|
Сабақтың тақырыбы: |
Бақыттың 7 құпиясы
|
|
Жалпы мақсаты: |
Ата-ананың мектеппен байланысын дамыту, бала тәрбиесіндегі әке орнының ерекшелігіне назар аударту, жанұядағы әке мен бала арасындағы қарым-қатынасты нығайту. |
|
Күтілетін нәтижелер: |
Әкелер ынтымақтастық қатынаста болады, бір-бірін түсінеді, ойланады, баламен үнемі ашық сөйлесіп отыру қажеттігін ұғады. |
|
Әдіс – тәсілдер: |
Пікір алмасу, сұхбаттасу, сұрақ – жауап, шығармашылық жұмыс, тренинг |
|
Көрнекіліктер: |
Интербелсенді тақта, слайд, үнтаспа, плакаттар, қиынды суреттер, күрек, шариктер, кока кола, чипсы, роллтон, құмыра, тас, бұршақ, құм |
|
Сабақ барысы: Ұйымдастыру Кезеңі:
|
-Қайырлы күн, құрметті әкелер мен ұстаздар! Бүгінгі әкелер кездесуіне қош келдіңіздер! Әкелер сіздер осы кездесуге бар шаруаларыңызды тастап, бас тартпай келулеріңіздің өзі – бала бақыты сіздер үшін маңызды екенін көрсетеді. Сонымен бүгінгі кездесуіміздің тақырыбы – «Бақыттың 7 құпиясы» деп аталады. |
|
Шаттық шеңбері: |
-Бүгінгі сабағымыз көтеріңкі көңілді күйде өтсін деген ниетпен, барлықтарыңызды ортаға «Шаттық шеңберін» құруға шақырамыз. Мына жұмсақ қонжықты бір-бірімізге жалғай отырып, өз есімімізді айтып және мына фразаны аяқтайық. «Мен үшін әке болу – бұл ....» (бақыт, қуаныш, мәртебе, жетістік, байлық, арман, махаббат, дәреже, өмір, жауапкершілік т.б) Мыс:Менің есімім- Гаухар, «Мен үшін ана болу – бұл қуаныш»
|
|
Топқа бөлу: |
-Әкелер, міне, алдарыңызда себет толы гүлдер тұр. Өздеріңізге ұнаған гүлден таңдап алсаңыздар. Осы гүлдерде әр ұлт өкілдерінің аты жазылған. Сол ұлттар бойынша топ құрып, әр топ әр ұлттың биін көрсетсеңіздер. - Рахмет, өте тамаша! - Бақыт деген не деп ойлайсыздар? Бақыт деген — бұл жалпыға бірдей жақсылық
тілеу... деген екен Ілияс Есенберлин |
|
- Біз бақытқа жету
үшін алдымызға мақсат қоямыз. Мақсат қоя отырып армандаймыз. --
--Жалпы арман дегеніміз не?
- Арман дегеніміз ақыл-ойдың шындығы. Құс ұшсам дейді, бала-өссем дейді, қарт-жүзге жетсем дейді, ата-ана балам үлгілі болса дейді. Арманына адаспаған жетеді, адасқан арманына жете алмайды. |
(постер қорғау) |
Бейне ролик «Бала жүрегіндегі мейірім» Бейне ролик талқылау:
Әр топқа суреттер тарату. Мейірімділік —адамдар арасындағы сыйластық, кең пейілділік, жанашырлық, ізгі ниет қасиеттері. Сіздердің мейірімді жүректеріңіз балаларға бақыт, қуаныш әкелсін. |
|
І ІІ топ – Роллтон роллтон беріледі. ІІІ топ – Чипсы
|
|
-Әлемдегі ең бай 5 адамды атасаңыздар -«Әлем аруы» байқауының соңғы 5 жүлдегерлерін атаңыз.
Сіздің өміріңіздегі
маңызы бар адамдар, ең мықтылардың қатарында емес, сондай-ақ ең бай
да емес, олар тіпті үлкен сыйлықтардың иегері де
емес… |
|
Жағдаяттық сұрақтарға көрініс арқылы шығу жолдарын рөлге еніп көрсетсеңіздер. |
Тренинг «Күрек» |
-Әкелер сіздерді топпен бірге еңбектенуге ортаға шақырамыз.
|
|
Сіздерге қарапайым ғана
тәжірибе көрсетейін. Міне алдарыңызда бос құмыра, бұл құмыра —
біздің өміріміз. Бос құмыраны алып, таспен толтырайын. Тас —
өміріміздің басты бөліктері: олар балалар, отбасы, достар,
денсаулық. Енді бұршақ толы банканы алып, түгелдей тас толы
құмыраға салайын. Бұршақ тас арасындағы бос жерді толтырды. Бұршақ
— бізге қуаныш сыйлайтын дүние, бірақ ең маңызды нәрсе емес, яғни
үй, жұмыс, көлік, бағалы заттар, т.б. |
|
Қорытынды
|
«Еркін микрафон » Рефлексия Тренинг туралы пікірлерін ортаға салу
-Міне, қоштасатын сәт жетті.
Біз сіздермен бақыттың құпиясын ашып, жан-жақты талқылауға
тырыстық. «Еркін микрафонды» ала отырып, бүгінгі тренинг туралы
пікірлеріңізді, жылы лебіздеріңізді, ұсыныстарыңызды айта
кетсеңіздер. |
1. Бала 6-сыныпта. Әкесі өзінің жұмысымен айналысып отырады. Үстелдің үстінде шашылған қағаздар. Қасына баласы келеді:- Әке, біздің сыныпта ертең ата - аналар жиналысы болады. Апай: Жиналысқа міндетті түрде әкелерің келсін, - деді. Сіз барасыз ба? Күнделігіме қол қойып беріңізші. Әкесі: - Көрмейсің бе менің отырысымды? Қаншама жұмысым бар. Шешеңе баршы. Мұғалімдер де қызық осы, міндетті түрде әкелерің келсін дегенді қайдан шығарған?
-Осы баланың орнында өздеріңіз болсаңыздар не істейтін едіңіздер?
-Әкенің бұл әрекетін қалай бағалайсыздар?
....................................................................................................................
2. Бала 7-сыныпта. – Әке, сіздің қолыңыз бос па? Сізге бір нәрсе айтайын деп едім. Әке: - Иә, не айтайын деп едің? – Әке, маған сынып жетекшім: «Ертең ауданда әкелер конференциясы болады. Соған сізге қатыссын», - деп еді. – Жұмыстан келіп, дем алып жатқаным жаңа ғана. Қаншама қағазым бар жазатын. Ай, бара алмаймын-ау, бара алмаймын.
-Сіздерге әкенің әрекеті қалай әсер етті?
-Сіз балаңыз үшін әкелер конференциясына барар ма едіңіз?
....................................................................................................................
3. Әкесі жұмыста отырады, баласы тәртіпсіздік жасап, милицияға ұсталады. Милиция әкесіне телефон соғады.
- Осы кездегі әкесінің іс-әрекеті, жағдайы.



жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бақыттың 7 құпиясы
Бақыттың 7 құпиясы
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бақыттың 7 құпиясы
|
|
Жалпы мақсаты: |
Ата-ананың мектеппен байланысын дамыту, бала тәрбиесіндегі әке орнының ерекшелігіне назар аударту, жанұядағы әке мен бала арасындағы қарым-қатынасты нығайту. |
|
Күтілетін нәтижелер: |
Әкелер ынтымақтастық қатынаста болады, бір-бірін түсінеді, ойланады, баламен үнемі ашық сөйлесіп отыру қажеттігін ұғады. |
|
Әдіс – тәсілдер: |
Пікір алмасу, сұхбаттасу, сұрақ – жауап, шығармашылық жұмыс, тренинг |
|
Көрнекіліктер: |
Интербелсенді тақта, слайд, үнтаспа, плакаттар, қиынды суреттер, күрек, шариктер, кока кола, чипсы, роллтон, құмыра, тас, бұршақ, құм |
|
Сабақ барысы: Ұйымдастыру Кезеңі:
|
-Қайырлы күн, құрметті әкелер мен ұстаздар! Бүгінгі әкелер кездесуіне қош келдіңіздер! Әкелер сіздер осы кездесуге бар шаруаларыңызды тастап, бас тартпай келулеріңіздің өзі – бала бақыты сіздер үшін маңызды екенін көрсетеді. Сонымен бүгінгі кездесуіміздің тақырыбы – «Бақыттың 7 құпиясы» деп аталады. |
|
Шаттық шеңбері: |
-Бүгінгі сабағымыз көтеріңкі көңілді күйде өтсін деген ниетпен, барлықтарыңызды ортаға «Шаттық шеңберін» құруға шақырамыз. Мына жұмсақ қонжықты бір-бірімізге жалғай отырып, өз есімімізді айтып және мына фразаны аяқтайық. «Мен үшін әке болу – бұл ....» (бақыт, қуаныш, мәртебе, жетістік, байлық, арман, махаббат, дәреже, өмір, жауапкершілік т.б) Мыс:Менің есімім- Гаухар, «Мен үшін ана болу – бұл қуаныш»
|
|
Топқа бөлу: |
-Әкелер, міне, алдарыңызда себет толы гүлдер тұр. Өздеріңізге ұнаған гүлден таңдап алсаңыздар. Осы гүлдерде әр ұлт өкілдерінің аты жазылған. Сол ұлттар бойынша топ құрып, әр топ әр ұлттың биін көрсетсеңіздер. - Рахмет, өте тамаша! - Бақыт деген не деп ойлайсыздар? Бақыт деген — бұл жалпыға бірдей жақсылық
тілеу... деген екен Ілияс Есенберлин |
|
- Біз бақытқа жету
үшін алдымызға мақсат қоямыз. Мақсат қоя отырып армандаймыз. --
--Жалпы арман дегеніміз не?
- Арман дегеніміз ақыл-ойдың шындығы. Құс ұшсам дейді, бала-өссем дейді, қарт-жүзге жетсем дейді, ата-ана балам үлгілі болса дейді. Арманына адаспаған жетеді, адасқан арманына жете алмайды. |
(постер қорғау) |
Бейне ролик «Бала жүрегіндегі мейірім» Бейне ролик талқылау:
Әр топқа суреттер тарату. Мейірімділік —адамдар арасындағы сыйластық, кең пейілділік, жанашырлық, ізгі ниет қасиеттері. Сіздердің мейірімді жүректеріңіз балаларға бақыт, қуаныш әкелсін. |
|
І ІІ топ – Роллтон роллтон беріледі. ІІІ топ – Чипсы
|
|
-Әлемдегі ең бай 5 адамды атасаңыздар -«Әлем аруы» байқауының соңғы 5 жүлдегерлерін атаңыз.
Сіздің өміріңіздегі
маңызы бар адамдар, ең мықтылардың қатарында емес, сондай-ақ ең бай
да емес, олар тіпті үлкен сыйлықтардың иегері де
емес… |
|
Жағдаяттық сұрақтарға көрініс арқылы шығу жолдарын рөлге еніп көрсетсеңіздер. |
Тренинг «Күрек» |
-Әкелер сіздерді топпен бірге еңбектенуге ортаға шақырамыз.
|
|
Сіздерге қарапайым ғана
тәжірибе көрсетейін. Міне алдарыңызда бос құмыра, бұл құмыра —
біздің өміріміз. Бос құмыраны алып, таспен толтырайын. Тас —
өміріміздің басты бөліктері: олар балалар, отбасы, достар,
денсаулық. Енді бұршақ толы банканы алып, түгелдей тас толы
құмыраға салайын. Бұршақ тас арасындағы бос жерді толтырды. Бұршақ
— бізге қуаныш сыйлайтын дүние, бірақ ең маңызды нәрсе емес, яғни
үй, жұмыс, көлік, бағалы заттар, т.б. |
|
Қорытынды
|
«Еркін микрафон » Рефлексия Тренинг туралы пікірлерін ортаға салу
-Міне, қоштасатын сәт жетті.
Біз сіздермен бақыттың құпиясын ашып, жан-жақты талқылауға
тырыстық. «Еркін микрафонды» ала отырып, бүгінгі тренинг туралы
пікірлеріңізді, жылы лебіздеріңізді, ұсыныстарыңызды айта
кетсеңіздер. |
1. Бала 6-сыныпта. Әкесі өзінің жұмысымен айналысып отырады. Үстелдің үстінде шашылған қағаздар. Қасына баласы келеді:- Әке, біздің сыныпта ертең ата - аналар жиналысы болады. Апай: Жиналысқа міндетті түрде әкелерің келсін, - деді. Сіз барасыз ба? Күнделігіме қол қойып беріңізші. Әкесі: - Көрмейсің бе менің отырысымды? Қаншама жұмысым бар. Шешеңе баршы. Мұғалімдер де қызық осы, міндетті түрде әкелерің келсін дегенді қайдан шығарған?
-Осы баланың орнында өздеріңіз болсаңыздар не істейтін едіңіздер?
-Әкенің бұл әрекетін қалай бағалайсыздар?
....................................................................................................................
2. Бала 7-сыныпта. – Әке, сіздің қолыңыз бос па? Сізге бір нәрсе айтайын деп едім. Әке: - Иә, не айтайын деп едің? – Әке, маған сынып жетекшім: «Ертең ауданда әкелер конференциясы болады. Соған сізге қатыссын», - деп еді. – Жұмыстан келіп, дем алып жатқаным жаңа ғана. Қаншама қағазым бар жазатын. Ай, бара алмаймын-ау, бара алмаймын.
-Сіздерге әкенің әрекеті қалай әсер етті?
-Сіз балаңыз үшін әкелер конференциясына барар ма едіңіз?
....................................................................................................................
3. Әкесі жұмыста отырады, баласы тәртіпсіздік жасап, милицияға ұсталады. Милиция әкесіне телефон соғады.
- Осы кездегі әкесінің іс-әрекеті, жағдайы.



шағым қалдыра аласыз













