
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бақылау жұмыстары "Алгебра пәні бойынша бақылау жұмыстары және дескрипторымен" 9 сынып
9 СЫНЫП АЛГЕБРА 1-БАҚЫЛАУ ЖҰМЫСЫ
Тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесі
1-нұсқа
1-есеп. Теңдеулер жүйесін шешіңдер :
2-есеп.Тіктөртбұрыштың бір қабырғасы екінші қабырғасынан 7 см қысқа , ал диагоналы 13 см-ге тең. Тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар.
3-есеп. А(1;4) , В(-1;4)
С(3; ),
Д(
;-8) нүктелерінің
қайсысы ху=4 теңдеуінің графигіне тиісті
болады?
4-есеп. 2х+у-4=0 функциясының графигін салыңдар, бұрыштық коэффициентін табыңдар.
5-есеп. Теңдеудің дәрежесін анықтаңдар:
ху+хz+zу=1.
ІІ-нұсқа
1-есеп.Теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесін шешіңдер
2-есеп. Тік бұрышты үшбұрыштың катеттерінің қосындысы 7 см , ал ауданы 6см2,оның гипотенузасын табыңдар.
3-есеп. А(0;1) , В(-3;1)
С(3;1), Д(6;1) нүктелерінің қайсысы ( =9 теңдеуінің графигіне
тиісті болады?
4-есеп.
-5х+3у+16=0 функциясының графигін салыңдар, бұрыштық коэффициентін табыңдар.
5-есеп. Теңдеудің дәрежесін анықтаңдар:
4ху+х
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесі
Оқушының аты-жөні: _____________________________________
Тапсырма |
Критерий |
Дескриптор |
Ұпай |
|
1 |
А |
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешуі |
1 |
|
А |
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешудегі алгоритмді сақтауы |
1 |
|
|
В |
Теңдеулер жүйесін шешудегі мәндестікті көрсете алуы |
1 |
|
|
В |
Теңдеулер жүйесінің шешімдерін дұрыс жазуы |
1 |
|
|
С |
Математикалық символдар мен жазылу тәртібінің сақталуы |
1 |
|
|
Д |
Теңдеулер жүйесін шешуде тәсілдерді орынды қолдана алуы |
1 |
|
|
2 |
А |
Мәтінді есептің шартын түсінуі |
1 |
|
А |
Мәтін бойынша теңдеулер жүйесін құра алуы |
1 |
|
|
В |
Теңдеулер жүйесін құрудағы геометриялық фигуралардың қасиеттерін байланыстыра алуы |
1 |
|
|
С |
Сызбаларын сызуы |
1 |
|
|
Д |
Есептің шартын қанағаттандыратын мәндерін анықтай алуы |
1 |
|
|
Д |
Есептің шығарылуының математикалық сауаттылығы |
1 |
|
|
3 |
А |
Есептің шартына орай берілген нүктелердің координаталарын тексеру арқылы анықтай білуі |
1 |
|
А |
Осы нүктелердің қайсысы функцияның графигі арқылы өтетіндігін көрсете алуы |
1 |
|
|
В |
Тиісті мәндерді тексеру арқылы дәлелдеп көрсетуі |
1 |
|
|
В |
Тиісті емес нүктелер мен тиісті нүктелерді жеке –жеке анықтап көрсетуі |
1 |
|
|
С |
Есептің шешімін жазуы |
1 |
|
|
Д |
Математикалық тілде өрнектеуі |
1 |
|
|
4 |
А |
Функцияның графигінің не болатындығын болжауы |
1 |
|
А |
у-ті х арқылы өрнектеуі |
1 |
|
|
В |
Функцияның графигін салуда сызбаның дұрыс сызылуы |
1 |
|
|
В |
График сызудағы кестенің толтырылуы |
1 |
|
|
С |
Бұрыштық коэффициенттің дұрыс табылып, анықталып жазылуы |
1 |
|
|
Д |
Бұрыштық коэффициенттің сан мәніне байланысты графиктің координаталық жүйеде орналасуының дұрыстығы |
1 |
|
|
5 |
А |
Дәрежені табудың анықталуы |
1 |
|
В |
Дәрежені табуды дәлеледей білуі |
1 |
|
|
В |
Есепті талдауы |
1 |
|
|
С |
Дәлелдеудің математикалық тілде өрнектелуі |
1 |
|
|
С |
Есептерді орндау қадамдары |
1 |
|
|
|
Д |
Жауаптарын жазуы |
1 |
|
9 СЫНЫП ГЕОМЕТРИЯ 1-БАҚЫЛАУ ЖҰМЫСЫ
Тақырыбы: ВЕКТОР
1-нұсқа
1-есеп.
№1
А( -2;3), В(3;-5) векторының координатасын
тап.
2-есеп.
Координаталары арқылы векторларға амалдар қолданыңдар:
(2;-1),
(-3;2); болса,
онда
а/
+
;
б/. ;
в/.-3 +4
;
3-есеп.
Векторлардың скалярлық көбейтіндісін табыңдар:
Егер
=3,
=4 және арасындағы
бұрышы 30° болса ;
4-есеп.
Векторлардың (1;-3)
және
(2;6) арасындағы бұрышты
анықта.
5-есеп.
(1;-1),
(у;3) векторлары бір-біріне перпендикуляр болса , онда у
–тің мәні неге тең?
ІІ-нұсқа
1-есеп.
А(
-3;-3), В(5;-7) векторының координатасын
тап.
2-есеп.
Координаталары арқылы векторларға амалдар қолданыңдар:
(1;-1),
(-2;3); болса,
онда
а/
+
;
б/. ;
в ;
3-есеп.
Векторлардың скалярлық көбейтіндісін табыңдар:
Егер
және арасындағы
бұрышы 60° болса ;
4-есеп.
Векторлардың (-3;3)
және
(4;0) арасындағы бұрышты
анықта.
5-есеп.
(1;х ) және
(2;6) векторларының
коллиенарлық шарты орындалса, онда х-ның мәні неге
тең?
Вектор , векторларға амалдар қолдану.
Оқушының аты-жөні: _____________________________________
Тапсырма |
Критерий |
Дескриптор |
Ұпай |
|
1 |
А |
Нүктелердің координаталары арқылы вектордың координатасын жазуы |
1 |
|
А |
Векторлық шаманың символдық жазылуы |
1 |
|
|
В |
Вектордың координатасын табуы |
1 |
|
|
В |
Вектордың координатасын табудың тәртібін сақтауы |
1 |
|
|
С |
Есептің математикалық сауатты жазылуы |
1 |
|
|
Д |
Есептің жауабын анықтауы, толық жазуы |
1 |
|
|
2 |
А |
Координаталары арқылы векторларға амалдарды қолдануы |
1 |
|
А |
Векторларды қосуы |
1 |
|
|
В |
Векторларды азайтуы |
1 |
|
|
С |
Векторларды санға көбейтуі |
1 |
|
|
Д |
Векторлардың ұзындығын табуы |
1 |
|
|
Д |
Тапсырманы орындаудағы математикалық сауаттылықты сақтауы |
1 |
|
|
3 |
А |
Вектордың скаляр көбейтінідісінің шартын түсінуі |
1 |
|
А |
Векторларды скаляр көбейтудегі формуланың жазылуы |
1 |
|
|
В |
Сан мәндерін орнына қойып, мәнін табуы |
1 |
|
|
В |
Формуланы дұрыс ықшамдауы |
1 |
|
|
С |
Тапсырманың талапқа сай орындалуы |
1 |
|
|
Д |
Оқушының тиімді әдістерді қолдануы |
1 |
|
|
4 |
А |
Вектордың скаляр көбейтінідісі формуласынан косинус бұрышын өрнектеуі |
1 |
|
А |
Вектордың скаляр көбейтінідісін табуы |
1 |
|
|
В |
Вектордың ұзындықтарын анықтауы |
1 |
|
|
В |
Тиісті шамаларды орнындарына қойып, бұрыштың мәнін табуы |
1 |
|
|
С |
Есептеулердің дұрыс орындалуы |
1 |
|
|
Д |
Косинус бұрышының шамасын анықтауы |
1 |
|
|
5 |
А |
Векторлардың коллиенарлық шартын есептер шығаруда пайдалана алуы |
1 |
|
В |
Векторлардың перпендикулярлық шартын есепті шығаруда қолдана алуы |
1 |
|
|
В |
Белгісіз шаманың сандық мәнін анықтауы |
1 |
|
|
С |
Тапсырмаларды жазуда талапқа сай орындалуы |
1 |
|
|
С |
Тапсырманың жауаптарының дұрысытығы |
1 |
|
|
|
Д |
Тапсырмаларды орындау көркемдігі |
1 |
|
2-бақылау жұмысы 9 сынып алгебра
Тақырыбы: «Теңсіздіктер және теңсіздіктер жүйесі»
1-нұсқа
1-есеп. Теңсіздіктер жүйесін
шешімдерін координаталар жазықтығына
салыңдар:
2-есеп.Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
а)
б)
3-есеп.
теңсіздігінң шешімін
қанағаттандыратын нүктелерді анықтаңдар.
А(-2;0), В(-1;-2), С(2;1), Д(1;2).
ІІ-нұсқа
1-есеп. Теңсіздіктер жүйесін
шешімдерін координаталар жазықтығына
салыңдар:
2-есеп.Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
а)
б)
3-есеп.
у<6-х2
теңсіздігінң шешімін
қанағаттандыратын нүктелерді анықтаңдар.
А(1;3),В(4;3),С(2;-4),Д(0;1).
Теңсіздіктер және теңсіздіктер жүйесі
Оқушының аты-жөні: _____________________________________
Тапсырма |
Критерий |
Дескриптор |
Ұпай |
|
1 |
А |
Теңсіздіктер жүйесін тануы |
1 |
|
А |
Жүйедегі теңсіздіктерге сәйкес келетін функцияларды сәйкестендіруі |
1 |
|
|
В |
Сәйкес функциялардың графиктерін жазықтықта дұрыс салуы |
1 |
|
|
В |
Сәйкес таңбаға байланысты бөлікті дұрыс таңдап, оның шешімін штихтап белгілеуі |
1 |
|
|
С |
Теңсіздіктер жүйесінің шешімін координаталық жазықтықта нақты көрсете алуы |
1 |
|
|
Д |
Графиктердің анық, таза , ұқыпты, сауатты сызылуы |
1 |
|
|
2 |
А |
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктердің шешілуін білуі |
1 |
|
А |
Интервалдар әдісін қолдана отырып, теңсіздіктердің жеке-жеке шешімін анықтауы |
1 |
|
|
В |
Теңсіздіктердің шешімін біріктіру арқылы, жауабын көрсетуі |
1 |
|
|
С |
Есептің шешіліуіндегі тиімді әдіс-тәсілдерді қолдануы |
1 |
|
|
Д |
Есептердішешудегі есептеулердің дұрыс орындалуы |
1 |
|
|
Д |
Есептің жауабының талапқа сай орындап , жауабын математикалық символдармен жазуы |
1 |
|
|
3 |
А |
Нүктелердің координаталарының теңсіздіктің шешімдері болатынын немесе болмайтынын анықтауы |
1 |
|
А |
Теңсіздіктегі сәйкес айнымалыларға апарып қойып, дұрыс есептеуі |
1 |
|
|
В |
Есептің талапқа сай орындалуы |
1 |
|
|
В |
Теңсіздіктің шешімін қанағаттандыратын шешімдерді дұрыс есептеп таңдауы |
1 |
|
|
С |
Санды теңсіздіктерді есептеудің дұрыс орындалуы |
1 |
|
|
Д |
Жауаптарының жазылуы мен дұрыстығы. |
1 |
|
3-бақылау жұмысы
Арифметикалық прогрессия
І-нұсқа
1-есеп.
Егер а1= -9, d=4 болса, онда арифметикалық прогрессияның а32 табыңдар:
2-есеп. -63; -58; -53… тізбегі берілген .
Арифметикалық прогрессияның S14 табыңдар.
3-есеп. Арифметикалық прогрессияда а1=5 , аn=509, n =10 болса, онда d және Sn-ді табыңдар.
4-есеп.Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі мен бесінші мүшесінің қосындысы 24-ке тең, ал екінші мүшесі мен үшінші мүшесінің көбейтіндісі 60-қа тең болса, оның айырмасы мен бірінші мүшесі неге тең.
ІІ-нұсқа
1-есеп.
Егер а1=65, d=-2. болса, онда арифметикалық прогрессияның а45 табыңдар:
2-есеп. 42; 34; 26;… тізбегі берілген .
Арифметикалық прогрессияның S24 табыңдар.
3-есеп. Арифметикалық прогрессияда d=3, n=15, аn=50 болса, онда а1 және Sn-ді табыңдар.
4-есеп. Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі мен бесінші мүшесінің қосындысы 24-ке тең, ал екінші мүшесі мен үшінші мүшесінің көбейтіндісі 60-қа тең болса, оның айырмасы мен бірінші мүшесі неге тең.
Арифметикалық прогрессия
Оқушының аты-жөні: _____________________________________
Тапсырма |
Критерий |
Дескриптор |
Ұпай |
|
1 |
А |
Есептің шартын түсінуі |
1 |
|
А |
Белгілі мүшелерімен белгісіз мүшелердің байланысын анықтауы |
1 |
|
|
В |
п-ші мүшесінің формуласын қолданып , есептеуі |
1 |
|
|
В |
Есептің шешімінің дәлдігі |
1 |
|
|
С |
Есептер шешудегі тиімді әдістерді қолдануы |
1 |
|
|
Д |
Талапқа сай тапсырманы орындауы |
1 |
|
|
2 |
А |
Сандар тізбегі арқылы белгілі мүшелерді анықтап жазуы |
1 |
|
А |
Арифметикалық прогрессияның формулаларын дұрыс жазуы |
1 |
|
|
В |
Тізбек бойынша белгілі шаманы дұрыс жазуы |
1 |
|
|
С |
Есептерде тиімді әдістерді қолдана алуы |
1 |
|
|
Д |
Тапсырманы орындауда белгілі шаманы орынды қолдана алуы |
1 |
|
|
Д |
Тапсырманың жауабының дұрыстығы |
1 |
|
|
3 |
А |
Тапсырманың барысын түсініп жазуы |
1 |
|
А |
Есептер шығарудағы белгісіз мүшелер мен белгісіз мүшелердің байланыс таба білуі |
1 |
|
|
В |
Тапсырманы орындаудағы формулалардың орынды қолданылуы |
1 |
|
|
В |
Тапсырманы орындауда тиімді тәсілдерді қолдануы |
1 |
|
|
С |
Есептердегі күрделі байланысты көре алуы, оны орындау шеберлігі |
1 |
|
|
Д |
Тапсырманың толық орындалуы |
1 |
|
|
4 |
А |
Сөзбен берілген есептің шартын математикалық символдармен жазуы |
1 |
|
А |
Есептің шығарылу жолын таңдауы |
1 |
|
|
В |
Есептер шығарудағы формулалар арасындағы байланысты дұрыс орната білуі |
1 |
|
|
В |
Тапсырманы орындаудағы тиімді әдістерді қолдануы |
1 |
|
|
С |
Тапсырмалардың талапқа сай орындалуы |
1 |
|
|
Д |
Жауаптарының нақтылығы |
1 |
|
Геометриялық прогрессия
І-нұсқа
1-есеп. Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі 6-ға, еселігі 3-ке тең, оның бесіншісі неге тең.
2-есеп.
q-ді
табыңдар
3-есеп.Геометриялық прогрессияда q=1/3, n=3, Sn=121болса, в1 және вn-ді табыңдар.
4-есеп. Шексіз кемімелі геометриялық прогрессияда в2=24; S=108болса, онда в1 және q-ді табыңдар.
ІІ-нұсқа
1-есеп. Геометриялық прогрессияның бірінші және үшінші мүшесінің қосындысы 15-ке тең, ал екінші және төртінші мүшесінің қосындысы 30-ға тең. Геометриялық прогрессияның еселігі мен бірінші мүшесін табыңдар.
2-есеп.Шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысын табыңдар:
24; -12; 6;...
3-есеп.Геометриялық прогрессияда в1=2, вn=1024, Sn=2046 болса, онда q және n-ді табыңдар.
4-есеп.
b5-ді
табыңдар.
Геометриялық прогрессия
Оқушының аты-жөні: _____________________________________
Тапсырма |
Критерий |
Дескриптор |
Ұпай |
|
1 |
А |
Есептің шартын түсінуі |
1 |
|
А |
Белгілі мүшелерімен белгісіз мүшелердің байланысын анықтауы |
1 |
|
|
В |
п-ші мүшесінің формуласын қолданып , есептеуі |
1 |
|
|
В |
Есептің шешімінің дәлдігі |
1 |
|
|
С |
Есептер шешудегі тиімді әдістерді қолдануы |
1 |
|
|
Д |
Талапқа сай тапсырманы орындауы |
1 |
|
|
2 |
А |
Сандар тізбегі арқылы белгілі мүшелерді анықтап жазуы |
1 |
|
А |
Геометриялық прогрессияның формулаларын дұрыс жазуы |
1 |
|
|
В |
Тізбек бойынша белгілі шаманы дұрыс жазуы |
1 |
|
|
С |
Есептерде тиімді әдістерді қолдана алуы |
1 |
|
|
Д |
Тапсырманы орындауда белгілі шаманы орынды қолдана алуы |
1 |
|
|
Д |
Тапсырманың жауабының дұрыстығы |
1 |
|
|
3 |
А |
Тапсырманың барысын түсініп жазуы |
1 |
|
А |
Есептер шығарудағы белгісіз мүшелер мен белгісіз мүшелердің байланыс таба білуі |
1 |
|
|
В |
Тапсырманы орындаудағы формулалардың орынды қолданылуы |
1 |
|
|
В |
Тапсырманы орындауда тиімді тәсілдерді қолдануы |
1 |
|
|
С |
Есептердегі күрделі байланысты көре алуы, оны орындау шеберлігі |
1 |
|
|
Д |
Тапсырманың толық орындалуы |
1 |
|
|
4 |
А |
Сөзбен берілген есептің шартын математикалық символдармен жазуы |
1 |
|
А |
Есептің шығарылу жолын таңдауы |
1 |
|
|
В |
Есептер шығарудағы формулалар арасындағы байланысты дұрыс орната білуі |
1 |
|
|
В |
Тапсырманы орындаудағы тиімді әдістерді қолдануы |
1 |
|
|
С |
Тапсырмалардың талапқа сай орындалуы |
1 |
|
|
Д |
Жауаптарының нақтылығы |
1 |
|

