Пәннің аты: «Қуыршақ
театры»
|
Уақыты:25.04.2018
ж
|
Кабинет:106
|
Мұғалім:
Джусибалиева
Б.Л.
|
Сабақтың
тақырыбы
|
«Балапан және оның
достары»
|
Сабақтың
жабдығы
|
Ширма, ертегі
кейіпкерлері.
|
Жалпы
мақсаттар
|
балаларға
сахналық кеңістікті құруға, ширманың артында
тұрып кеңістікті бағдарлап, өз орнын анықтай білуге, ширманың
ортасы мен оның шекараларын анықтауға
үйрету. Балаларды өз рөлін дұрыс
сомдауға, кейіпкердің көңіл-күйі мен сезімін интонациямен көрсетуге
жаттықтыру. Балалардың ой-өрісін, тілін,
қиялын дамыту. Ертегі кейіпкерлеріне деген қызығушылығын арттыру.
Балаларды кейіпкерлерінің іс-қимылдарын сәйкестендіріп,
қуыршақтардың сөздерімен өз рөлін дұрыс орындауға
тәрбиелеу.
|
Оқыту
нәтижесі
|
Рөлдерді мәнерлеп оқып,
балалардың өз рөлін дұрыс сомдап, кейіпкерлердің көңіл-күйі мен
сезімін интонациямен көрсете білуі.
|
Топқа
бөлу
|
Ертегі кейіпкерлерінің
суреттері бойынша топқа
бөлу.
|
|
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ресурс
|
Ынтымақтастық
атмосферасы
|
-Балалар, бүгін бізге көптеген қонақтар
келген екен, қане шаттық шеңберін құрып, келген қонақтармен
амандасайық.
|
Балалар шаттық шеңберін құрып, келген
қонақтармен
амандасады.
Шаттық
шеңбері.
Балалар келесі балаға жақсы тілек
айтады.
|
|
Үй тапсырмасын
сұрау.
|
І. Ұйымдастыру кезеңі
:
1) оқушыларды түгендеу
.
2) оқушылардың назарын сабаққа
аудару .
ІІ. Үй тапсырмасын
сұрау.
|
Балалар сұрақтарға жауап
береді.
|
|
Қызығушылы-ғын
ояту
|
«Пазл
құрастыру»
Пазлдағы сұрақтарға жауап
беру.
|
Оқушылар сұраққа жауап береді.
Ертегі кейіпкерлерін атайды.
|
Үлестірмелі
қағаздар
|
Мағынаны
тану
|
Педагог:
-Балалар, өткен тақырыпты есімізге түсіріп
өту үшін мен сендерге жұмбақ жасырамын, сендер жауабын
табыңдар.
Және қай ертегіде кездесетінін
айтыңдар.
Қырда жүрер ол
жортып,
Іні де жоқ
бармайтын
Құйрығымен
бұлтартып,
Қандай аң ол
алдайтын.
Сары ғана ол
мамық,
Жұмбақтың шешуін көр
тауып.
Сылдырдан
қорқады,
Щощынып
жортады.
Денесіне
қапталған
Сырты түбіт тоны
бар
Дыбыссыз кіріп –
шығады
Бүкірейген жоны
бар
-Дұрыс айтасыңдар,
ертегі
«Балапан және оның достары» деп
аталады.
Жаңа тақырыпты ашу барысында балаларға
ертегіні бөліп оқып, балаларға
жалғастырту.
Олай болса, бүгін біз осы дайындаған
ертегімізді ширмамен
сахналаймыз.
|
Балалар жұмбақтың жауабыр
табады.
-Түлкі.
-Балапан.
-Қоян
-Мысық.
-«Балапан және оның
достары»
ертегісі.
Балалар ертегіні
жалғастырады.
|
|
Тақырыпты
пысықтау
|
Балаларға ертегіні
сахналастыру.
|
Балалар ертегіні
сахналайды.
|
|
Сергіту
сәті
|
Музыкамен
билету.
|
Билейді,
шаршағандары
басылады
|
|
Ой
толғаныс
|
ВЕНН диаграммасы арқылы түлкі мен балапанды
салыстырып, сабақты
қорытындылау.
|
Балалар түлкі мен балапанды салыстырып,
оларға тән ерекшеліктерді
атайды.
|
|
Мадақтау
|
Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды
мадақтау.
|
|
|
Кері
байланыс
|
«Тілек
ағашы»
|
Стикерлерге өз ойларын
жазады.
|
|