«№5 мектеп-лицей» КММ

«Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» бағдарламасы аясында өткізілген
«Бақытты ана болудың құпиялары»
тақырыбында ата –аналар жиналысы.
Ұйымдастырушы: 8А М.Ж.Сағынбаева
Жетекші: М.Ж.Избасарова
Өтетін орны:№45 кабинет
Бақытты ана болудың құпиялары
Мақсаты: бақытты, тиімді ана болудың мәні мен мазмұнын және өз мінез- құлқыңызды түзету мүмкіндіктерін түсінуге көмектесу
Міндеттері:
-
ана болуды өмірдің жауапты кезеңі ретінде түсінуге ықпал ету, баланың бақытты болуына көмектесетін әйелдің жаңа қырларын, мүмкіндіктерін, қабілеттерін ашу;
-
ана болуға еніп кеткен әйелді өзіне деген құндылық қатынасына ынталандыру;
-
өзінің физикалық және психикалық жай-күйін реттеу және қалпына келтіру дағдыларын дамыту.
Тұлғаның ұлттық құндылықтары мен қасиеттері: әділеттілік және жауапкершілік
Жоспар
-
Кіріспе бөлім:
-
Тақырыптың және дәйексөзбен танысу.
-
«Бір сөзбен» жаттығуы.
-
«Ана болудың жетістігі» сауалнамасы.
-
-
Негізгі бөлім:
-
Эмоционалды индукция.
-
«Шын мәнінде қалай болды» топтық жұмыс.
-
«Ретімен бөл» жаттығуы.
-
«Шаршаған ана үшін күш көзі» ми шабуылы.
-
«Бақытты ананың чек-парағы» шығармашылық қызметі.
-
-
Қорытынды бөлім:
-
Зерттеу нәтижелері.
-
«Анаға арналған концерт» бейнеролигін көру.
-
Жақсы тілектер.
-
Күтілетін нәтижелер
Сабақ аяқталғаннан кейін тыңдаушы:
-
әйелдің бақыты үшін ана болу мүмкіндіктерін біледі;
-
ағзаны реттеу және күшін қалпына келтіру дағдыларына ие болады;
-
бүкіл отбасы бақытының шарты ретінде өзіне деген құндылық қатынасына ынталандырылады.
Сабақтың ұзақтығы: 60 минут
|
Уақыты |
Мазмұны |
Ресурстары |
|
7 мин. |
Сабақ тақырыбына кіріспе.
Ата-аналар, мысалы, келесі анықтамаларды ұсынады: қамқор, ұқыпты, әдемі, сабырлы, сүйіспеншілікке толы, нәзік... Барлық сөздер тақтаға жазылады. Аяқтағаннан кейін мұғалім қорытынды жасайды: - барлық анықтамалар бақытты ананы сипаттайды. Қалай бақытты ана болу керек? Мүмкін бұл барлық жағынан сәтті ана, супер ана болу керек пе? Бұл - «Бақытты ана болудың құпиялары»тақырыбындағы негізгі сұрақ. 2. «Ана болудың жетістігі» сауалнамасы. Сауалнама ана рөлінің сәттілігі туралы идеяларды анықтау мақсатында жүргізіледі. Аяқтағаннан кейін мұғалім сауалнаманың мағынасын түсіндіреді: - Кімде барлық жауаптар ИӘ, немесе мінсіз ананы қолдайтындар көп пе? Әрі қарай жалғастырады: - Мінсіз ана, суперана болу мүмкін бе? Және қажет пе? Бұл әрқашан бақыттың шарты ма? Қарстырып көрейік. Ол үшін зерттеу жүргізейік. Біз NOTA BENE айдарында қорытынды жасаймыз (*орыс тіліне аударылған латын сөз тіркесі – ЕСІҢЕ ЖАҚСЫ САҚТА). |
2-слайд |
|
|
3-слайд. Ғани Баяновтың картинасын ың репродукци ясы. Ғани Баянов- қазақстанды қ суретші, график, акварель суретшісі, Қазақстан Республика сы Суретшілер одағының мүшесі. |
|
45 |
Педагог: Өз балалық шақтағы естеліктеріңізге жүгінуді ұсынамын. Сіздің жасыңыз 7, 8-де немесе одан үлкен екеніңізді елестетіп көріңіз, сіз өте жас, алаңсыз және шексіз бақыттысыз. Қамқорлық жасайтын ересектер сіздің қасыңызда. Анаңызбен қандай оқиғалар сізді ерекше бақытты еткенін есіңізге түсіріңіз. Мүмкін бұл қысқа эпизодтар немесе ұсақ-түйектер болуы мүмкін, бірақ дәл осы сәттерде сізді жақсы көретінін, сізге қамқорлық жасайтынын түсінетінсіз. Бұл суретті елестетіңіз. Жаттығу 1 минут ішінде орындалады және жағымды, баяу әуенмен сүйемелденеді. Балалардың жеке тәжірибесімен танысу мүмкіндігі ата-аналарға балаларымен қарым-қатынасқа басқаша қарауға көмектеседі. Аяқтағаннан кейін сұраққа жауап беру ұсынылады: - Бұл жаттығуды орындау кезінде не сезіндіңіз?
|
|
|
мин. |
4-слайд Сауалнама қазіргі кездегі психолога М.Меелиян ың материалда ры бойынша жасалды Қосымша да берілген |
|
|
|
5-слайд
|
-
сервиздің табағы еді. Анам менің неге жылап жатқанымды түсінбей: «Оны әдейі сындырдың ба»? - деп сұрады. Мен жылап, кешірім сұрап: «Жоқ» -дедім. Ол: «Табақ - бұл жай ғана зат, сен оны маған көмектеспек болып, абайсызда сындырып алдың ғой. Оған ашуланбаймын. Басқасын сатып аламын» - деді. Бұл сәт менің есімде өмір бойы сақталды. Егер бір нәрсе абайсызда жасалған болса, мен ешқашан балаларға ұрыспаймын. Сондықтан мен аздаған қиындық болса да, жақсы көңіл-күйімді жоғалтпаймын. Анаргүл
-
Ағам бір күні менің жеке күнделігімді оқып, анама оның қайда жатқанын айтты. Анам ағама мен өзім айтпайынша, менің жеке істеріме аралсапаймын деді. Анама соны түсінгені үшін рахмет. Менің балаларым да олардың жазбаларын немесе достарына жазған хаттарын ешқашан оқымайтыныма сенімді. Біз доспыз, сондықтан бәрімізге де жақсы. Татьяна
Сұрақтар:
-
Бұл сіздің естеліктеріңізге сәйкес келе ме? Неліктен?
-
Балалық шағыңыздың осы естеліктерінен қандай қуанышты әсер алдыңыз? (Ата-аналардың жауаптары)
-
NOTA BENE: балалық шақтағы әңгіме авторларының қуанышты әсерлері олардың аналарының мінез-құлқында көрініс тапты: 1. Жеке тұлғаны құрметтеу 2. Іс-әрекеттегі сүйіспеншілік.
2. «Шын мәнінде қалай болды» топтық жұмыс Тапсырма. Өмірден алынған жағдайлармен
танысыңыз. Айтыңызшы, мұндай жағдайларда балалармен жақсы қарым-қатынас орнатып, жан тыныштығын қалай сақтауға болады?
Тапсырманы орындау үшін ата-аналар 3 топқа бөлінеді. Әр топқа жағдаят беріліп, және сұрақ қойылады.
1- топ. Ұлыңыз шашын жасыл түске бояғысы келді.
Не істеу керек?
-
слайд
-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бақытты ана құпиялары
Бақытты ана құпиялары
«№5 мектеп-лицей» КММ

«Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» бағдарламасы аясында өткізілген
«Бақытты ана болудың құпиялары»
тақырыбында ата –аналар жиналысы.
Ұйымдастырушы: 8А М.Ж.Сағынбаева
Жетекші: М.Ж.Избасарова
Өтетін орны:№45 кабинет
Бақытты ана болудың құпиялары
Мақсаты: бақытты, тиімді ана болудың мәні мен мазмұнын және өз мінез- құлқыңызды түзету мүмкіндіктерін түсінуге көмектесу
Міндеттері:
-
ана болуды өмірдің жауапты кезеңі ретінде түсінуге ықпал ету, баланың бақытты болуына көмектесетін әйелдің жаңа қырларын, мүмкіндіктерін, қабілеттерін ашу;
-
ана болуға еніп кеткен әйелді өзіне деген құндылық қатынасына ынталандыру;
-
өзінің физикалық және психикалық жай-күйін реттеу және қалпына келтіру дағдыларын дамыту.
Тұлғаның ұлттық құндылықтары мен қасиеттері: әділеттілік және жауапкершілік
Жоспар
-
Кіріспе бөлім:
-
Тақырыптың және дәйексөзбен танысу.
-
«Бір сөзбен» жаттығуы.
-
«Ана болудың жетістігі» сауалнамасы.
-
-
Негізгі бөлім:
-
Эмоционалды индукция.
-
«Шын мәнінде қалай болды» топтық жұмыс.
-
«Ретімен бөл» жаттығуы.
-
«Шаршаған ана үшін күш көзі» ми шабуылы.
-
«Бақытты ананың чек-парағы» шығармашылық қызметі.
-
-
Қорытынды бөлім:
-
Зерттеу нәтижелері.
-
«Анаға арналған концерт» бейнеролигін көру.
-
Жақсы тілектер.
-
Күтілетін нәтижелер
Сабақ аяқталғаннан кейін тыңдаушы:
-
әйелдің бақыты үшін ана болу мүмкіндіктерін біледі;
-
ағзаны реттеу және күшін қалпына келтіру дағдыларына ие болады;
-
бүкіл отбасы бақытының шарты ретінде өзіне деген құндылық қатынасына ынталандырылады.
Сабақтың ұзақтығы: 60 минут
|
Уақыты |
Мазмұны |
Ресурстары |
|
7 мин. |
Сабақ тақырыбына кіріспе.
Ата-аналар, мысалы, келесі анықтамаларды ұсынады: қамқор, ұқыпты, әдемі, сабырлы, сүйіспеншілікке толы, нәзік... Барлық сөздер тақтаға жазылады. Аяқтағаннан кейін мұғалім қорытынды жасайды: - барлық анықтамалар бақытты ананы сипаттайды. Қалай бақытты ана болу керек? Мүмкін бұл барлық жағынан сәтті ана, супер ана болу керек пе? Бұл - «Бақытты ана болудың құпиялары»тақырыбындағы негізгі сұрақ. 2. «Ана болудың жетістігі» сауалнамасы. Сауалнама ана рөлінің сәттілігі туралы идеяларды анықтау мақсатында жүргізіледі. Аяқтағаннан кейін мұғалім сауалнаманың мағынасын түсіндіреді: - Кімде барлық жауаптар ИӘ, немесе мінсіз ананы қолдайтындар көп пе? Әрі қарай жалғастырады: - Мінсіз ана, суперана болу мүмкін бе? Және қажет пе? Бұл әрқашан бақыттың шарты ма? Қарстырып көрейік. Ол үшін зерттеу жүргізейік. Біз NOTA BENE айдарында қорытынды жасаймыз (*орыс тіліне аударылған латын сөз тіркесі – ЕСІҢЕ ЖАҚСЫ САҚТА). |
2-слайд |
|
|
3-слайд. Ғани Баяновтың картинасын ың репродукци ясы. Ғани Баянов- қазақстанды қ суретші, график, акварель суретшісі, Қазақстан Республика сы Суретшілер одағының мүшесі. |
|
45 |
Педагог: Өз балалық шақтағы естеліктеріңізге жүгінуді ұсынамын. Сіздің жасыңыз 7, 8-де немесе одан үлкен екеніңізді елестетіп көріңіз, сіз өте жас, алаңсыз және шексіз бақыттысыз. Қамқорлық жасайтын ересектер сіздің қасыңызда. Анаңызбен қандай оқиғалар сізді ерекше бақытты еткенін есіңізге түсіріңіз. Мүмкін бұл қысқа эпизодтар немесе ұсақ-түйектер болуы мүмкін, бірақ дәл осы сәттерде сізді жақсы көретінін, сізге қамқорлық жасайтынын түсінетінсіз. Бұл суретті елестетіңіз. Жаттығу 1 минут ішінде орындалады және жағымды, баяу әуенмен сүйемелденеді. Балалардың жеке тәжірибесімен танысу мүмкіндігі ата-аналарға балаларымен қарым-қатынасқа басқаша қарауға көмектеседі. Аяқтағаннан кейін сұраққа жауап беру ұсынылады: - Бұл жаттығуды орындау кезінде не сезіндіңіз?
|
|
|
мин. |
4-слайд Сауалнама қазіргі кездегі психолога М.Меелиян ың материалда ры бойынша жасалды Қосымша да берілген |
|
|
|
5-слайд
|
-
сервиздің табағы еді. Анам менің неге жылап жатқанымды түсінбей: «Оны әдейі сындырдың ба»? - деп сұрады. Мен жылап, кешірім сұрап: «Жоқ» -дедім. Ол: «Табақ - бұл жай ғана зат, сен оны маған көмектеспек болып, абайсызда сындырып алдың ғой. Оған ашуланбаймын. Басқасын сатып аламын» - деді. Бұл сәт менің есімде өмір бойы сақталды. Егер бір нәрсе абайсызда жасалған болса, мен ешқашан балаларға ұрыспаймын. Сондықтан мен аздаған қиындық болса да, жақсы көңіл-күйімді жоғалтпаймын. Анаргүл
-
Ағам бір күні менің жеке күнделігімді оқып, анама оның қайда жатқанын айтты. Анам ағама мен өзім айтпайынша, менің жеке істеріме аралсапаймын деді. Анама соны түсінгені үшін рахмет. Менің балаларым да олардың жазбаларын немесе достарына жазған хаттарын ешқашан оқымайтыныма сенімді. Біз доспыз, сондықтан бәрімізге де жақсы. Татьяна
Сұрақтар:
-
Бұл сіздің естеліктеріңізге сәйкес келе ме? Неліктен?
-
Балалық шағыңыздың осы естеліктерінен қандай қуанышты әсер алдыңыз? (Ата-аналардың жауаптары)
-
NOTA BENE: балалық шақтағы әңгіме авторларының қуанышты әсерлері олардың аналарының мінез-құлқында көрініс тапты: 1. Жеке тұлғаны құрметтеу 2. Іс-әрекеттегі сүйіспеншілік.
2. «Шын мәнінде қалай болды» топтық жұмыс Тапсырма. Өмірден алынған жағдайлармен
танысыңыз. Айтыңызшы, мұндай жағдайларда балалармен жақсы қарым-қатынас орнатып, жан тыныштығын қалай сақтауға болады?
Тапсырманы орындау үшін ата-аналар 3 топқа бөлінеді. Әр топқа жағдаят беріліп, және сұрақ қойылады.
1- топ. Ұлыңыз шашын жасыл түске бояғысы келді.
Не істеу керек?
-
слайд
-
шағым қалдыра аласыз













