Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Бақтағы бұлбұл дауыс
Материал туралы қысқаша түсінік
Бақтағы бұлбұл дауыс деп күллі қазақ даласына ән салып тұрғандай бұлбұл дауысты әншілердің еңбектерін,шығармашылығын жас ұрпаққа дәріптеу,ұғындыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
13 Қараша 2018
617
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақты бекіту;
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні | Байбосынова Замзагул | 6 «ә»сынып | №57 жалпы орта мектебі |
Сабақтың атауы | «Бақтағы бұлбұл дауыс» | ||
уақыты | 10.02.2018.ж. | ||
Сілтеме | «Атамұра»А.Райымбергенов.Ұ.Байбосынова 6 сынып | ||
Жалпы мақсаты | Тақырыпты меңгерту.пәнге деген қызығушылықтырын артыру , тақырып бойынша алған білімдерін тиянақтау. | ||
Міндеттер: Сабақтың міндеттері: | Әнші композиторлардың шығармашылығына тоқталу , таныстыру.Білімділік мәні : Оқушылардың жан – жақты білімдерін арттыруДамытушылығы: Жас өспірімдердің музыкаға деген ықыласын дамыту,есте сақтау, ырғақты айыру,тыңдай білу, айыра білу, есту қабілеттерін қалыптастыру, дамыту.Тәрбиелік мәні : Әнші композиторларының музыкалық шығармалары арқылы халық музыканың тәрбиелік мәнін тыңдату , сезіну , арқылы бойына сіңіру. | ||
Сабақта туындағаннегізгі идеялар | 1.Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау | ||
Күтілетін нәтиже | 1.Қайталау, білім негізін қалау;2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа тақырып жайлы білімнің басталғанын сезіндіру;3. Өткен тақырыптарды қайталату.4.Оқуға бағыттап отыру.5.Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау | ||
Тапсырмаларwiki беттерінен жүктелген дереккөздер | |||
1.Ұйымдастыру кезеңі. | |||
Белгіленуге арналған түйінді сөздер: музыка, аспап, нота | Музыканың адам өмірімен байланысы | Музыка туралы білімдерін тиянақтау | |
Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 0,5минСәлеметсіздерме оқушылар!Аспаппен сүйемелдеу арқылы.Оқушылар;Сәлем сізге ,сәлем сізге мұғалім Ән сабағы басталды . Ән айтуға біз дайын До,ре,ми,фа,соль,ля,си,до. До ,си,ля,соль,фа,ми,ре,доМұғалім: Жарайсындар оқушыларым! | |||
СТО сұрақтары | Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті | ||
Сабақтың маңыздылығы не?-оқушылар не алады?-бұрыңғы білімін қалай пайдалана алады?-өмірден алған тәжірибесінің әсері?-сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар? Жаңа сабақ Психологиялық тренинг. Оқулықпен жұмыс; Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер-еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды?-өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады?Білесің бе? Дауыс жаттығуы. Ән орындау; | Мұғалімнің іс әрекеті;-оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу-тақырып жайлы бұрыңғы білетіндерін анықтау. -Үй тапсырмасын тексеру. №1«Өнерін өрлеткен топ» тақырыбы бойынша сұрақтар : «Қазақстан камераттасы» камералық ансамблі қашан құрылды? «camera» сөзін қалай түсінеміз? Қандай мағына береді?«Камерата»ансамбілінің жетекшісі кім,қалай құрылды? Ансамбль қандай шығармалар орындады?№2«Жұлдыздар қонақта» қонаққа келген Қазақстан классикалық музыка жұлдыздары ойнаған шығармаларды табуып сұрағына жауап берейік. . Жәния Әубәкірова Айман Мусахожаева1.Ф.Листь«Грезы любви», 1. С.Джополин«Ректайм»2.Алғаш ашылған фортепиано 2. «Лауреат», «Дипломант»сыныбы жайлы әңгімелеп бер? атағыне үшін беріледі? №3 Шығармаға жасалған иллюстарцияны тап және орында. Білімін тексеру: Қазақтың өнер ордалары туралы не білесін?«Ақкөгершін» орындау«Ана туралы жыр » орындау. Қазақ ұлттық музыка академиясы туралы айт. Қызығушылықты ояту. 1,Миға шабуыл. «Кім жылдам» ойыны. (суреттер мен жасырынған сөзді шешіп тақырыпты табу) ,ЭтЭаЭғЭы. ,ФдФаФуФыФсФ. Нұржамал Үсенбаева-әлемдік деңгейдегі опера әншісі. Нұржамал Пернебекқызы Үсенбаева 1958 жылы Оңтүстік Қазақстан облысының Арыс қаласында дүниеге келген. 1984 жылы Алматы консерваториясын (қазіргі Қазақ ұлттық консерватория) тәмамдаған. Қазақ академиялық опера және балет театрының соло-әншісі. Осы театр сахнасында орындаған аса елеулі партиялары қатарында Қыз Жібек, Дана (Е.Брусиловский «Қыз Жібек», «Ер Тарғын»), Ажар (А.Жұбанов, Л.Хамиди «Абай»), Сара (М.Төлебаев «Біржан-Сара»), Зылиха (Б.Жұманиязов «Махамбет»), Розалида (И.Штраус «Жарқанат»), Виолетта (Дж.Верди «Травиата»), Антония (Ж.Оффенбах «Гофман ертегілері»), т.б. бар. Қазақ әндерін де («Шилі өзен», «Алқоңыр», т.б.) үлкен шеберлікпен орындайды. Биік деңгейдегі кәсіби шеберлік пен шынайылық, баурап алар сахналық тартымдылық пен табиғи талғампаздық оның әншілік өнеріне тән қасиет. Үсенбаеваның репертуарынан ұлттық және шет ел композиторларының әр алуан музыкалық шығармалары орын алған. Әнші гастрольдік сапармен Ресей қалаларында, сондай-ақ, 1997 жылы Татар академиялық опера және балет театрының құрамында Португалияда, 1998 жылы Санкт-Петербордың академиялық опера және балет театры кұрамында Жапонияда және басқа елдерде өнер көрсеткен. 2007 жылы «Карнеги-Холл» (Нью-Йорк) залында жеке концерт берген.Қазақстанның халық әртісі, Қазақстан Мемлекеттік сыйлығының иегері, Барселонада өткен Ф.Виньяса атындағы Халықаралық вокалшылар конкурсының арнаулы Джино Бекки сыйлығының иегері. «Құрмет» орденімен марапатталған. «Қазақтың бұлбұлдары» Күләш Байсейітова Роза Бағланова Бибігүл Төлегенова Музыка тыңдау: Ш.Гуно «Ромео және Джульетта»операсынан . . . Джульеттаның ариясы. «Қыз Жібек»операсынан Қыз Жібектің ариясы Сергіту сәті Енді,балалар, дауыс жаттығуларын жасаймыз. Ән үйренген кезде жеңіл болу үшін дауыс жаттығуына әннің қиындау болатын фразасын пайдаланамыз.Нота сауаттылығы. нота тізбегі : Гамма«До мажор»Ш.Қалдаяқов «Ана туралы жыр» | ||
Бағалау (түрлері)-оқушының өзін-өзі бағалауы-мұғалімнің бағалауы-жалпы бағалау-критерийлер арқылы бағалау | Бағалау: | ||
-сабақты қалай аяқтауды жоспарлау | Қорытынды сұрақ- жауап.1.Не себепті Н. Үсенбаеваны әлемдік деңгейдегі опера әншісі деп атаймыз? 2.Н.Үсенбаева қай шет мемлекеттерде өнер көрсетті? 3.Әнші қазақ операларындағы қандай бейнелерді сомдады? 4.Қандай опера әншілерін білесің? | ||
Сабақты аяқтау түрлері-бір пікірге келу...-өз пікірін дәлелдеу...-үйде жалғастыру... | Үйге тапсырма жазып ал . Бақтағы бұлбұл дауыс оқып келу. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)