Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Жапсыру
Тақырыбы: «Бақбақтар – күннің сыйы»
Мақсаты: Шаршы пішінді бөлшектерден дөңгелекті ойып кесе білуді бекіту.
Білімділік: Аппликация техникасынан көктемгі табиғаттың сұлулығын көре білуді және бейнелеуді үйрету.
Дамытушылық: Ұсақ қол моторикасын дамыту. Шығармашылық қиялын, көз мөлшерін, байқампаздығын дамыту.
Тәрбиелік: Шығармашылықпен қарауға, жасалған жұмысқа өзі қанағаттануға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: Бақбақ, күн, қуыршақ, көктем.
Қостілдік компонент: Бақбақ - одуванчик, күн - солнце.
Демонстрациялық материал: Суреттің үлгісі.
Үлестірмелі материал: Клейстер, мата сулық, жаққыш, клеенка, қайшылар.
|
Әрекет кезең-дері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Амансың ба, алтын күн! Амансың ба, көк аспан! Амансың ба, жер аспан! Амансың ба, достарым! Қонаққа Інжу қуыршақ келеді. Ол, көктем келсе де, топта көктемнің келгені сезілмейтінін айтады. |
Өнер орталығында отырады. Бір - біріне жылы лебіздерін білдіреді. Амандасады, қуанады. |
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Жұмбақ жасырады: Бір өсімдік бар: Бір көргенде сап - сары, Бір көргенде аппақ. Үрлесең ұшып кетеді, Бұл не? Әңгімелесу: Жылы күндер туысымен жер телімінде бақбақтар шешек атады. Құдды көктегі күннің сыйындай болып, олар бізді өздерінің жылы сәуле секілді сары жапырақшаларымен қуантады.
Жапырақтардан құрылған жасыл табақша фонында бақбақтар сондай әдемі көрінеді. |
Тәрбиешінің көмегімен көктемнің топта да сезіліп тұрғанын әңгімелейді: Бөлме іші бұрынғыдан да жарық, жылырақ болып келеді, адамдар жеңіл киіне бастады. Мұқият қарап, таңдайды. |
|
|
Тәрбиеші көктемгі гүлдерді жапсыруды ұсынады, олар кішкентай күн секілді, тіпті бөлменің ішінде де қуантып тұратын болады. Көшеден қандай гүлдерді көргендерін естеріне түсіріседі, сосын бақбақтарды Желімдеп жасауды ұсынады. Сөздік жұмыс: бақбақ, күн, қуыршақ, көктем. Қостілдік компонент: бақбақ - одуванчик, күн - солнце. Сергіту сәті: Көбелектер самғайды, Қанаттары талмайды. Алаңдағы гүлдерді, Түгендейді, санайды. Үлгіні қарап көру:
Саусақ жаттығуы: Көтерелсе күнім, Ашылады гүлім. Кешкісін күн батады. Гүл ұйқыға жатады. Орындау тәсілін көрсету:
Қажеттілікке қарай балаларға жеке көмек көрсетіледі. Жаңылтпаш: Бақбақ бақта бар, Бақта да бақбақ бар. |
Сөздерді жекелеме, хормен қайталап айтады. Қимылдарын көрсете отырып, сергіп алады.
Қолдарыңды жақындатып, алақандарыңды гүлге ұқсатып аш. Қолдарыңмен жабылған гүлді жаса. Жапсыру тәсіліне сүйене отырып, бақбақ гүлін жапсырады. Жаңылтпашты шапшаң айта алғанша қайталап айтады. |
|
Рефлексивті– түзетушілік |
Қорытынды: Сұрақтар қояды.
Балалардың жұмыстарын көрмеге қою және талдау. Балалардың жұмыстарын қуыршақпен бірлесе отырып ілу. Мақтап-мадақтау. Қоштасу рәсімі: «Табиғат-Ана» – Табиғатта бәрі өзгеше әсем. Ендеше, бірге былай айтайық: Табиғат ол – анамыз, Табиғатқа баламыз. Құшағында ойнаймыз, Шаттық әнге саламыз. |
Сұрақтарға жауап береді.
«Жүректен- жүрекке» шеңберіне тұрып тақпақты қайталап айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Көктем гүлдерінің ерекшеліктерін, өлең жолдарын білу.
Болу керек: Гүлдер турал толық мағлұмат болу.
Істей білу керек: Бақбақ гүлін таза, әдемі, ұқыпты жапсыра білу.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Бақбақтар – күннің сыйы»
«Бақбақтар – күннің сыйы»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Жапсыру
Тақырыбы: «Бақбақтар – күннің сыйы»
Мақсаты: Шаршы пішінді бөлшектерден дөңгелекті ойып кесе білуді бекіту.
Білімділік: Аппликация техникасынан көктемгі табиғаттың сұлулығын көре білуді және бейнелеуді үйрету.
Дамытушылық: Ұсақ қол моторикасын дамыту. Шығармашылық қиялын, көз мөлшерін, байқампаздығын дамыту.
Тәрбиелік: Шығармашылықпен қарауға, жасалған жұмысқа өзі қанағаттануға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: Бақбақ, күн, қуыршақ, көктем.
Қостілдік компонент: Бақбақ - одуванчик, күн - солнце.
Демонстрациялық материал: Суреттің үлгісі.
Үлестірмелі материал: Клейстер, мата сулық, жаққыш, клеенка, қайшылар.
|
Әрекет кезең-дері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Амансың ба, алтын күн! Амансың ба, көк аспан! Амансың ба, жер аспан! Амансың ба, достарым! Қонаққа Інжу қуыршақ келеді. Ол, көктем келсе де, топта көктемнің келгені сезілмейтінін айтады. |
Өнер орталығында отырады. Бір - біріне жылы лебіздерін білдіреді. Амандасады, қуанады. |
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Жұмбақ жасырады: Бір өсімдік бар: Бір көргенде сап - сары, Бір көргенде аппақ. Үрлесең ұшып кетеді, Бұл не? Әңгімелесу: Жылы күндер туысымен жер телімінде бақбақтар шешек атады. Құдды көктегі күннің сыйындай болып, олар бізді өздерінің жылы сәуле секілді сары жапырақшаларымен қуантады.
Жапырақтардан құрылған жасыл табақша фонында бақбақтар сондай әдемі көрінеді. |
Тәрбиешінің көмегімен көктемнің топта да сезіліп тұрғанын әңгімелейді: Бөлме іші бұрынғыдан да жарық, жылырақ болып келеді, адамдар жеңіл киіне бастады. Мұқият қарап, таңдайды. |
|
|
Тәрбиеші көктемгі гүлдерді жапсыруды ұсынады, олар кішкентай күн секілді, тіпті бөлменің ішінде де қуантып тұратын болады. Көшеден қандай гүлдерді көргендерін естеріне түсіріседі, сосын бақбақтарды Желімдеп жасауды ұсынады. Сөздік жұмыс: бақбақ, күн, қуыршақ, көктем. Қостілдік компонент: бақбақ - одуванчик, күн - солнце. Сергіту сәті: Көбелектер самғайды, Қанаттары талмайды. Алаңдағы гүлдерді, Түгендейді, санайды. Үлгіні қарап көру:
Саусақ жаттығуы: Көтерелсе күнім, Ашылады гүлім. Кешкісін күн батады. Гүл ұйқыға жатады. Орындау тәсілін көрсету:
Қажеттілікке қарай балаларға жеке көмек көрсетіледі. Жаңылтпаш: Бақбақ бақта бар, Бақта да бақбақ бар. |
Сөздерді жекелеме, хормен қайталап айтады. Қимылдарын көрсете отырып, сергіп алады.
Қолдарыңды жақындатып, алақандарыңды гүлге ұқсатып аш. Қолдарыңмен жабылған гүлді жаса. Жапсыру тәсіліне сүйене отырып, бақбақ гүлін жапсырады. Жаңылтпашты шапшаң айта алғанша қайталап айтады. |
|
Рефлексивті– түзетушілік |
Қорытынды: Сұрақтар қояды.
Балалардың жұмыстарын көрмеге қою және талдау. Балалардың жұмыстарын қуыршақпен бірлесе отырып ілу. Мақтап-мадақтау. Қоштасу рәсімі: «Табиғат-Ана» – Табиғатта бәрі өзгеше әсем. Ендеше, бірге былай айтайық: Табиғат ол – анамыз, Табиғатқа баламыз. Құшағында ойнаймыз, Шаттық әнге саламыз. |
Сұрақтарға жауап береді.
«Жүректен- жүрекке» шеңберіне тұрып тақпақты қайталап айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Көктем гүлдерінің ерекшеліктерін, өлең жолдарын білу.
Болу керек: Гүлдер турал толық мағлұмат болу.
Істей білу керек: Бақбақ гүлін таза, әдемі, ұқыпты жапсыра білу.
шағым қалдыра аласыз













