№ | Мазмұны | Мақсаты | Формасы | Мерзімі | Кіммен өткізіледі |
1. | Балабақшаға жаңадан келген балалардың балабақшаға бейімделуін бақылау. | Баланың балабақшаға бейімделу деңгейін анықтау. | Диагностикабақылау | ҚыркүйекЖыл бойы | Әр топпен |
2. | Балалардың жеке басына және жалпы топ балаларына бақылау жұмыстарын жүргізу. Жеке баланың психологиялық картасын құру | Бала туралы мәліметтер жинақтау | Диагностикабақылау | Қыркүйек | Барлық топпен
|
3. | Балалардың мінез –құлық ерекшеліктері. Темперамент | Әр баланың мінез – құлқындағы ерекшеліктерді анықтау
| Әңгімелесу - бақылау | Қыркүйек | ортаңғы тобы2 кіші тобы |
4 | Кеңістікті қабылдауды,дамытуға арналған ойындар мен жаттығулар | Балаларда кеңістік туралы ұғымын кеңейту |
| Жыл бойы | Кіші топтарда |
5 | Барлық топ балаларының танымдық үрдістерін диагностикалау | Таным қабілеттерін диагностикалауға арналған әдістемелер | Психодиагностикалық әдістеме арқылы | Үш кезеңде
| ортаңғы тобы2 кіші тобы |
| Диогностика қорытындысы бойынша жеке жұмыстар жүргізу |
| Жеке жұмыстар | Жыл бойы | Ортаңғы топ,2 кіші топ |
6. | Баланың көңіл – күйлерімен танысып отыру.
| Балалардың көңіл-күйімен санасып отыру, қолдау көрсету | Әңгімелесу, сезім –күйлеріне берілулерін қадағалау (жылау, ашулану) | Ай сайын | Барлық топпен |
7. | Балалардың сабаққа қатысуын сырттай қадағалау | Балалардың сабақ үлгерімдерін анықтау
| Бақылау | Жыл бойы | Барлық топпен |
8 | «Менің отбасым» тесті | Отбасы жайлылығын анықтау | Топтық тексеру | сәуір | Ортаңғы топ |
9 | Балалардың өзара қарым-қатынасын диогностикалау | Топтағы лидер және оқшауланған балаларды аныктау | Тәрбиешілермен біолесе жұмыс жүргізу | Сәуір | 2 кіші топ,ортаңғы топ |
10 | Балалардың таным қабілеттерін дамыту ойындар, жаттығулар, әдістемелер жүргізу | Балалардың таным қабілеттерін дамыту | Коррекция | Жыл бойы | Барлық топпен |
11 | |
|
| желтоқсан | Ортаңғы топта |
12 | Ұсақ қол моторикасын дамытуға арналған дамыту-түзету жұмыстарын жүргізу | Сенсорикалық ойындар арқылы қол моторикасын дамыту | Ата-аналарға ,тәрбиешілерге ұсыныстар арқылы | Желтоқсан | Барлық топтарда |
12 | «Сызықтар» | Балалардың графикалық дағдыларын дамыту | Коррекция | қаңтар | ортаңғы,
|
13 | «Мен өзімді жақсы көремін» | Баланың өзіндік сыйлауына бағытталған. | тренинг | ақпан | ІІ-кіші топ |
14 | «Жемістермен ұрысамыз» | Агрессиясы басым балаларды ойын арқылы түзету | Ойын -жаттығу | ақпан | Барлық топ балаларымен
|
| «Тіл алғыш» | Қырсықтықты жою, зейінді дамыту. | тренинг | Ақпан | Ортаңғы топ |
| «Ойлайық та ойнайық!» | Балаларға жағымды көңіл-күй туғызу,қабылдау,зейін,ес,ойлау,қиял процестерін дамыту | Тренинг | Мамыр | Ортаңғы топ |