«Бақытты отбасы, бақытты бала» тренинг

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Бақытты отбасы, бақытты бала» тренинг

Материал туралы қысқаша түсінік
«Бақытты отбасы, бақытты бала» тренинг
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Бақытты отбасы, бақытты бала» тренинг

Мектеп психологы:

Аяпбергенова Раушангуль Наятоллаевна


Мақсаты: Ата-ананың баласына деген махаббатын және олардың тәрбиедегі көзқарасын білу үшін.

Өткізіледі: 3 класс оқушылары мен аналарына

Кіріспе бөлім

І.Сәлемдесу

Мақсаты: ата-аналар мен оқушылар өздерінің сенімділігін арттыру

Барысы : өздерінің аттарының басқы әріптерінен жасқы қасиеттерін айту.


Негізгі бөлім


ІІ.«Мен теледидар болғым келеді » бейне таспа. Ой толғау

Мақсаты: ата-аналардың бала тәрбиесіндегі ойын, ұстанатын тәртібін білу үшін.

Барысы:1-ші бейне таспа туралы оқушылардың ойын білу, 2-ші аналарының ойын білу, сол туралы өз пікірлерін ортаға салады.

Қолданылатын құралдар: Бейне таспа


ІІІ.«Сурет салу»терапиясы

Мақсаты: ана мен баланың ойын, отбасын неге теңейтінін анықтау

Барысы: ұсынылған суретке бірінші баласы салады, сосын анасы жалғастырады. Не салғанын ашық айтады.


IV.Сергіту сәті: би терапиясы

Мақсаты: Бой жазу үшін

Барысы: берілген бейнедегі биді қайталау

Қолданылатын құрал: бейне таспа



V.«Үй қалау»

Мақсаты: ананың баласына деген мейрімділігін анықтау

Барысы: ақ парақ беріледі. Соған ана бірінші қалай тәрбиелейтінін, қабырғасына, мақтау сөздерін, төбесін жабуға болашаққа үміттерін жазады. Балалары бірінші терезеге еркелетін сөздерді, екінші терезеге ұрысу сөздердін, есікке қазіргі таңда қандай жетістіктерін бар соны жазады.

Қолданылатын құралдар: ақ қағаз, қалам




VI.Ертегі терапиясы

Мақсаты: ата-аналардың фантазиясын бақылауға және оларды көңілдерін көтеру үшін.

Барысы:Жәшіктегі ойыншықтардан ата-аналар бір ойыншықтан алады және оған өздерінің ұқсастықтарын айтады. Содан кейін әр топ бірігіп сол ойыншықтардан ертегі құрастырады.

Қолданылатын құралдар: жәшік, ойыншықтар.




VII.«Жылы алақан»

Мақсаты: ата-ана мен бала арасындағы байланысты, махаббатты, сүйіспеншілікті анықтау.

Барысы: анасының көзін байлап, балаларды тізіп қойамыз. Қол ұстау арқылы өз балаларын табады. Содан кейін керісінше бала анасын табады..

Қолданылатын құралдар: орамал.


Қорытынды бөлім


Ән терапиясы:«Балаларым алға, қанаттарың талма»







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.04.2018
872
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі