Материалдар / Бақтар гүлдегенде. Қош келдің, жаз!

Бақтар гүлдегенде. Қош келдің, жаз!

Материал туралы қысқаша түсінік
Бақтар гүлдегенде. Қош келдің, жаз!
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2019
436
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1













Қалыптастырушы бағалауға арналған
тапсырмалар жинағы

Математика

1-сынып


Page 2

Құрметті мұғалім!
Аталған тапсырмалар жинағы білім беру мазмұнын жаңарту аясында мұғалімдерге
көмек құралы ретінде құрастырылды. Бұл мұғалімдердің ұжымдық жұмысының нәтижесі.
Бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар қалыптастырушы бағалауды
өткізуге, сабақты жоспарлауға, ұқсас тапсырмаларды құрастыруға және іріктеп алуға, оқу
мақсатына жетуге қатысты сындарлы кері байланыс беруге көмектесетін үлгі болып
табылады.
Жинақтың ұсынылған сипаты сізге білім алушының қажеттілігі мен мүмкіндігін
есепке ала отырып, тапсырмаларға толықтырулар мен өзгерістер енгізуіңізге, бейімдеуіңізге
мүмкіндік береді.
Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.),
форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері»
ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.
Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!
Ж
инақ бастауыш мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша
өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Жинақты дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио
материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық
емес мақсатта құрастырылған.
2


Page 3

Мазмұны
1-тоқсан ............................................................................................................................................... 4
1А бөлім:«Сандар мен цифрлар» .................................................................................................. 4
1В бөлім: «Геометриялық фигуралар» ....................................................................................... 19
1С бөлім: « Шамалар және өлшем бірліктері» .......................................................................... 23
2-тоқсан ............................................................................................................................................. 27
2А бөлім: «10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту» .......................................................... 27
2В бөлім:«Сандар және заңдылықтар» ...................................................................................... 36
2С бөлім: «Шамалар және өлшем бірліктері» ........................................................................... 40
3-тоқсан ............................................................................................................................................. 45
3А бөлім: «Сандармен амалдар орындау. Есептер» ................................................................. 45
3В бөлім: «Шамалар.Уақытты бағдарлау» ................................................................................ 52
3С бөлім:«Теңдік және теңсіздік. Теңдеу. Қосу кестесін қолдану. Есептер» ........................ 55
4-тоқсан ............................................................................................................................................. 63
4А бөлім: «Күнделікті өмірдегі есептеулер» ............................................................................. 63
4В бөлім: « Жиын және логика элементтері» ............................................................................ 69
4С бөлім: «Нысандардың орналасуы және бағыты» ................................................................ 78
3


Page 4

1-тоқсан
1А бөлім:«Сандар мен цифрлар»
Бөлімше 1.1 «Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер»
Оқу мақсаты 1.1.1.1 Санау барысында натурал сандардың реттік номері
анықталатындығын түсіну; 10 көлемінде тура және
кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы
орнын анықтау
Бағалау критерийі Білім алушы
•10 көлемінде тура және кері бағытта санайды
•Сандардың натурал сандар қатарындағы орнын
анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
1-тапсырма
Гүлдерді орналасу ретіне қарай сәйкес сандармен байланыстыр.
•10 көлеміндегі сандарды кему ретімен жаз :
______________________________________
Дескриптор Білім алушы
- гүлдерді өсу ретімен санай отырып, сәйкес санмен
байланыстырады;
- 10 көлеміндегі сандарды кему ретімен жазады.
2-тапсырма
•3 санынан кейінгі санды жаз:
•8 санының алдында тұратын санды жаз:
Дескриптор Білім алушы
- 3 санынан кейінгі санды жазады;
- 8 санының алдындағы санды жазады.
4


Page 5

Бөлімше 1.1 «Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер»
Оқу мақсаты 1.1.1.2** Б ір таңбалы сандарды оқу, жазу және
салыстыру
Бағалау критерийі Білім алушы
•Бір таңбалы сандарды таниды және атайды
•10 көлеміндегі сандарды салыстырады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
1-тапсырма
Суреттерді сәйкес сандармен байланыстырып сыз. Сандарды оқы.
Дескриптор Білім алушы
- заттардың санына сәйкес цифрды белгілейді;
- сандарды дұрыс оқиды.
5


Page 6

2- тапсырма
Үлкен және кіші доптарды санап, бос торкөздерге жаз . Сандарды салыстыр .
Дескриптор Білім алушы
- үлкен доптардың санын анықтайды және сәйкес цифрмен жазады;
- кіші доптардың санын анықтайды және сәйкес цифрмен жазады;
- сандарды салыстырады және салыстыру таңбасын дұрыс қояды.
6


Page 7

Бөлімше 1.1 «Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер»
Оқу мақсаты 1.1.1.3** Біртаңбалы сандардың құрамын анықтау
Бағалау критерийі Білім алушы
•10 көлеміндегі сандардың құрамын көрсетеді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Тапсырма
Сандардың құрамын толықтырып жаз .
Дескриптор Білім алушы
- 4 санының құрамын жазады;
- 6 санының құрамын жазады;
- 5 санының құрамын жазады.
7


Page 8

Бөлімше 3.2 «Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу»
Оқу мақсаты 1.3.2.5 Заттардың кеңістікте орналасуын (оң жақта, сол
жақта, жоғарыда, төменде, үстінде, астында,
арасында, алдында, артында) анықтау
Бағалау критерийі Білім алушы
•Заттардың кеңістіктегі орналасу қалпын анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Тапсырма
Тірек сөздерді қолданып, қоянның орнын сипаттап айт.
Тірек сөздер: оң жақта, сол жақта, үстінде, астында, арасында, алдында, артында
Дескриптор Білім алушы
- заттардың кеңістіктегі орнын анықтайды;
- тірек сөздерді орынды қолданып сипаттайды.
8


Page 9

Бөлімше 1.2 «Сандармен амалдарды орындау»
Оқу мақсаты 1.1.2.1 Қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиындардың
бірігуі, азайтуды жиынның бөлігін ажыратып алу
ретінде түсіну
Бағалау критерийі Білім алушы
•Қосу амалының нәтижесін жиындардың бірігуі
ретінде көрсетеді
•Азайту амалының нәтижесін жиынның бөлігін
ажыратып алу ретінде түсіндіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
1-тапсырма
Оң жақтағы және сол жақтағы балықтарды сана. Барлығы нешеу? Өрнекті жаз .
Дескриптор Білім алушы
- балықтардың санын анықтайды;
- нәтижесін өрнек түрінде жазады.
2-тапсырма
Сурет бойынша азайту амалына өрнек құрастырып жаз және түсіндір .
Дескриптор Білім алушы
- сурет бойынша өрнек құрап жазады және түсіндіреді.
9


Page 10

Бөлімше 1.2 «Сандармен амалдарды орындау»
Оқу мақсаты 1.1.2.5** Ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды
ауызша қосу және азайту тәсілдерін қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
•10 көлеміндегі сандармен қосу және азайту
амалдарын орындайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
Өрнектердің мәнін тап.
Дескриптор Білім алушы
- біртаңбалы сандардың қосындысының мәнін дұрыс есептейді;
- біртаңбалы сандардың айырмасының мәнін дұрыс есептейді.


Page 11

Бөлімше 1.2 «Сандармен амалдарды орындау»
Оқу мақсаты 1.1.2.3** 1-дің қасиетін қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
•Есептеу барысында 1-дің қасиетін тиімді қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
Өрнекті мәнімен сәйкестендір.
Дескриптор Білім алушы
- санға 1-ді қосуды дұрыс орындайды;
-саннан 1-ді азайтуды дұрыс орындайды.
Бөлімше 3.3 «Нүктелер координаттары және қозғалыс бағыты»
Оқу мақсаты 1.3.3.1 Сан сәулесінде белгіленген нүктелердің бір-біріне
қатысты орналасуын анықтау
Бағалау критерийі Білім алушы
•Сан сәулесіндегі нүктелердің орнын анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
1-тапсырма
Сан сәулесіне белгіле:
•2 санының оң жағындағы санды;
•5 санының сол жағындағы санды;
•8 бен 10 сандарының арасындағы санды жаз.
Дескриптор Білім алушы
- сандардың сан сәулесіндегі орнын анықтайды;
-берілген сандарды сан сәулесіне белгілеп көрсетеді.
8 + 1 6 – 1 7 – 1 1 + 3
5 8 9 7 4 6
11


Page 12

Бөлімше 4.3 «Тізбектер»
Оқу мақсаты 1.4.3.1** 10- ға дейінгі сандар тізбегін және кері ретпен
сандардың тізбегін құрастыру
Бағалау критерийі Білім алушы
•10 көлеміндегі сандардың тура және кері тізбегін
құрастырады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Тапсырма
Моншақтағы сандар тізбегін тура ретпен толықтыр.
•Кері ретпен ұқсас тізбек құрастыр.
Дескриптор Білім алушы
- тізбектегі белгісіз сандарды жазады;
- кері ретпен тізбек құрастырады.
12


Page 13

Бөлімше 5.2 «Математикалық тіл»
Оқу мақсаты 1.5.2.1 Цифрды саннан ажырату, бір таңбалы сандарды
түрлі тәсілдермен (нүктелер жиынтығымен,
таяқшалармен және т.б) көрсету және сан
сәулесінде көрсету
Бағалау критерийі Білім алушы
•Сандар мен цифрларды ажыратады
•Бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен жазып
көрсетеді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
1-тапсырма
Шыршалардың санын цифрмен жаз. Олардың сан сәулесіндегі орнын тауып,
байланыстырып сыз.
Дескриптор Білім алушы
- әр суреттегі шыршалардың санын сәйкес цифрмен жазады;
- сандарды сан сәулесіндегі орнымен сәйкестендіреді.
2
-тапсырма
Суреттегі көгөністерді сана. Олардың санын әр түрлі тәсілмен жазып көрсет.
Дескриптор Білім алушы
- суреттегі әр заттың санын анықтайды;
- заттардың санын сәйкес белгілермен жазып көрсетеді.
13


Page 14

Бөлімше 5.2 «Математикалық тіл»
Оқу мақсаты 1.5.1.2** Сандарды салыстыру кезінде қолданылатын
ұғымдарды пайдалану/заттар арасындағы
арақашықтықты, бағытты, орналасуын
анықтайтын терминдерді қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
•Сандарды салыстыруда «артық», «кем», «тең» ұғымдарын қолданады.
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
Жұптық жұмыс.
Жұбыңмен бір-біріңе кез келген сан жазылған карточканы көрсетіңдер. Көрсетілген
сандарды салыстырыңдар.
Дескриптор Білім алушы
- сандарды салыстырады;
- «артық», «кем», «тең» ұғымдарын орынды қолданады.
14


Page 15

Бөлімше 5.2 «Математикалық тіл»
Оқу мақсаты 1.5.2.3 Сандардың қосындысы мен айырмасын, сандарды
салыстыру (артық/кем), көршілес сандарды, сандық
аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан
сәулесін қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
•Сан сәулесі арқылы сандардың қатарын,
аралықтарын көрсетеді.
•Сандарды сан сәулесінің көмегімен салыстырады.
•Сан сәулесін пайдаланып, қосу және азайту
амалдарын орындайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
1-тапсырма
Сандар қатарын жалғастыр. 6 санының көршілерін белгіле .
Дескриптор Білім алушы
- сан сәулесіне сандар қатарын толықтырады;
- 6 санының көршілерін белгілеп көрсетеді.
2-тапсырма
Сандарды салыстыр. Сан сәулесін пайдалан.
Дескриптор Білім алушы
- санның сан сәулесіндегі орнын анықтайды;
- берілген сандарды салыстырады;
- салыстыру таңбаларын дұрыс қояды.
15


Page 16

3-тапсырма
Өрнектердің мәнін тап. Сан сәулесінде бейнелеп көрсет.
Дескриптор Білім алушы
- қосындының мәнін табады;
- айырманың мәнін табады;
- есептеулерді сан сәулесінде бейнелеп көрсетеді.
4-тапсырма
Оқушы үйінен қанша қадамға алыстады? Ол мектепке дейін қанша қадам жүреді?
Дескриптор Білім алушы
- оқушы мен үйдің аралығын анықтайды;
- оқушы мен мектептің аралығын анықтайды.
16


Page 17

Бөлімше 5.2 «Математикалық тіл»
Оқу мақсаты 1.5.2.2** «+», «-», «>», «<», «=» таңбаларын, цифрларды
қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
•«+», «-», «>», «<», «=» таңбаларын дұрыс
қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
1-тапсырма
Теңдік тура болатындай етіп бос торкөздерге «+» және «-» таңбаларының тиістісін жаз.
Дескриптор Білім алушы
- қосындыны анықтайды және «+» таңбасын қояды;
- айырманы анықтайды және «-» таңбасын қояды.
2-тапсырма
Әр бұтақтағы сары және жасыл түсті жапырақтарды сана. Жапырақтардың санын жаз.
Сұрақ белгісінің орнына «>», «<» таңбаларының тиістісін қой.
Дескриптор Білім алушы
- әр түсті жапырақтардың санын анықтап, цифрмен жазады;
- сандарды салыстырып, тиісті таңбаны қояды.
17


Page 18

Бөлімше 5.2 «Математикалық тіл»
Оқу мақсаты 1.5.2.4 Қосу мен азайту амалдарының компоненттері
атауларын өрнектерді оқу мен жазуда қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
•Компоненттері бойынша қосу, азайту амалдарына
өрнектер жазады және оқиды
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Білу және түсіну
Қолдану
1-тапсырма
Компоненттерді өрнектердегі сәйкес сандармен байланыстырып сыз.
Дескриптор Білім алушы
- қосудың компоненттерін анықтайды және сәйкес сандармен
байланыстырады;
- азайтудың компоненттерін анықтайды және сәйкес сандармен
байланыстырады.
2-тапсырма
Математикалық диктант. Өрнек түрінде жаз.
Азайғыш – 8, азайтқыш – 3, айырманың мәнін тап.
Бірінші қосылғыш –6, екінші қосылғыш – 4, қосындының мәнін тап.
Дескриптор Білім алушы
- компоненттері бойынша айырма жазады және мәнін табады;
- компоненттері бойынша қосынды жазады және мәнін табады.
18


Page 19

1В бөлім: «Геометриялық фигуралар»
Бөлімше 4.1«Жиындар және олармен орындалатын амалдар»
Оқу мақсаты 1.4.1.2 Ж иындарды элементтерінің белгілері
(нысандардың түсі, пішіні, өлшемі, материалы,
әрекеті) бойынша құру және жіктеу
Бағалау критерийі Білім алушы
•Ортақ белгілері бойынша жиындар құрады
•Заттарды ортақ белгілеріне қарай жиындарға
жіктейді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
1-тапсырма
Фигураларды ортақ белгілері бойынша топтастыр.
Дескриптор Білім алушы
- фигураларды ортақ белгілері (түсі, пішіні, көлемі) бойынша
топтастырады.
2-тапсырма
Берілген суреттерді қандай жиындарға жіктеуге болады? Жиындарды ата және түсіндір.
Дескриптор Білім алушы
- суреттерді жиындарға бөледі:
- жиындарды атайды.
19


Page 20

Бөлімше 3.1 «Геометриялық фигуралар және олардың жіктелуі»

Оқу мақсаты

1.3.1.1 Г еометриялық фигураларды: нүкте, түзу, қисық
және сынық сызықтар, тұйықталған және
тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрышты
бір-бірінен ажырату және атау

Бағалау критерийі Білім алушы
• Геометриялық фигураларды ажыратады және
атайды

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Білу және түсіну
Қолдану

1-тапсырма

Суретке мұқият қара. Геометриялық фиг ураларды атауымен сәйкестендір.



Дескриптор Білім алушы
- геометриялық фигураларды ажыратады;
- геометриялық фигураларды атауымен сәйкестендіріп сызады.

2-тапсырма
Қисық сызықты- қызыл, сынық сызықты- жасыл, түзуді көк түсті қарындашпен бастырып
сыз.



Дескриптор Білім алушы
- сызық түрлерін ажыратады және тиісті түспен бастырып сызады.


Page 21

Бөлімше 3.1 «Геометриялық фигуралар және олардың жіктелуі»
Оқу мақсаты 1.3.1.2 Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы,
тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб,
шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты
параллепипед) тану және қоршаған ортадағы
заттармен сәйкестендіру
Бағалау критерийі Білім алушы
•Жазық фигураларды және кеңістік денелерін
ажыратады
•Қоршаған ортадан ұқсас фигураларды анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
1-тапсырма
Жазық фигураларды - қызыл, ал кеңістік денелерін көк түспен боя. Фигураларды ата.
Дескриптор Білім алушы
- жазық фигураларды анықтайды;
- кеңістіктік денелерді анықтайды.
2-тапсырма
Кеңістік денелерінің атауын оқы. Оларды суреттегі ұқсас заттармен сәйкестендіріп сыз.
Дескриптор Білім алушы
- цилиндр пішіндес заттарды анықтап, сәйкестендіреді;
- куб пішіндес заттарды анықтап, сәйкестендіреді;
- шар пішіндес заттарды анықтап, сәйкестендіреді.
21


Page 22

Бөлімше 3.2 «Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу»
Оқу мақсаты 1.3.2.3 Жазық фигуралардың модел ьдерінен және
бөліктерінен композиция құрастыру
Бағалау критерийі Білім алушы
•Жазық фигуралардан композиция құрастырады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
1.Суретке мұқият қара. Балық қандай геометриялық фигуралардан құрастырылған?
Фигураларды ата.
2.Берілген геометриялық фигураларды пайдаланып, кеме немесе зымыран құрастыр.
Дескриптор Білім алушы
- балықтың қандай фигуралардан құралғанын айтады;
- геометриялық фигуралардан ұсынылған композицияны
құрастырады.
22


Page 23

1С бөлім: « Шамалар және өлшем бірліктері»
Бөлімше 5.1 «Есептер және математикалық модель»
Оқу мақсаты 1.5.1.2 Артық, кем, тең, сонша, бірнеше бірлікке
артық/кем, ұзын, қысқа, ауыр, жеңіл, қымбат,
арзан, баға ұғымдарын қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
•Заттарды «ұзын-қысқа», «биік-аласа», «үлкен-кіші»,
«жуан-жіңішке», «қалың-жұқа», ұғымдарын
қолданып, салыстырады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
Төменде берілген сөздерді пайдаланып, суреттегі заттарды салыстыр.
Дескриптор Білім алушы
- суретте бейнеленген заттарды салыстыра сипаттайды;
- ұсынылған тірек сөздерді орынды қолданады.
23


Page 24

Бөлімше 5.2 «Математикалық тіл»
Оқу мақсаты 1.5.2.2 «+», «-», «=», «», «>», «<» таңбаларын қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
•Цифрлар мен «+», «-», «=» таңбаларын пайдаланып,
өрнек құрастырады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
Сурет бойынша өрнек құрастырып жаз.
Дескриптор Білім алушы
− цифрлар мен «+», «=» таңбаларын пайдаланып, қосынды
құрастырады;
− цифрлар мен «-», «=» таңбаларын пайдаланып, айырма
құрастырады.
24


Page 25

Бөлімше 1.3 «Шамалар және олардың өлшем бірліктері»
Оқу мақсаты 1.1.3.3 Шамалар мәндерін (см, дм/ кг/ л/ сағ) салыстыру
және амалдар орындау
Бағалау критерийі Білім алушы
•Ұзындық, масса, сыйымдылық өлшем бірліктерін
салыстырады
•Атаулы сандармен амалдар орындайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
1-тапсырма
Шамаларды салыстыр.
2кг 6 кг 10 см 9 см 4л 7 л
Дескриптор Білім алушы
- массаны салыстырады және салыстыру таңбасын қояды;
- ұзындықты салыстырады және салыстыру таңбасын қояды;
- сыйымдылықты салыстырады және салыстыру таңбасын қояды.
2-тапсырма
Амалдарды орында.
Дескриптор Білім алушы
- ұзындық шамаларына берілген өрнектердің мәнін табады;
- масса шамаларына берілген өрнектердің мәнін табады;
- жауабына тиісті өлшем бірлігін жазады.
25


Page 26

Бөлімше 1.3 «Шамалар және олардың өлшем бірліктері»
Оқу мақсаты 1.1.3.2 Өлшем бірліктерді (см, дм/ кг/л/сағ) қолданып
өлшеу
Бағалау критерийі Білім алушы
•Өлшем жасауда тиісті өлшем бірліктерін қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
1-тапсырма
Кесіндінің ұзындығын өлше және нәтижесін жаз.
Дескриптор Білім алушы
- кесіндінің ұзындығын өлшейді;
- нәтижесін сәйкес өлшем бірлігімен жазады.
2-тапсырма
Суретке мұқият қара. Күріштің массасын анықтап, жаз.
Дескриптор Білім алушы
- күріштің массасын анықтайды;
-нәтижесін сәйкес өлшем бірлігімен жазады.
26


Page 27

2-тоқсан
2А бөлім: «10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту»
Бөлімше 1.2 «Сандармен амалдарды орындау»
Оқу мақсаты 1.1.2.4 Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін
құру, білу және қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
•Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу
кестесін құрады
•Есептеу барысында қосу кестесін дұрыс қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
1-тапсырма
Суретке мұқият қара. 3-ті қосу кестесінің қалай құрылғанын түсіндір. Суретті толықтыра
отырып, жазбаны жалғастыр.
1 + 3 = 4
2 + 3 = 5
3 + 3 = 6
? + 3 = 7
? + 3 =
? + 3 =
? + 3 =
Дескриптор Білім алушы
- заңдылығын анықтай отырып, суретті жалғастырып салады;
- сәйкес өрнектер жазып, кестені толықтырады.
2-тапсырма
Суретке мұқият қара. Қосу кестесін қолдану жолын түсіндір. Кестені пайдаланып, берілген
өрнектердің мәнін тап.
Дескриптор Білім алушы
-қосу кестесін пайдалану жолын түсіндіреді;
- кестенің көмегімен өрнектердің мәнін табады.
27


Page 28

Бөлімше 1.1 «Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер»
Оқу мақсаты 1.1.1.4 Санның жаңа бірлігі - ондық туралы түсінігі болу,
100-ге дейін ондықтармен санау, жазу, салыстыру
Бағалау критерийі Білім алушы
•Ондық санның құрылу жолын түсіндіреді
•100 көлемінде ондықтармен санайды және жазады
•Ондықтарды салыстырады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
1-тапсырма
10 сӨрнектің мәнін тап.
Дескриптор Білім алушы
- 10 санының құрылу жолын түсіндіреді;
- өрнектің мәнін табады;
- ондық санды дұрыс жазады.
2-тапсырма
БОндықтармен санап, кестеге
сәйкес сандарды жаз.
Дескриптор Білім алушы
- бумадағы бірліктердің санын анықтайды;
- ондықтармен санай отырып, кестеге сәйкес сандарды жазады.
28


Page 29

3-тапсырма
Сандарды салыстыр. >, <, = таңбаларының тиістісін қой.
Дескриптор Білім алушы
- сандарды салыстырады және салыстыру таңбасын дұрыс қояды.
29


Page 30

Бөлімше 4.3 «Тізбектер»
Оқу мақсаты 1.4.3.1** Ондықтармен 100- ге дейінгі сандар тізбегін
құрастыру; 100 көлеміндегі сандар, суреттер,
фигуралар, символдардан тұратын тізбектердің
заңдылықтарын анықтау
Бағалау критерийі Білім алушы
• 100 көлеміндегі ондықтарды ретімен орналастырады
• Тізбектердің заңдылығын анықтайды және
жалғастырады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
1-тапсырма
Ағаштар тізбегіндегі белгісіз сандарды тауып жаз.
Дескриптор Білім алушы
- ондық сандардың орналасу заңдылығын анықтайды;
- қатардағы белгісіз сандарды тауып жазады.
2-тапсырма
Заңдылықты анықтап, суретті жалғастырып сал.
Дескриптор Білім алушы
- заңдылығын сақтай отырып, тізбекті жалғастырып салады.
30


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ