|
Күні:18.10.2024ж. |
Қысқа мерзімді жоспар |
|
||
|
Мұғалім |
Кулимбетова.Қарлығаш |
|
||
|
Тренинг тақырыбы |
Баланың бас ұстазы - ата-ана |
|||
|
Жалпы мақсаты |
Баланың тұлға ретінде қалыптасуына ата-анамен педагогтың әсері.Ата-ана,бала,мектеп үштік одақтың бір-бірімен тығыз байланысы. |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
-
Баланы адамгершілікке
тәрбиелеу барысында ата – ана жауапкершілігін жан - жақты
сезінеді. - Алдағы уақытта шәкірт тәрбиесінде мұғалім мен ата - ананың бірігіп жұмыс жасауы қолдау тауып, оқу - тәрбие жұмыстары сенімді, жаңашыл іс - әрекеттерге бағытталады. |
|||
|
Түйінді идея |
«Отбасында берілген тәрбие жігеріңді құм қылып, жерге қаратпасын десең, балаға жастайынан түзу тәрбие бер» деп, ата-бабамыз айтқандай, бала тәрбиесіне уақытында көңіл бөліп, еліміздің инабатты, адамгершілігі мол, білімді, саналы ұрпағын тәрбиелейік. |
|||
|
Коучтің әрекеті/ уақыты |
Мұғалімдердің әрекеті |
Ресурстар |
||
|
1.Сәлем -сөздің анасы. «Танысу» жаттығуы: 1. Таныстық ахуалды қалыптастыру «Байланыс» тренингін ұйымдастыру. 2.Топқа бөліну: 10 мину І топ. Ақ гүл «Ата-ана» ІІ топ. Қызыл гүл «Мұғалім» 3.“Атауы жоқ хат” ЖЖ
2-топ. Сіздің педагогикалық өміріңзде есіңізде қалған, көңіліңізді қалдырған оқушымен ата-ана арасындағы жағдайды жазыңыз. Сергіту сәті Сіз балаңызбен, шәкіртіңізбен қаншалықты жақынсыз. 4.ТЖ Бір тұтас тәрбие бағдарламасына сәйкес топтық жұмыс.
“Тамыры терең-тәрбие” Ғажайып нәтиже
Ой қозғау: “Бақытты бала” Бейнеролик көрсету Екі топ бейнеролик бойынша ойларын ортаға салады. Кері байланыс Қорытынды: Ана туралы жыр |
Мұғалімнің сөзі: Сәлеметсіздер ме, құрметті әріптестер,ата-аналар!Бүігінгі біздің «Баланың бас ұстазы - ата-ана» атты тренинг-сабағымызға қош келдіңіздер! Баланың ыстық суығына күймейтін, жақсылығына сүйінбейтін ата-ана жоқ шығар. Бүгінгі ұл ертеңгі әке, ол әкеге қарап өседі. Бүгінгі қыз ертеңгі ана, ол анаға қарап өсіп, бой түзейді. Балаға білім, тәрбие беруде ұстаз жол көрсетуші болса, баланы тұлға ретінде қалыптастырушы, жалғастырушы, демеуші басты тұлға – ата-анасы. Әл фарабидің сөзі «Тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы. Құрметті қонақтар, ата - ана
мен мұғалімнің ынтымақтастықта жұмыс жасауын дамыту үшін Барлығымыз
ортаға шығып айнала шеңбер құрып тұрайық. Ұсынылған гүлдердің түстеріне байланысты бала өмірдің гүлі дегендей әдемі гүлдермен топқа бөлінеміз.
1-топ Ата-ана 2-топ Мұғалім
Телефоннан балаңызбен, шәкіртіңізбен түскен бір фотоныңызды көрсетіңіз. Ата-ана тобы. Шатыр-ол ыстық күн көзінен, жауын- шашыннан қорғану құралы болғандықтан, баланың қорқыныш сезімінен аулақ болуы мен сенімсіздігін жою, қауіпсіздігін сақтау шараларын жазыңыз.
Мұғалім тобы. . Ағашты бала деп алып, оның жақсы өсуі үшін, жеміс беруі үшін қандай жағдай жасау қажеттігін жазыңыз.
Ғажайып нәтиже Тәжірибе жұмысын жасаймыз. Бала дүниеге келгенде жаратылысынан кіршіксіз пәк,таза болып дүниеге келеді.Алайда Өмірдің қиындықтарынан,өмірдегі адамдардың зиянды әдеттерінен,жамандықтардан тағы басқа жағымсыз әрекеттерді бойына сіңіргеннен баланың тұла – бойы ластанады. 1.Суға йодты құямыз. Йодты құйған кезде судың қалай ластанғанын көріп тұрсыздар.Енді тұла-бойы ластанған тәрбиеге көнбейтін баланы не істейміз?Әрине онымен жұмыс жасау керек.Ең бірінші ата-ана,сынып жетекші,ортасы,достары,т.б. 2.Аскорбин қышқылы Бұл берген тәлім-тәрбиемізді аскорбин қышқылымен көрсетеміз. Байқап отырсаңыздар біздің берген тәлім-тәрбиемізбен баланың бойы тазарды. Келесі кезекте тағы бір бала бар делік, ол бала да өмірдің жағымсыз іс-әрекеттерін бойына сіңіру арқылы тұла –бойы ластанып жатыр.Бұл кезде біз не істейміз ? Әрине ата-ана,мектеп ,достары тарапынан тәрбие жұмыстары жүре береді.Алайда үйден тәрбие көрген ,тәлім-тәрбиені алған баланы іске қосу арқылы да, біз баламыздың тұла бойын тазарта алады екенбіз.Оны аскорбин қышқылы арқылы тазартылған суымызды келесі баланың суына араластырамыз.Ендігі кезекте байқап отырсаңыздар,жаңағы жақсы орта арқылы ,жақсы тәрбие алған бала арқылы да баланың бойын тазартуға болады екен. Енді көптеген ата-аналар ортасы бұзды,мектептен бұзылды деген сөздерді көп айтып жатады. Ол кезде біз қандай дәлелдеме көрсете аламыз? Үйден жақсы тәлім-тәрбие алған бала қандай жаман әрекеттерді көрсе де тұла бойы ластанбайды екен. Енді йодты қайтадан тазартылған тәрбие алған балаға құятын болсақ ,бұл йодты немесе жаман қасиеттерді бойына сіңірмейді дегенді білдіреді. “Бақытты бала” Бейнеролик көрсету Екі топ бейнеролик бойынша ойларын ортаға салады.
Құрметті ата-ана! Бүгінгі шарадан алған әсеріңізді жазып, суретке эмоцияңызды бейнелесеңіз Құрметті ата-ана! Бүгінгі шарадан алған әсеріңізді жазып, суретке эмоцияңызды
бейнелесеңіз. Қорыта келгенде: - Қатты тәртіп көрсе бала күнінде, Өнерімен қуантады түбінде. Бала нені білсе жастан, ұядан - Өле - өлгенше соны таныр қиядан Өнер - білім берем десең басынан, Бер оқуға балаларды жасынан. Ата - анадан өсіп ұрпақ тараған Жақсы - жаман болса бала солардан,- деп Жүсіп Баласағұн айтпақшы, ата - ананың бақыты баланың дұрыс адам болып өсуіне байланысты. Ал балалардың өздеріңізге бақыт сыйлайтын тұлға болып қалыптасуы, ата - аналар сіздерге байланысты. Әрбір отбасына күннің шуағындай шаттық, жылылығындай мейірімділік, қуаныш, береке, бақыт тілей отырып аяқтаймыз. Ана туралы жырды хормен айтамыз. |
топқа бөлінеді слайд , мәтін жазылған кеспе қағаз Топпен жұмыс Әуендер ойнату |
||
Түркістан Облысы Ордабасы ауданы Шұбарсу ауылы
«Ынтымақ» жалпы білім беретін мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Шебер сынып
Тақырыбы: Баланың бас ұстазы- ата-ана
Бастауыш сынып мұғалімі :Кулимбетова Қарлығаш
2024-2025 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Баланың бас ұстазы ата -ана! Қмж
Баланың бас ұстазы ата -ана! Қмж
|
Күні:18.10.2024ж. |
Қысқа мерзімді жоспар |
|
||
|
Мұғалім |
Кулимбетова.Қарлығаш |
|
||
|
Тренинг тақырыбы |
Баланың бас ұстазы - ата-ана |
|||
|
Жалпы мақсаты |
Баланың тұлға ретінде қалыптасуына ата-анамен педагогтың әсері.Ата-ана,бала,мектеп үштік одақтың бір-бірімен тығыз байланысы. |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
-
Баланы адамгершілікке
тәрбиелеу барысында ата – ана жауапкершілігін жан - жақты
сезінеді. - Алдағы уақытта шәкірт тәрбиесінде мұғалім мен ата - ананың бірігіп жұмыс жасауы қолдау тауып, оқу - тәрбие жұмыстары сенімді, жаңашыл іс - әрекеттерге бағытталады. |
|||
|
Түйінді идея |
«Отбасында берілген тәрбие жігеріңді құм қылып, жерге қаратпасын десең, балаға жастайынан түзу тәрбие бер» деп, ата-бабамыз айтқандай, бала тәрбиесіне уақытында көңіл бөліп, еліміздің инабатты, адамгершілігі мол, білімді, саналы ұрпағын тәрбиелейік. |
|||
|
Коучтің әрекеті/ уақыты |
Мұғалімдердің әрекеті |
Ресурстар |
||
|
1.Сәлем -сөздің анасы. «Танысу» жаттығуы: 1. Таныстық ахуалды қалыптастыру «Байланыс» тренингін ұйымдастыру. 2.Топқа бөліну: 10 мину І топ. Ақ гүл «Ата-ана» ІІ топ. Қызыл гүл «Мұғалім» 3.“Атауы жоқ хат” ЖЖ
2-топ. Сіздің педагогикалық өміріңзде есіңізде қалған, көңіліңізді қалдырған оқушымен ата-ана арасындағы жағдайды жазыңыз. Сергіту сәті Сіз балаңызбен, шәкіртіңізбен қаншалықты жақынсыз. 4.ТЖ Бір тұтас тәрбие бағдарламасына сәйкес топтық жұмыс.
“Тамыры терең-тәрбие” Ғажайып нәтиже
Ой қозғау: “Бақытты бала” Бейнеролик көрсету Екі топ бейнеролик бойынша ойларын ортаға салады. Кері байланыс Қорытынды: Ана туралы жыр |
Мұғалімнің сөзі: Сәлеметсіздер ме, құрметті әріптестер,ата-аналар!Бүігінгі біздің «Баланың бас ұстазы - ата-ана» атты тренинг-сабағымызға қош келдіңіздер! Баланың ыстық суығына күймейтін, жақсылығына сүйінбейтін ата-ана жоқ шығар. Бүгінгі ұл ертеңгі әке, ол әкеге қарап өседі. Бүгінгі қыз ертеңгі ана, ол анаға қарап өсіп, бой түзейді. Балаға білім, тәрбие беруде ұстаз жол көрсетуші болса, баланы тұлға ретінде қалыптастырушы, жалғастырушы, демеуші басты тұлға – ата-анасы. Әл фарабидің сөзі «Тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы. Құрметті қонақтар, ата - ана
мен мұғалімнің ынтымақтастықта жұмыс жасауын дамыту үшін Барлығымыз
ортаға шығып айнала шеңбер құрып тұрайық. Ұсынылған гүлдердің түстеріне байланысты бала өмірдің гүлі дегендей әдемі гүлдермен топқа бөлінеміз.
1-топ Ата-ана 2-топ Мұғалім
Телефоннан балаңызбен, шәкіртіңізбен түскен бір фотоныңызды көрсетіңіз. Ата-ана тобы. Шатыр-ол ыстық күн көзінен, жауын- шашыннан қорғану құралы болғандықтан, баланың қорқыныш сезімінен аулақ болуы мен сенімсіздігін жою, қауіпсіздігін сақтау шараларын жазыңыз.
Мұғалім тобы. . Ағашты бала деп алып, оның жақсы өсуі үшін, жеміс беруі үшін қандай жағдай жасау қажеттігін жазыңыз.
Ғажайып нәтиже Тәжірибе жұмысын жасаймыз. Бала дүниеге келгенде жаратылысынан кіршіксіз пәк,таза болып дүниеге келеді.Алайда Өмірдің қиындықтарынан,өмірдегі адамдардың зиянды әдеттерінен,жамандықтардан тағы басқа жағымсыз әрекеттерді бойына сіңіргеннен баланың тұла – бойы ластанады. 1.Суға йодты құямыз. Йодты құйған кезде судың қалай ластанғанын көріп тұрсыздар.Енді тұла-бойы ластанған тәрбиеге көнбейтін баланы не істейміз?Әрине онымен жұмыс жасау керек.Ең бірінші ата-ана,сынып жетекші,ортасы,достары,т.б. 2.Аскорбин қышқылы Бұл берген тәлім-тәрбиемізді аскорбин қышқылымен көрсетеміз. Байқап отырсаңыздар біздің берген тәлім-тәрбиемізбен баланың бойы тазарды. Келесі кезекте тағы бір бала бар делік, ол бала да өмірдің жағымсыз іс-әрекеттерін бойына сіңіру арқылы тұла –бойы ластанып жатыр.Бұл кезде біз не істейміз ? Әрине ата-ана,мектеп ,достары тарапынан тәрбие жұмыстары жүре береді.Алайда үйден тәрбие көрген ,тәлім-тәрбиені алған баланы іске қосу арқылы да, біз баламыздың тұла бойын тазарта алады екенбіз.Оны аскорбин қышқылы арқылы тазартылған суымызды келесі баланың суына араластырамыз.Ендігі кезекте байқап отырсаңыздар,жаңағы жақсы орта арқылы ,жақсы тәрбие алған бала арқылы да баланың бойын тазартуға болады екен. Енді көптеген ата-аналар ортасы бұзды,мектептен бұзылды деген сөздерді көп айтып жатады. Ол кезде біз қандай дәлелдеме көрсете аламыз? Үйден жақсы тәлім-тәрбие алған бала қандай жаман әрекеттерді көрсе де тұла бойы ластанбайды екен. Енді йодты қайтадан тазартылған тәрбие алған балаға құятын болсақ ,бұл йодты немесе жаман қасиеттерді бойына сіңірмейді дегенді білдіреді. “Бақытты бала” Бейнеролик көрсету Екі топ бейнеролик бойынша ойларын ортаға салады.
Құрметті ата-ана! Бүгінгі шарадан алған әсеріңізді жазып, суретке эмоцияңызды бейнелесеңіз Құрметті ата-ана! Бүгінгі шарадан алған әсеріңізді жазып, суретке эмоцияңызды
бейнелесеңіз. Қорыта келгенде: - Қатты тәртіп көрсе бала күнінде, Өнерімен қуантады түбінде. Бала нені білсе жастан, ұядан - Өле - өлгенше соны таныр қиядан Өнер - білім берем десең басынан, Бер оқуға балаларды жасынан. Ата - анадан өсіп ұрпақ тараған Жақсы - жаман болса бала солардан,- деп Жүсіп Баласағұн айтпақшы, ата - ананың бақыты баланың дұрыс адам болып өсуіне байланысты. Ал балалардың өздеріңізге бақыт сыйлайтын тұлға болып қалыптасуы, ата - аналар сіздерге байланысты. Әрбір отбасына күннің шуағындай шаттық, жылылығындай мейірімділік, қуаныш, береке, бақыт тілей отырып аяқтаймыз. Ана туралы жырды хормен айтамыз. |
топқа бөлінеді слайд , мәтін жазылған кеспе қағаз Топпен жұмыс Әуендер ойнату |
||
Түркістан Облысы Ордабасы ауданы Шұбарсу ауылы
«Ынтымақ» жалпы білім беретін мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Шебер сынып
Тақырыбы: Баланың бас ұстазы- ата-ана
Бастауыш сынып мұғалімі :Кулимбетова Қарлығаш
2024-2025 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз




















