«Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №19 бөбекжай бақшасы»
Мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Баланың ойлау қабілетін дамыту
Білім саласы: «Таным», «Шығармашылық», «Денсаулық»
Бөлімі: Қарапайым математика
Тақырыбы: «Үшбұрыш», дөңгелек, төртбұрыш»
Тәрбиеші: Ниязова А.Б.
Білім саласы: «Таным», «Шығармашылық», «Денсаулық»
Бөлімі: Қарапайым математика
Тақырыбы: «Үшбұрыш», дөңгелек, төртбұрыш»
Сабақтың мақсаты: Балаларды қарапайым геометриялық пішіндермен таныстыру, ұқсас заттарды салыстыру арқылы қабілеттерін дамыту.
Мотивациялық қозғаушы кезең
Шаттық шеңбер
Балалар шеңбер бойымен тұрады
Тәрбиеші: Бір топта біз нешеуміз?
Балалар: Сан жетпейді десеміз
Ұлдар да көп,
Қыздар да көп
Апайлар да мұнда көп.
Әне аю, әне лақ
Бәрі жақсы, бірдей ақ
Тату болсақ бәріміз
Жарқырайды тобымыз
Тәрбиеші: Балалар, мына керемет қорапқа қараңдаршы. Қане, жақындаңдар, ішінде не бар екенін көрейік (қорап ашылып ішіндегі үшбұрыш пен дөңгелек балалар көреді).
- Ал, балалар орнымызға жайғасайық, бәріңе көрінуі үшін мен үшбұрыш пен дөңгелекті тақтаға орналастырайын.
- Балалар мынау қандай пішіндер?
- Сендер бұл пішіндер жайлы не білесіңдер?
- Тобымызға мұқият қараңдаршы, үшбұрышқа ұқсайтын қандай заттар бар?
- Ал , дөңгелекке ұқсайтын қандай заттар бар?
- Үшбұрыш пен дөңгелек бір-біріне ұқсай ма?
-Неге?
- Үшбұрыштың түсі қандай?
- Дөңгелектің түсі қандай?
Дидактикалық ойын: «Ғажайып қоржын»
Сергіту сәті.
Біз кішкентай баламыз
Өсіп-өніп толамыз
Күнге қарай талпынып
Көкке қолды созамыз
Тәрбиеші: -Үшбұрыш пен дөңгелек орманға саяхатқа барыпты, олар жолдарында бірнеше кедергілерден өтіпті. Қане, біз де сол кедергілерден өтіп көрейік.
- Соқпақ жолмен жүріпті (бірінің артынан бірі жүру)
- Жолдың шетінде шыршалар өсіп тұр екен, көздеріне кіріп кетпес үшін еңкейіп өтіпті (жартылай отырып жүру)
- Жол бойындағы ағаштарда торғайлар отыр екен. Оларды үркітіп алмау үшін ақырын жүріпті. (аяқтың ұшымен жүру)
- Алдыларынан арық шығыпты , одан аттап өтіпті (аттап жүру )
- Арықтың жағасында әдемі тастар көп екен. Тастарды басып жүріпті (секіріп, аттап жүру)
- Алдарынан биік қарағай шығыпты (қолды көтеріп, аяқтың ұшымен жүру)
Тыныс алу жаттығуы.
- Қарағайдың түбіне отырып демалыпты (тыныс алу жаттығуы)
Тақпақ
Жанболат.
Көктем келді шуақты
Балаларды қуантты.
Алақай-ау, алақай!
Көктем қандай көңілді.
Алдияр.
Дала гүлге бөленді
Қуанышқа кенелді
Орман, тоғай бақтарда
Құстар сайрай жөнелді.
Ғажайып сәт: Бұтақтың түбінен қоян шығады.
- Балалар сәлеметсіңдер ме? Мен сендерге келе жатыр едім, менің үйшігімді қасқыр келіп бұзып кетіпті, маған үй жасап тұрғызуға көмектесесіңдер ме?
Тәрбиеші: Балалар біз көмектесеміз ме? (балалар көмектесеміз дейді)
Ендеше бәріміз қоянға үй жасауға отырайық.
Ұжымдық жұмыс : Қоянға үйшік құрастыру.
Қорытындылау: Балалар сендер бүгін оқу іс-әрекетіне өте жақсы қатыстыңдар. Балалар бізге орманнан кім кездесті?Қоянға не жасап бердік? Үйшіктің шатырының пішіні қандай?Доптың пішіні қандай?
Күтілетін нәтиже.
Білу керек: Пішіндерді ажырата білуі.
Игеруі: Пішіндердің түстерін ажыратады.
Дағдылану: Пішіндерден белгілі заттарды құрастырады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
баланын ойлау кабылетын дамыту
баланын ойлау кабылетын дамыту
«Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №19 бөбекжай бақшасы»
Мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Баланың ойлау қабілетін дамыту
Білім саласы: «Таным», «Шығармашылық», «Денсаулық»
Бөлімі: Қарапайым математика
Тақырыбы: «Үшбұрыш», дөңгелек, төртбұрыш»
Тәрбиеші: Ниязова А.Б.
Білім саласы: «Таным», «Шығармашылық», «Денсаулық»
Бөлімі: Қарапайым математика
Тақырыбы: «Үшбұрыш», дөңгелек, төртбұрыш»
Сабақтың мақсаты: Балаларды қарапайым геометриялық пішіндермен таныстыру, ұқсас заттарды салыстыру арқылы қабілеттерін дамыту.
Мотивациялық қозғаушы кезең
Шаттық шеңбер
Балалар шеңбер бойымен тұрады
Тәрбиеші: Бір топта біз нешеуміз?
Балалар: Сан жетпейді десеміз
Ұлдар да көп,
Қыздар да көп
Апайлар да мұнда көп.
Әне аю, әне лақ
Бәрі жақсы, бірдей ақ
Тату болсақ бәріміз
Жарқырайды тобымыз
Тәрбиеші: Балалар, мына керемет қорапқа қараңдаршы. Қане, жақындаңдар, ішінде не бар екенін көрейік (қорап ашылып ішіндегі үшбұрыш пен дөңгелек балалар көреді).
- Ал, балалар орнымызға жайғасайық, бәріңе көрінуі үшін мен үшбұрыш пен дөңгелекті тақтаға орналастырайын.
- Балалар мынау қандай пішіндер?
- Сендер бұл пішіндер жайлы не білесіңдер?
- Тобымызға мұқият қараңдаршы, үшбұрышқа ұқсайтын қандай заттар бар?
- Ал , дөңгелекке ұқсайтын қандай заттар бар?
- Үшбұрыш пен дөңгелек бір-біріне ұқсай ма?
-Неге?
- Үшбұрыштың түсі қандай?
- Дөңгелектің түсі қандай?
Дидактикалық ойын: «Ғажайып қоржын»
Сергіту сәті.
Біз кішкентай баламыз
Өсіп-өніп толамыз
Күнге қарай талпынып
Көкке қолды созамыз
Тәрбиеші: -Үшбұрыш пен дөңгелек орманға саяхатқа барыпты, олар жолдарында бірнеше кедергілерден өтіпті. Қане, біз де сол кедергілерден өтіп көрейік.
- Соқпақ жолмен жүріпті (бірінің артынан бірі жүру)
- Жолдың шетінде шыршалар өсіп тұр екен, көздеріне кіріп кетпес үшін еңкейіп өтіпті (жартылай отырып жүру)
- Жол бойындағы ағаштарда торғайлар отыр екен. Оларды үркітіп алмау үшін ақырын жүріпті. (аяқтың ұшымен жүру)
- Алдыларынан арық шығыпты , одан аттап өтіпті (аттап жүру )
- Арықтың жағасында әдемі тастар көп екен. Тастарды басып жүріпті (секіріп, аттап жүру)
- Алдарынан биік қарағай шығыпты (қолды көтеріп, аяқтың ұшымен жүру)
Тыныс алу жаттығуы.
- Қарағайдың түбіне отырып демалыпты (тыныс алу жаттығуы)
Тақпақ
Жанболат.
Көктем келді шуақты
Балаларды қуантты.
Алақай-ау, алақай!
Көктем қандай көңілді.
Алдияр.
Дала гүлге бөленді
Қуанышқа кенелді
Орман, тоғай бақтарда
Құстар сайрай жөнелді.
Ғажайып сәт: Бұтақтың түбінен қоян шығады.
- Балалар сәлеметсіңдер ме? Мен сендерге келе жатыр едім, менің үйшігімді қасқыр келіп бұзып кетіпті, маған үй жасап тұрғызуға көмектесесіңдер ме?
Тәрбиеші: Балалар біз көмектесеміз ме? (балалар көмектесеміз дейді)
Ендеше бәріміз қоянға үй жасауға отырайық.
Ұжымдық жұмыс : Қоянға үйшік құрастыру.
Қорытындылау: Балалар сендер бүгін оқу іс-әрекетіне өте жақсы қатыстыңдар. Балалар бізге орманнан кім кездесті?Қоянға не жасап бердік? Үйшіктің шатырының пішіні қандай?Доптың пішіні қандай?
Күтілетін нәтиже.
Білу керек: Пішіндерді ажырата білуі.
Игеруі: Пішіндердің түстерін ажыратады.
Дағдылану: Пішіндерден белгілі заттарды құрастырады.
шағым қалдыра аласыз













