Материалдар / Бақылау жұмыстары "Алгебра пәні бойынша бақылау жұмыстары және дескрипторымен" 9 сынып

Бақылау жұмыстары "Алгебра пәні бойынша бақылау жұмыстары және дескрипторымен" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып алгебра пәні бойынша жыл бойы алынатын бақылау жұмыстар жинағы , жинаққа сәйкес құрылған дескрипторлармен бірге жасалынған. Бағалау шкаласын құрып, оқушының бақылау жұмысының қорытындысын шығаруға дайын материал . Жас ұстаздар мен әріптестерге көмегі болар деп ойлаймын.
Авторы:
22 Желтоқсан 2017
21628
33 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

9 СЫНЫП АЛГЕБРА 1-БАҚЫЛАУ ЖҰМЫСЫ

Тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесі

1-нұсқа

1-есеп. Теңдеулер жүйесін шешіңдер :

2-есеп.Тіктөртбұрыштың бір қабырғасы екінші қабырғасынан 7 см қысқа , ал диагоналы 13 см-ге тең. Тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар.

3-есеп. А(1;4) , В(-1;4) С(3; ), Д( ;-8) нүктелерінің қайсысы ху=4 теңдеуінің графигіне тиісті болады?

4-есеп. 2х+у-4=0 функциясының графигін салыңдар, бұрыштық коэффициентін табыңдар.

5-есеп. Теңдеудің дәрежесін анықтаңдар:

ху+хz+zу=1.





ІІ-нұсқа

1-есеп.Теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесін шешіңдер

2-есеп. Тік бұрышты үшбұрыштың катеттерінің қосындысы 7 см , ал ауданы 6см2,оның гипотенузасын табыңдар.

3-есеп. А(0;1) , В(-3;1) С(3;1), Д(6;1) нүктелерінің қайсысы ( =9 теңдеуінің графигіне тиісті болады?

4-есеп.

-5х+3у+16=0 функциясының графигін салыңдар, бұрыштық коэффициентін табыңдар.

5-есеп. Теңдеудің дәрежесін анықтаңдар:

4ху+х











Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесі

Оқушының аты-жөні: _____________________________________

Тапсырма

Критерий

Дескриптор

Ұпай





1

А

Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешуі

1


А

Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешудегі алгоритмді сақтауы

1


В

Теңдеулер жүйесін шешудегі мәндестікті көрсете алуы

1


В

Теңдеулер жүйесінің шешімдерін дұрыс жазуы

1


С

Математикалық символдар мен жазылу тәртібінің сақталуы

1


Д

Теңдеулер жүйесін шешуде тәсілдерді орынды қолдана алуы

1





2

А

Мәтінді есептің шартын түсінуі

1


А

Мәтін бойынша теңдеулер жүйесін құра алуы

1


В

Теңдеулер жүйесін құрудағы геометриялық фигуралардың қасиеттерін байланыстыра алуы

1


С

Сызбаларын сызуы

1


Д

Есептің шартын қанағаттандыратын мәндерін анықтай алуы

1


Д

Есептің шығарылуының математикалық сауаттылығы

1




3

А

Есептің шартына орай берілген нүктелердің координаталарын тексеру арқылы анықтай білуі

1


А

Осы нүктелердің қайсысы функцияның графигі арқылы өтетіндігін көрсете алуы

1


В

Тиісті мәндерді тексеру арқылы дәлелдеп көрсетуі

1


В

Тиісті емес нүктелер мен тиісті нүктелерді жеке –жеке анықтап көрсетуі

1


С

Есептің шешімін жазуы

1


Д

Математикалық тілде өрнектеуі

1


4

А

Функцияның графигінің не болатындығын болжауы

1


А

у-ті х арқылы өрнектеуі

1


В

Функцияның графигін салуда сызбаның дұрыс сызылуы

1


В

График сызудағы кестенің толтырылуы

1


С

Бұрыштық коэффициенттің дұрыс табылып, анықталып жазылуы

1


Д

Бұрыштық коэффициенттің сан мәніне байланысты графиктің координаталық жүйеде орналасуының дұрыстығы

1


5

А

Дәрежені табудың анықталуы

1


В

Дәрежені табуды дәлеледей білуі

1


В

Есепті талдауы

1


С

Дәлелдеудің математикалық тілде өрнектелуі

1


С

Есептерді орндау қадамдары

1



Д

Жауаптарын жазуы

1








9 СЫНЫП ГЕОМЕТРИЯ 1-БАҚЫЛАУ ЖҰМЫСЫ

Тақырыбы: ВЕКТОР

1-нұсқа

1-есеп. №1 А( -2;3), В(3;-5) векторының координатасын тап.

2-есеп.

Координаталары арқылы векторларға амалдар қолданыңдар:

(2;-1), (-3;2); болса, онда

а/ + ;

б/. ;

в/.-3 +4 ;

3-есеп.

Векторлардың скалярлық көбейтіндісін табыңдар:

Егер =3, =4 және арасындағы бұрышы 30° болса ;

4-есеп.

Векторлардың (1;-3) және (2;6) арасындағы бұрышты анықта.

5-есеп. (1;-1), (у;3) векторлары бір-біріне перпендикуляр болса , онда у –тің мәні неге тең?



ІІ-нұсқа

1-есеп. А( -3;-3), В(5;-7) векторының координатасын тап.

2-есеп.

Координаталары арқылы векторларға амалдар қолданыңдар:

(1;-1), (-2;3); болса, онда

а/ + ;

б/. ;

в ;

3-есеп.

Векторлардың скалярлық көбейтіндісін табыңдар:

Егер және арасындағы бұрышы 60° болса ;

4-есеп.

Векторлардың (-3;3) және (4;0) арасындағы бұрышты анықта.

5-есеп.

(1;х ) және (2;6) векторларының коллиенарлық шарты орындалса, онда х-ның мәні неге тең?





Вектор , векторларға амалдар қолдану.

Оқушының аты-жөні: _____________________________________

Тапсырма

Критерий

Дескриптор

Ұпай





1

А

Нүктелердің координаталары арқылы вектордың координатасын жазуы

1


А

Векторлық шаманың символдық жазылуы

1


В

Вектордың координатасын табуы

1


В

Вектордың координатасын табудың тәртібін сақтауы

1


С

Есептің математикалық сауатты жазылуы

1


Д

Есептің жауабын анықтауы, толық жазуы

1





2

А

Координаталары арқылы векторларға амалдарды қолдануы

1


А

Векторларды қосуы

1


В

Векторларды азайтуы

1


С

Векторларды санға көбейтуі

1


Д

Векторлардың ұзындығын табуы

1


Д

Тапсырманы орындаудағы математикалық сауаттылықты сақтауы

1




3

А

Вектордың скаляр көбейтінідісінің шартын түсінуі

1


А

Векторларды скаляр көбейтудегі формуланың жазылуы

1


В

Сан мәндерін орнына қойып, мәнін табуы

1


В

Формуланы дұрыс ықшамдауы

1


С

Тапсырманың талапқа сай орындалуы

1


Д

Оқушының тиімді әдістерді қолдануы

1


4

А

Вектордың скаляр көбейтінідісі формуласынан косинус бұрышын өрнектеуі

1


А

Вектордың скаляр көбейтінідісін табуы

1


В

Вектордың ұзындықтарын анықтауы

1


В

Тиісті шамаларды орнындарына қойып, бұрыштың мәнін табуы

1


С

Есептеулердің дұрыс орындалуы

1


Д

Косинус бұрышының шамасын анықтауы

1


5

А

Векторлардың коллиенарлық шартын есептер шығаруда пайдалана алуы

1


В

Векторлардың перпендикулярлық шартын есепті шығаруда қолдана алуы

1


В

Белгісіз шаманың сандық мәнін анықтауы

1


С

Тапсырмаларды жазуда талапқа сай орындалуы

1


С

Тапсырманың жауаптарының дұрысытығы

1



Д

Тапсырмаларды орындау көркемдігі

1














2-бақылау жұмысы 9 сынып алгебра

Тақырыбы: «Теңсіздіктер және теңсіздіктер жүйесі»

1-нұсқа

1-есеп. Теңсіздіктер жүйесін шешімдерін координаталар жазықтығына салыңдар:

2-есеп.Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:

а)



б)



3-есеп. теңсіздігінң шешімін қанағаттандыратын нүктелерді анықтаңдар.

А(-2;0), В(-1;-2), С(2;1), Д(1;2).



ІІ-нұсқа

1-есеп. Теңсіздіктер жүйесін шешімдерін координаталар жазықтығына салыңдар:

2-есеп.Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:

а)



б)



3-есеп. у<6-х2 теңсіздігінң шешімін қанағаттандыратын нүктелерді анықтаңдар. А(1;3),В(4;3),С(2;-4),Д(0;1).









Теңсіздіктер және теңсіздіктер жүйесі

Оқушының аты-жөні: _____________________________________

Тапсырма

Критерий

Дескриптор

Ұпай





1

А

Теңсіздіктер жүйесін тануы

1


А

Жүйедегі теңсіздіктерге сәйкес келетін функцияларды сәйкестендіруі

1


В

Сәйкес функциялардың графиктерін жазықтықта дұрыс салуы

1


В

Сәйкес таңбаға байланысты бөлікті дұрыс таңдап, оның шешімін штихтап белгілеуі

1


С

Теңсіздіктер жүйесінің шешімін координаталық жазықтықта нақты көрсете алуы

1


Д

Графиктердің анық, таза , ұқыпты, сауатты сызылуы

1





2

А

Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктердің шешілуін білуі

1


А

Интервалдар әдісін қолдана отырып, теңсіздіктердің жеке-жеке шешімін анықтауы

1


В

Теңсіздіктердің шешімін біріктіру арқылы, жауабын көрсетуі

1


С

Есептің шешіліуіндегі тиімді әдіс-тәсілдерді қолдануы

1


Д

Есептердішешудегі есептеулердің дұрыс орындалуы

1


Д

Есептің жауабының талапқа сай орындап , жауабын математикалық символдармен жазуы

1




3

А

Нүктелердің координаталарының теңсіздіктің шешімдері болатынын немесе болмайтынын анықтауы

1


А

Теңсіздіктегі сәйкес айнымалыларға апарып қойып, дұрыс есептеуі

1


В

Есептің талапқа сай орындалуы

1


В

Теңсіздіктің шешімін қанағаттандыратын шешімдерді дұрыс есептеп таңдауы

1


С

Санды теңсіздіктерді есептеудің дұрыс орындалуы

1


Д

Жауаптарының жазылуы мен дұрыстығы.

1




















3-бақылау жұмысы

Арифметикалық прогрессия

І-нұсқа

1-есеп.

 Егер а1= -9, d=4 болса, онда арифметикалық прогрессияның а32 табыңдар:

2-есеп. -63; -58; -53… тізбегі берілген .

Арифметикалық прогрессияның S14 табыңдар.

3-есеп. Арифметикалық прогрессияда а1=5 , аn=509, n =10 болса, онда d және Sn-ді табыңдар.

4-есеп.Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі мен бесінші мүшесінің қосындысы 24-ке тең, ал екінші мүшесі мен үшінші мүшесінің көбейтіндісі 60-қа тең болса, оның айырмасы мен бірінші мүшесі неге тең.

ІІ-нұсқа

1-есеп.

 Егер а1=65, d=-2. болса, онда арифметикалық прогрессияның а45 табыңдар:

2-есеп. 42; 34; 26;… тізбегі берілген .

Арифметикалық прогрессияның S24 табыңдар.

3-есеп. Арифметикалық прогрессияда d=3, n=15, аn=50 болса, онда ажәне Sn-ді табыңдар.

4-есеп. Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі мен бесінші мүшесінің қосындысы 24-ке тең, ал екінші мүшесі мен үшінші мүшесінің көбейтіндісі 60-қа тең болса, оның айырмасы мен бірінші мүшесі неге тең.









Арифметикалық прогрессия

Оқушының аты-жөні: _____________________________________

Тапсырма

Критерий

Дескриптор

Ұпай





1

А

Есептің шартын түсінуі

1


А

Белгілі мүшелерімен белгісіз мүшелердің байланысын анықтауы

1


В

п-ші мүшесінің формуласын қолданып , есептеуі

1


В

Есептің шешімінің дәлдігі

1


С

Есептер шешудегі тиімді әдістерді қолдануы

1


Д

Талапқа сай тапсырманы орындауы

1





2

А

Сандар тізбегі арқылы белгілі мүшелерді анықтап жазуы

1


А

Арифметикалық прогрессияның формулаларын дұрыс жазуы

1


В

Тізбек бойынша белгілі шаманы дұрыс жазуы

1


С

Есептерде тиімді әдістерді қолдана алуы

1


Д

Тапсырманы орындауда белгілі шаманы орынды қолдана алуы

1


Д

Тапсырманың жауабының дұрыстығы

1




3

А

Тапсырманың барысын түсініп жазуы

1


А

Есептер шығарудағы белгісіз мүшелер мен белгісіз мүшелердің байланыс таба білуі

1


В

Тапсырманы орындаудағы формулалардың орынды қолданылуы

1


В

Тапсырманы орындауда тиімді тәсілдерді қолдануы

1


С

Есептердегі күрделі байланысты көре алуы, оны орындау шеберлігі

1


Д

Тапсырманың толық орындалуы

1


4

А

Сөзбен берілген есептің шартын математикалық символдармен жазуы

1


А

Есептің шығарылу жолын таңдауы

1


В

Есептер шығарудағы формулалар арасындағы байланысты дұрыс орната білуі

1


В

Тапсырманы орындаудағы тиімді әдістерді қолдануы

1


С

Тапсырмалардың талапқа сай орындалуы

1


Д

Жауаптарының нақтылығы

1
















Геометриялық прогрессия

І-нұсқа

1-есеп.  Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі 6-ға, еселігі 3-ке тең, оның бесіншісі неге тең.

2-есеп. q-ді табыңдар

3-есеп.Геометриялық прогрессияда q=1/3, n=3, Sn=121болса, в1 және вn-ді табыңдар.

4-есеп. Шексіз кемімелі геометриялық прогрессияда в2=24; S=108болса, онда в1 және q-ді табыңдар.

ІІ-нұсқа

1-есеп. Геометриялық прогрессияның бірінші және үшінші мүшесінің қосындысы 15-ке тең, ал екінші және төртінші мүшесінің қосындысы 30-ға тең. Геометриялық прогрессияның еселігі мен бірінші мүшесін табыңдар.

2-есеп.Шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысын табыңдар:

24; -12; 6;...

3-есеп.Геометриялық прогрессияда в1=2, вn=1024, Sn=2046 болса, онда q және n-ді табыңдар.

4-есеп. b5-ді табыңдар.













Геометриялық прогрессия

Оқушының аты-жөні: _____________________________________

Тапсырма

Критерий

Дескриптор

Ұпай





1

А

Есептің шартын түсінуі

1


А

Белгілі мүшелерімен белгісіз мүшелердің байланысын анықтауы

1


В

п-ші мүшесінің формуласын қолданып , есептеуі

1


В

Есептің шешімінің дәлдігі

1


С

Есептер шешудегі тиімді әдістерді қолдануы

1


Д

Талапқа сай тапсырманы орындауы

1





2

А

Сандар тізбегі арқылы белгілі мүшелерді анықтап жазуы

1


А

Геометриялық прогрессияның формулаларын дұрыс жазуы

1


В

Тізбек бойынша белгілі шаманы дұрыс жазуы

1


С

Есептерде тиімді әдістерді қолдана алуы

1


Д

Тапсырманы орындауда белгілі шаманы орынды қолдана алуы

1


Д

Тапсырманың жауабының дұрыстығы

1




3

А

Тапсырманың барысын түсініп жазуы

1


А

Есептер шығарудағы белгісіз мүшелер мен белгісіз мүшелердің байланыс таба білуі

1


В

Тапсырманы орындаудағы формулалардың орынды қолданылуы

1


В

Тапсырманы орындауда тиімді тәсілдерді қолдануы

1


С

Есептердегі күрделі байланысты көре алуы, оны орындау шеберлігі

1


Д

Тапсырманың толық орындалуы

1


4

А

Сөзбен берілген есептің шартын математикалық символдармен жазуы

1


А

Есептің шығарылу жолын таңдауы

1


В

Есептер шығарудағы формулалар арасындағы байланысты дұрыс орната білуі

1


В

Тапсырманы орындаудағы тиімді әдістерді қолдануы

1


С

Тапсырмалардың талапқа сай орындалуы

1


Д

Жауаптарының нақтылығы

1










Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі