Материалдар

Сайт бөлімдері
×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Балаңыздың қуана мектепке баруы үшін не істеуге болады?

Автор:Бекболат Гульмира
Бағыты: Əлеуметтік педагог
Бөлімі: Мақала
Сыныбы: 2 сынып
Жарияланған уақыты: 2017-12-21

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Ата-аналарға кеңес беру жұмыстары

Балаңыздың қуана мектепке баруы үшін не істеуге болады?(Ата-аналарға кеңес беру жұмыстары)







Начало формыСәтті күн болсын, құрметті ата - аналар! Кеңестер Ата - аналар үшін "Баланың оқу іс - әрекетіне көмек" Балаңыздың қуана мектепке баруы үшін не істеуге болады?(Ата-аналарға кеңес беру жұмыстары)Бірге  тәрбиелейік1 сынып ата-аналарымен жұмыс Мектепке дайын болу – осылардың барлығын үйрене білуге дайын болу.Венгер Л. А. “Екі бақа” туралы аңыз: Баладан ата-аналарға жаднамаМенімен қатал болуға қорықпаңыздар. Мен дәл осындай подходты қалаймын. Бұл менің өз орнымды анықтауыма көмектеседі.МЕН үшін ешқашан жасамаңыздар.Өздеріңіз орындай алмайтын уәдені бермеңіздер – бұл сіздерге деген сеніміме нұқсан келтіреді.Менің қорқыныштарым және қауіптенулерім сіздерде алаңдаушылық туғызбасын. Әйтпесе мен одан сайын қорқатын боламын. Нағыз ЕРЛІКТІҢ қандай болатынын көрсетіңіздер.(Ата-аналармен жұмыс)Тренинг бағдарламасы:Ата-аналар тәрбиеде шыдамдылықты талап ететіндігін мойындайды. Алайда оған арнайы білім қажеттігін жұрттың бәрі біле бермейді. Бүгінгі жиналысымызда ата-ана мен бала арасындағы психологиялық қарым-қатынасы жайлы әңгімелеп, оны жаттығулар арқылы көрсетуге тырысамыз.Бала әрдайым ата-ананың аялы алақанын қажетсініп тұрады. Қиындықтар туған сәтте ата-анасының тарапынан қолдау тауып, үлкен сенім артылған бала ісі оңға басады.Әрине, әр ата-ана баласына деген сезімін түрліше жеткізеді. Қандай жағдай болмасын, баланың өзіне деген сенімін тудырып, қолдап отыру керек. Бала бір істен қателескен жағдайда оған шыдамдылық көрсету керек. Мұндай сәтте өзге отбасыларымен салыстыруға әуестенбеу керек. Рас, кейде өзге біреудің балалары бойындағы қабілеті айрықша сияқты көрінеді. Бірақ, ол басқа бала. Сондықтан әр баланың өзінің жеке басының ерекшелігін, ешкімге ұқсамайтын кейбір қасиеттерін сезіну керек. Кейде бала бір сәтсіздіктерге ұрынады. Ата-ана қатты уайымдап, баланың еш нәрсеге икемі жоқ, қабілетсіз деген асығыс қорытындыға келеді. Осыдан баланың өзіне деген сенімі күрт жойылады, қолын қусырып, кездескен қиыншылықтарды жоюға дәрменсіз болады. Мұндай жағдайда ата-ана баласының жай ғана талпынысының өзін қолдап түсіне білуі керек. Ең бастысы, бала біздің оны қалай бағалайтынымызды және одан не күтетінімізді сезінуі және түсінуі тиіс.Жағдаяттар шешу:•      Кез келген шешімді қабылдауға асығыстық жасауға болмайды. Балаңыз сіздің оның ісіне немқұрайды қарамайтыңызды көретіндей, оны тыңдауға дайын екендігіңізді байқайтындай болсын.•      Кейде бала бір сәтсіздіктерге ұрынады. Ата-ана қатты уайымдап, баланың еш нәрсеге икемі жоқ, қабілетсіз деген асығыс қорытындыға келеді. Сәйтеді де баланың өзіне деген сенімі күрт жойылады, қолын қусырып, кездескен қиыншылықтарды жоюға дәрменсіз болады.Біз бақытты жанұямыз:Алдын-ала салынған суреттер арқылы өз балаларыңыздың салған суреттерін тауып алыңыздар.Талдау:1. Өз отбасыңыздың суретін қалай таптыңыз?2. Өз отбасыңызды табу қиын болды ма?3.Суреттерден отбасыңыздың суретін тапқаннан кейін қандай сезімде болдыңыз? Аяқталмаған сөйлем:–     Егер баланы үнемі сынап отырса, ...–     Егер балаға үнемі күлсе, ...–     Егер баланы үнемі мақтап отырса, ...–     Егер бала төзімділікте өссе, ...–     Егер бала адалдықта өссе, ...–     Егер бала қауіпсіз жағдайда өссе, ...–     Егер бала кекшілдікте өссе, ...–     Егер бала түсіністікте және сүйіспеншілікте өссе, ...Дұрыс жауаптары:–     Егер баланы үнемі сынап отырса, ... (оның оқуғы құлқы болмайды).–     Егер балаға үнемі күлсе, ... (ол бұйығы болып кетеді).–     Егер баланы үнемі мақтап отырса, ... (ол өз қадірі үшін оқиды).–     Егер бала төзімділікте өссе, ... (ол басқаларды түсінуге тырысады).–     Егер бала адалдықта өссе, ... (ол адал болып жетеді).–     Егер бала қауіпсіз жағдайда өссе, ... (ол адамдарға сеніммен қарайды).–     Егер бала кекшілдікте өссе, ... (ол қатыгез болып өседі)–     Егер бала түсіністікте және сүйіспеншілікте өссе, ... (ол әлемнен махаббат табуды үйренеді).Кінәлі сөздер1. Сенен ешқандай жақсылық шықпайды, нөлсің.2. Неге сен басқа балалардай емессің?3. Неменеге ұсқынсыз болып кеткенсің, шашың дудыраған, үстің кір-кір.4. Тағы осылай істесең, менен таяқ жейтін боласың.5. Сенің кесіріңнен өмірі жолымыз болмады. Дұрыс жауаптары:Ата-аналар осы сөздерді былай алмастыруына болады:1. «Сенің де қолын өмірде бір нәрсеге жететініне сенгім келеді. Оқу озаты немесе оқу екпіндісі боласың» - деп, үміт артуы керек.2. «Сенің де басқалардан өзгеше болуына құқын бар, сенің де қолыңнан келеді» - деп, сенім артуы керек.4. «Біз саған қиыншылықты жеңуге көмектесеміз, екіншілей жаман қылық жасама».Міне, осындай біз көңіл аудара бермейтін қарапайым нәрсенің өзі немесе ойланбай айтылған ұрыс сөзі де баланың жанын ауыртуы мүмкін, өмір сүру ағынын өзгертуі де ғажап емес.Сіз қандай ата-анасыз?
  • Кез келген істі тастай салып баламен айналысасыз ба?
  • Балаңыздың жасына қарамай, онымен ақылдаса аласыз ба?
  • Балаңызбен қарым-қатынас барысында жасаған қателіктеріңізді мойындайсыз ба?
  • Өзіңіздің қателігіңіз үшін кешірім сұрайсыз ба?
  • Балаңыз жасаған ісі ашуландырған кезде өзіңізді ұстап, ашуды жеңе аласыз ба?
  • Балаңыздың орнына өзіңізді қоя аласыз ба?
  • Біт сәтте сізге мейірімді адам деп сенуге бола ма?
  • Өзіңіздің балаңыздан өткен балалық шағыңыздан өткен ескерілетін жағдайды айтасыз ба?
  • Балаңыздың жүрегін жарақаттайтын сөздерді, сөйлем тіркестерін атамауға тырысасыз ба?
  • Балаңызға уәде беріп, жақсы мінез-құлқын ескере отырып, уәдеңізді орындайсыз ба?
  • Балаға қалаған ісін жасауға, өзін ұстауға кедергі жасамай, бір күн еркіндік бересіз бе?
  • Басқа бала сіздің балаңызға дөрекідік көрсетсе, себепсіз ренжітсе, көңіл аудармайсыз ба?
  • Балаңыздың көз жасы, дөрекі еркелеуі уақытша екенін білесіз, соған қарсы тұра аласыз ба?
Жауабы:Сауалнаманы бағалау:Сіздің бойыңызда тәрбиешілік қабілет бар, бірақ тәжірибеде әрқашан бір қалыпты бағыттағы мақсатпен әрекет етесіз. Кейде қатал, кейде мүлдем жұмсақсыз. Сізге жауапкершілікпен ойлану керек.1 сынып ата-аналарына!Құрметті ата-ана! Балаңыздың бірінші сыныпқа бейімделу процесін зерттеу, сынып жетекші, психолог тарапынан психологиялық тұрғыда көмектесу мақсатында төмендегі сауалнаманы жолдап отырмыз. Мүмкіндігінше әр сұраққа толық, әрі ашық жауап күтеміз. Қосымша айтарыңыз болса да қуана қабылдаймыз._______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ "Шегенің ізі"Қорытынды:• Бала тәрбиесі – қызығы мен қиыншылығы қатар жүретін күрделі процесс.• Отбасы, ұшқан ұя – жылылықтың, жылулықтың мекені.  «Отбасы» атауының мәніне терең үңілер болсақ, оттың да үлкен маңызы бар екенін сеземіз. Сондықтан оттың басы, ошағымыздың түтіні түзу болуы үшін баламыздың жан дүниесіне үңілейік!Тұлға тәрбиесіне ата-ананың роліТРЕНИНГҚазіргі кездегі баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің әдіс-тәсілдерін жетілдіре отырып, қарым-қатынас орнату.1-тапсырмаАта-аналар мен ұстаздардың кездесуі.Ойынға қатысушыларарасындағықарым-қатынасты орнату.3-тапсырмаЖанұядағы тәрбие жайында пікір алмасуІ бөлім1. “Кездесу”2. Ассосация “Жанұя”(Доп беру арқылы жақсы қасиеттер айту)Балаңыздың туған күні?Балаңыздың парталас көршісі кім?Бүгін сабақтан қандай баға алды?Балаңыз спорттың қандай түрін жақсы көреді?Сынып жетекшісінің толық аты-жөні?Балаңыздың сүйікті асы қандай?Балаңыз қандай өлшемді аяқ киім киеді?Балаңыз қандай түсті жақсы көреді?Балаңызды еркелетіп қандай сөз айтасыз?Балаңыз сізді ренжіткенде, ең алдымен қандай сөз ауызыңызға түседі?ІІ бөлімЖалпылау(Қимыл-қозғалыс арқылы жауап беру)Газет бетіндегі мақала-лардан, теледидардағы бағдарламадан тәрбие-ге байланысты сұрақ-тарды тыңдап, қарап жүресіз бе?Балаға тәрбие беру кезінде үйде ата-ана бір-дей ықпал жасай ма?Балаңыздың жүріс-тұрысына, оқуына көңіліңіз тола ма?Оның оқудағы жүріс-тұрысында сізді не қиналдырады, сіз оған қалай көмектесесіз?Болашақ мамандығын таңдауына сіздің ақыл-кеңесіңіз?Ол үйде не істейді? сіздерге көмектеседі ме?ІІІ бөлім. Ой жинақтау.Баланың дамып жетілуіне қандай тәрбие әдістерін қолданасыз?Бала үшін мұғалім мен ата-ана арасында қандай қарым-қатынас болу керек? Ата-анаға көз қуаныш,Алдына алған еркесі.Көңіліне көп жұбаныш,Гүлденіп ой-өлкесі.                                  Абай Құнанбаев.Әр адамның өмірінің қиылуы өзінен -өзі трагедия. Адам өзін жер бетіндегі ең керемет жаратылыспын деп есептейді. Бұл таңғажайып емес, себебі махаббат, реніш пен налу, кек алу, жүрекке жылы қабылдау сезімдері -  адамға тән қасиеттер. Жер бетіндегі адамнан басқа бірде-бір тірі жан өз еркімен өз өмірін құрбан етпейді. Ендеше, өзін-өзі құрбан ету - адамзат жаратылысынан болып келе жатқан жағдай. Қазіргі кезде өзіне-өзі қол жұмсау мәселесі өзекті болып, оған аса мән беріліп отыр. Себебі суицид фактілері жылдан-жылға өсуде, әсіресе жасөспірімдер мен балалардың өз-өзіне қол жұмсауының тұрақты өсуі алаңдатушылық туғызып отыр.Көптеген әлем ғалымдарының ойынша, өзіне-өзі қол салу көп жағдайларда адамның сол мезетте өз-өзінен түңіліп кетуінде, алдына қойған мақсаттарының орындалмауы және де сол сияқты көптеген себептер арқылы өзіне-өзі қол жұмсауға итермелейдіӨз-өзіне қол жұмсау деп екі жағдайды ескереміз:Өз-өзіне қол жұмсаудың әлеуметтік аспектісі:Үйренушілік-тұлғаның эмоционалдық ортасын сипаттайтын көрініс. Үрейленушілік деңгейі ол -күйзелістің жеке сезімталдығының көрсеткіші, көптеген өмірлік жағдайлардың қауіп-қатерге толы деп есептеуге бейімділігі. 
ТақырыптарӨткізілу әдісі
 Сынып жетекшілер үшін 
1Оқушыларды дұрыс тани білесіз бе?Әңгіме
2Зерттеу әдістемелерін дұрыс пайдаланудың үлгілеріӘңгіме
3Мінезді тәрбиелеуге бола ма?Пікрталас
4Оқушылармен жұмыс жүргізудің жолдарыАнкета
5Психология ғылымының зерттеу әдістеріПрактикалық кеңестер
 Ата-аналар үшін 
1“Балаңызбен пікірлесесіз бе?”Анкета
2“Бала -біздің болашағымыз”лекция
3“Бала бос уақытында немен айналысады”Анкета
4“Ұрпағыма өсиетім”Ойталқы
5“Жазалау тәрбие әдісі бола ма?”пікірталас
6“Жастардың тағдырына жауапты кім”Әңгіме
 Оқушылар үшін 
1Суицид оқиғаларын болдырмаудың алдын алуДөңгелек үстел 10 сынып
2“Өз тағдырың- өз қолыңда”Пікірталас 7 сынып
3“Өмірің өкінішке айналмасын”Әңгіме  8 сынып
4“Өмірмен өштеспе”Ойталқы  11 сынып
  Қорытынды: төмендегіше ұсыныс етемін:ШыдамдылықТөзімділікҚарапайымдылықӨмірге риза болуАқылдылықӘділдікАшықтықТұрақтылықӨзіне сенімділікБауырмалдықСаналылықЕңбекқорлықСыпайылықТіл табысушылықҰқыптылықСабырлылық ҚорытындыЖоғарыда көрсетіліп отырған өзіне-өзі қол жұмсау себептерін тыңдай отырып,түсінгеніміз бұл мәселенің шешімі жалғыз біздің күшімізде емес екендігі.Бұл мәселе,тек дәрігерлер мен педагогтардың назарында емес,оның тамыры қоғамда жатырғаны белгілі болды.Ендеше,қоғамның әлеуметтік экономикалық мәдениетін арттыру мәселесі бірінші орында болуы керек.Осы семинарды пайдалана отырып, менің сіздерден сұрайтыным,біз психологтар қоғамның өркениетті дамуына тікелей әсер ететін адам өміріне жауаптымыз.Адам өміріне қатысты барлық мәселелерді шешу жолында  еңбек етіп, өз қолымыздан келер  көмекті аямай атсалысайық дегім келеді.Адам бақыт үшін жаралған. Міндеттері:
  • ата-аналардың баламен қарым-қатынас ерекшеліктерін білу; жас ерекшеліктеріне сай кездесетін қиындықтарын анықтау, оны шешу жолдарын қарастыру;            
  • Оқушыларды психологиялық –педагогикалық дайындау қызметінің маңызын ашу;  
  •  Ата-аналармен алдын алу,кеңес беру  шараларын ұйымдастыру.
 

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.