5 "А" сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының мақсаты: математика пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, 5 "А" сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.
Бақылау бөлімінің мазмұны 5 "А" -сынып "Натурал сандар және нөл саны" бөлімі бойынша тапсырмаларды қамтыды.
Бақылау жұмысының түрі: (бақылау жұмысы)
|
Сынып |
Барлығы/ жазғандар |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
сапа, % |
үлгерім, % |
|||
|
0-39% |
40-63% |
64-84% |
85-100% |
|||||
|
5 "А" |
22/15 |
13 |
6 |
4 |
1 |
4 |
33,3% |
60% |
|
Тақырыптар |
Қиындық туғызған мақсаттар: |
|
||||||
|
1.Натурал сандарды қосу 2.Натурал сандарды азайту 3.Көбейтуді орындау 4.Бөлуді орындау 5. Өрнектің мәнін табу
|
5.1.2.3 санды өрнектердің мәндерін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану; |
|||||||
1. Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100%, Азрет Ақтілек, Тажихан Алтынбек, Тұрлыбек Ақұлан, Шаншар Шұғыла
орташа (С): 40-84%, Аппасхан Айзере, Абдрахман Кәусар, Калыбек Нұрболат, Смаил Самал, Смаил Жасұлан,
төмен (Н): 0-39%, Канатбек Оразхан, Куатхан Айбек, Оразбай Жанарыс, Умирзак Гүлсезім, Урман Сабира, Аскарбек Абзал
Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы:
2. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі
Қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолдануда
3. Жоспарланған түзету жұмыстары: Қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қайталап, есептер шығартып дағдыландыру
Күні:________ Пән мұғалімі:________
5 "Ә" сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының мақсаты: математика пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, 5 "Ә" сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.
Бақылау бөлімінің мазмұны 5 "Ә" -сынып "Натурал сандар және нөл саны" бөлімі бойынша тапсырмаларды қамтыды.
Бақылау жұмысының түрі: (бақылау жұмысы)
|
Сынып |
Барлығы/ жазғандар |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
сапа, % |
үлгерім, % |
|||
|
0-39% |
40-63% |
64-84% |
85-100% |
|||||
|
5 "Ә" |
22/19 |
13 |
5 |
4 |
8 |
2 |
52,6% |
73,6% |
|
Тақырыптар |
Қиындық туғызған мақсаттар: |
|
||||||
|
1.Натурал сандарды қосу 2.Натурал сандарды азайту 3.Көбейтуді орындау 4.Бөлуді орындау 5. Өрнектің мәнін табу
|
5.1.2.3 санды өрнектердің мәндерін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану; |
|||||||
1. Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100%, Бурхан Бағдаулет, Изатулла Айсана
орташа (С): 40-84%, Батырхан Нартай, Бекполат Сезім, Жарылқасын Нұрәли, Қарсыбай Бағлан, Құдайберген Елсияр, Сәрсенбай Ернар, Насырхан Бектос, Тұрғанбек Нұрислам, Усманов Азамат, Хоменко Руслан, Лагышпан Сағыныш, Еркинов Бексейіт
төмен (Н): 0-39%, Иркинбай Абзал, Климов Михаил, Култаева Ұлдана, Құрсан Азамат, Қарсыбай Мейрамбек
Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы:
2. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі
Қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолдануда
3. Жоспарланған түзету жұмыстары: Қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қайталап, есептер шығартып дағдыландыру
Күні:________ Пән мұғалімі:________
7 "А" сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының мақсаты: математика пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, 7 "А" сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.
Бақылау бөлімінің мазмұны 7 "А" -сынып "5-6 сыныптардағы математика курсын қайталау " бөлімі бойынша тапсырмаларды қамтыды.
Бақылау жұмысының түрі: (бақылау жұмысы)
|
Сынып |
Барлығы/ жазғандар |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
сапа, % |
үлгерім, % |
|||
|
0-39% |
40-63% |
64-84% |
85-100% |
|||||
|
7 "А" |
22/22 |
10 |
10 |
6 |
4 |
2 |
27,27% |
54,5% |
|
Тақырыптар |
Қиындық туғызған мақсаттар: |
|
||||||
|
1.Белгісіз айнымалыны табу 2. Ондық бөлшекке және жай бөлшекке амалдар қолдану 3. Алгебралық өрнектерді есептеу
|
6.2.1.3 алгебралық өрнектегі айнымалының мүмкін мәндерін табу; |
|||||||
1. Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100%, Кудайберген Нұрханым, Кульмуратова Жанел
орташа (С): 40-84%, Анарбеков Абат, Батырхан Аяла, Каракул Бағлан, Смайл Бекарыс, Смаил Рамазан, Жумабек Гаухар, Иманберди Айдана, Канатбек Бейбарыс, Кубес Аяжан,Шарипхан Мейрамбек
төмен (Н): 0-39%, Абди Жанна, Айдар Бағлан, Анафия Бүркіт, Аскарбек Ерасыл, Нұржан Нұрсамит, Оразалиева Ақбота, Өмірзақ Диас, Тойчибоева Ақмаржан, Тулеш Ақторғын, Турлыбек Нұрислам
Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы:
2. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі
Алгебралық өрнектердің қасиеттерін қолдануда
3. Жоспарланған түзету жұмыстары: Алгебралық өрнектердің 5-6 сыныптардағы математика курсын қайталау қасиеттерін қайталап, есептер шығартып дағдыландыру
Күні:________ Пән мұғалімі:________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бақылау
Бақылау
5 "А" сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының мақсаты: математика пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, 5 "А" сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.
Бақылау бөлімінің мазмұны 5 "А" -сынып "Натурал сандар және нөл саны" бөлімі бойынша тапсырмаларды қамтыды.
Бақылау жұмысының түрі: (бақылау жұмысы)
|
Сынып |
Барлығы/ жазғандар |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
сапа, % |
үлгерім, % |
|||
|
0-39% |
40-63% |
64-84% |
85-100% |
|||||
|
5 "А" |
22/15 |
13 |
6 |
4 |
1 |
4 |
33,3% |
60% |
|
Тақырыптар |
Қиындық туғызған мақсаттар: |
|
||||||
|
1.Натурал сандарды қосу 2.Натурал сандарды азайту 3.Көбейтуді орындау 4.Бөлуді орындау 5. Өрнектің мәнін табу
|
5.1.2.3 санды өрнектердің мәндерін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану; |
|||||||
1. Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100%, Азрет Ақтілек, Тажихан Алтынбек, Тұрлыбек Ақұлан, Шаншар Шұғыла
орташа (С): 40-84%, Аппасхан Айзере, Абдрахман Кәусар, Калыбек Нұрболат, Смаил Самал, Смаил Жасұлан,
төмен (Н): 0-39%, Канатбек Оразхан, Куатхан Айбек, Оразбай Жанарыс, Умирзак Гүлсезім, Урман Сабира, Аскарбек Абзал
Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы:
2. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі
Қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолдануда
3. Жоспарланған түзету жұмыстары: Қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қайталап, есептер шығартып дағдыландыру
Күні:________ Пән мұғалімі:________
5 "Ә" сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының мақсаты: математика пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, 5 "Ә" сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.
Бақылау бөлімінің мазмұны 5 "Ә" -сынып "Натурал сандар және нөл саны" бөлімі бойынша тапсырмаларды қамтыды.
Бақылау жұмысының түрі: (бақылау жұмысы)
|
Сынып |
Барлығы/ жазғандар |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
сапа, % |
үлгерім, % |
|||
|
0-39% |
40-63% |
64-84% |
85-100% |
|||||
|
5 "Ә" |
22/19 |
13 |
5 |
4 |
8 |
2 |
52,6% |
73,6% |
|
Тақырыптар |
Қиындық туғызған мақсаттар: |
|
||||||
|
1.Натурал сандарды қосу 2.Натурал сандарды азайту 3.Көбейтуді орындау 4.Бөлуді орындау 5. Өрнектің мәнін табу
|
5.1.2.3 санды өрнектердің мәндерін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану; |
|||||||
1. Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100%, Бурхан Бағдаулет, Изатулла Айсана
орташа (С): 40-84%, Батырхан Нартай, Бекполат Сезім, Жарылқасын Нұрәли, Қарсыбай Бағлан, Құдайберген Елсияр, Сәрсенбай Ернар, Насырхан Бектос, Тұрғанбек Нұрислам, Усманов Азамат, Хоменко Руслан, Лагышпан Сағыныш, Еркинов Бексейіт
төмен (Н): 0-39%, Иркинбай Абзал, Климов Михаил, Култаева Ұлдана, Құрсан Азамат, Қарсыбай Мейрамбек
Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы:
2. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі
Қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолдануда
3. Жоспарланған түзету жұмыстары: Қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қайталап, есептер шығартып дағдыландыру
Күні:________ Пән мұғалімі:________
7 "А" сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының мақсаты: математика пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, 7 "А" сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.
Бақылау бөлімінің мазмұны 7 "А" -сынып "5-6 сыныптардағы математика курсын қайталау " бөлімі бойынша тапсырмаларды қамтыды.
Бақылау жұмысының түрі: (бақылау жұмысы)
|
Сынып |
Барлығы/ жазғандар |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
сапа, % |
үлгерім, % |
|||
|
0-39% |
40-63% |
64-84% |
85-100% |
|||||
|
7 "А" |
22/22 |
10 |
10 |
6 |
4 |
2 |
27,27% |
54,5% |
|
Тақырыптар |
Қиындық туғызған мақсаттар: |
|
||||||
|
1.Белгісіз айнымалыны табу 2. Ондық бөлшекке және жай бөлшекке амалдар қолдану 3. Алгебралық өрнектерді есептеу
|
6.2.1.3 алгебралық өрнектегі айнымалының мүмкін мәндерін табу; |
|||||||
1. Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100%, Кудайберген Нұрханым, Кульмуратова Жанел
орташа (С): 40-84%, Анарбеков Абат, Батырхан Аяла, Каракул Бағлан, Смайл Бекарыс, Смаил Рамазан, Жумабек Гаухар, Иманберди Айдана, Канатбек Бейбарыс, Кубес Аяжан,Шарипхан Мейрамбек
төмен (Н): 0-39%, Абди Жанна, Айдар Бағлан, Анафия Бүркіт, Аскарбек Ерасыл, Нұржан Нұрсамит, Оразалиева Ақбота, Өмірзақ Диас, Тойчибоева Ақмаржан, Тулеш Ақторғын, Турлыбек Нұрислам
Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы:
2. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі
Алгебралық өрнектердің қасиеттерін қолдануда
3. Жоспарланған түзету жұмыстары: Алгебралық өрнектердің 5-6 сыныптардағы математика курсын қайталау қасиеттерін қайталап, есептер шығартып дағдыландыру
Күні:________ Пән мұғалімі:________
шағым қалдыра аласыз













