2019
1169
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













