Математика
пәнінен
2 сыныпқа
арналған
бақылау
жұмыстары
Бастауыш сынып
мұғалімі:
Кіріспе
Құрметті ұстаздар! Осы
жинағымды сіздерге арнап отырмын, өйткені аз да болса уақытты
үнемдеуге, балалармен жұмысты нәтижелі істеуге әсерін тигізеді және
әр тақырыпты мақсатты, нәтижелі істеуге, меңгеруге
көмектеседі.
Сіздерге математика пәнінен 2
сыныпқа арналған бақылау жұмыстарын ұсынып отырмын. Математика пәні
бойынша білім, білік, дағдыларын бақылау, тексеру, анықтау үшін
бірнеше тапсырмалардан тұрады. Құрастырылған бақылау жұмысы жаңа
бағдарлама талаптарына сай өтілген тақырыптарды түгел қамтиды.
Берілген тапсырмалар өз бетімен есептер шығаруға, өздері ізденіп
орындайтын тапсырмалардан тұрады. Бақылау жұмысы өтілген тақырып
бойынша оқушылардың білімдерін тексеру мақсатында жоспар бойынша
өзіндік жұмыс ретінде қолданылады.
Еңбектеріңіз жемісті,
ұрпақтарыңыз білімді де келісті болсын!
I
тоқсан
Бақылау жұмысы
№1
Тарауы:1-сыныпта өткенді
қайталау.
Мақсаты:
-
Өтілген материалды меңгеру
деңгейін тексеру; оқушылар тарапынан жиі жіберілетін қателерді
анықтау.
-
Оқушылардың логикалық
ой-ұшқырлықтарын дамыту.
-
Бақылау жұмысына берілген
уақытты тиімді пайдалануға тәрбиелеу.
Математикалық
диктант
•
40 пен 20 сандарының
қосындысын жаз;
•
90-нан 50-ді
азайт;
•
40-ты 60-қа
арттыр;
•
70-ті 30-ға
кеміт;
•
80-нен артық, 100-ден кіші
толық ондықты жаз;
•
40 пен 40-тың қосындысын
тап;
•
80 мен 20 сандарының айырмасын
тап;
•
100 санынан 30-ды
кеміт.
-
І
нұсқа
|
ІІ
нұсқа
|
-
Есепте.
3+5 7-6
90-40
9-2 9-3
50+20
2+7 4+3
60-30
|
-
Есепте.
4+5 8-3
80-10
10-4 7-4
40+30
2+8 3+6
100-20
|
-
Салыстыр.
7*0 10-3*6
100-50*90-70
8*5 5+3*8
70+20*70-20
|
-
Салыстыр.
7*5 6-3*7
90-50*90-70
9*10 3+3*6
80+20*80-20
|
-
Есепті
шығар.
Айжанда 10 қарындаш бар, ал
Нұрланда одан 2 қарындаш кем. Нұрланда неше қарындаш
бар?
|
-
Есепті
шығар.
Айгүл 9 сурет салды, ал Балнұр
3 сурет кем салды. Балнұр қанша сурет
салды?
|
-
Теңдеуді
шеш.
7+х=9
8-а=2
|
-
Теңдеуді
шеш.
10-а=3
х+4=9
|
5.Кесінді
сыз
Ұзындығы 7см қызыл кесінді
сыз.
|
5. Кесінді
сыз
Ұзындығы 5см көк кесінді
сыз.
|
Бақылау жұмысы
№2
Тарауы: Екінші ондық көлемінде
разрядтан аттау арқылы қосу мен азайту.
Мақсаты: Ондықтан аттап қосу және
азайтуды тез есептеуге дағдыландыру.
Сабақтың
міндеті: 1. Өтілген материалды қайталау
арқылы білік дағдыларын тексеру
2. Логикалық ой-өрісін дамыту,
пәнге деген қызығушылығын арттыру
3. Айтқанды мұқият тыңдауға,
өзгенің ойымен келісе білуге, сыпайы бола білуге, адамгершілікке
тәрбиелеу
-
І нұсқа
|
ІІ нұсқа
|
1.Есепте.
9+5
8+3 9+2 6+6
-
14-8 11-8 13-7
|
1.Есепте.
11-5 14-8 14-9 13-9
6+7
8+4 7+7 8+6
|
2.Теңдеуді
шеш.
Х +
5 = 12 а -9 = 5
|
2.Теңдеуді
шеш.
9 +
Х = 13 а — 6 = 6
|
3.Есепті
шығар.
Анасы 14 самса пісірді. Оның
6-ына ет, ал қалғандарының ішіне ірімшік салды. Анасы неше ірімшік
салнған самса пісірді?
|
3.Есепті
шығар.
Балаға бірнеше ағылшын сөзін
жаттау тапсырылды. Ол 7 сөзді жаттап алғанда, жатталмаған 6 сөз
қалды. Оған барлығы неше сөз жаттау керек?
|
4.Есепте.
9+3
12-5
14-8 14-7
6+5
7+4
13-8 9+5
|
4.Есепте.
5+9
3+7
14-8 12-5
18-8 15-5
13-4 11-2
|
II
тоқсан
Бақылау жұмысы
№3
Тарауы:0-ден 100-ге дейінгі сандар.
Қосу және азайтудың ауызша тәсілдері.
Мақсаты: 20 көлемінде есептей алу,
есептің өтілген түрлерін шығару дағдыларының қалыптасу деңгейін
анықтау
Сабақтың
міндеті: 1. Өтілген материалды қайталау
арқылы білік дағдыларын тексеру
2. Логикалық ой-өрісін дамыту,
пәнге деген қызығушылығын арттыру
3. Айтқанды мұқият тыңдауға,
өзгенің ойымен келісе білуге, сыпайы бола білуге, адамгершілікке
тәрбиелеу.
Математикалық
диктант.
-6 мен 9 санының
қосындысы
-12 саны шығу үшін 9 санын
нешеге арттыру керек.
-8 бен 7 санының
қосындысы
-3 санын 9
арттыр
-7 саны шығу үшін 2-ні қандай
санға қосу керек.
-13 саны- бұл 7 және
неше?
-Бірінші қосылғыш -6, екінші
қосылғыш -9. Қосындының мәнін тап.
І нұсқа
|
ІІ нұсқа
|
1.Есепте.
8+7
5+6 9+8 7+8
18-9 12-4 5+0 8+4
|
1.Есепте.
7+5
6+8 7+9 8+7
12-9 14-7 0+9 6+7
|
2. Кесінді
сыз.
Ұзындығы 7 cм кесінді сыз
|
2. Кесінді
сыз.
Ұзындығы 6 см
кесінді сыз
|
3.Есепті
шығар.
Бөшкеде 17 литр су болды. Оның
бірнеше литрін құйып алғаннан кейін, онда 9 литр су
қалды. Бөшкеде неше литр су құйып алынды?
|
3.Есепті
шығар.
Дүкенде 16 литр мақтамайы бар.
Бірнеше литр май сатылғаннан кейін, дүкенде 9 литр май
қалды. Неше литр май сатылды?
|
4.Салыстыр.
7+2*3+9 18-9*16-7
7+0*7-0 16-8*14-7
19-10* 5+4 16-16*16
|
4.Салыстыр.
8+3*4+8 16-8*13-7
9+0*9-0 17-9*13-6
16-10*5+1 14-14*0
|
Бақылау жұмысы
№4
Тарауы: 21-ден 100 –ге дейінгі
сандардың нумерациясы. Сандардың құрылуы, оқу, жазу,
салыстыру
Мақсаты:
1.Екі таңбалы сандардың
құрылуымен таныстыру, екі таңбалы сандарды оқи, жаза, салыстыра
білу.
2. Табандылыққа,
ынталылыққа тәрбиелеу.
3. Оқушылардың есептеу
дағдыларын жетілдіру.
Ауызша
жаттығулар:
-
2 ондық және 5 бірліктен, 4
ондық және 7 бірліктен тұратын сандарды
ата;
-
54, 78, 26 сандарының
алдындағы санды ата;
-
92, 26, 77 сандарынан кейінгі
сандарды ата;
-
42 және 49, 78 және 84
сандарының арасындағы сандарды ата.
І
нұсқа
|
ІІ
нұсқа
|
1.Сандарды
жаз.
7
онд.
6 бірл.
8онд.
1 бірл.
10онд.
0 бірл.
|
1.Сандарды
жаз.
4 онд.
7 бірл.
5 онд.
5 бірл.
-
онд.
0 бірл.
|
2.Есепті
шығар.
Бірінші арықтың ұзындығы 60м,
ал екіншісі одан 9м ұзын. Екінші арықтың ұзындығы
қанша?
|
2.Есепті
шығар.
Бірінші үйдің биіктігі 30м,
бұл екінші үйге қарағанда 10 м аласа. Екінші үйдің биіктігі неше
метр?
|
3.Тіктөртбұрыш сыз.
Периметрін тап.
Ұзындығы 5 см, ені 3 см
тіктөртбұрыш сыз. Периметрін тап.
|
3.Тіктөртбұрыш сыз.
Периметрін тап.
Қабырғалары 4 см шаршы
сыз.
Периметрін
тап.
|
4.Есепте.
100-(50+20)
60+(10-5)
(54-4)+40
|
4.Есепте.
(4+9)-10
(90+10)-60
(54-4)+30
|
5.Теңдеуді
шеш.
14-х=8
|
5.Теңдеуді
шеш.
Х+9=16
|
III тоқсан
Бақылау жұмысы
№5
Тарауы: 100 көлем