Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: Кейіпкердің іс-әрекетін
бағалай алады.
Оқиғалардың маңызды тұстарын
талдауға, салыстыруға қатыса
алады.
Көптеген
оқушылар: Талдау жасай отырып,
мәтіннің негізгі ойын
анықтай
алады.
Кейбір
оқушылар: Өзі үшін құнды заттардың
(нәрселердің) атауын жаза алады, не үшін құнды екенін дәлелдей
алады
|
Ұйымдастыру
кезеңі
(5
мин)
|
Жаңа топ
құру
«Асықтар» арқылы
топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған асықтарын алып, 1,2,3 ,4 топқа
бөлініп отырады.
1-топ «Сары
түс»
2-топ «Ақ
түс»
3-топ «Көк
түс»
4-топ «Жасыл
түс
Асық түстерін табиғат затымен
үйлестіріп, көркем сөздер арқылы өздерінің арманын,қиялынын
жеткізеді.
Мысалы: Біз сумыз,
таумыз,гүлміз, күнбіз
|
-Топқа
бөліндік.
- Топ басшысымен
таныстырамыз.
–Топта жұмыс істеуде алған
қағидаларын айтып өтеді.
Жұмыс ережесін
келісу
Бірімізді -біріміз
сыйлаймыз,
құрметтейміз,
тыңдаймыз,
көмек
береміз
үйренеміз,
үйретеміз,
топта
талқылаймыз.
|
|
Интербелсенді
тақта
|
Өткенге
шолу (әңгімеле) (10
мин)
|
Алдыңғы
білімді еске түсіру
(ұжымда)
1-топ Әңгімеле.
(Бала Абай)
(3599+901):100
2-топ Пікіріңді
айт(Бес дұшпан,бес асыл іс,үш –ақ нәрсе адамның
қасиеті)
2005:5+1444
3-топ Жатқа оқы (Жасымда
ғылым бар деп ескермедім. 15-қара
сөзі)
40000:10-1980
4-топ Қортындыла (Абай
кім?)
5000000:500000
Дескрипторы:
1.Абайдың балалық
шағын әңгімелейді-1балл
2.Адам бойындағы
жағымды,жағымсыз қасиеттердің мәнін ашады-1
балл
3.Шығармасын жатқа
оқиды-1 балл
4.Абайдың жан-жақты
қырын көрсетеді-1 балл
5.Абайға қатысты
деректі санмен байланыстыра біледі-1
балл
|
|
ҚБ: Отшашу арқылы
бір-бірін бағалау.
|
|
Ой
қозғау
3
мин
Негізгі
бөлім
(15минут)
|
Миға шабуыл.
Математика түрде тақырыпты шығарып
алу
1санының -1 ші
әрпі ,6санының -1 әрпі ,40 санының -5әрпі ,6 санының 4 әрпі ,9
санының -1 әпіптерін тап
.
Бақыт сөзі
шықты.
Сұрақ :Бақыт
деген сөзді қалай түсінесіңдер? (ұғымын ашу
)
Мәтінмен
жұмыс
-
Іштей
оқу
-
Мәтінді дауыстап
оқу
«Кір жайғыш
әдісі»
Әр топқа кір ілгіште тұрған
тапсырмалардан ала отырып әр топ бірлесіп
орындайды.
1
топ
«Микрафон әдісі» арқылы
сұрақтар
-Неліктен денсаулықты сатып
алуға болмайтынына дәлелдер
келтіріңдер
2
топ.
Мәтінді
«Рөльдік ойын» әдісі арқылы
оқыту
-Екі кейіпкердің
кездесу сәтінен бастап рольге бөліп
оқыңыздар
3
топ.
«Нақыл сөздер
шебері »
-Денсаулық,
бақыт, байлық туралы мақал мәтелдер жазу
.
4
топ
«Вен
диаграмасы»
-Тас қашағыш шебер мен
бозбаланың мінез құлқын
салыстыр
Дескриптор
:
1.
Оқу
мақсатына сәйкес іштей, дауыстап түсініп ,мәнерлеп оқу дағдысы
қалыптастыру-1 бал
2.Кейіпкердің іс-әрекетін
бағалайды.-1 бал
3.Оқиғалардың маңызды
тұстарын талдауға, салыстыруға қатысады.-1
балл
4.Талдау жасай отырып,
мәтіннің негізгі ойын анықтайды.-1
балл
5.
Екі
кейіпкер мінез құлқын салыстыра алады-1
балл
|
Постер
айтылады.
Әр топ берілген
тапсырмаларды топта ақылдаса тырып
орындайды
Топтар бірін -бірі
смайликтермен бағалайды,ой
қосады
Осы тапсырма арқылы
мәтінді қаншалықты түсінгендерін аңғаруға
болады
|
ҚБ әр жауап айтып қатысқан
оқушы бағаланады
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,
толықтыру жасау, тиімді кері
байланыс орнату.
|