Материалдар / Балалардың ұсақ қол моторикасын ойын арқылы дамыту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Балалардың ұсақ қол моторикасын ойын арқылы дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлығы: Жабайы жануарларды үй жануарларынан ажыра білу. Көбі: Жануарлар түрлерін анықтап, төлдерін ажырату. Кейбірі: Жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолдана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2022
172
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жамбыл облысы

Тараз қаласы

23 орта мектептің

бастауыш сынып мұғалімі

Жануарлардың қандай түрлері болады?

Күні: 23 қазан

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жануарлардың қандай түрлері болады?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.2.2. Жабайы және үй жануарларын ажырату.

1.2.2.3. Жануарлардың тұратын мекендерін анықтау.


Сабақтың мақсаттары

Барлығы: Жабайы жануарларды үй жануарларынан ажыра білу.

Көбі: Жануарлар түрлерін анықтап, төлдерін ажырату.

Кейбірі: Жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолдана алады.

Ресурстар

1.Үлестірмелі парақтар: жабайы жануарлар мен үй жануарларының суреттері;

жануарлардың баспаналары туралы, олардан алынатын өнімдер туралы, дене мүшелері туралы үлестірмелі суреттер.

2. Постерлер, маркерлер, желімдер, кеспе әріптер, гүлдер, кеспе көбелектер.

3. Үй жануарларынан алынатын өнімдер.

4. Интернет-ресурстар.

Күтілетін нәтижелер

Оқушылар:

  • жабайы және үй жануарларының түрлерін айтады;

  • жабайы жануарлардың үй жануарларынан қандай ерекшеліктері бар екенін түсінеді;

  • жануарлардың төлдерін ажыратады;

  • жануарларды жабайы және үй жанауарларына топтайды.

  • жануарларды қалай күту керектігін білетін болады.

  • бақылау нәтижелерін қағаз бетіне түсіруге дағдыланады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне құрмет көрсете білуге тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу, музыка, сауат ашу, көркем еңбек.

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба.

Тілдік құзыреттілік

Үштілділік.


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы Ынтымақтас-тық атмосфе-раны қалыптастыру

Шаттық шеңбері

Сылдыр-сылдыр шапалақ,

Міне, менің қолым

Міне, менің жүрегім,

Сіздерді жақсы көремін.


-Сәлеметсіздер ме, қонақтар!

-Здравствуйте гости!

-Hello guests!


Ш аттық шеңбері

Балаларды 3 топқа бөлу

І-топ «Қошақандар»



ІІ-топ «Құлыншақтар»



ІІІ-топ «Ботақандар»


Балалар өздеріне ұнаған суреттерін алу арқылы 3 топқа бөлініп, орындарына отырады.


Сабақтың барысы

Өткен сабаққа шолу жасау


Жұмбақ





1.Сұрақтар:

А) Табиғат дегеніміз не?

Ә) Табиғат қаншаға бөлінеді?

Б) Жанды табиғат пен жансыз табиғаттың айырмашылықтары қандай?

  • Аласа ғана бойы бар,

Айналдырып киген тоны бар. (Қой)

  • Өзі айлакер, өзі бір қу.

Жүрген жері айқай да шу. (Түлкі)


Сабақтың тақырыбын хабарлау




Жануарлардың қандай түрлері болады?


Әлемде жануарлардың орасан көп түрлері бар.

Сұрақтар қою.

Қазақстанда тіршілік ететін қандай жануарларды білесіңдер?

Оқушыларды оқулықтарыңдағы суреттерге қарату.

-Оқулықта бейнеленген жауарлардың қайсысын білесіңдер?

Бұл жануарлардың қайсысы біздің өлкеде тіршілік етеді?

Оларды топтарға бөліңдерші.

Қандай топтар шықты?

Неліктен?

Жануарларға жеке-жеке түсінік беру.


Арқар – жұптұяты сүтқоректі. Денесінің ұзындығы 1 м-ден 2 м-ге, биіктігі 1 м-ге дейін жетеді. Тау бөктерінде, жартасты тау етегінде, шатқалдарда тіршілік етеді.

Тауық – үй құстарының бір түрі. Олардың сыртқы келбеті әртүрлі болып келеді: ақ тауық, ала тауық, шұбар тауық және т.б.

Сиыр – үй жануарларына жатады. Мүйізді ірі қара —тұяқты, жануар.

Құлан – сырттай есекке ұқсайтын түз жануары. Жазықта және шөл жерлерде, тау бөктерінде тіршілік етеді.

Құндыз – сүтқоректі, ірі кеміргіш. Денесінің ұзындығы 1 м-ге дейін жетеді. Жүзе алады, алдыңғы аяқтарымен жерді қаза алады. Ағаштың қабығы мен сүрегін қорек етеді.

Түлкі – жыртқыш аң. Әлемде оның 30-дан астам түрлері бар. Түлкі өте сақ, айлакер аң. Ол қасқыр, ит, бүркіт сияқты жануарларды оп-оңай алдап кете алады. Түлкүнің қулығы жайлы көптеген аңыз, ертегілер бар.

Жылқы – ірі, өте әдемі, жүйрік жануар. Қазақтың тұрмысында жылқының маңызы ерекше болған. Алыс жолға жүргенде көлік болған.

Аю – ірі жыртқыш аң. Оның дене тұрқы 3 м-дей, салмағы 400 – 700 кг-дай. Суда өте жақсы жүзеді, сүңгиді.

Қасқыр – жыртқыш, қайсар, аса сақ жануар.





Таныстырамын.





Оқулықпен жұмыс.










Тақтадағы суреттермен жұмыс.


Оқушылар өлеңдерін оқу.

2. Поэзия минуты.

-Ал, енді кім жануарлар туралы тақпақтар біледі екен?

Оқушылар өздері білетін өлеңдерін оқып береді.


Оқушылардың орындайтын тапсырмалары

3. Салыстыру.

Оқушылардың назарын суреттерге аудару.

Құндыз бен иттің тіршілік ету ерекшелігін салыстыру.

Олардың қайсысы жабайы, қайсысы үй жануары?

Неліктен?

Суреттегі әр жануар не істеп жатыр?










Емделу: Құндыз жарақатын емдеп жазады, ал итке адам қамқорлық жасайды, мал дәрігеріне апарады.

Баспана: Құндыз өзіне ағаш бұталарынан ін жасап алады, ал итке адам үйшік жасайды.

Қоректену: Құндыз қорегін өзі табады, итке адам тамақ береді.

Оқушылардан өмірде осы әрекеттердің қайсысын көретіндерін сұрау.

Зерттейік.

Адам үй жануарларын қалай күтіп-баптайды?



Picture 1










Құндыз бен иттің суреттері.


































Ойын














4.Жұптық тапсырма.

Жұптасқан балалар жануарларады баспаналарына сәйкестендіріп жапсырады.

Балалардың жұмысын мадақтау.





-Балалар, сендер үй жануарларының төлдерінің қалай аталатынын білесіңдер ме?

Балалардың жауаптарын одан әрі жетілдіру.

Балалар үй жануарларының төлдері өте әдемі, сүйкімді болып келеді.

Ал, сендерді аналарың осы төлдерге теңеп еркелете ме?

-Қошақаным.

-Құлыншағым.

-Ботақаным.


5. Төлін тап













Үлестірмелі қағаздар, желімдер, жануарлар мен олардың баспаналары туралы суреттер.



Рисунок 15






Рисунок 17






Фланелеграф


Сергіту сәті

6. Музыканың сүйемелдеуімен «Төлдер» әнін қимылмен орындату.

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!