Оңтүстік Қазақстан обылысы Қазығұрт ауданы «Диқан» жалпы орта мектебінің педагог-психологы : Асқарова Жадыра Әбдіманапқызы

Баланың басты ұстазы ата-ана, көшбасшысы мұғалім
Мақсаты:Педагог-психологтың ата-аналармен оқушылар арасындағы бапйланысты және үйлесімділікті зертеу қызығушылықтарын арттыру.
Көрнекілікттері: маркер, кілей, қайшы, плакат, т.б
Сабақтың әдісі: топтық жұмыс
Тренингтің бағдарламасы:
|
1 |
Сәлемдесу, танысу |
1 минут |
Психологиялық іс әрекет |
|
2 |
Сергіту сәті |
2 минут |
Психологиялық дайындық |
|
3 |
Ой толғау |
4 минут |
Ой өрісті тексер |
|
4 |
Топтық жұмыс «Баланың басты ұстазы ата-ана, көшбасшысы мұғалім» |
15 минут |
Постер қорғау 1 «Біз және біздің болашағымыз»
|
|
5 |
Рефлексия парағы |
3 минут |
Кесте толтыру |
|
6 |
Тілек ағашы |
2 минут |
Тілектерін тілек ағашына жабыстыру |
|
7 |
Қорытындылау |
3 минут |
Қорытынды сөз |
Құрметті әріптестер! Бүгінгі біздің « Баланың басты ұстазы ата-ана, көшбасшысы мұғалім» атты семинар сабағымызға қош келдіңіздер! Тренинг сабағымыздың негізгі мақсаты: педагог-психологтардың ата-аналармен оқушгылар арасындағы байланысты және үйлесімділікті зерттеу.
Ең алдымен біз семинар тренинг сабағымызды бастамас бұрын «Сергіту сәтін» жүргізейік, өзімізді психологиялық дайындықтан өқткізіп алайық.
Семинар тренинг сабақтың түрі-топтық жұмыс.
Ал енді топқа бөлініп алайық , мына жерде тұрған конфеттерден қалағанымызды алып, сол тәттілерді түріне қарапорнымызға жайғасамыз.
«Ой өрісіңді тексер» қолдарыңызға сұрақтар беріледі, сол сұрақтарға жауап береміз.
1 топ 1) Егер баланы үнемі сынап отырса.....................................
(оқуға құлқы болмайды)
2) Балаға үнемі клсе.........................................(бұйығы болып өседі)
3)Баланы қолдап отырса.......................................(білімге деген ынтасы артады)
2 топ 1) Баланы қолдап отырса............................................
(өз ісіне сенімді болады)
2) Бала төзімділікте өссе...............................................(ол адал болып өседі)
3)Бала қауіпсіз жағдайда өссе.................................(ол адамға сеніммен қарайды)
3 топ 1) бавла кекшілдіктте өссе.................................................
(ол қатыгез болып өседі)
2) Бала адалдықта өссе....................................................................
(әділ болып жетіледі)
3) Бала түсіністікте және сүйіспеншілікте өссе.......................
(бұл әлемнен махаббат табуға үйретеді)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Баланың басты ұстазы-ата -ана , көшбасшысы мұғалім
Баланың басты ұстазы-ата -ана , көшбасшысы мұғалім
Оңтүстік Қазақстан обылысы Қазығұрт ауданы «Диқан» жалпы орта мектебінің педагог-психологы : Асқарова Жадыра Әбдіманапқызы

Баланың басты ұстазы ата-ана, көшбасшысы мұғалім
Мақсаты:Педагог-психологтың ата-аналармен оқушылар арасындағы бапйланысты және үйлесімділікті зертеу қызығушылықтарын арттыру.
Көрнекілікттері: маркер, кілей, қайшы, плакат, т.б
Сабақтың әдісі: топтық жұмыс
Тренингтің бағдарламасы:
|
1 |
Сәлемдесу, танысу |
1 минут |
Психологиялық іс әрекет |
|
2 |
Сергіту сәті |
2 минут |
Психологиялық дайындық |
|
3 |
Ой толғау |
4 минут |
Ой өрісті тексер |
|
4 |
Топтық жұмыс «Баланың басты ұстазы ата-ана, көшбасшысы мұғалім» |
15 минут |
Постер қорғау 1 «Біз және біздің болашағымыз»
|
|
5 |
Рефлексия парағы |
3 минут |
Кесте толтыру |
|
6 |
Тілек ағашы |
2 минут |
Тілектерін тілек ағашына жабыстыру |
|
7 |
Қорытындылау |
3 минут |
Қорытынды сөз |
Құрметті әріптестер! Бүгінгі біздің « Баланың басты ұстазы ата-ана, көшбасшысы мұғалім» атты семинар сабағымызға қош келдіңіздер! Тренинг сабағымыздың негізгі мақсаты: педагог-психологтардың ата-аналармен оқушгылар арасындағы байланысты және үйлесімділікті зерттеу.
Ең алдымен біз семинар тренинг сабағымызды бастамас бұрын «Сергіту сәтін» жүргізейік, өзімізді психологиялық дайындықтан өқткізіп алайық.
Семинар тренинг сабақтың түрі-топтық жұмыс.
Ал енді топқа бөлініп алайық , мына жерде тұрған конфеттерден қалағанымызды алып, сол тәттілерді түріне қарапорнымызға жайғасамыз.
«Ой өрісіңді тексер» қолдарыңызға сұрақтар беріледі, сол сұрақтарға жауап береміз.
1 топ 1) Егер баланы үнемі сынап отырса.....................................
(оқуға құлқы болмайды)
2) Балаға үнемі клсе.........................................(бұйығы болып өседі)
3)Баланы қолдап отырса.......................................(білімге деген ынтасы артады)
2 топ 1) Баланы қолдап отырса............................................
(өз ісіне сенімді болады)
2) Бала төзімділікте өссе...............................................(ол адал болып өседі)
3)Бала қауіпсіз жағдайда өссе.................................(ол адамға сеніммен қарайды)
3 топ 1) бавла кекшілдіктте өссе.................................................
(ол қатыгез болып өседі)
2) Бала адалдықта өссе....................................................................
(әділ болып жетіледі)
3) Бала түсіністікте және сүйіспеншілікте өссе.......................
(бұл әлемнен махаббат табуға үйретеді)
шағым қалдыра аласыз













