Тексерілді
Ата-анамен жұмыс
|
Тақырыбы |
Баланың бас ұстазы ата-ана |
||
|
Мақсаты |
Ата-ана – мектеп-бала болып, үш жақты тығыз қарым-қатынас орнату. Қазіргі кездегі баланың дамуына , жеке тұлға болып қалыптасуына ата- ана тәрбиесінің әдіс- тәсілдерін жетілдіре отырып, қарым –қатынас орнату және ұлттық сананы бойына сіңіру |
||
|
Әдіс-тәсілі: |
Топтық, жұптық, жеке жұмыс |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурс |
|
|
Басы Минут 4-минут |
Менің ұстанымым. Балаңызға үлгі болатындай өз бойыңыздағы жақсы бір қасиетіңізді айтып, күнбағысқа орнатылған лентаны ұстайды. (әр ата-ана өзінің бір жақсы қасиетін айтады.)
Күн сәулесінің табиғаттағы маңыздылығы қанша жоғары болса,отбасындағы тәрбиенің баланың дұрыс қалыптасуына соншалықты маңызды екені бәрімізге ақиқат. Мұғалімнің кіріспе сөзі: «Бір күндігінді ойласан күріш ек, он жылдығынды ойласан ағаш ек, жүз жылдығынды ойласан ұрпағына жақсы тәрбие бер» деген даналық сөз бар. Біз сіздермен казіргі таңда үлкен білім деген теңізге аяқ бастық, сол теңізде біздің кішкентай ғана қайықтарымыз үлкен қанаты берік кемеге айналып сол теңізде жүземе жоқ кішкентай қайық болып қалып даулдарға төзе алмай қаладыма. Ол мына сіздер мен менің қолымда. «Алғаш оқыту процесіндегі ата-анаға кездескен мәселелер» -Сіздер ІІ тоқсанды аяқтап отырсыздар, қандай әсердесіздер? -Қандай қиындақ туғызған жағдайлар бар?
|
күнбағыс |
|
|
5- минут |
"Ұшақ" ойыны Шарты. Ата-аналар алдарына берілген ақ парақтан ұшақ макетін жасап нысанаға бағыттайды. Қорытынды: Әр баланы өзіндік ерекшеліктерін ескере отырып қабылдау. Жастай берген тәрбие -жас шыбықты игендей |
|
|
|
10-минут |
Топтық жұмыс 1-топ.Жаңа білімді меңгеру барысында балаңызға қандай қолдау көрсетесіз? 2-топ.Жаңа білімді меңгерту барысында мұғалімге қандай қолдау кқрсетесіз? |
таратпалар |
|
|
Соңы 5-минут |
«Көзілдірік әдісі» әдісі. Қызыл-сіздің бүгіңгі жиналыста алған ең күшті, қатты әсеріңіз. Сары-жиналыста креативті(яғни өзгеше) не болды? Қандай әдіс? Немесе кімнің ойы? Қызыл-сары-сізге жиналыстың қай этапында немесе қай ата-анамен қарым-қатынасқа түсу оңай болды? Қолайлы болды? Жасыл түс-сізге бүгін не жаңалық болды немесе болашақта өтетін жиналысқа қандай жаңашылдық кіргізер едіңіз?
К Күлгін-бала тәрбиесінде адал ұстанатын(яғни ешқашан бұзбайтын) 3 принципіңіз? Қоңыр-бала тәрбиесіндегі қаталдықтың орны туралы не айтасыз? Қара- өзіңіздің шынайы бағаңыз? |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Баланың бас ұстазы ата-ана
Баланың бас ұстазы ата-ана
Тексерілді
Ата-анамен жұмыс
|
Тақырыбы |
Баланың бас ұстазы ата-ана |
||
|
Мақсаты |
Ата-ана – мектеп-бала болып, үш жақты тығыз қарым-қатынас орнату. Қазіргі кездегі баланың дамуына , жеке тұлға болып қалыптасуына ата- ана тәрбиесінің әдіс- тәсілдерін жетілдіре отырып, қарым –қатынас орнату және ұлттық сананы бойына сіңіру |
||
|
Әдіс-тәсілі: |
Топтық, жұптық, жеке жұмыс |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурс |
|
|
Басы Минут 4-минут |
Менің ұстанымым. Балаңызға үлгі болатындай өз бойыңыздағы жақсы бір қасиетіңізді айтып, күнбағысқа орнатылған лентаны ұстайды. (әр ата-ана өзінің бір жақсы қасиетін айтады.)
Күн сәулесінің табиғаттағы маңыздылығы қанша жоғары болса,отбасындағы тәрбиенің баланың дұрыс қалыптасуына соншалықты маңызды екені бәрімізге ақиқат. Мұғалімнің кіріспе сөзі: «Бір күндігінді ойласан күріш ек, он жылдығынды ойласан ағаш ек, жүз жылдығынды ойласан ұрпағына жақсы тәрбие бер» деген даналық сөз бар. Біз сіздермен казіргі таңда үлкен білім деген теңізге аяқ бастық, сол теңізде біздің кішкентай ғана қайықтарымыз үлкен қанаты берік кемеге айналып сол теңізде жүземе жоқ кішкентай қайық болып қалып даулдарға төзе алмай қаладыма. Ол мына сіздер мен менің қолымда. «Алғаш оқыту процесіндегі ата-анаға кездескен мәселелер» -Сіздер ІІ тоқсанды аяқтап отырсыздар, қандай әсердесіздер? -Қандай қиындақ туғызған жағдайлар бар?
|
күнбағыс |
|
|
5- минут |
"Ұшақ" ойыны Шарты. Ата-аналар алдарына берілген ақ парақтан ұшақ макетін жасап нысанаға бағыттайды. Қорытынды: Әр баланы өзіндік ерекшеліктерін ескере отырып қабылдау. Жастай берген тәрбие -жас шыбықты игендей |
|
|
|
10-минут |
Топтық жұмыс 1-топ.Жаңа білімді меңгеру барысында балаңызға қандай қолдау көрсетесіз? 2-топ.Жаңа білімді меңгерту барысында мұғалімге қандай қолдау кқрсетесіз? |
таратпалар |
|
|
Соңы 5-минут |
«Көзілдірік әдісі» әдісі. Қызыл-сіздің бүгіңгі жиналыста алған ең күшті, қатты әсеріңіз. Сары-жиналыста креативті(яғни өзгеше) не болды? Қандай әдіс? Немесе кімнің ойы? Қызыл-сары-сізге жиналыстың қай этапында немесе қай ата-анамен қарым-қатынасқа түсу оңай болды? Қолайлы болды? Жасыл түс-сізге бүгін не жаңалық болды немесе болашақта өтетін жиналысқа қандай жаңашылдық кіргізер едіңіз?
К Күлгін-бала тәрбиесінде адал ұстанатын(яғни ешқашан бұзбайтын) 3 принципіңіз? Қоңыр-бала тәрбиесіндегі қаталдықтың орны туралы не айтасыз? Қара- өзіңіздің шынайы бағаңыз? |
|
|
шағым қалдыра аласыз

өк-












