Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ата-аналар жиналысыТақырыбы: «Балам қалай бағаланып жүр?» Мақсаты :Ата-аналар бағалау түрлерімен танысады, критериалды бағалауды қолданудың тиімділігін біледі.Өту барысы. 1.Ұйымдастыру2. Топқа бөлу ( 1,2,3 сандармен бөлу)-Бүгінгі жаңартылған білім мазмұнының бағдарламасының ерекшеліктерімен таныстыру Бастауыш сынып мұғалімі: Сейсекенова Гаухар Хамзақызы Бағалау өлшемдері-бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқутанымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісіКритериалды бағалаудың басты ерекшелігі: -алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;- анық, айқындылығы;- бағаның әділдігі;- өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі.2. Топтарға тапсырма орындату арқылы бағалату.Қазір сіздер бастауыш сынып оқушыларының рөлінде боласыздар. « Сауат ашу сабағы» «Дүниетану сабағы «және «Көркем еңбек»1 топ Сауат ашу сабағы : .
Дескриптор арқылы балдық жүйемен бағалау .2 топ«Көркем еңбек» сабағы. : үй салу. Өз (жұмысыңызды 10 баллдық жүйе бойынша бағалаңыздар. Өз-өзін бағалау)Суретті 1 топқа тапсырыңыз. 1. Іргетас – 1 балл2. Баспалдақ – 1 балл3. Шарбақ-1балл4. Есік – 1 балл5. Терезе – 1 балл6. Шатырдағы терезе – 1 балл7. Су құбырлары – 1 балл8. Үй төбесіндегі мұржа – 1 балл9. Үйдің жанындағы шөптер – 1 балл 10. Кем дегенде 3 түс қолдансаңыз – 1 баллЕң жоғарғы балл саны – 100 – 4 балл-«2»5 – 6 балл-«3»7 – 8 балл-«4»9 – 10 балл-«5»3- топ Дүниетану сабағы Берілген бейнелерден Қазақстанның мемлекеттік Туын құрастыру.Топтар өз-өздерін бағалау Әрбір топтан топ жетекші шығып қорғады1 топ бағалауы бойынша 2 топтың жұмысына 8 балдық жүйеменбағаланды «4» себебі шатырда терезесі, су құбыры салынбадыӘр топ дескриптор арқылы балдық жүйемен бағалау, жұпта талқылап,тексеру, бағалауТоптар бір-бірін бағалайды . От шашу 5 шапалақ арқылы бағалады.Тақтада слайд Кері байланыс : Құрметті ата –аналар ,бүгінгі жиналысымыздың тақырыбы бағалау, осы бағалаудың бірнеше түрлерімен танысып жатырсыздар .Осы түсінген ойларыңызды жинақтай отырып ( ата – аналар жиналысының қорытындысы бойынша анкета толтыру )Мен үшін бүгінгі кездесу жайлы сіздердің ойларыңызды білу өте маңызды. Сіздерге анкета толтыруларыңызды ұсынамын. 1. Өткізілген кездесу жайлы сіздің ойыңыз?а) пайдасыз б) біраз пайдалы в) пайдалы г) өте пайдалы2. Ата – аналар жиналысында өткізілген ақпарат бойынша сіздің көзқарасыңыз?а) пайдасыз б) біраз пайдалы в) пайдалы г) өте пайдалы3. Топтық және басқа да талқылау формалары бойынша, сұрақ қою, басқа ата-аналармен ойларыңызбен, идеяларыңызбен алмастыруды қалай бағалайсыз?а) пайдасыз б) біраз пайдалы в) пайдалы г) өте пайдалы4. Қалай ойлайсыз, бүгінгі кездесу барысында бағалау жүйесін және баға қою нормаларын түсіне алдыңыз ба?а) жоқ б) біраз в) ияҚорытынды: Еркін микрофон ата-аналар түсінбеген сұрақтарын қояды.
Берілген сурет бойынша сипаттама беру
Берілген бейнелерден Қазақстанның мемлекеттік Туын құрастыру.
Көркем еңбек сабағы үй салу
Ата – аналар жиналысының қорытындысы бойынша анкета толтыру
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз