Материалдар / «Бақыт » деген- не?(түрік халқының ертегісі)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Бақыт » деген- не?(түрік халқының ертегісі)

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: Кейіпкердің іс-әрекетін бағалай алады. Оқиғалардың маңызды тұстарын талдауға, салыстыруға қатыса алады. Көптеген оқушылар: Талдау жасай отырып, мәтіннің негізгі ойын анықтай алады. Кейбір оқушылар: Өзі үшін құнды заттардың (нәрселердің) атауын жаза алады, не үшін құнды екенін дәлелдей алады
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мектеп

82 «Дарын»мамандандырылған лицейі

Мұғалімнің аты-жөні

Боскумбаева Ж.И

Күні:

20.10.2024

Сынып:

4 «Б» Қатысушылар саны:24

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Бақыт » деген- не?(түрік халқының ертегісі)

Оқу бағдарламасына

сәйкес

оқыту мақсаты

4.2.6.1 Кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау


Құндылық:

Сүйіспеншілік,өзін өзі бағалау,қанағатшылдыққа

Қасиеттері:

еңбекқорлық, қамқорлық, шыдамдылық,сыйластыққа

Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар: Кейіпкердің іс-әрекетін бағалай алады.

Оқиғалардың маңызды тұстарын талдауға, салыстыруға қатыса

алады.

Көптеген оқушылар: Талдау жасай отырып, мәтіннің негізгі ойын

анықтай алады.

Кейбір оқушылар: Өзі үшін құнды заттардың (нәрселердің) атауын жаза алады, не үшін құнды екенін дәлелдей алады

Пәнаралық байланыстар

қазақ тілі,жаратылыстану,математика,музыка.

АКТқолдану дағдылары

БАҚ және мультимедиялық құралдарды пайдалану;

Дерекқордан және интернеттен ақпаратты іздеу;

Бастапқы білім

Жалпы құндылық туралы ұғымдары қалыптасқан, өз-өзіне, өз іс- әрекетіне баға бере алады.

Сабақтың барысы.


Сабақтыңкезең

уақыт

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

(5 мин)


Жаңа топ құру

«Асықтар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған асықтарын алып, 1,2,3 ,4 топқа бөлініп отырады.

1-топ «Сары түс»

2-топ «Ақ түс»

3-топ «Көк түс»

4-топ «Жасыл түс

Асық түстерін табиғат затымен үйлестіріп, көркем сөздер арқылы өздерінің арманын,қиялынын жеткізеді.

Мысалы: Біз сумыз, таумыз,гүлміз, күнбіз

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!


-Топқа бөліндік.

- Топ басшысымен таныстырамыз.

Топта жұмыс істеуде алған қағидаларын айтып өтеді.


Жұмыс ережесін келісу


Бірімізді -біріміз сыйлаймыз,

құрметтейміз, тыңдаймыз,

көмек береміз

үйренеміз,

үйретеміз,

топта талқылаймыз.


Интербелсенді тақта



Өткенге шолу (әңгімеле) (10 мин)

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

1-топ Әңгімеле. (Бала Абай)

(3599+901):100

2-топ Пікіріңді айт(Бес дұшпан,бес асыл іс,үш –ақ нәрсе адамның қасиеті)

2005:5+1444

3-топ Жатқа оқы (Жасымда ғылым бар деп ескермедім. 15-қара сөзі)

40000:10-1980

4-топ Қортындыла (Абай кім?)

5000000:500000


Дескрипторы:

1.Абайдың балалық шағын әңгімелейді-1балл

2.Адам бойындағы жағымды,жағымсыз қасиеттердің мәнін ашады-1 балл

3.Шығармасын жатқа оқиды-1 балл

4.Абайдың жан-жақты қырын көрсетеді-1 балл

5.Абайға қатысты деректі санмен байланыстыра біледі-1 балл



ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.



Ой қозғау

3 мин






Негізгі бөлім

(15минут)

Миға шабуыл. Математика түрде тақырыпты шығарып алу

1санының -1 ші әрпі ,6санының -1 әрпі ,40 санының -5әрпі ,6 санының 4 әрпі ,9 санының -1 әпіптерін тап .

Бақыт сөзі шықты.

Сұрақ :Бақыт деген сөзді қалай түсінесіңдер? (ұғымын ашу )


Мәтінмен жұмыс

  • Іштей оқу

  • Мәтінді дауыстап оқу

«Кір жайғыш әдісі»

Әр топқа кір ілгіште тұрған тапсырмалардан ала отырып әр топ бірлесіп орындайды.

1 топ

«Микрафон әдісі» арқылы сұрақтар

-Неліктен денсаулықты сатып алуға болмайтынына дәлелдер келтіріңдер

2 топ.

Мәтінді «Рөльдік ойын» әдісі арқылы оқыту

-Екі кейіпкердің кездесу сәтінен бастап рольге бөліп оқыңыздар


3 топ.

«Нақыл сөздер шебері »

-Денсаулық, бақыт, байлық туралы мақал мәтелдер жазу .


4 топ

«Вен диаграмасы»

-Тас қашағыш шебер мен бозбаланың мінез құлқын салыстыр



Дескриптор :

1. Оқу мақсатына сәйкес іштей, дауыстап түсініп ,мәнерлеп оқу дағдысы қалыптастыру-1 бал

2.Кейіпкердің іс-әрекетін бағалайды.-1 бал

3.Оқиғалардың маңызды тұстарын талдауға, салыстыруға қатысады.-1 балл

4.Талдау жасай отырып, мәтіннің негізгі ойын анықтайды.-1 балл

5. Екі кейіпкер мінез құлқын салыстыра алады-1 балл










Постер айтылады.



Әр топ берілген тапсырмаларды топта ақылдаса тырып орындайды


Топтар бірін -бірі смайликтермен бағалайды,ой қосады













Осы тапсырма арқылы мәтінді қаншалықты түсінгендерін аңғаруға болады









ҚБ әр жауап айтып қатысқан оқушы бағаланады











Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.





Сабақтың қорытынды сәті

(2минут)

Бақыт деген не? Видиосын көрсету







Үй тапсырмасы

(2 минут)

Өз денсаулығыңды күтуге арналған ереже

құрастыр. Денсаулық туралы мақал-мәтелдер жинақтап жаз.

Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады



Кері байланыс

8 минут

Рефлексия

Сұрақ –жауап .

Шығарма жанрын атаңыз?
Ертегідегі көңілге қатты әсер еткен тұсын айтыңыз?


Дескриптор

Балл

Белгілеу

1

Абайдың балалық шағын әңгімелейді

1


2

Адам бойындағы жағымды,жағымсыз қасиеттердің мәнін ашады

1


3

Шығармасын жатқа оқиды

1


4

Абайдың жан-жақты қырын көрсетеді

1


5

Абайға қатысты деректі санмен байланыстыра біледі-

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!