Баланың сабақ үстіндегі мінез-құлқын бақылау карточкасы
(авторы Л.М.Денякина)
Топтың аты: Ортаңғы топ
Зерттелген күні:09.09.2025ж
Баланың аты-жөні: Дарханұлы Ғабит
Жасы: 3жас
|
Талдау өлшемдері |
Бағалау деңгейі |
|||
|
жоғары |
орташа |
төмен |
||
|
1. Мінез-құлық ерекшеліктері 1.1. Тәрбиешіні зейін қойып Тыңдайды немесе алаңдайды |
|
+ |
|
|
|
1.2. Тапсырманы жаңғалақтанып немесе қадала орындайды |
|
|
+ |
|
|
2. Тапсырманы орындау әрекетінің ерекшеліктері 2.1. Басынан аяғына дейін дербес әрекет етеді |
|
+ |
|
|
|
2.2. Көршісіне еліктейді |
|
+ |
|
|
|
2.3. Тез немесе баяу жұмыс істейді |
|
+ |
|
|
|
2.4. Тапсырмаға қызығады немесе қызықпайды |
+ |
|
|
|
|
2.5. Оны ынтамен немесе ұқыпсыз орындайды |
|
+ |
|
|
|
2.6. Жұмысты аяқтап үлгереді немесе аяқталмаған күйінде қалдырады |
|
+ |
|
|
|
2.7. Қиындықтарға немесе сәтсіздіктерге қалай қарайды:жеңуге тырысады,әрекеттерін қайталайды; тәрбиешіден көмек сұрайды немесе оған сұрақ |
|
+ |
|
|
|
3. Алынған нәтижені қалай бағалайды 3.1. Өз жұмысына сүйсінеді, қанағаттанады |
|
+ |
|
|
|
3.2. Жіберген қателіктері немесе аяқталмаған Істері үшін қамығады |
|
|
+ |
|
|
3.3. Немқұрайды қарайды |
|
+ |
|
|
Қорытынды:Дархан Ғабит бағалау деңгейі орташа деңгейді көрсетті.Айболдың мінез-құлқы жақсы.Балалармен жақсы қарым-қатынас құрады. Өз жұмысына сүйсінеді, қанағаттанады. Жіберген қателіктері немесе аяқталмаған істері үшін қамығады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Баланың сабақ үстіндегі мінез-құлқын бақылау карточкасы
Баланың сабақ үстіндегі мінез-құлқын бақылау карточкасы
Баланың сабақ үстіндегі мінез-құлқын бақылау карточкасы
(авторы Л.М.Денякина)
Топтың аты: Ортаңғы топ
Зерттелген күні:09.09.2025ж
Баланың аты-жөні: Дарханұлы Ғабит
Жасы: 3жас
|
Талдау өлшемдері |
Бағалау деңгейі |
|||
|
жоғары |
орташа |
төмен |
||
|
1. Мінез-құлық ерекшеліктері 1.1. Тәрбиешіні зейін қойып Тыңдайды немесе алаңдайды |
|
+ |
|
|
|
1.2. Тапсырманы жаңғалақтанып немесе қадала орындайды |
|
|
+ |
|
|
2. Тапсырманы орындау әрекетінің ерекшеліктері 2.1. Басынан аяғына дейін дербес әрекет етеді |
|
+ |
|
|
|
2.2. Көршісіне еліктейді |
|
+ |
|
|
|
2.3. Тез немесе баяу жұмыс істейді |
|
+ |
|
|
|
2.4. Тапсырмаға қызығады немесе қызықпайды |
+ |
|
|
|
|
2.5. Оны ынтамен немесе ұқыпсыз орындайды |
|
+ |
|
|
|
2.6. Жұмысты аяқтап үлгереді немесе аяқталмаған күйінде қалдырады |
|
+ |
|
|
|
2.7. Қиындықтарға немесе сәтсіздіктерге қалай қарайды:жеңуге тырысады,әрекеттерін қайталайды; тәрбиешіден көмек сұрайды немесе оған сұрақ |
|
+ |
|
|
|
3. Алынған нәтижені қалай бағалайды 3.1. Өз жұмысына сүйсінеді, қанағаттанады |
|
+ |
|
|
|
3.2. Жіберген қателіктері немесе аяқталмаған Істері үшін қамығады |
|
|
+ |
|
|
3.3. Немқұрайды қарайды |
|
+ |
|
|
Қорытынды:Дархан Ғабит бағалау деңгейі орташа деңгейді көрсетті.Айболдың мінез-құлқы жақсы.Балалармен жақсы қарым-қатынас құрады. Өз жұмысына сүйсінеді, қанағаттанады. Жіберген қателіктері немесе аяқталмаған істері үшін қамығады.
шағым қалдыра аласыз













