«Бақбақтар – күннің сыйы»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Бақбақтар – күннің сыйы»

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешілерге арналған ҰОҚ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

технологиялық картасы



Білім беру саласы: «Шығармашылық»

Бөлімі: Жапсыру

Тақырыбы: «Бақбақтар – күннің сыйы»

Мақсаты: Шаршы пішінді бөлшектерден дөңгелекті ойып кесе білуді бекіту.

Білімділік: Аппликация техникасынан көктемгі табиғаттың сұлулығын көре білуді және бейнелеуді үйрету.

Дамытушылық: Ұсақ қол моторикасын дамыту. Шығармашылық қиялын, көз мөлшерін, байқампаздығын дамыту.

Тәрбиелік: Шығармашылықпен қарауға, жасалған жұмысқа өзі қанағаттануға тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: Бақбақ, күн, қуыршақ, көктем.

Қостілдік компонент: Бақбақ - одуванчик, күн - солнце.

Демонстрациялық материал: Суреттің үлгісі.

Үлестірмелі материал: Клейстер, мата сулық, жаққыш, клеенка, қайшылар.


Әрекет кезең-дері

Тәрбиешінің әрекеті

Балалардың әрекеті

Мотивациялық-

қозғаушылық




Шаттық шеңбері

Амансың ба, алтын күн!

Амансың ба, көк аспан!

Амансың ба, жер аспан!

Амансың ба, достарым!


Қонаққа Інжу қуыршақ келеді. Ол, көктем келсе де, топта көктемнің келгені сезілмейтінін айтады.

Өнер орталығында отырады.



Бір - біріне жылы лебіздерін білдіреді.





Амандасады, қуанады.

Ұйымдастыру– іздестіру

Жұмбақ жасырады:

Бір өсімдік бар:

Бір көргенде сап - сары,

Бір көргенде аппақ.

Үрлесең ұшып кетеді,

Бұл не?

Әңгімелесу:

Жылы күндер туысымен жер телімінде бақбақтар шешек атады. Құдды көктегі күннің сыйындай болып, олар бізді өздерінің жылы сәуле секілді сары жапырақшаларымен қуантады.

  • Бақбақтар несімен күнге ұқсайды?

  • Олар дөңгелек, олардың жапырақшалары тура күннің сәулесіндей болып, ортасынан жан-жағына бағытталған.

Жапырақтардан құрылған жасыл табақша фонында бақбақтар сондай әдемі көрінеді.


  • Қ




  • Бақбақ.


Тәрбиешінің көмегімен көктемнің топта да сезіліп тұрғанын әңгімелейді:

Бөлме іші бұрынғыдан да жарық, жылырақ болып келеді, адамдар жеңіл киіне бастады.





Мұқият қарап, таңдайды.













Тәрбиеші көктемгі гүлдерді жапсыруды ұсынады, олар кішкентай күн секілді, тіпті бөлменің ішінде де қуантып тұратын болады.

Көшеден қандай гүлдерді көргендерін естеріне түсіріседі, сосын бақбақтарды Желімдеп жасауды ұсынады.

Сөздік жұмыс: бақбақ, күн, қуыршақ, көктем.

Қостілдік компонент: бақбақ - одуванчик, күн - солнце.

Сергіту сәті:

Көбелектер самғайды,

Қанаттары талмайды.

Алаңдағы гүлдерді,

Түгендейді, санайды.

Үлгіні қарап көру:

  • Қараңдаршы, менде қандай әдемі көктемгі алаңқай пайда болды?

  • Сендер суреттен не көріп тұрсыңдар?

  • Шаршыдан шеңберді қалай қиып алуға болады?

Саусақ жаттығуы:

Көтерелсе күнім,

Ашылады гүлім.

Кешкісін күн батады.

Гүл ұйқыға жатады.

Орындау тәсілін көрсету:

  1. Бір бұрыштарының қалай қиылатынын көрсетеді.

  2. Бақбақтар бір түсті параққа жапсырылады.

Қажеттілікке қарай балаларға жеке көмек көрсетіледі.

Жаңылтпаш:

Бақбақ бақта бар,

Бақта да бақбақ бар.







Сөздерді жекелеме, хормен қайталап айтады.





Қимылдарын көрсете отырып, сергіп алады.





  • Әдемі бақбақ гүлін.

  • Шаршының бұрыштарын қиып, шеңбер шығады.


Қолдарыңды жақындатып, алақандарыңды гүлге ұқсатып аш.

Қолдарыңмен жабылған гүлді жаса.



Жапсыру тәсіліне сүйене отырып, бақбақ гүлін жапсырады.






Жаңылтпашты шапшаң айта алғанша қайталап айтады.


Рефлексивті– түзетушілік


Қорытынды:

Сұрақтар қояды.

  • Бүгін қандай гүлді жапсырдық?

  • Оның түсі қандай?

Балалардың жұмыстарын көрмеге қою және талдау.

Балалардың жұмыстарын қуыршақпен бірлесе отырып ілу.

Мақтап-мадақтау.

Қоштасу рәсімі: «Табиғат-Ана»

Табиғатта бәрі өзгеше әсем. Ендеше, бірге былай айтайық:

Табиғат ол – анамыз,

Табиғатқа баламыз.

Құшағында ойнаймыз,

Шаттық әнге саламыз.


Сұрақтарға жауап береді.

  • Бақбақ гүлін жапсырдық.

  • Сары болып келеді.









«Жүректен- жүрекке» шеңберіне тұрып тақпақты қайталап айтады.


Күтілетін нәтиже:

Білу керек: Көктем гүлдерінің ерекшеліктерін, өлең жолдарын білу.

Болу керек: Гүлдер турал толық мағлұмат болу.

Істей білу керек: Бақбақ гүлін таза, әдемі, ұқыпты жапсыра білу.






































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
22.10.2018
984
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі