|
Күн тәртібі
|
|
Дүйсенбі
|
Сейсенбі
|
Сәрсенбі
|
Бейсенбі
|
Жұма
|
|
|
|
1.Сөйлеуді
дамыту.
2.Дене
т
|
1.Дене
т
2.
Музыка
3.Математика
Д. Кюзинер
таяқшалары(Вар)
|
1 Орыс тілі
9.35-9.50
2. Сурет
|
1. Дене
т
2.Экология.
|
1.Көркем
әдебиет
2.Жаратылыстану
|
|
Балаларды таңертең қабылдау.Ата-аналармен
әңгімелесу.
|
|
Балаларды таңертең денсаулығын тексеріп қабылдап алу,
тазалығына мән беру. Ата-аналармен
әңгімелесу.
|
Таңертең балалардың температурасын өлшеп, тазалығын
тексеріп қабылдап алу.
|
Балалардың денсаулығына, тазалығына көңіл бөліп қабылдап
алу. Ата-аналармен әңгімелесу.
|
Жылы шыраймен балалардың денсаулығына, тазалығына мән беріп
қабылдап алу. Ата-аналармен
әңгімелесу.
|
Көтеріңкі көңіл-күймен балаларды қабылдап алу.
Температурасын, тазалығын тексеру. Ата-аналармен
әңгімелесу.
|
|
Ойындар (үстел-үсті, саусақ және
т.б)
|
|
«Отбасы мүшелерін
ата»
Мақсаты: балалардың сөдік қорларын молайтып, отбасы мүшелерін атауға
үйрету.
|
«Айырмашылығын
тап»
Мақсаты: Балаларға суреттің ұқсастығын, бірақ айырмашылығы бар
екенін түсіндіріп, оны табуға
үйрету.
|
«Артық затты
тап»
Мақсаты: Балаларды тапқырлыққа баулып, бірнеше заттар ішінен артық
затты табуға үйрету.
|
Отбасы туралы тақпақ айту.
Мақсаты: балалардың есте сақтау қабілетін
дамыту.
|
Жұмбақ
шешеміз.
Мақсаты: балалардың ой-өрісін
дамыту.
|
|
Таңертеңгі гимнастика
|
|
Әнұран орындау. Қара жорға би қимылдарын пайдаланып,
таңертеңгі жаттығуды орындау.
|
Әнұран орындау. Султанчик пайдалана отырып, таңертеңгі
жаттығуды орындау.
|
Әнұран орындау. Жалаушаларды пайдалана отырып, таңертеңгі
жаттығуды орындау.
|
Әнұранды орындау. Кішкене доптарды пайдалана отырып,
таңертеңгі жаттығуды орындау.
|
Әнұранды орындау. Аэробика би қимылын пайдалана отырып,
таңертеңгі жаттығуды орындау.
|
|
Таңғы ас
|
|
Астарың дәмді
болсын.
Үсел үстінде дұрыс отыруын,
құрал-жабдықтарды дұрыс пайдалана білуін қадағалау. Аспазшыға,
тәрбиеші апайлардың еңбегіне алғыс айтқызуға
үйрету.
Тамақ ішер кезде
енді,
Сөйлемейміз,
күлмейміз.
Астан басқа
өзгені
Елемейміз, білмейміз.
|
|
Ұйымдастырылған оқу қызметіне
дайындық
|
|
Дидактикалық
ойын: «Мен бастаймын, сен
аяқта»
Мақсаты: балаларға таныс тақпақтарын еске
түсіру.
|
. Дидактикалық
ойын: «Кімді жасырдым?
»
Мақсаты:балаларға қандай суретті
жасырғаны сұрау,тапқырлыққа баулу.
|
Дидактикалық
ойын: «Жұбын
тап»
Мақсаты: балалардың ойлау қабілетін
дамыту.
|
Дидактикалық
ойын: «Заттың атын ата
»
Мысалы: балаларға жемістер мен көкөністердің атын атауға
үйрету.
|
Дидактикалық
ойын: «отбасында кім не
істейді? »
Мақсаты:
Балаларды балаларды қойылған сұраққа жауап беруге
үйретуү
|
|
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу
қызметі
|
|
1. Сөйлеуді
дамыту
Тақырыбы: «Аңсардың
жанұясы»
(суретке қарап
әңгімелеу)
Мақсаты: Кейіпкерлерді сипаттау үшін
дауыс ырғағының мәнерлі қарапайым тәсілдерін қолдану. Отбасы туралы
түсініктерін кеңейту, тақырыпқа сәйкес шығармадағы кейіпкерлерді
ойнағанда олардың мінездерін бере білуге
үйрету.
Дидактикалық
ойын «Сөйлемді
аяқта»
(Атамның
...тақиясы, қамшысы
.
Әжемнің тәтті
.... бауырсағы.
2.Дене
шынықтыру
(негізгі
қимылдар)
1 Биіктігі 20 см
еңіс тақтай бойымен жүру;
2.Шеңберге кішігірім
топтармен тұру
(тәрбиешінің
көмегімен);
Қимылды
ойын: «Сәбізді себетке тез
жинайық»
|
1.Дене
шынықтыру
(негізгі
қимылдар)
1..Шеңберге
кішігірім топтармен тұру;
2.Бағытты өзгертіп
жүру;
Қимылды
ойын: «Арбакеш атайға
көмектесейік»
2.Музыка
Тақырыбы :
«Отбасы»
Мақсаты: Отбасы жылулығын
сезіндіру.
Ата-анасына,бауырларына арнап ән
үйрету.
Ән
тыңдау: «Келші,келші балашым» Е
Хасанғалиев
Ән
айту: «Менің отбасым» Л.З.Аитова
(«Үш тілдегі әндер» жинағынан)
Әуенді
ырғақты-қимылды ойын: «Бәсең және көтеріңкі»
Е.Хасанғалиев
3.Қарапайым
математикалық -ұғымдарды
қалыптастыру
Тақырыбы:«Егістікте»
Мақсаты: Заттардың көлеміне байланысты
(үлкен – кіші, көп – аз) математикалық ұғымдарын кеңейту. Бір затты
екіншісіне беттестіру, жанына қойып тұстастыру арқылы салыстыруға
үйрету.
Дидактикалық
ойын: «Анамыздың себетін
толтырайық
|
1.Русский
язык
Тема:Моя
семья
Цель: Познакомить детей с членами
семьи, правильно выговаривать слова, быстро находить бабушку,
дедушку, маму.
Дидактическая
игра: Кто старше!
2.Сурет
салу
Тақырыбы: «Жіп
шумақтары»
Мақсаты: Дөңгелектердің суретін салуды
үйрету, тоқыма өнері туралы түсінік
беру.
Дидактикалық
ойын: «Әжейге қалпақ тоқуға
көмектесейік»
|
1. Дене
шынықтыру
1. Бағытты өзгертіп
жүру;
2.Шеңбер бойлап
жүгіру;
Қимылды
ойын:
«Әжемнің жіп
шумақтарын жинайық»
2Экология
негіздері
Тақырыбы: «Жемістер мен
көкөністер»
Мақсаты:
Көкөністер мен
жемістер туралы қарапайым түсініктерін дамыту. Көкөністер мен
жемістерді танып, атай білуге
үйрету.
Дидактикалық
ойын: «Жемістер мен көкөністерді
топтастыр»
|
1.Көркем
әдебиет
Тақырыбы: Қ.Күзембай «Осындай менің
отбасым» өлеңі
Мақсаты: Шағын өлеңдерді жатқа айтуға
үйрету. Өз туыстарына деген адамгершілік қарым – қатынасқа
тәрбиелеу. Шығармаларды сахналауға қатысуға ықыластарын
арттыру.
Дидактикалық
ойын:
«Отбасында кім неге
жауапты?»
2.Жаратылыстану
Тақырыбы: «Ғажайып
қап»
Мақсаты: Балаларға заттардың бірі
адамдардың қолымен, бірі табиғаттың күшімен жасалғанын түсіндіру.
Қарапайым тəжірибелік-зерттеу жүргізе білу қабілеттерін
қалыптастыру. Зерттеушілік мінез-құлық, қоршаған ортадағы заттарға
күтім жасау дағдыларын жетілдіру
Зерттеу жұмысын
жүргізу
|
|
Екінші таңғы ас
|
|
Астарың дәмді
болсын.
Тамақ ішу мәдениетін, үстелде
отыру, тамақтану, асхан құрлдарын дұрыс ұстау мәдениетн
қалыптастыру және сақтау. Сөздік материалдарды қолданып, тамақ ішу
ережелерін сақтауға баулу. Ас
қайыру.
Аумин десең
маған,
Бата берем
саған,
Алтыннан болсын
жағаң,
Күмістен болсын
тағаң.
Қызың моншақты
болсын,
Ұлың он шақты
болсын.
Малың баспақты
болсын,
Қазаның қаспақты
болсын.
Аумин!
|
|
Серуенге дайындық
|
|
Балалардың киіну реттілігін
бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды,
киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза
ұстау және жинау.
|
|
Серуен
|
|
Ауа-райын
бақылау.
Мақсаты: ауа-райындағы өзгешеліктерді
байқау.
Еңбек.Ойын алаңын тазалау.
Мақсаты: Еңбекке деген оң көзқарастарын
тәрбиелеу.
Қимылды
ойын: «Тышқан мен
мысық»
Мақсаты: жүгіруге жаттықтыру, жылдамдықтарын
дамыту.
Жаттығу ойындары.
|
Гүлдерді бақылау. Мақсаты: гүлдердің неліктен сарғайып, түсп жатқандығын
түсіндіру. Еңбек. Ауланың қоқыстарын жинау. Мақсаты:бірлесіп еңбек етуге
үйрету..
Қимылды ойын: «Күн мен жаңбыр»
Мақсаты: балалардың қимылын ойын
жетілдіру.
Жаттығу ойындары.
|
Ағаштарды
бақылау.
Мақсаты: ағаштардан желмен ұшып түсіп жатқан жапырақтарды бақылау.
Жапырақтардың ағаштардан қалай түскенін бақылап, әдемі
жапырақтардың айналаға қалай сән беріп тұрғанын
әңгімелету.
Еңбек. Шашылған жапырақтарды ,ұшып келген күл-қоқыстарды
жинау.
Қимылды
ойын. «Ақ
қоян
»
Мақсаты: қимыл-қозғалыстарын
дамыту.
Жаттығу ойыны.
|
Құстарды
бақылау. Мақсаты: Балаларға құстардың атын атауға
үйрету.
Еңбек. Құм салғыштағы құмның айналасын
жинау.
Мақсаты: балаларды тазалыққа үйрету.
Қимылды
ойын: «Ақ
қоян»
Мақсаты:балалардың қимыл-қозғалыстарын
арттыру.
Жаттығу ойындары.
|
Көліктерді
бақылау. Мақсаты: балаларды жүріп бара жатқан көліктердің түстерін атауға
үйрету.
Көркемсөз.
Бип-бип-бип-дейді,
Жолдан былай
кет-дейді.
Күшікті басуға,
басуға,
Болмайды, болмайды,
машина.
Еңбек. Қураған шөптерді жинау. Мақсаты: бірлесіп жұмыс істеуге
тәрбиелеу.
Қимылды
ойын: «Үйсіз қоян» Мақсаты:
бір-біріне соқтықпай жүгіре білуді
үйрету.
Жаттығу ойындары.
|
|
Серуеннен оралу
|
|
Балалардың дұрыс шешінуін ,шкафқа киімдерін орналастыру
тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық
талаптарды орындауларын қадағалау.
|
|
Түскі ас
|
|
Ұқыпты тамақтану дағдыларын,
ас құралдарын қолдану дағдыларын жетілдіру, Тамақтану алдында
мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз
жеуді үйрету. Тамақтан соң ауыздарын шаюды
қадағалау.
Бата.
Аумин десең
маған,
Бата берем
саған.
Алтыннан болсын
жағаң,
Күмістен болсын
тағаң
Қызың моншақты
болсын,
Ұлың моншақты
болсын.
Малың баспақты
болсын,
Қазаның қаспақты
болсын.
Аумин!
|
|
Түскі ұйқы
|
|
Балалардың тыныш ұйықтауына жағдай
жасау.
|
|
Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру
шаралары
|
|
«Бесік жырын»
тыңдату
|
Баяу музыка
тыңдату.
|
«Шалқан» ертегісін оқып
беру.
|
«Бауырсақ» ертегісін оқып
беру.
|
«Мысық пен тышқан» ертегісін оқып
беру.
|
|
Қолдың және аяқ бұлшық
еттеріне арналған жаттығулар.
Хатка-йога жаттығуын
жасату.
Тақырыбы: «Тау»
қалпы.
Мақсаты:балалардың омыртқа қан айналымдарын жақсарту, иық
буындарының қимылдарын арттыру,кеуде клеткаларының көлемін
үлкейту.
|
Көзге, бет, бұлшық еттеріне
массаждарын орындау.
Хатка-
йога жаттығуын
жасату.
Тақырыбы: «Тау»
қалпы.
Мақсаты: балалардың омыртқа
қан айналымдарын жақсарту,йық буындарының қимылдарын арттыру, кеуде
клеткаларының көлемін үлкейту.
|
Ұйқыдан ояту, қолдың бұлшық
еттеріне нүктелі массаж жасау. Хатка-йога жаттығуын
жасату.
Тақырыбы: «Тау»
қалпы.
Мақсаты: балалардың омыртқа қан айналымдарын жақсарту, йық
буындарының қимылдарын арттыру, кеуде клеткаларының көлемін
үлкейту.
|
Ортопедиялық жол бойымен
жүргізу, майтабандылықты болдырмау.
Хатка-йога жаттығуын
жасату.
Тақырыбы: «Тау»
қалпы.
Мақсаты: балалардың омыртқа қан айналымдарын жақсарту,йық
буындарының қимылдарын арттыру, кеуде клеткаларының көлемін
үлкейту,
|
Түйіршекті және жұмсақ
жолақшалар мен жүру, табанды
уқалау.
Хатка-йога жаттығуын
жасату.
Тақырыбы: «Тау»
қалпы.
Мақсаты: балалардың омыртқа қан айналымдарын жақсарту, йық
буындарының өимылдарын арттыру, кеуде клеткаларының көлемін
үлкейту.
|
|
Бесін ас.
|
|
Астарың дәмді болсын. Мәдени
–гигиеналық дағдыларды өздігінен атқару қабілеттерін қалыптастырып
тазалыққа баулу( қолды дұрыс жууға, құрғатып сүртуін қадағалау) Ас
үстел басында отыру мәдениеті мен этика ережелерін қалыптастыруды
жалғастыру(таза және ұқыпты тасақтануға қасық, кесе, сүлгіні дұрыс
орынды қолдануға, тамақтану кезінде көп сөйлемеуге және ас ішіп
болғасын рахмет айту)
Бата.
Аумин десең
маған,
Бата берем
саған.
Алтыннан болсын
жағаң,
Күмістен болсын
тағаң
Қызың моншақты
болсын,
Ұлың моншақты
болсын.
Малың баспақты
болсын,
Қазаның қаспақты
болсын.
Аумин!
|
|
Ойындар, дербес әрекет
|
|
Дидактикалық ойын: «Жемістерді
ата »
Мақсаты: балалардың сөздік қорын
молайту.
|
Кюзинердің
таяқшалары.
Мақсаты; балалардың ойлау өабілетін дамытып, түстерді есте сақтауға
үйрету.
|
Дидактикалық ойын: «Менің
отбасым »
Мақсаты:
Балаларға өз отбасы туралы
әңгімелеп беруге үйрету.. Балалардың ой-өрісін
дамыту.
|
Дидактикалық ойын: «Сұраққа жауап бер»
Мақсаты: Балалардың сөздік қорларын
молайту.
|
Желілі рөльді ойын: «Отбасы
»
Мақсаты:балаларға отбасы
мүшелерін атауға үйретіпғ үлкендердің еңбегін бағалауға
үйрету.
|
|
Баланың даму картасына жеке
жұмыс
|
|
Таным саласы бойынша:
Дидактикалық ойын: «Қайсысы көп,
қайсы
сы
аз?»
Мақсаты: ойлау қабілетін,
нақты жағдайда заттарды белгілері бойынша топтастыра ала білуді
дамыту.
Аянат, Дінислам.
|
Шығармашылық саласы бойынша
:
Дидактикалық ойын: «Нүктелерді
қос » Мақсаты: шығармашылық қиялды, бейнелі ойлауды, ұсақ қол
моторикасын дамыту.
Мадиар, Іңкәр.
|
Коммуникация саласы бойынша:
Дидактикалық ойын: «Затты ата »
Мақсаты: танымдық қабілетін
арттыру.
Нұрбибі, Абзал .
|
Денсаулық саласы бойынша:
Дидактикалық ойын: Екі және үш» ойыны. Мақсаты: ес, зейін, ойлау,
қозғалыс белсенділігін дамыту.
Раяна,
|
Коммуникация саласы
бойынша:
«Р» дыбысы кездесетін сөздерді
айту.
Мақсаты: Сурет бойынша бала
тілін жаттықтыру.
Нұржан,
Нұрислам.
|
|
Серуенге дайындық
|
|
Балаларды киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын
баулауды, киіміндегі олқылықтарды байқап, оны дұрыстай білулерін
қадағалау.
|
|
Серуен
|
Қимылды
ойын: «Ұшақтар»
Мақсаты: Балалардың қимыл-қозғалыстарын
арттыру.
Балаларды өз еркімен
ойнату.
Жеке жұмыс
|
Қимылды
ойын: «Аш
қасқыр»
Мақсаты: балалардың жылдамдығын
арттыру.
Өз еркімен
ойын.
Жеке жұмыс
|
Қимылды
ойын.: «Ақ серек, көк
серек»
Мақсаты: Балалардың шапшаңдығын
арттыру.
Жеке жұмыс
|
Қимылды
ойын: «Ақ
қоян»
Мақсаты: Балалардың қимыл-қозғалыстарын
дамыту.
Жеке жұмыс
|
Қимылды
ойын: «Тышқан мен
мысық»
Мақсаты: Балалардың жылдамдықтарын арттыру.Жеке
жұмыс
|
|
Кешкі ас
|
|
Астарың дәмді болсын. Мәдени
–гигиеналық дағдыларды өздігінен атқару қабілеттерін қалыптастырып
тазалыққа баулу( қолды дұрыс жууға, құрғатып сүртуін қадағалау) Ас
үстел басында отыру мәдениеті мен этика ережелерін қалыптастыруды
жалғастыру(таза және ұқыпты тасақтануға қасық, кесе, сүлгіні дұрыс
орынды қолдануға, тамақтану кезінде көп сөйлемеуге және ас ішіп
болғасын рахмет айту)
Бата.
Аумин десең
маған,
Бата берем
саған.
Алтыннан болсын
жағаң,
Күмістен болсын
тағаң
Қызың моншақты
болсын,
Ұлың моншақты
болсын.
Малың баспақты
болсын,
Қазаның қаспақты
болсын.
Аумин!
|
|
Балалардың үйіне қайтуы
|
|
Тәрбиеші: балалардың
тазалығына көңіл бөлулерін ескерту.
|
Тәрбиеші: Ата-аналармен
әңгімелесу.
|
Медбике: Ата-аналарға тұмау ауруларын алдын алу шаралары
туралы сөйлесу.
|
Ата-аналарға кеңес: балаларын
балабақшадан қалдырмауларын
түсіндіру.
|
Логопед: Ата-аналарға дыбыстыық жаттығуды үйде де
жасатуларын түсіндіру.
|