Мерзімі
: 05.10.23.
|
Пәні: қазақ
тілі
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Әліпби (қайталау
сабақ)
|
Оқу
мақсаттары
|
4.1.1.5
қазақ тіліндегі әріптердің орналасу тәртібін
білу;
4.1.1.6
алфавит анықтамасымен танысу, жаттау;
|
Сабақ
мақсаты
|
*әріптердің орналасу
ретін білу;
*сөз басындағы
дыбысты ажырата білу;
*берілген дыбыстан
басталатын сөзді айта білу;
*дыбыс пен әріпті
сәйкестендіре білу;
|
Құндылық-тарды
дамыту
|
*Ауызекі сөйлеу тілдерін
дамыту, сөздік қорларын молайту, дыбыстық бұзылыс-тарын түзету,
жазу дағдыларын, саусақ моторикасын жетілдіру, жауапкершілікке,
бірлікке тәрбиелеу;
|
Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ресурстар
|
Ұйымдас-тыру
кезеңі
|
Психологиялық
дайындық
Жарқырап күн де
ашылды,
Жерге шуақ
шашылды.
Достарыма
қарасам,
Көңіл-күйі
тамаша!
Көңіл-күймен
тамаша!
Біз бастаймыз
сабақты.
|
*оқушылар орнынан
тұрып, өлең шумағын бірге айтып, қимылды жаттығулар
орындайды;
|
слайд
1
|
Өткен тақырыпты
пысықтау
|
«Бинго»
ойыны
Шарты: қорап ішінен
санды бөлшектерді алып, сол санға тиісті сұрақтарға жауап
беру;
1. Қазақ тілінде
неше әріп бар?
2. Әріптер
дыбысталуына қарай
нешеге
бөлінеді?
3. Дыбыс пен
әріптің
айырмашылығын
ата...
4. Дауысты
дыбыстардың
ерекшелігі...
5. Дауыссыз
дыбыстардың
ерекшелігі...
6. Әріптердің
орналасу тәртібі
қалай
аталады?
|
*бөлшектегі санды
атау;
*санға тиісті
сұраққа жауап беру;
*бөлшек түсіне
сәйкес қима қағазды алып, әріпті
атау;
*әріпті бөлшек
санында көрсетілген тор көзге
орналастыру;
Ә-1, Л-2, І-3, П-4,
Б-5, И-6
|
слайд
2
|
Бағалау
|
-оқушылар жауабы
түрлі-түсті жұлдызшалармен
бағаланады;
|

|
|
Жаңа
сабақ
|
(тақырыпты ашу,
қайталау сабақ)
- Әліпби дегеніміз
не?
Топқа
бөлу
1 топ –
Қызылдар
2 топ –
Жасылдар
1 тапсырма
«Үзбей оқы» ж.ж.
-әліпбиді жатқа
оқу;
2 тапсырма
«Әріпті тап» т.ж.
-әліпби қатарында
берілген бос тор көздерге түсіп
қалған
әріптерді
жазу;
*
|
Ә
|
Б
|
В
|
*
|
Ғ
|
Д
|
Е
|
*
|
Ж
|
З
|
*
|
Й
|
К
|
Қ
|
*
|
М
|
Н
|
Ң
|
*
|
Ө
|
П
|
Р
|
*
|
Т
|
У
|
Ұ
|
*
|
Ф
|
Х
|
*
|
Ц
|
Ш
|
*
|
Ч
|
Ь
|
*
|
І
|
Ъ
|
Э
|
*
|
*
|
|
|
|
|
*тор көзде берілген
әріптерді қосып оқу;
*Әліпби сөзіне
анықтама береді және топпен
қайталайды;
*оқушылар жұлдызша
түстері-не қарай екі топқа бөлініп
отырады;
*топ басшылары (2
деңгей) мұғалімнің нұсқауымен әліпби ретін кезектесе келген жерінен
жалғастырып үзбей жатқа оқу
керек;
*түсіп қалған
әріптерді атау
(2-3
деңгей);
*аталған әріп
таңбасын жазу
(3
деңгей);
*әріпті оқу ж/е сол
дыбыстан басталатын сөздерді атау н/е қайталау (4
деңгей);
|
слайд
3
слайд
4
тапсырма
парағы
А3-2
дана
|
Сергіту
сәті
|
А - дан Я - ға
дейін
-аталған дыбыстардан
бастала-тын сөздерді айта отыра мәреге
жету;
Мыс: А-аю, айна,
алма, асық т.с.с
-берілген уақыт 3
минут;
-уақыт аяқталғанша
топ мүшеле-рі кезектесе ойынды жалғастыра
береді;
|
*топ мүшелері
кезектесе жасырын әріптерді
таңдайды;
*кезектесе отыра
берілген жолмен белгілерге әріптен басталатын сөздерді айта отыра
секіріп мәреге жету керек;
|
кеспе
әріптер
|
Сабақты
бекіту
|
3 тапсырма
«Ретімен жаз»
-берілген сөздерді
әліпби ретімен жазу;
|
*берілген сөздерді
оқу;
*сөздерді әліпби
ретімен көшіріп жазу;
|
слайд
5
|
Үйге
тапсырма
|
-Әліпби қатарын
жатқа оқу;
|
|
|
Бағалау
|
«Жұлдыздар
жарқырайды»
-тапсырмалар орындау
барысын-да алынған жұлдыздар санына байланысты жеңімпаз топ
анықталады;
|
*әр топ мүшелерінің
жинаған жұлдызшалары
слайд бойынша
кезектесе жанып, саны
анықталады;
|
слайд
6
|
Кері
байланыс
|
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
|
*топ мүшелері
бір-біріне аталған әдіс бойынша кері байланыс
жасайды;
|
|